Gewoon Viaplee hier. Studio gelul is onderdeel van de experience.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef raptorix het volgende:
Mensen wier naar gratis streams kijken
Hey Tim kuikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef raptorix het volgende:
Mensen wier naar gratis streams kijken
Ja, een nieuwjaarsborrel met buffet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef Nober het volgende:
Hebben we al iets te doen morgen vanwege het immense zwarte gat.
Dan kan je legaal en gratis naar Darts kijken!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Met wat omwegen geïnstalleerd op mijn smart-tv![]()
Ik heb een nieuwjaarsborrel, dus ik ga mijn verdriet gewoon weg drinken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef Nober het volgende:
Hebben we al iets te doen morgen vanwege het immense zwarte gat.
Prettig geregeldquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, een nieuwjaarsborrel met buffet.
"Vogelpik"quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan kan je legaal en gratis naar Darts kijken!
Kun je meteen ook de airfryer van Fles reparerenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Met wat omwegen geïnstalleerd op mijn smart-tv![]()
Is die stuk?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kun je meteen ook de airfryer van Fles repareren
Ik wel, ik viel stomtoevallig tijdens het zappen in 1995 in het darten en zag toen Barney voor het eerst, kwartfinale meen ik en sindsdien volg ik het en zag Barney wereldkampioen worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft niemand gezien, pas een dag later kwam op het journaal dat ene Raymond van Barneveld wereldkampioen was geworden met een kroegspel waarvan niemand wist dat er een wereldkampioenschap van bestond en er zelfs meerdere bonden waren.
Sorry, zo'n nerd ben ik niet.quote:
Hoe bedoel je dit?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:56 schreef DKUp het volgende:
Best knap dat er met F1 dit nauwelijks is.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
ouwerwetse naam voor dartsquote:
Deze zin doet mij denken aan Lucille.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:56 schreef DKUp het volgende:
Best knap dat er met F1 dit nauwelijks gebeurd.
ja dat wel ja. Maar dat is niet echt te repareren.quote:
Er zal inderdaad wel een enkeling weet hebben gehad van darts op de BBC en zijn gaan kijken/blijven hangen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik wel, ik viel stomtoevallig tijdens het zappen in 1995 in het darten en zag toen Barney voor het eerst, kwartfinale meen ik en sindsdien volg ik het en zag Barney wereldkampioen worden.
Vastlopen heb ik misschien drie keer gehad in drie jaar tijd met F1. Nu al twee keer met darts in twee dagen.quote:
Ach heb je weer zo'n vlaggetje!@!#$quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik wel, ik viel stomtoevallig tijdens het zappen in 1995 in het darten en zag toen Barney voor het eerst, kwartfinale meen ik en sindsdien volg ik het en zag Barney wereldkampioen worden.
Ah zo, duidelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vastlopen heb ik misschien drie keer gehad in drie jaar tijd met F1. Nu al twee keer met darts in twee dagen.
Ik ergens in 1986 bij goed weer hadden we BBC in Noord Holland, ik was zwaar onder indruk van de speciale snooker bril van Dennis Taylor en die machtige Darts players die nonchalant knalden met een peukie in hun handquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik lag me rond de jaarwisseling 2009-10 wezenloos te vervelen in het ziekenhuis en toen was de finale Taylor-Whitlock op TV. Toen ben ik begonnen met darts kijken. Sindsdien nog steeds best een boel gemist hoor. Maar WK kijk ik altijd wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zal inderdaad wel een enkeling weet hebben gehad van darts op de BBC en zijn gaan kijken/blijven hangen.
Moet je je score maar niet dood gooien.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vastlopen heb ik misschien drie keer gehad in drie jaar tijd met F1. Nu al twee keer met darts in twee dagen.
Ik wist niet eens dat het een sport was, laat staan wat de regels waren maar na een uurtje was dat wel duidelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zal inderdaad wel een enkeling weet hebben gehad van darts op de BBC en zijn gaan kijken/blijven hangen.
Ze zitten in de break.quote:
jeetje toen was ik 13quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ergens in 1986 bij goed weer hadden we BBC in Noord Holland, ik was zwaar onder indruk van de speciale snooker bril van Dennis Taylor en die machtige Darts players die nonchalant knalden met een peukie in hun hand
Waar haal jij het geld van een betaalzender in 1 keer vandaan? Welke callwinkel heb je overvallen!!! Beken!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst viaplay maar wat een kutzender zeg, met die aftelklok, kutmuziek en domme F1 plaatjes die door het beeld schuiven
Ook alleen al de opmerking: "Bij de BBC", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ergens in 1986 bij goed weer hadden we BBC in Noord Holland, ik was zwaar onder indruk van de speciale snooker bril van Dennis Taylor en die machtige Darts players die nonchalant knalden met een peukie in hun hand
Littler lijkt veel op een beroemde Duitser.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:00 schreef KingRoland het volgende:
waren gisteren veel duitsers in de twitch chat terwijl er geen duitse darter te zien was
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Littler lijkt veel op een beroemde Duitser.
Heb gewoon zulks een alles-in-1-pakket, als rijke tatta zijnde.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waar haal jij het geld van een betaalzender in 1 keer vandaan? Welke callwinkel heb je overvallen!!! Beken!
Oostenrijker*quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Snookert op eurosport eind tachtiger jarenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja zeker weer mazzel gehad met een dieren coin!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb gewoon zulks een alles-in-1-pakket, als rijke tatta zijnde.
Dat mag niet van de elite hier!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop vooral op een spannende finale, lichte voorkeur voor MVG.
Nee helaas nooit succes gehad met die digitale kutmuntjes.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja zeker weer mazzel gehad met een dieren coin!
Ik call nu vast een titel voor Littler en een vroege exit voor hem volgend WK.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop vooral op een spannende finale, lichte voorkeur voor MVG.
Doel je op een voormalig Duits politicus?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat te denken van Supersport Argentijns voetbal, alleen maar knallen van 35 meter en afzagen vanaf de knieen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Snookert op eurosport eind tachtiger jaren
Ja Stefan Effenberg had ook zo'n raar baardjequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Vroegah. Toen het WK bij de BBC werd uitgezonden, in de Lakeside Country Club gespeeld werd en er nog darters met capes, kandelaars en pullen bier het podium op kwamen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor dat is die kale bats van mvgquote:
Jij hebt geen Viaplay Premiumquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:04 schreef Hyaenidae het volgende:
De aftrap was toch om 21u, of loopt mijn tv gewoon achter?
Ik begrijp onlyfans niet zo maar moet je niet betalen om haar überhaupt te volgen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als Littler wint zijn ze gratis.
Weer wat fapmateriaal voor jou en Poepz0r.
Maar we willen natuurlijk dat MVG die Littler inblikt
volgens mij moet je je tv iets naar voren laten lopenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Geen idee, bij mij is het nu 2-0 voor Littler.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |