Valse tussenstand note ban huhuhuquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij is het nu 2-0 voor Littler.
Superchannel was dat toch? Maakt ook niets uit, het was iig veel leuker dan de huidige troep.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat te denken van Supersport Argentijns voetbal, alleen maar knallen van 35 meter en afzagen vanaf de knieen.
Abbi, is er al Turkse pro dartert?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als Littler wint zijn ze gratis.
Weer wat fapmateriaal voor jou en Poepz0r.
Maar we willen natuurlijk dat MVG die Littler inblikt
Ze zijn bij de interviews.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Begint nog niet toch? Ik denk dat Duitse Sport1 het uitzendt maar dat is nog in de reclame nu (Viaplay helaas geen optie vandaag).
Goedenavond makker.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Begint nog niet toch? Ik denk dat Duitse Sport1 het uitzendt maar dat is nog in de reclame nu (Viaplay helaas geen optie vandaag).
Mindgames.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hij is ineens geen favoriet meer. Okee.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Die stream op Twitch nog steeds gewoon live en geen ban, gisteren precies dezelfde kanaal en 27K kijkers. Twitch geeft geen ene moer, boeit hun geen fuck die rechten lol
Dit is gespeeldquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:08 schreef Nober het volgende:
Het bullen werd zowaar getoond, Littler niet eens in de single bull, Michael wel.
was niet goed te zien hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:08 schreef Nober het volgende:
Het bullen werd zowaar getoond, Littler niet eens in de single bull, Michael wel.
Bedankt, ik heb darkmode ook maar aangezet, veel beter nu.quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:09 schreef Poefbank het volgende:
Probeert MvG ons te overtuigen of juist zichzelf..
Er is in ieder geval geen verplichte pijlenwissel, het mag wel. Ik hoor net dat ze niet starten achter de safety car!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:08 schreef raptorix het volgende:
ZIJN ER HIER OOK NOG F1 FANS DIE MVG SUPPORTEN?????
Maikol heeft Viaplay nog gebeld, die waren wel overstag maar Vinsaint had ook verplichten bij zijn podcast.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje, mocht beste vriend van Maikol niet naar binnen bij de finale
Wie weet gaat ie wel op tijd naar bed iedere keer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft gewoon werkverplichtingen zo raar is dat toch niet.
Nou nee want ze maken een podcast diep in de nacht.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet gaat ie wel op tijd naar bed iedere keer.
Hoi, beste wensen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |