SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
@ChrisWoertsquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
Sport hoort gewoon op tv, niet op apps.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ik ben hier ook erg benieuwd naarquote:~FEYENOORD~
Kom je vanzelf achter hequote:Het is niet iets waar ik op ga letten of zo als je dat bedoelt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Goedenavond
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mad.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Jay komt wat gefrustreerd overquote:~FEYENOORD~
VTM GODEN
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Viaplay servers kunnen de stroom aan dagjesvolk niet aan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
Ze willen iedereen naar Viaplay Premium pushen @:Zipportal![]()
Als we alle tweets van eencellige wilsonbekwamen gaan posten die een week betaald hebben en finaal uit hun koekie gaan als het een kwartiertje niet werkt, dan halen we alsnog die 189 topics welquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:41 schreef Nober het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Het was al een kkzender zie topic #2 ofzo.![]()
We beginnen een half uur later dan gister terwijl er een set meer gewonnen moet worden. Wat een logica.![]()
Oud en nieuw-UI weer opgeruimd
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heeeel toevallig als MvG speelt of zou het met misschien met de servers te maken hebben van deze rukzender?![]()
Rekening gehouden met problemen bij viaplayaids.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:44 schreef tompsv18 het volgende:
We beginnen een half uur later dan gister terwijl er een set meer gewonnen moet worden. Wat een logica.![]()
Viaplay is #DAGJESVOLKEDquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Heeeel toevallig als MvG speelt of zou het met misschien met de servers te maken hebben van deze rukzender?
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Heeeel toevallig als MvG speelt of zou het met misschien met de servers te maken hebben van deze rukzender?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De Belg doet het gewoon.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Komende jaren moedigen we allemaal depressieve Dimitri en de Decker aan zodat de Belg darts blijft uitzenden wanneer die rokerige Viaplay servers er mee ophoudenMakkelijk eerste![]()
PDC TV en Viaplay allebei kapot
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
VTM is legaalquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef RotatoR het volgende:
Dan maar een illegale stream aanzetten.What can change the nature of a man?![]()
Hopelijk wint mvg gewoon. Dobey kan geen weerstand bieden tegen Littler, mvg wel of je moet zin hebben in een mokersaaie finale![]()
Kan iemand die wel beeld heeft, ondertussen even doorgeven welke callers we vanavond hebben?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
thedaddy.toquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef x3rius het volgende:
Iemand linkje? Want dit schiet niet op![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef x3rius het volgende:
Iemand linkje? Want dit schiet niet op
What can change the nature of a man?![]()
PDC TV ook ja?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
PDC TV en Viaplay allebei kapotOh dan is schijt wel reëel.
Nu zie ik deze twee:quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand die wel beeld heeft, ondertussen even doorgeven welke callers we vanavond hebben?![]()
![]()
Niks de weg kwijt, als je op het moment supreme geen darten kan verzorgen mogen alle vergelijkingen uit de stal gehaald worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje de weg kwijt zijn om dit soort dingen op X te posten.Makkelijk eerste![]()
Pijpen zonder condoom.nlquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij hadden vandaag weer de schaapjes in de stad.![]()
https://www.pzc.nl/middel(...)ste-baby-s~a2cc1774/![]()
Hier zit een grap in over 80 jaar geleden die ik niet durf te maken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij hadden vandaag weer de schaapjes in de stad.![]()
https://www.pzc.nl/middel(...)ste-baby-s~a2cc1774/|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En hoe is dat een antwoord op mijn vraag precies? Ga winegums uitdelen joh lekker jongquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu zie ik deze twee:
[ afbeelding ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Met F1 hebben ze toch ook niet echt grote problemen meer dus dat lijkt met niet. Misschien de software/hardware die hapert (die de stream encodeert).quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Heeeel toevallig als MvG speelt of zou het met misschien met de servers te maken hebben van deze rukzender?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Callers of commentatoren?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand die wel beeld heeft, ondertussen even doorgeven welke callers we vanavond hebben?![]()
Gewoon doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier zit een grap in over 80 jaar geleden die ik niet durf te maken.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Allemaal mannen die zich verheugden op de kutschimmelreclame.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef RotatoR het volgende:
https://x.com/viaplaysportnl/status/1874902161970405822
1000 reacties genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
F1. Kijkt niemandquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Met F1 hebben ze toch ook niet echt grote problemen meer dus dat lijkt met niet. Misschien de software/hardware die hapert (die de stream encodeert).![]()
Fles schijt het warme bad weer eens onder.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe is dat een antwoord op mijn vraag precies? Ga winegums uitdelen joh lekker jongU MAD?![]()
Callers. Commentatoren boeit me niks, dat is poep of kak of stront of mest.quote:
Callers is een vraag over in de Nostra.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Bruine soep.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fles schijt het warme bad weer eens onder.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vragen ze alweer om WW, kan ik niet eens meer HOOFDLETTERS gebruiken?!?!?!Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Jij krijgt een dropveter. Voor om je nek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fles schijt het warme bad weer eens onder.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Kloptquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Pink Floyd
Sooooooooooooooo @yvonnequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt een dropveter. Voor om je nek.U MAD?![]()
HUP![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
White Stripes
FOCUS!Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Ken het niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
Rumble act. Wat een slecht opkomstnummer is dit![]()
We hebben beeldPrecies op tijd
![]()
HAILVIAPLAY GODEN
Stukje putje prakkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fles schijt het warme bad weer eens onder.![]()
Ik zie het ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Viaplay loopt vies hard achter op twitch15 seconden zoiets
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Echt he... man man manquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Viaplay loopt vies hard achter op twitchWhat can change the nature of a man?![]()
Ze streamen waarschijnlijk nu op een zeer lage bitrate die ratten, beeld is zo flets als wat ineens.quote:![]()
Nou en johquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zie het ook15 seconden zoiets
Gurney werd beHamsterd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hele voorbeschouwing moeten volgen via Kim Huybrechts
Wat een dramastart![]()
Ook alleen al de opmerking: "via Twitch", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Viaplay kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Makkelijk eerste![]()
Ik kijk via de Belg, ik ben middelmaat
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
180
Hoevaak heeft mvg een partij verloren als hij met een 180 begon?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Pohhh dancing bear das wel genot ouwe reusquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Geflipte trut. Rijp voor dancing bear.![]()
Dit zijn de echte vragen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:52 schreef franklop het volgende:
Hoevaak heeft mvg een partij verloren als hij met een 180 begon?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Twitch Dan maarYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
voelmeeigegoedVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Gaat lekker ditYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Vroeg in de nachtCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
02-01-2025 @ 20:54:37
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #107 Zonder Viaplay"
![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Heerlijke honderd.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
37
Godverdomme, nu is mijn Tripel Karmeliet ook nog eens uit de koelkast kapot gevallenMakkelijk eerste![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme, nu is mijn Tripel Karmeliet ook nog eens uit de koelkast kapot gevallen
What can change the nature of a man?![]()
Wat lullig dat je koelkast dat doet!quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme, nu is mijn Tripel Karmeliet ook nog eens uit de koelkast kapot gevallen![]()
Dit is rampzalig.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme, nu is mijn Tripel Karmeliet ook nog eens uit de koelkast kapot gevallen![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
![]()
Sinds ze het recept hebben veranderd vind ik de Tripel Karmeliet minderquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Koelkast is tegen alcoholgebruikquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaja "uit de koelkast gevallen"quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme, nu is mijn Tripel Karmeliet ook nog eens uit de koelkast kapot gevallenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Dat is goed voor je.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godverdomme, nu is mijn Tripel Karmeliet ook nog eens uit de koelkast kapot gevallen
Groot fan van User Wotte![]()
Sorry maat. Liet me even gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja zeg. Dacht dat we vrienden waren
Gelukkig Nieuwjaar!![]()
![]()
Net als Dobey heb ik vooralsnog moeite met de tripels rakenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat lullig dat je koelkast dat doet!Makkelijk eerste![]()
Balen vriend.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik drink cola zero #dryjanuary![]()
![]()
Dat heb ik je gisteren al gewenstquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Sorry maat. Liet me even gaan.
Gelukkig Nieuwjaar!Groot fan van User Wotte![]()
Volgescheten badquote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Kribbig kribbig kribbig kribbig kribbig.![]()
Kribbig
quote:
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ook maar naar Twitch geschakeld want de Viaplay app op mijn tv heeft een overlay die niet meer verdwijnt. Huur anders ff een paar fatsoenlijke developers in joh.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bij mijn vrouw is het heel het jaar dry January. Altijd tegen mijquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Balen vriend.
Ik drink cola zero #dryjanuary![]()
Ik heb mijn laatste paar dagen waar ik lekker doordeweeks kan bieren in mijn eigen huis voordat mijn marathon training startquote:
En ik wil daar optimaal van genieten.Makkelijk eerste![]()
Hij zal echt alles op alles moeten zetten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit gaat Dobbie niet meer rechtzetten, jammer.![]()
Scherven brengen geluk moet je maar denkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste paar dagen waar ik lekker doordeweeks kan bieren in mijn eigen huis voordat mijn marathon training start
En ik wil daar optimaal van genieten.
Lekker mop. Ik ben nu bezig voor 10 mijl maar ik heb shin splints.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste paar dagen waar ik lekker doordeweeks kan bieren in mijn eigen huis voordat mijn marathon training start
En ik wil daar optimaal van genieten.Groot fan van User Wotte![]()
Straks mee naar het hotelkamertjequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:59 schreef Szura het volgende:
Woordvoerder Vincent in de zaal ja hoor![]()
MVGGODquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef Nober het volgende:
"Michael van Gerwen is a man in a hurry, a man on a mission"
-Sky~FEYENOORD~
quote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Waarvan 7 zonder het woord kanker erin.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Nou. Nu pas
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Dobey gewoon een waanzinnig overschatte darter is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in de Masters, terwijl het vorig jaar in de pro tour 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef fetX het volgende:
Dobey moet het gras opvreten, desnoods de modder.
#DobbieOut.Makkelijk eerste![]()
Oprotten met die airfryer. Echte darters friturenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Kun je mooi de airfryer volgooien.
Onehundredandeightyyyyyy![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef fetX het volgende:
Dobey moet het gras opvreten, desnoods de modder.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Weljaquote:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
DobeyIsNietOke?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Dobey gewoon een waanzinnig overschatte darter is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in de Masters, terwijl het vorig jaar in de pro tour 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.
#DobbieOut.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Heb gisteren en eergisteren zelfgemaakte bitterballen gehad, echte frituur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Kun je mooi de airfryer volgooien.
Onehundredandeightyyyyyy![]()
Hagel?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Het eerste hagel van 2025 is gevallen hier.![]()
![]()
![]()
Het hagel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Het eerste hagel van 2025 is gevallen hier.![]()
![]()
![]()
Naam en rugnummer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een copypasta van een post over Arne SlotWhat can change the nature of a man?![]()
02-01-2025 @ 21:02:20
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #107 Zonder Viaplay![]()
![]()
Ja maar hou ook eens rekening met het klimaat. Er is geen planeet B.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oprotten met die airfryer. Echte darters frituren![]()
Lekker hoor makkerquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef fetX het volgende:
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #107 Zonder Viaplay
~FEYENOORD~
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef fetX het volgende:
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #107 Zonder ViaplayGroot fan van User Wotte![]()
Was dat niet die deserteur van AZ ooit?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een copypasta van een post over Arne SlotSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
GEKOLONISEERDquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat de Nederlanders in de twitch chat zich misdragenWhat can change the nature of a man?![]()
Neequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar hou ook eens rekening met het klimaat. Er is geen planeet B.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef fetX het volgende:
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #107 Zonder Viaplaygraag op anoniem![]()
Pietje kon ik nog wel om lachen af en toe.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behalve Pietje en Neef_Wuppie.~FEYENOORD~
breekYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Maar wel treffendquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind klompvoet geen leuke koosnaam voor Mighty Mike.![]()
Planeten zat, gaan we binnenkort heen dankzij MuskGod.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar hou ook eens rekening met het klimaat. Er is geen planeet B.![]()
Ik wil ook weer een like van ikgeefenkellikes, maar ik heb geen inspiratie voor een toppost.De enige echte.![]()
De eerste set is al afgelopen, dus helaas ben je niet mooi op tijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef Mansjester het volgende:
Oh kut de eerste set is al afgelopen. Ik dacht ik ben mooi op tijd![]()
O, ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Pietje kon ik nog wel om lachen af en toe.Makkelijk eerste![]()
Dagjesvolkquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef Mansjester het volgende:
Oh kut de eerste set is al afgelopen. Ik dacht ik ben mooi op tijd![]()
![]()
Dit is véél te doorzichtigquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef Rnie het volgende:
Ik wil ook weer een like van ikgeefenkellikes, maar ik heb geen inspiratie voor een toppost.![]()
Als je maar geniet vriend.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had eerder vandaag nog een kroketje in de airfryer gegooid was wel lekker![]()
Moet jij weten, je hebt hier niks te willen. Het is cultuur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind klompvoet geen leuke koosnaam voor Mighty Mike.De enige echte.![]()
Staat genoteerdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind klompvoet geen leuke koosnaam voor Mighty Mike.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Doet afbreuk aan mijn darts ervaringquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had eerder vandaag nog een kroketje in de airfryer gegooid was wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |