Hier zit een grap in over 80 jaar geleden die ik niet durf te maken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij hadden vandaag weer de schaapjes in de stad.![]()
https://www.pzc.nl/middel(...)ste-baby-s~a2cc1774/
En hoe is dat een antwoord op mijn vraag precies? Ga winegums uitdelen joh lekker jongquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu zie ik deze twee:
[ afbeelding ]
Met F1 hebben ze toch ook niet echt grote problemen meer dus dat lijkt met niet. Misschien de software/hardware die hapert (die de stream encodeert).quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:
Heeeel toevallig als MvG speelt of zou het met misschien met de servers te maken hebben van deze rukzender?
Callers of commentatoren?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan iemand die wel beeld heeft, ondertussen even doorgeven welke callers we vanavond hebben?
Gewoon doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier zit een grap in over 80 jaar geleden die ik niet durf te maken.
Allemaal mannen die zich verheugden op de kutschimmelreclame.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:47 schreef RotatoR het volgende:
https://x.com/viaplaysportnl/status/1874902161970405822
1000 reacties genot.
F1. Kijkt niemandquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Met F1 hebben ze toch ook niet echt grote problemen meer dus dat lijkt met niet. Misschien de software/hardware die hapert (die de stream encodeert).
Fles schijt het warme bad weer eens onder.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe is dat een antwoord op mijn vraag precies? Ga winegums uitdelen joh lekker jong
Callers. Commentatoren boeit me niks, dat is poep of kak of stront of mest.quote:
Bruine soep.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fles schijt het warme bad weer eens onder.
Jij krijgt een dropveter. Voor om je nek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fles schijt het warme bad weer eens onder.
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |