SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
@ChrisWoertsquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
Sport hoort gewoon op tv, niet op apps.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ik ben hier ook erg benieuwd naarquote:~FEYENOORD~
Kom je vanzelf achter hequote:Het is niet iets waar ik op ga letten of zo als je dat bedoelt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Goedenavond
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mad.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Jay komt wat gefrustreerd overquote:~FEYENOORD~
VTM GODEN
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Viaplay servers kunnen de stroom aan dagjesvolk niet aan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
Ze willen iedereen naar Viaplay Premium pushen @:Zipportal![]()
Als we alle tweets van eencellige wilsonbekwamen gaan posten die een week betaald hebben en finaal uit hun koekie gaan als het een kwartiertje niet werkt, dan halen we alsnog die 189 topics welquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:41 schreef Nober het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Het was al een kkzender zie topic #2 ofzo.![]()
We beginnen een half uur later dan gister terwijl er een set meer gewonnen moet worden. Wat een logica.![]()
Oud en nieuw-UI weer opgeruimd
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heeeel toevallig als MvG speelt of zou het met misschien met de servers te maken hebben van deze rukzender?![]()
Rekening gehouden met problemen bij viaplayaids.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:44 schreef tompsv18 het volgende:
We beginnen een half uur later dan gister terwijl er een set meer gewonnen moet worden. Wat een logica.![]()
Viaplay is #DAGJESVOLKEDquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Heeeel toevallig als MvG speelt of zou het met misschien met de servers te maken hebben van deze rukzender?
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Heeeel toevallig als MvG speelt of zou het met misschien met de servers te maken hebben van deze rukzender?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De Belg doet het gewoon.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Komende jaren moedigen we allemaal depressieve Dimitri en de Decker aan zodat de Belg darts blijft uitzenden wanneer die rokerige Viaplay servers er mee ophoudenMakkelijk eerste![]()
PDC TV en Viaplay allebei kapot
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
VTM is legaalquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef RotatoR het volgende:
Dan maar een illegale stream aanzetten.What can change the nature of a man?![]()
Hopelijk wint mvg gewoon. Dobey kan geen weerstand bieden tegen Littler, mvg wel of je moet zin hebben in een mokersaaie finale![]()
Kan iemand die wel beeld heeft, ondertussen even doorgeven welke callers we vanavond hebben?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
thedaddy.toquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef x3rius het volgende:
Iemand linkje? Want dit schiet niet op![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef x3rius het volgende:
Iemand linkje? Want dit schiet niet op
What can change the nature of a man?![]()
PDC TV ook ja?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
PDC TV en Viaplay allebei kapotOh dan is schijt wel reëel.
Nu zie ik deze twee:quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand die wel beeld heeft, ondertussen even doorgeven welke callers we vanavond hebben?![]()
![]()
Niks de weg kwijt, als je op het moment supreme geen darten kan verzorgen mogen alle vergelijkingen uit de stal gehaald worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje de weg kwijt zijn om dit soort dingen op X te posten.Makkelijk eerste![]()
Pijpen zonder condoom.nlquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij hadden vandaag weer de schaapjes in de stad.![]()
https://www.pzc.nl/middel(...)ste-baby-s~a2cc1774/![]()
Hier zit een grap in over 80 jaar geleden die ik niet durf te maken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij hadden vandaag weer de schaapjes in de stad.![]()
https://www.pzc.nl/middel(...)ste-baby-s~a2cc1774/|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En hoe is dat een antwoord op mijn vraag precies? Ga winegums uitdelen joh lekker jongquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu zie ik deze twee:
[ afbeelding ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Met F1 hebben ze toch ook niet echt grote problemen meer dus dat lijkt met niet. Misschien de software/hardware die hapert (die de stream encodeert).quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Heeeel toevallig als MvG speelt of zou het met misschien met de servers te maken hebben van deze rukzender?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Callers of commentatoren?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand die wel beeld heeft, ondertussen even doorgeven welke callers we vanavond hebben?![]()
Gewoon doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier zit een grap in over 80 jaar geleden die ik niet durf te maken.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Allemaal mannen die zich verheugden op de kutschimmelreclame.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef RotatoR het volgende:
https://x.com/viaplaysportnl/status/1874902161970405822
1000 reacties genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
F1. Kijkt niemandquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Met F1 hebben ze toch ook niet echt grote problemen meer dus dat lijkt met niet. Misschien de software/hardware die hapert (die de stream encodeert).![]()
Fles schijt het warme bad weer eens onder.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe is dat een antwoord op mijn vraag precies? Ga winegums uitdelen joh lekker jongU MAD?![]()
Callers. Commentatoren boeit me niks, dat is poep of kak of stront of mest.quote:
Callers is een vraag over in de Nostra.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Bruine soep.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fles schijt het warme bad weer eens onder.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vragen ze alweer om WW, kan ik niet eens meer HOOFDLETTERS gebruiken?!?!?!Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Jij krijgt een dropveter. Voor om je nek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fles schijt het warme bad weer eens onder.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Kloptquote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Pink Floyd
Sooooooooooooooo @yvonnequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt een dropveter. Voor om je nek.U MAD?![]()
HUP![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |