Ken het niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
Rumble act. Wat een slecht opkomstnummer is dit
Stukje putje prakkenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Fles schijt het warme bad weer eens onder.
Ik zie het ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Viaplay loopt vies hard achter op twitch
Echt he... man man manquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Viaplay loopt vies hard achter op twitch
Ze streamen waarschijnlijk nu op een zeer lage bitrate die ratten, beeld is zo flets als wat ineens.quote:
Nou en johquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zie het ook15 seconden zoiets
Gurney werd beHamsterd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hele voorbeschouwing moeten volgen via Kim Huybrechts
Wat een dramastart
Ook alleen al de opmerking: "via Twitch", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Viaplay kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |