SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh die Jack uit die vorige post heeft wel een punt zeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:25 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Stukje facesitting @:de_boswachterSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:25 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Stukje facesitting @:de_boswachter![]()
![]()
Als Littler wint zijn ze gratis.quote:
Weer wat fapmateriaal voor jou en Poepz0r.
Maar we willen natuurlijk dat MVG die Littler inblikt![]()
Een breek is pas eenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich wel een mooie traditie om mee te brekenWhat can change the nature of a man?![]()
Ga via vtmgo.be op de laptop kijken. Op mobiel werkt het niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:31 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand nog een gratis Nederlandse stream voor dit dagjesmens?![]()
https://www.twitch.tv/dartsgarararaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:31 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand nog een gratis Nederlandse stream voor dit dagjesmens?What can change the nature of a man?![]()
Kalm aan hoor, op z'n vroegst 21:15 dat de pijlen vliegen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:30 schreef Janneke141 het volgende:
Ha, net op tijd thuis voor de finale!Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Maar het potje zal snel voorbij zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kalm aan hoor, op z'n vroegst 21:15 dat de pijlen vliegen.What can change the nature of a man?![]()
Niet echt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:32 schreef Rnie het volgende:
Klein vraagje...
Zijn jullie "Barneveld 1998 finale" zenuwachtig?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Die heeft niemand gezien, pas een dag later kwam op het journaal dat ene Raymond van Barneveld wereldkampioen was geworden met een kroegspel waarvan niemand wist dat er een wereldkampioenschap van bestond en er zelfs meerdere bonden waren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:32 schreef Rnie het volgende:
Klein vraagje...
Zijn jullie "Barneveld 1998 finale" zenuwachtig?![]()
Nee. Het bord ligt al een kwartslag verkeerd om te beginnen. A1 is zwart.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
'99 was een veel grotere happening, toen is volgens mij ook de echte dartsgekte begonnen in Nederland.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft niemand gezien, pas een dag later kwam op het journaal dat ene Raymond van Barneveld wereldkampioen was geworden met een kroegspel waarvan niemand wist dat er een wereldkampioenschap van bestond en er zelfs meerdere bonden waren.![]()
Goed gezien maat.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het bord ligt al een kwartslag verkeerd om te beginnen. A1 is zwart.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Kan vast goed dartsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Dat gezicht is bijna nog erger dan het lichaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt aan de instanties zelf![]()
Kunnen jullie stoppen met die plaatjes?
Ik heb net gegeten.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Integendeelquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:32 schreef Rnie het volgende:
Klein vraagje...
Zijn jullie "Barneveld 1998 finale" zenuwachtig?![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Dat is haar keutel bespoten met nepsneeuw.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet dat een subtiele hint zijn dat ze er een wokkel krakeling van draait?Het ligt aan de instanties zelf![]()
We kunnen stellen dat mvg niet goed is opgedroogdquote:~FEYENOORD~
ORANJE heeft 0-3quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:43 schreef Evangelion het volgende:
Na vandaag is MVG 3-4 in WK finales.
Dan doe je toch definitief niet meer mee in de GOAT-discussie.
hoor je niemand over.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
VTM is live.
MEt een leuk filmpjeIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Net Lewis.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:43 schreef Evangelion het volgende:
Dan doe je toch definitief niet meer mee in de GOAT-discussie.What can change the nature of a man?![]()
Alleen al vanwege de druk van de natie, hoop ik dat Littler vanavond gewoon het WK-klusje klaart. Het blijft een mensonterend land qua PR en dweperij.![]()
Amen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alleen al vanwege de druk van de natie, hoop ik dat Littler vanavond gewoon het WK-klusje klaart. Het blijft een mensonterend land qua PR en dweperij.![]()
John Lowe 2-5 na 7.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:43 schreef Evangelion het volgende:
Dan doe je toch definitief niet meer mee in de GOAT-discussie.![]()
IK wil wel eens zo'n dartswedstrijd in het echt meemaken.
Hoeveel zou zo'n kaartje kosten
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Bij Sky hebben we de eerste set al gehad.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:45 schreef raptorix het volgende:
Doet Via Play het alweer, zit in soort van voor programma.![]()
3.6 Hoodie.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel zou zo'n kaartje kosten🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Die heeft er wel meer gewonnen dan verloren (2-1)quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik behoor niet tot het dagjesvolkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft niemand gezien, pas een dag later kwam op het journaal dat ene Raymond van Barneveld wereldkampioen was geworden met een kroegspel waarvan niemand wist dat er een wereldkampioenschap van bestond en er zelfs meerdere bonden waren.De enige echte.![]()
Wat is dit voor shit show, ik betaal 18 euro per maand geef me gewoon die kale aap.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Hoewel ik grote fan van Littler ben. Heb ik wel een voorgevoel dat het de sloopkogel gaat zijn.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat je je daar nog zo druk om maakt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alleen al vanwege de druk van de natie, hoop ik dat Littler vanavond gewoon het WK-klusje klaart. Het blijft een mensonterend land qua PR en dweperij.What can change the nature of a man?![]()
HET KOMT NAAR HUIS HET KOMT NAAR HUIS DARTS KOMT NAAR HUISquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Andere Lewis.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft er wel meer gewonnen dan verloren (2-1)What can change the nature of a man?![]()
https://r1.marketing-page(...)ampionship?pfredir=1quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel zou zo'n kaartje kostenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Voorprogramma van de Engelse is te zien op twitchBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Als er maar 3 bulls-eyes finishes, een 9 dart leg en een bigfish erin zit ben ik tevreden
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik ook maat, fuck het systeem.quote:~FEYENOORD~
Het voordeuntje voor het voordeuntje voor het voorgelul is afgelopenquote:![]()
Nog een keer op "bekijk Live" klikken voor het voordeuntje voor het voorgelulSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:50 schreef hole1988 het volgende:
Voorprogramma van de Engelse is te zien op twitch![]()
![]()
Koud hier. Nog ff de verwarming omhoog. Groningen omlaag. Fuckit.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
overgestapt naar het gratis VTMGO app?quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dit is nu al een fantastische avond!quote:03-01-2025 @ 20:51:50
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #114 Game's gone"
~FEYENOORD~
LNG uit de VSquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Koud hier. Nog ff de verwarming omhoog. Groningen omlaag. Fuckit.![]()
Die kijken liever op de Belg.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef raptorix het volgende:
Mensen wier naar gratis streams kijken![]()
Nee, maar waardeer dat wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
overgestapt naar het gratis VTMGO app?What can change the nature of a man?![]()
Met wat omwegen geïnstalleerd op mijn smart-tvquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
overgestapt naar het gratis VTMGO app?![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
quote:Like Alert
03-01-2025 @ 20:53:30
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #114 Game's gone"What can change the nature of a man?![]()
Gewoon Viaplee hier. Studio gelul is onderdeel van de experience.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef raptorix het volgende:
Hey Tim kuikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef raptorix het volgende:
![]()
Ja, een nieuwjaarsborrel met buffet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef Nober het volgende:
Hebben we al iets te doen morgen vanwege het immense zwarte gat.![]()
Dan kan je legaal en gratis naar Darts kijken!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Met wat omwegen geïnstalleerd op mijn smart-tv
Ik heb een nieuwjaarsborrel, dus ik ga mijn verdriet gewoon weg drinken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef Nober het volgende:
Hebben we al iets te doen morgen vanwege het immense zwarte gat.~FEYENOORD~
Prettig geregeldquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, een nieuwjaarsborrel met buffet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
"Vogelpik"quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan kan je legaal en gratis naar Darts kijken!![]()
Kun je meteen ook de airfryer van Fles reparerenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Met wat omwegen geïnstalleerd op mijn smart-tv![]()
![]()
![]()
Is die stuk?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kun je meteen ook de airfryer van Fles repareren
Ik wel, ik viel stomtoevallig tijdens het zappen in 1995 in het darten en zag toen Barney voor het eerst, kwartfinale meen ik en sindsdien volg ik het en zag Barney wereldkampioen worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft niemand gezien, pas een dag later kwam op het journaal dat ene Raymond van Barneveld wereldkampioen was geworden met een kroegspel waarvan niemand wist dat er een wereldkampioenschap van bestond en er zelfs meerdere bonden waren.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Sorry, zo'n nerd ben ik niet.quote:~FEYENOORD~
Hoe bedoel je dit?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:56 schreef DKUp het volgende:
Best knap dat er met F1 dit nauwelijks is.~FEYENOORD~
quote:quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
ouwerwetse naam voor dartsquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Deze zin doet mij denken aan Lucille.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:56 schreef DKUp het volgende:
Best knap dat er met F1 dit nauwelijks gebeurd.What can change the nature of a man?![]()
ja dat wel ja. Maar dat is niet echt te repareren.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Er zal inderdaad wel een enkeling weet hebben gehad van darts op de BBC en zijn gaan kijken/blijven hangen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik wel, ik viel stomtoevallig tijdens het zappen in 1995 in het darten en zag toen Barney voor het eerst, kwartfinale meen ik en sindsdien volg ik het en zag Barney wereldkampioen worden.![]()
Vastlopen heb ik misschien drie keer gehad in drie jaar tijd met F1. Nu al twee keer met darts in twee dagen.quote:SOONY![]()
Ach heb je weer zo'n vlaggetje!@!#$quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik wel, ik viel stomtoevallig tijdens het zappen in 1995 in het darten en zag toen Barney voor het eerst, kwartfinale meen ik en sindsdien volg ik het en zag Barney wereldkampioen worden.What can change the nature of a man?![]()
Ah zo, duidelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vastlopen heb ik misschien drie keer gehad in drie jaar tijd met F1. Nu al twee keer met darts in twee dagen.
~FEYENOORD~
Ik ergens in 1986 bij goed weer hadden we BBC in Noord Holland, ik was zwaar onder indruk van de speciale snooker bril van Dennis Taylor en die machtige Darts players die nonchalant knalden met een peukie in hun handquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik wel, ik viel stomtoevallig tijdens het zappen in 1995 in het darten en zag toen Barney voor het eerst, kwartfinale meen ik en sindsdien volg ik het en zag Barney wereldkampioen worden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik pak er even een lekker pilsje bij.~FEYENOORD~
Ik lag me rond de jaarwisseling 2009-10 wezenloos te vervelen in het ziekenhuis en toen was de finale Taylor-Whitlock op TV. Toen ben ik begonnen met darts kijken. Sindsdien nog steeds best een boel gemist hoor. Maar WK kijk ik altijd wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zal inderdaad wel een enkeling weet hebben gehad van darts op de BBC en zijn gaan kijken/blijven hangen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Moet je je score maar niet dood gooien.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vastlopen heb ik misschien drie keer gehad in drie jaar tijd met F1. Nu al twee keer met darts in twee dagen.![]()
Ik wist niet eens dat het een sport was, laat staan wat de regels waren maar na een uurtje was dat wel duidelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zal inderdaad wel een enkeling weet hebben gehad van darts op de BBC en zijn gaan kijken/blijven hangen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Mijn Twitch stream loopt vast allen~FEYENOORD~
Ik kijk nu voor het eerst viaplay maar wat een kutzender zeg, met die aftelklok, kutmuziek en domme F1 plaatjes die door het beeld schuiven
pindazakje![]()
Ze zitten in de break.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
jeetje toen was ik 13quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ergens in 1986 bij goed weer hadden we BBC in Noord Holland, ik was zwaar onder indruk van de speciale snooker bril van Dennis Taylor en die machtige Darts players die nonchalant knalden met een peukie in hun hand
waren gisteren veel duitsers in de twitch chat terwijl er geen duitse darter te zien wasgraag op anoniem![]()
Waar haal jij het geld van een betaalzender in 1 keer vandaan? Welke callwinkel heb je overvallen!!! Beken!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst viaplay maar wat een kutzender zeg, met die aftelklok, kutmuziek en domme F1 plaatjes die door het beeld schuiven🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ook alleen al de opmerking: "Bij de BBC", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ergens in 1986 bij goed weer hadden we BBC in Noord Holland, ik was zwaar onder indruk van de speciale snooker bril van Dennis Taylor en die machtige Darts players die nonchalant knalden met een peukie in hun handCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Littler lijkt veel op een beroemde Duitser.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:00 schreef KingRoland het volgende:
waren gisteren veel duitsers in de twitch chat terwijl er geen duitse darter te zien wasWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Littler lijkt veel op een beroemde Duitser.
~FEYENOORD~
Heb gewoon zulks een alles-in-1-pakket, als rijke tatta zijnde.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar haal jij het geld van een betaalzender in 1 keer vandaan? Welke callwinkel heb je overvallen!!! Beken!pindazakje![]()
Oostenrijker*quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Littler lijkt veel op een beroemde Duitser.![]()
Snookert op eurosport eind tachtiger jarenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ergens in 1986 bij goed weer hadden we BBC in Noord Holland, ik was zwaar onder indruk van de speciale snooker bril van Dennis Taylor en die machtige Darts players die nonchalant knalden met een peukie in hun hand
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Broeder Vincent..Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ja zeker weer mazzel gehad met een dieren coin!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb gewoon zulks een alles-in-1-pakket, als rijke tatta zijnde.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dat mag niet van de elite hier!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop vooral op een spannende finale, lichte voorkeur voor MVG.What can change the nature of a man?![]()
Nee helaas nooit succes gehad met die digitale kutmuntjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja zeker weer mazzel gehad met een dieren coin!pindazakje![]()
Ik call nu vast een titel voor Littler en een vroege exit voor hem volgend WK.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop vooral op een spannende finale, lichte voorkeur voor MVG.![]()
Doel je op een voormalig Duits politicus?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Littler lijkt veel op een beroemde Duitser.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.![]()
Wat te denken van Supersport Argentijns voetbal, alleen maar knallen van 35 meter en afzagen vanaf de knieen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Snookert op eurosport eind tachtiger jaren🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ja Stefan Effenberg had ook zo'n raar baardjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Littler lijkt veel op een beroemde Duitser.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Vroegah. Toen het WK bij de BBC werd uitgezonden, in de Lakeside Country Club gespeeld werd en er nog darters met capes, kandelaars en pullen bier het podium op kwamen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Nee hoor dat is die kale bats van mvgquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Jij hebt geen Viaplay Premiumquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:04 schreef Hyaenidae het volgende:
De aftrap was toch om 21u, of loopt mijn tv gewoon achter?![]()
Ik begrijp onlyfans niet zo maar moet je niet betalen om haar überhaupt te volgen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als Littler wint zijn ze gratis.
Maar we willen natuurlijk dat MVG die Littler inbliktNo bitch to me![]()
volgens mij moet je je tv iets naar voren laten lopenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:04 schreef Hyaenidae het volgende:
De aftrap was toch om 21u, of loopt mijn tv gewoon achter?graag op anoniem![]()
Geen idee, bij mij is het nu 2-0 voor Littler.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:04 schreef Hyaenidae het volgende:
De aftrap was toch om 21u, of loopt mijn tv gewoon achter?Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Bullen gewonnen jaaaaa
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Er is op bull gegooid en Michael van Gerwen begint aan de oneven sets (1,3,5,7,9,11,13).![]()
SchoorsteenrochellachIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Valse tussenstand note ban huhuhuquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij is het nu 2-0 voor Littler.
Goed truitje van the featherEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Superchannel was dat toch? Maakt ook niets uit, het was iig veel leuker dan de huidige troep.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat te denken van Supersport Argentijns voetbal, alleen maar knallen van 35 meter en afzagen vanaf de knieen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
mij nooit nie onderschatteIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Abbi, is er al Turkse pro dartert?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als Littler wint zijn ze gratis.
Maar we willen natuurlijk dat MVG die Littler inblikt🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Die stream op Twitch nog steeds gewoon live en geen ban, gisteren precies dezelfde kanaal en 27K kijkers. Twitch geeft geen ene moer, boeit hun geen fuck die rechten lolgraag op anoniem![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Begint nog niet toch? Ik denk dat Duitse Sport1 het uitzendt maar dat is nog in de reclame nu (Viaplay helaas geen optie vandaag).Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ze zijn bij de interviews.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Begint nog niet toch? Ik denk dat Duitse Sport1 het uitzendt maar dat is nog in de reclame nu (Viaplay helaas geen optie vandaag).![]()
Goedenavond makker.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Begint nog niet toch? Ik denk dat Duitse Sport1 het uitzendt maar dat is nog in de reclame nu (Viaplay helaas geen optie vandaag).~FEYENOORD~
Mindgames.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hij is ineens geen favoriet meer. Okee.![]()
Ik juich zelden voor Van Gerwern, maar hier hoop ik toch dat hij wint.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Die stream op Twitch nog steeds gewoon live en geen ban, gisteren precies dezelfde kanaal en 27K kijkers. Twitch geeft geen ene moer, boeit hun geen fuck die rechten lol
What can change the nature of a man?![]()
Dit is gespeeldquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:08 schreef Nober het volgende:
Het bullen werd zowaar getoond, Littler niet eens in de single bull, Michael wel.~FEYENOORD~
was niet goed te zien hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:08 schreef Nober het volgende:
Het bullen werd zowaar getoond, Littler niet eens in de single bull, Michael wel.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Hoe gaat het met Michael? Heb je Michael nog gesproken?Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Bedankt, ik heb darkmode ook maar aangezet, veel beter nu.quote:~FEYENOORD~
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:09 schreef Poefbank het volgende:
Probeert MvG ons te overtuigen of juist zichzelf..What can change the nature of a man?![]()
Er is in ieder geval geen verplichte pijlenwissel, het mag wel. Ik hoor net dat ze niet starten achter de safety car!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:08 schreef raptorix het volgende:
ZIJN ER HIER OOK NOG F1 FANS DIE MVG SUPPORTEN?????![]()
Maikol heeft Viaplay nog gebeld, die waren wel overstag maar Vinsaint had ook verplichten bij zijn podcast.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje, mocht beste vriend van Maikol niet naar binnen bij de finale![]()
Wie weet gaat ie wel op tijd naar bed iedere keer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft gewoon werkverplichtingen zo raar is dat toch niet.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Nou nee want ze maken een podcast diep in de nacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet gaat ie wel op tijd naar bed iedere keer.![]()
heywoodu
![]()
Hoi, beste wensen!quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Gewoon normaal ja, afspraak is afspraak.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft gewoon werkverplichtingen zo raar is dat toch niet.~FEYENOORD~
Dat nemen ze overdag op toch dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee want ze maken een podcast diep in de nacht.
heywoodu
![]()
Gisteren naar Duitsland gegaan en druk druk druk, pas vandaag de (samenvattingen van de) kwartfinales en halve finales kunnen kijkenquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Wie is Emma, welke zender?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:12 schreef Nober het volgende:
Emma die na elke zin lacht, ga eens koken kut.pindazakje![]()
Dat kan ook wel telefonisch voor een keer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maikol heeft Viaplay nog gebeld, die waren wel overstag maar Vinsaint had ook verplichten bij zijn podcast.![]()
heywoodu
![]()
Als ik NU naar buiten kijk zie ik de lokale schans, maar weinig actie helaas.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Beste wensen makker, hoe gaat het sportief met uw geliefde?quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dan moeten ze dat wel willen hé. Zijn de twee belangrijkste podcasts dit WK.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat kan ook wel telefonisch voor een keer.![]()
Moet toch wel een lekker gevoel zijn. Om je nergens voor te schamen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Arjan schaamt zich ook absoluut niet voor zijn chauvinisme.
Vet
Zweet![]()
Er hebben echt nog NOOIT zo veel mensen naar beelden van het Gambrinus Czech Darts Open zitten kijken als vandaag.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
heywoodu
![]()
Ik hoop goed, morgenochtend wedstrijd en als het niet goed gaat is dat een zuur en duur tripje om haar aan te moedigenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Beste wensen makker, hoe gaat het sportief met uw geliefde?![]()
Concurrentie uit eigen land is aanwezig, vandaag al ongemakkelijkheid ten top
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:~FEYENOORD~
Ik kan Gambrinus in Amsterdam erg aanraden als verzamel cafe, heerlijke koffie en Appeltaart.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Er hebben echt nog NOOIT zo veel mensen naar beelden van het Gambrinus Czech Darts Open zitten kijken als vandaag.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Wens haar succes!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop goed, morgenochtend wedstrijd en als het niet goed gaat is dat een zuur en duur tripje om haar aan te moedigen![]()
Concurrentie uit eigen land is aanwezig, vandaag al ongemakkelijkheid ten top🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Zeg t m!!quote:quote:Op maandag 17 juni 2024 19:25 schreef Falco het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!![]()
heywoodu
![]()
Hoe laat beginnen ze nou echt, 21.30?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Heeft Caland al zijn excuses aangeboden?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland @:flitsbezorger WE GAAN BEGINNENWhat can change the nature of a man?![]()
heywoodu
![]()
Ah kut, dacht nog ff rustig al boutend FOK! bij te lezenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland @:flitsbezorger WE GAAN BEGINNEN
Eigenlijk wel apart maar een kwartiertje voorbeschouwing op een WK-finale. Bij het voetbal waren we om 19:30 uur begonnen vandaag.![]()
Jaloers zeker dat je het met de Belg moet doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!pindazakje![]()
Nee. Eindelijk had @Elan een keer gelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Heeft Caland al zijn excuses aangeboden?![]()
Ik mijn best doen om nog een beetje op tijd voor de wedstrijd thuis te zijn. Had nog rustig een extra rondje kunnen fietsen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Viaplay heeft crisisquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:17 schreef tompsv18 het volgende:
Eigenlijk wel apart maar een kwartiertje voorbeschouwing op een WK-finale. Bij het voetbal waren we om 19:30 uur begonnen vandaag.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Duurt lang allemaal zeg, hoe lang kan zo'n bord ophangen nou duren
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Niet relevant, @klaasweetalles kun je dit duiden?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee. Eindelijk had @:elan een keer gelijk.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Forum Opties Forumhop: Hop naar: