Dat mag niet van de elite hier!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop vooral op een spannende finale, lichte voorkeur voor MVG.
Nee helaas nooit succes gehad met die digitale kutmuntjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja zeker weer mazzel gehad met een dieren coin!
Ik call nu vast een titel voor Littler en een vroege exit voor hem volgend WK.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop vooral op een spannende finale, lichte voorkeur voor MVG.
Doel je op een voormalig Duits politicus?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Littler lijkt veel op een beroemde Duitser.
Wat te denken van Supersport Argentijns voetbal, alleen maar knallen van 35 meter en afzagen vanaf de knieen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Snookert op eurosport eind tachtiger jaren
Ja Stefan Effenberg had ook zo'n raar baardjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Littler lijkt veel op een beroemde Duitser.
Vroegah. Toen het WK bij de BBC werd uitgezonden, in de Lakeside Country Club gespeeld werd en er nog darters met capes, kandelaars en pullen bier het podium op kwamen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ergens in 1986 bij goed weer hadden we BBC in Noord Holland, ik was zwaar onder indruk van de speciale snooker bril van Dennis Taylor en die machtige Darts players die nonchalant knalden met een peukie in hun hand
Nee hoor dat is die kale bats van mvgquote:
Jij hebt geen Viaplay Premiumquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:04 schreef Hyaenidae het volgende:
De aftrap was toch om 21u, of loopt mijn tv gewoon achter?
Ik begrijp onlyfans niet zo maar moet je niet betalen om haar überhaupt te volgen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als Littler wint zijn ze gratis.
Weer wat fapmateriaal voor jou en Poepz0r.
Maar we willen natuurlijk dat MVG die Littler inblikt
volgens mij moet je je tv iets naar voren laten lopenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Geen idee, bij mij is het nu 2-0 voor Littler.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |