Gewoon Viaplee hier. Studio gelul is onderdeel van de experience.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef raptorix het volgende:
Mensen wier naar gratis streams kijken
Hey Tim kuikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef raptorix het volgende:
Mensen wier naar gratis streams kijken
Ja, een nieuwjaarsborrel met buffet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef Nober het volgende:
Hebben we al iets te doen morgen vanwege het immense zwarte gat.
Dan kan je legaal en gratis naar Darts kijken!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Met wat omwegen geïnstalleerd op mijn smart-tv![]()
Ik heb een nieuwjaarsborrel, dus ik ga mijn verdriet gewoon weg drinken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef Nober het volgende:
Hebben we al iets te doen morgen vanwege het immense zwarte gat.
Prettig geregeldquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, een nieuwjaarsborrel met buffet.
"Vogelpik"quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan kan je legaal en gratis naar Darts kijken!
Kun je meteen ook de airfryer van Fles reparerenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Met wat omwegen geïnstalleerd op mijn smart-tv![]()
Is die stuk?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kun je meteen ook de airfryer van Fles repareren
Ik wel, ik viel stomtoevallig tijdens het zappen in 1995 in het darten en zag toen Barney voor het eerst, kwartfinale meen ik en sindsdien volg ik het en zag Barney wereldkampioen worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft niemand gezien, pas een dag later kwam op het journaal dat ene Raymond van Barneveld wereldkampioen was geworden met een kroegspel waarvan niemand wist dat er een wereldkampioenschap van bestond en er zelfs meerdere bonden waren.
Sorry, zo'n nerd ben ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |