Amen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alleen al vanwege de druk van de natie, hoop ik dat Littler vanavond gewoon het WK-klusje klaart. Het blijft een mensonterend land qua PR en dweperij.
John Lowe 2-5 na 7.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:43 schreef Evangelion het volgende:
Na vandaag is MVG 3-4 in WK finales.
Dan doe je toch definitief niet meer mee in de GOAT-discussie.
Bij Sky hebben we de eerste set al gehad.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:45 schreef raptorix het volgende:
Doet Via Play het alweer, zit in soort van voor programma.
3.6 Hoodie.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK wil wel eens zo'n dartswedstrijd in het echt meemaken.
Hoeveel zou zo'n kaartje kosten
Die heeft er wel meer gewonnen dan verloren (2-1)quote:
Ik behoor niet tot het dagjesvolkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft niemand gezien, pas een dag later kwam op het journaal dat ene Raymond van Barneveld wereldkampioen was geworden met een kroegspel waarvan niemand wist dat er een wereldkampioenschap van bestond en er zelfs meerdere bonden waren.
Dat je je daar nog zo druk om maakt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alleen al vanwege de druk van de natie, hoop ik dat Littler vanavond gewoon het WK-klusje klaart. Het blijft een mensonterend land qua PR en dweperij.
HET KOMT NAAR HUIS HET KOMT NAAR HUIS DARTS KOMT NAAR HUISquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Andere Lewis.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heeft er wel meer gewonnen dan verloren (2-1)
https://r1.marketing-page(...)ampionship?pfredir=1quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK wil wel eens zo'n dartswedstrijd in het echt meemaken.
Hoeveel zou zo'n kaartje kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |