quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
thedaddy.toquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef x3rius het volgende:
Iemand linkje? Want dit schiet niet op
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef x3rius het volgende:
Iemand linkje? Want dit schiet niet op
PDC TV ook ja?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
PDC TV en Viaplay allebei kapot
Nu zie ik deze twee:quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand die wel beeld heeft, ondertussen even doorgeven welke callers we vanavond hebben?
Niks de weg kwijt, als je op het moment supreme geen darten kan verzorgen mogen alle vergelijkingen uit de stal gehaald worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je moet ook wel een beetje de weg kwijt zijn om dit soort dingen op X te posten.
Pijpen zonder condoom.nlquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij hadden vandaag weer de schaapjes in de stad.![]()
https://www.pzc.nl/middel(...)ste-baby-s~a2cc1774/
Hier zit een grap in over 80 jaar geleden die ik niet durf te maken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij hadden vandaag weer de schaapjes in de stad.![]()
https://www.pzc.nl/middel(...)ste-baby-s~a2cc1774/
En hoe is dat een antwoord op mijn vraag precies? Ga winegums uitdelen joh lekker jongquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu zie ik deze twee:
[ afbeelding ]
Met F1 hebben ze toch ook niet echt grote problemen meer dus dat lijkt met niet. Misschien de software/hardware die hapert (die de stream encodeert).quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Heeeel toevallig als MvG speelt of zou het met misschien met de servers te maken hebben van deze rukzender?
Callers of commentatoren?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand die wel beeld heeft, ondertussen even doorgeven welke callers we vanavond hebben?
Gewoon doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier zit een grap in over 80 jaar geleden die ik niet durf te maken.
Allemaal mannen die zich verheugden op de kutschimmelreclame.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef RotatoR het volgende:
https://x.com/viaplaysportnl/status/1874902161970405822
1000 reacties genot.
F1. Kijkt niemandquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Met F1 hebben ze toch ook niet echt grote problemen meer dus dat lijkt met niet. Misschien de software/hardware die hapert (die de stream encodeert).
Fles schijt het warme bad weer eens onder.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe is dat een antwoord op mijn vraag precies? Ga winegums uitdelen joh lekker jong
Callers. Commentatoren boeit me niks, dat is poep of kak of stront of mest.quote:
Bruine soep.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fles schijt het warme bad weer eens onder.
Jij krijgt een dropveter. Voor om je nek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fles schijt het warme bad weer eens onder.
Kloptquote:
Sooooooooooooooo @yvonnequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij krijgt een dropveter. Voor om je nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |