Pietje kon ik nog wel om lachen af en toe.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behalve Pietje en Neef_Wuppie.
Maar wel treffendquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind klompvoet geen leuke koosnaam voor Mighty Mike.
Planeten zat, gaan we binnenkort heen dankzij MuskGod.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar hou ook eens rekening met het klimaat. Er is geen planeet B.
De eerste set is al afgelopen, dus helaas ben je niet mooi op tijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef Mansjester het volgende:
Oh kut de eerste set is al afgelopen. Ik dacht ik ben mooi op tijd
O, ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Pietje kon ik nog wel om lachen af en toe.
Dagjesvolkquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef Mansjester het volgende:
Oh kut de eerste set is al afgelopen. Ik dacht ik ben mooi op tijd
Dit is véél te doorzichtigquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef Rnie het volgende:
Ik wil ook weer een like van ikgeefenkellikes, maar ik heb geen inspiratie voor een toppost.
Als je maar geniet vriend.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had eerder vandaag nog een kroketje in de airfryer gegooid was wel lekker
Moet jij weten, je hebt hier niks te willen. Het is cultuur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Staat genoteerdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doet afbreuk aan mijn darts ervaringquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had eerder vandaag nog een kroketje in de airfryer gegooid was wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |