Bij mijn vrouw is het heel het jaar dry January. Altijd tegen mijquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Balen vriend.
Ik drink cola zero #dryjanuary
Ik heb mijn laatste paar dagen waar ik lekker doordeweeks kan bieren in mijn eigen huis voordat mijn marathon training startquote:
Hij zal echt alles op alles moeten zetten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit gaat Dobbie niet meer rechtzetten, jammer.
Scherven brengen geluk moet je maar denkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste paar dagen waar ik lekker doordeweeks kan bieren in mijn eigen huis voordat mijn marathon training start
En ik wil daar optimaal van genieten.
Lekker mop. Ik ben nu bezig voor 10 mijl maar ik heb shin splints.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste paar dagen waar ik lekker doordeweeks kan bieren in mijn eigen huis voordat mijn marathon training start
En ik wil daar optimaal van genieten.
Straks mee naar het hotelkamertjequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:59 schreef Szura het volgende:
Woordvoerder Vincent in de zaal ja hoor
MVGGODquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef Nober het volgende:
"Michael van Gerwen is a man in a hurry, a man on a mission"
-Sky
quote:
Waarvan 7 zonder het woord kanker erin.quote:
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Dobey gewoon een waanzinnig overschatte darter is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in de Masters, terwijl het vorig jaar in de pro tour 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef fetX het volgende:
Dobey moet het gras opvreten, desnoods de modder.
Oprotten met die airfryer. Echte darters friturenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Kun je mooi de airfryer volgooien.
Onehundredandeightyyyyyy
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef fetX het volgende:
Dobey moet het gras opvreten, desnoods de modder.
Weljaquote:
DobeyIsNietOke?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Dobey gewoon een waanzinnig overschatte darter is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in de Masters, terwijl het vorig jaar in de pro tour 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.
#DobbieOut.
Heb gisteren en eergisteren zelfgemaakte bitterballen gehad, echte frituur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Kun je mooi de airfryer volgooien.
Onehundredandeightyyyyyy
Hagel?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Het eerste hagel van 2025 is gevallen hier.![]()
![]()
Het hagel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef Zipportal het volgende:
Het eerste hagel van 2025 is gevallen hier.![]()
![]()
Naam en rugnummer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een copypasta van een post over Arne Slot
Ja maar hou ook eens rekening met het klimaat. Er is geen planeet B.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oprotten met die airfryer. Echte darters frituren
Lekker hoor makkerquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef fetX het volgende:
02-01-2025 @ 21:02:20
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #107 Zonder Viaplay
Gefeliciteerd maatquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef fetX het volgende:
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #107 Zonder Viaplay
Was dat niet die deserteur van AZ ooit?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een copypasta van een post over Arne Slot
GEKOLONISEERDquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat de Nederlanders in de twitch chat zich misdragen
Neequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar hou ook eens rekening met het klimaat. Er is geen planeet B.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef fetX het volgende:
Pietje kon ik nog wel om lachen af en toe.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behalve Pietje en Neef_Wuppie.
Maar wel treffendquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind klompvoet geen leuke koosnaam voor Mighty Mike.
Planeten zat, gaan we binnenkort heen dankzij MuskGod.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar hou ook eens rekening met het klimaat. Er is geen planeet B.
De eerste set is al afgelopen, dus helaas ben je niet mooi op tijdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef Mansjester het volgende:
Oh kut de eerste set is al afgelopen. Ik dacht ik ben mooi op tijd
O, ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Pietje kon ik nog wel om lachen af en toe.
Dagjesvolkquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef Mansjester het volgende:
Oh kut de eerste set is al afgelopen. Ik dacht ik ben mooi op tijd
Dit is véél te doorzichtigquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef Rnie het volgende:
Ik wil ook weer een like van ikgeefenkellikes, maar ik heb geen inspiratie voor een toppost.
Als je maar geniet vriend.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had eerder vandaag nog een kroketje in de airfryer gegooid was wel lekker
Moet jij weten, je hebt hier niks te willen. Het is cultuur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Staat genoteerdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doet afbreuk aan mijn darts ervaringquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had eerder vandaag nog een kroketje in de airfryer gegooid was wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |