Hoe bedoel je dit?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:56 schreef DKUp het volgende:
Best knap dat er met F1 dit nauwelijks is.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
ouwerwetse naam voor dartsquote:
Deze zin doet mij denken aan Lucille.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:56 schreef DKUp het volgende:
Best knap dat er met F1 dit nauwelijks gebeurd.
ja dat wel ja. Maar dat is niet echt te repareren.quote:
Er zal inderdaad wel een enkeling weet hebben gehad van darts op de BBC en zijn gaan kijken/blijven hangen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik wel, ik viel stomtoevallig tijdens het zappen in 1995 in het darten en zag toen Barney voor het eerst, kwartfinale meen ik en sindsdien volg ik het en zag Barney wereldkampioen worden.
Vastlopen heb ik misschien drie keer gehad in drie jaar tijd met F1. Nu al twee keer met darts in twee dagen.quote:
Ach heb je weer zo'n vlaggetje!@!#$quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik wel, ik viel stomtoevallig tijdens het zappen in 1995 in het darten en zag toen Barney voor het eerst, kwartfinale meen ik en sindsdien volg ik het en zag Barney wereldkampioen worden.
Ah zo, duidelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vastlopen heb ik misschien drie keer gehad in drie jaar tijd met F1. Nu al twee keer met darts in twee dagen.
Ik ergens in 1986 bij goed weer hadden we BBC in Noord Holland, ik was zwaar onder indruk van de speciale snooker bril van Dennis Taylor en die machtige Darts players die nonchalant knalden met een peukie in hun handquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik lag me rond de jaarwisseling 2009-10 wezenloos te vervelen in het ziekenhuis en toen was de finale Taylor-Whitlock op TV. Toen ben ik begonnen met darts kijken. Sindsdien nog steeds best een boel gemist hoor. Maar WK kijk ik altijd wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zal inderdaad wel een enkeling weet hebben gehad van darts op de BBC en zijn gaan kijken/blijven hangen.
Moet je je score maar niet dood gooien.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vastlopen heb ik misschien drie keer gehad in drie jaar tijd met F1. Nu al twee keer met darts in twee dagen.
Ik wist niet eens dat het een sport was, laat staan wat de regels waren maar na een uurtje was dat wel duidelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zal inderdaad wel een enkeling weet hebben gehad van darts op de BBC en zijn gaan kijken/blijven hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |