abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216146872
Man (81) neergeschoten in Rotterdam, politie onderzoekt verband met fatale, mogelijk willekeurige schietpartijen
De Rotterdamse wijk IJsselmonde is opnieuw opgeschrikt door een schietpartij. Het slachtoffer is een 81-jarige man en raakte zwaargewond, meldt de politie. De dader is nog voortvluchtig, de politie zoekt koortsachtig naar hem in de wijk. Het is al de derde schietpartij in twee weken tijd. Bij de twee andere incidenten kwamen twee mogelijk willekeurig gekozen slachtoffers om het leven. De politie onderzoekt een verband.

De politie heeft de Bommelerwaard, waar de 81-jarige man werd neergeschoten, volledig afgezet met rood-witte linten. Meerdere politieauto’s rijden door de buurt. Ook cirkelt een politiehelikopter boven het gebied.
Een paar honderd meter verderop vond twee weken geleden een fatale schietpartij plaats. Op 21 december werd aan de Reyerdijk de 63-jarige Mohamed om 21.30 uur neergeschoten. De Rotterdammer werd door het hoofd geschoten en overleed.

Afgelopen zaterdag om 22.00 uur vond er opnieuw een schietpartij plaats in de wijk. Dit keer aan het Roelantpad, zo’n 2 kilometer verderop. Hierbij werd een 58-jarige Rotterdammer doodgeschoten.
Opvallend genoeg houdt de politie er rekening mee dat de dader zijn slachtoffers willekeurig uitkiest. ,,Dit is een van de scenario’s”, bevestigt een woordvoerder. Bij de eerdere twee schietpartijen vermoedt de politie niet dat het om afrekeningen gaat; beide slachtoffers kwamen voor zover bekend niet uit het criminele circuit. De slachtoffers zouden elkaar ook niet hebben gekend.

Een 20-jarige Amsterdammer is maandag opgepakt als verdachte van betrokkenheid bij twee fatale schietincidenten. De politie houdt nadrukkelijk de optie open dat de verdachte niet de schutter is. Over het motief is nog niets bekend.
https://www.ad.nl/rotterd(...)etpartijen~aaf879d9/

twitter

[ Bericht 23% gewijzigd door voetbalmanager2 op 02-01-2025 16:11:09 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216146912
Allemaal in Ijsselmonde, allemaal laat in de avond en allemaal op schijnbaar willekeurige oudere passanten.
Als ik in Ijsselmonde zou wonen zou ik de hond in de middag of direct na het eten uitlaten en niet meer laat in de avond.
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 14:10:46 #3
367000 roos94
pi_216146930
Ik zat daar 5 jaar op school in ijsselmonde, nog een wonder dat we er allemaal levend uit zijn gekomen.

#komt #dichtbij

#heel
pi_216146942
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:10 schreef roos94 het volgende:
Ik zat daar 5 jaar op school in ijsselmonde, nog een wonder dat we er allemaal levend uit zijn gekomen.

#komt #dichtbij

#heel
Ik ben daar opgegroeid, het is niet de beste wijk maar het was prima vertoeven de eerste 20 jaar.

Hoewel het daarna wel een beetje gekker werd en als je er tussenin zit valt alles wel mee :')
Hell To The Liars
  donderdag 2 januari 2025 @ 14:13:31 #5
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216146944
Hoog tijd om het Fok! recherche team op te schakelen }:|

[ Bericht 50% gewijzigd door Tengano op 02-01-2025 14:20:01 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 14:13:41 #6
367000 roos94
pi_216146946
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:13 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik ben daar opgegroeid, het is niet de beste wijk maar het was prima vertoeven de eerste 20 jaar.
Welke middelbare zat jij dan a neef
pi_216146954
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:13 schreef roos94 het volgende:

[..]
Een jaar Oldenbarneveld en daarna Zuidermavo.

Maar basisschool de pit. Die zit aan de Reijerdijk (half dan).

Ik ben oud, toen reed de tram daar nog niet eens :P
Hell To The Liars
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 14:15:50 #8
367000 roos94
pi_216146961
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef Droopie het volgende:

[..]

Whaaa zuidermavo squad!

Dan ken jij vast Meneer Strijbis van godsdienst.

En mnr de koning misschien ook wel
pi_216146974
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:13 schreef roos94 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef roos94 het volgende:

[..]
Whaaa zuidermavo squad!

Dan ken jij vast Meneer Strijbis van godsdienst.
Hahaa, jazeker wel, met zijn gitaar.
Had een 8 voor religie :P

Heerlijke rustige school was dat.
Een baken van christelijke rust vergeleken met die andere tokkie scholen.

Jij ook daar?
Hell To The Liars
pi_216146977
Fijn man, dit soort geschift gedoe bleef normaliter lekker ver weg in Amerika.
  donderdag 2 januari 2025 @ 14:17:42 #11
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_216146979
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Allemaal in Ijsselmonde, allemaal laat in de avond en allemaal op schijnbaar willekeurige oudere passanten.
Als ik in Ijsselmonde zou wonen zou ik de hond in de middag of direct na het eten uitlaten en niet meer laat in de avond.
Die van 81 was om 10:10 in de ochtend. Dus beter gewoon niet meer naar buiten. ;(
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 14:18:21 #12
367000 roos94
pi_216146987
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef Droopie het volgende:

[..]

[..]
Hahaa, jazeker wel, met zijn gitaar.
Had een 8 voor religie :P

Heerlijke rustige school was dat.
Een baken van christelijke rust vergeleken met die andere tokkie scholen.

Jij ook daar?
Ja man, dat was mijn middelbare school. Maar wel dik 10-15 jaar na jou denk ik.

In mijn tijd hadden de Mocros met Gucci petjes het overgenomen en dealde een jongen wiet op het schoolplein. Was echt een chaos school.

Ik ben daarop die dijk nog eens gewapend overvallen na schooltijd.
  donderdag 2 januari 2025 @ 14:19:15 #13
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216146996
Rotterdam-ripper/murderer o.i.d.?
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216147002
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:

[..]

In mijn tijd hadden de Mocros met Gucci petjes het overgenomen en dealde een jongen wiet op het schoolplein. Was echt een chaos school.
Echt. Zonde, dat een marokkaan die school uitkoos haha.

Maar ontopic
Het is eigenlijk een doodnormale buurt voor Rotterdamse begrippen.
Hell To The Liars
pi_216147017
quote:
Een 20-jarige Amsterdammer is maandag opgepakt als verdachte van betrokkenheid bij twee fatale schietincidenten. De politie houdt nadrukkelijk de optie open dat de verdachte niet de schutter is. Over het motief is nog niets bekend.
Goh.
Dader zal wel weer een kleurtje hebben en uit racistisch of religieus motief handelen.
blablablabla
  donderdag 2 januari 2025 @ 14:22:03 #16
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216147022
Wat is dit voor zieke shit?

Lijkt me heel moeilijk om zo iemand op te sporen. Wat heb je voor aanwijzingen? Dit kan nog een flinke staart krijgen. :{
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_216147029
quote:
99s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Die van 81 was om 10:10 in de ochtend. Dus beter gewoon niet meer naar buiten. ;(
Oh, nou ik vermijd Ijsselmonde voorlopig. Ik moet alleen wel regelmatig over de Stadionweg en de Pascalweg fietsen.
pi_216147032
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik ben daarop die dijk nog eens gewapend overvallen na schooltijd
.
-O-
pi_216147036
Bizar. Ik kan me niks soortgelijks herinneren.
Dit, dus.
  donderdag 2 januari 2025 @ 14:24:58 #20
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_216147045
Als je het filmpje op de website bekijkt van de politie zie je duidelijk dat die gast het slachtoffer volgt. Ook die fietser komt super shady over. Dan krijg je toch het idee dat het vrij gericht is
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_216147057
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:20 schreef Droopie het volgende:

[..]
Echt. Zonde, dat een marokkaan die school uitkoos haha.

Maar ontopic
Het is eigenlijk een doodnormale buurt voor Rotterdamse begrippen.
Nee, een achterstandswijk - ook voor Rotterdamse begrippen.
Allah Al Watan Al Malik
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 14:26:17 #22
367000 roos94
pi_216147058
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:23 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
-O-
Ze duwden me op de grond en zette een vleesmes op mijn keel :')

Hoop dat ze lol hebben gehad van mijn crappy telefoon en mijn tas met Sultana's en bonnetjes.
pi_216147065
Kortom, schutter schiet op mannen, die alleen lopen - en wat ouder zijn. Verder lijkt het allemaal zeer random te zijn.. hebben we dit eerder gezien?
Allah Al Watan Al Malik
pi_216147067
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:26 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ze duwden me op de grond en zette een vleesmes op mijn keel :')

Hoop dat ze lol hebben gehad van mijn crappy telefoon en mijn tas met Sultana's en bonnetjes.
Wat heftig :o Daar zou ik wel een klein traumaatje aan overhouden :{
pi_216147098
quote:
5s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
Kortom, schutter schiet op mannen, die alleen lopen - en wat ouder zijn. Verder lijkt het allemaal zeer random te zijn.. hebben we dit eerder gezien?
Vooral aan de andere kant van de oceaan.
pi_216147108
Mooi land
U MAD?
pi_216147141
Ik kan me een soortgelijk geval herinneren in de VS. Tientallen jaren terug.
Bleek later iemand die vanuit de kofferbak van zn auto met een sniper schoot op random mensen, eens in de zoveel dagen.

Ondanks dat het vast meer dan 20 jaar geleden is, is me dit altijd bijgebleven.
pi_216147177
quote:
5s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
Seriemoordernaars zijn met de huidige opsporingsmethoden, zelfs aan de andere kant van de oceaan, een unicum. Meer iets van vorige eeuw.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216147184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:36 schreef koemleit het volgende:
Bleek later iemand die vanuit de kofferbak van zn auto met een sniper schoot op random mensen, eens in de zoveel dagen.

https://en.wikipedia.org/wiki/D.C._sniper_attacks

Met een geprepareerde auto waarmee vanuit de kofferbak kon worden geschoten.

donderdag 2 januari 2025 @ 14:41:41 #30
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_216147201
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Bizar. Ik kan me niks soortgelijks herinneren.
Deed mij denken aan de zaak Thijs H, die vermoordde ook willekeurige slachtoffers: https://www.rechtspraak.n(...)ievoudige-moord.aspx
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_216147256
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Seriemoordernaars zijn met de huidige opsporingsmethoden, zelfs aan de andere kant van de oceaan, een unicum. Meer iets van vorige eeuw.
Inderdaad met alle camerabeelden en dan technieken verwacht ik dat deze man snel gepakt is. (Al is snel natuurlijk relatief want er zijn al 3 slachtoffers).

Het is natuurlijk ook nog niet zeker dat deze zaken met elkaar te maken hebben.
pi_216147292
quote:
13s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Fijn man, dit soort geschift gedoe bleef normaliter lekker ver weg in Amerika.
Dat krijg je als je op populistische partijen als de VVD en PVV stemt. Zoals iemand opperde in POL, kwestie van tijd voordat wapens een politieke discussie worden in de SG uit die kampen.
pi_216147305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Goh.
Dader zal wel weer een kleurtje hebben en uit racistisch of religieus motief handelen.
Wat een debiele post zeg.

Wanneer dit soort misdrijven gebeuren met vrij weinig getuigen en camera's dan wordt het heel moeilijk om makkelijk een verdachte op te sporen. Maar Fokkers maken er weer een race discussie van terwijl NIEMAND zelfs de slachtoffers weet wie het is.
pi_216147318
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:48 schreef koemleit het volgende:

[..]
Inderdaad met alle camerabeelden en dan technieken verwacht ik dat deze man snel gepakt is. (Al is snel natuurlijk relatief want er zijn al 3 slachtoffers).

Het is natuurlijk ook nog niet zeker dat deze zaken met elkaar te maken hebben.
Beetje lastig als de dader geen telefoon heeft meegenomen. Althans daar ga ik vanuit als ze er zolang over doen.
pi_216147341
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:53 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Wanneer dit soort misdrijven gebeuren met vrij weinig getuigen en camera's dan wordt het heel moeilijk om makkelijk een verdachte op te sporen. Maar Fokkers maken er weer een race discussie van terwijl NIEMAND zelfs de slachtoffers weet wie het is.
En jij haalt de PVV en VVD stemmers erbij in de post erboven :')

T kan alle kanten op mensen. Laat de politie hun werk maar doen, als mensen willekeurig gaan doden is het best lastig om zo iemand te vinden.
Hell To The Liars
pi_216147348
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:53 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Waarom zou je random boomers en bejaarden gaan beschieten? Daar zit duidelijk een of ander ziek raciaal of terroristisch motief achter.
blablablabla
pi_216147378
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Waarom zou je random boomers en bejaarden gaan beschieten? Daar zit duidelijk een of ander ziek raciaal of terroristisch motief achter.
Ziek ben ik mee eens.

Die andere 2 heb je echt geen weet van. Dat kan vanalles zijn.
pi_216147395
quote:

[..]
Zelden. 9 van de 10 keer zijn ze gewoon knettergek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216147410
quote:

[..]
Je weet dat het eerste slachtoffer een Marokkaanse of Turkse naam had?
Hell To The Liars
pi_216147412
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:58 schreef Droopie het volgende:

[..]
En jij haalt de PVV en VVD stemmers erbij in de post erboven :')

T kan alle kanten op mensen. Laat de politie hun werk maar doen, als mensen willekeurig gaan doden is het best lastig om zo iemand te vinden.
Causaal verband. Onder de VVD/PVV in de regering/gedoogsteun vestigde meer dan de helft van de Fortune 500 bedrijven zich in Nederland vanwege belastingafspraken of vanwege belastingtechnische wetten. Vaak op de Zuidas met een brievenbusfirma.

Bron: ITEP GOV. Die concludeert dat wij de grootste belastingparadijs zijn op de wereld boven Ierland, de Kaaimaneilanden en Malta.

Niet zo lang geleden dat onze TK leden in een commissiedebat door een gast uit de VS (naam vergeten) werden beschuldigd van het mogelijk maken van belastingontduiking

Verder denk je dat Rutte NAVO topman is geworden vanwege zijn lach bij Biden?
pi_216147426
In Bilthoven (of all places) had je er vroeger ook zo één. Los vanuit het polsje vanuit de auto. Maar toen was ik zes ofzo, vond het reuzespannend en had tevens een daderprofiel en verwacht postcodegebied uitgestippeld.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_216147427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:07 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Causaal verband. Onder de VVD/PVV in de regering/gedoogsteun vestigde meer dan de helft van de Fortune 500 bedrijven zich in Nederland vanwege belastingafspraken of vanwege belastingtechnische wetten. Vaak op de Zuidas met een brievenbusfirma.

Bron: ITEP GOV. Die concludeert dat wij de grootste belastingparadijs zijn op de wereld boven Ierland, de Kaaimaneilanden en Malta.

Niet zo lang geleden dat onze TK leden in een commissiedebat door een gast uit de VS (naam vergeten) werden beschuldigd van het mogelijk maken van belastingontduiking

Misschien zit je in het verkeerde topic? Kan gebeuren
Hell To The Liars
pi_216147443
quote:

[..]
Bron: onderbuikgevoel

Denk dat ik NWS maar ga boycotten wanneer migratie zelfs de discussie is op basis van 0 info bij dit soort gruwelijkheden.

Zou mij niet verbazen als dit soort users binnenkort zelf in het nieuws komen
pi_216147450
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:08 schreef Droopie het volgende:

[..]
Zuidas is de schuld van alles (vooral ASML, alleen zit die dan weer totaal niet de op de Zuidas). Anderen prefereren buitenlanders, zwarten, rijken, vrouwen, lekkere vrouwen, of gewoon mensen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Best pilot in history
pi_216147459
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:08 schreef Droopie het volgende:

[..]
Of je kan er inhoudelijk op reageren ipv zo flauw te doen. Ik reageerde op iemand die Amerika erbij haalt, wat overigens terecht is.
pi_216147477
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:10 schreef nostra het volgende:

[..]
Zuidas is de schuld van alles (vooral ASML, alleen zit die dan weer totaal niet de op de Zuidas). Anderen prefereren buitenlanders, zwarten, rijken, vrouwen, lekkere vrouwen, of gewoon mensen.
Nee Zuidas is niet de schuld van alles. Ook nooit geschreven. Ga er maar inhoudelijk op in of reageer er niet op.
pi_216147505
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:12 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Nee Zuidas is niet de schuld van alles. Ook nooit geschreven. Ga er maar inhoudelijk op in of reageer er niet op.
Je obsessie met vermeende subsidies aan ASML c.s.-in-den-breedte is anders vrij opmerkelijk. Nochtans in een topic over een random shooter.
Best pilot in history
pi_216147511
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Zelden. 9 van de 10 keer zijn ze gewoon knettergek.
Er toch zelden geen sprake van enige overlap. De kans dat het hier om Henk of Ingrid gaat is natuurlijk sowieso vrij klein in die contreien.
blablablabla
  donderdag 2 januari 2025 @ 15:16:26 #49
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216147518
Zwarte seriemoordenaar

Alle slachtoffers blank?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_216147551
quote:
16s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Zwarte seriemoordenaar

Alle slachtoffers blank?
Eerste slachtoffer is deze man.

https://www.ad.nl/112-nie(...)vol-vragen~ab69fb14/
Hell To The Liars
pi_216147556
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Er toch zelden geen sprake van enige overlap.
Mwah, vaker dan eens knettergekke pedofielen of mannelijke lustmoordenaars.

Terrorisme of racisme bijna nooit
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216147568
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:09 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Bron: onderbuikgevoel

Denk dat ik NWS maar ga boycotten wanneer migratie zelfs de discussie is op basis van 0 info bij dit soort gruwelijkheden.

Zou mij niet verbazen als dit soort users binnenkort zelf in het nieuws komen
Het aantal blanken in die wijk is op een hand te tellen dus de kans dat er daadwerkelijk een blanke bij betrokken is is gewoon heel klein.
blablablabla
pi_216147573
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, vaker dan eens knettergekke pedofielen of mannelijke lustmoordenaars.

Terrorisme of racisme bijna nooit
In Nederland zal je eerder slachtoffer worden door het falen van de GGZ en gebrek aan instellingen, dan door terrorisme.
Hell To The Liars
pi_216147592
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Het aantal blanken in die wijk is op een hand te tellen dus de kans dat er daadwerkelijk een blanke bij betrokken is is gewoon heel klein.
Het aantal blanken is meer dan de helft daar.
Niet de meest hoogopgeleide mensen, maar het is geen Pendrecht of Bijlmer.
Hell To The Liars
pi_216147602

Het is in elk geval weer een cultuurverrijker.
blablablabla
pi_216147604
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:22 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik wou net zeggen. Deze onzin verhalen van iemand die er waarschijnlijk nog nooit geweest is, echt :r
pi_216147606
In dit topic zitten echt mensen met issiues.

Echt niet iedereen bekijkt naar de kleur van iemands uiterlijk of naar iemands afkomst.

Het kan zomaar zijn dat deze (mogelijke) seriemoordenaar dat ook niet doet, maar gewoon echt random mensen neerschiet.

Maar nee, het moet zo zijn dat het hem om kleur of afkomst van doen is.

zegt best veel over jou als dat "top of mind" ligt.
Blank slachtoffer? dan is de dader waarschijnlijk donker. (of andersom natuurlijk).

Houd sowieso niet van dat speculeren altijd op FOK, op basis van 0 info. Laten we gewoon hopen dat deze dader snel van de straat is.
pi_216147618
quote:

[..]
:').

zonder enige kennis van zaken maar weer wat roepen :'). echt hef jezelf op.
pi_216147629
quote:

[..]
Grappenmaker _O-
blablablabla
  Moderator donderdag 2 januari 2025 @ 15:28:02 #60
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_216147657
Hmm iemand die oude vandagen uitkiest, even kijken wie tijdens corona het hardst riep dat ouderen wel om mochten vallen?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_216147661
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik wou net zeggen. Deze onzin verhalen van iemand die er waarschijnlijk nog nooit geweest is, echt :r
:') :') :')

Heb er jarenlang gewoond. Was twintig jaar terug al verpauperd en klein Alochtonië.
blablablabla
pi_216147662
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:15 schreef nostra het volgende:

[..]
Je obsessie met vermeende subsidies aan ASML c.s.-in-den-breedte is anders vrij opmerkelijk. Nochtans in een topic over een random shooter.
Iemand schreef "Amerikaanse toestanden" en dat klopt gwn met de VVD/PVV aan de macht. Zij die weinig vertrouwen creëren in de overheid uit eigen belangen. En liberale/libertarische waarden op nahouden. Althans genoeg VVD TK leden in het verleden die hun libertarische wensdenken uitspreken.
pi_216147663
Triest allemaal weer
pi_216147666
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Grappenmaker _O-
Nee. Ik kan uit ervaring zeggen dat jij een grappenmaker bent. Stop met verhalen te verspreiden die kant noch wal raken.
pi_216147670
quote:

[..]
quote:

[..]
Er toch zelden geen sprake van enige overlap. De kans dat het hier om Henk of Ingrid gaat is natuurlijk sowieso vrij klein in die contreien.
Wie gaat er nou in zijn eigen wijk mensen doodschieten?
pi_216147687
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Heb er jarenlang gewoond. Was twintig jaar terug al verpauperd en klein Alochtonië.
IJsselmonde is (veel) groter dan alleen omgeving Keizerswaard. Als jij daar vandaan komt zou je dat moeten weten.
pi_216147692
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef Origami94 het volgende:
Iemand schreef "Amerikaanse toestanden" en dat klopt gwn met de VVD/PVV aan de macht. Zij die weinig vertrouwen creëren in de overheid uit eigen belangen. En liberale/libertarische waarden op nahouden. Althans genoeg VVD TK leden in het verleden die hun libertarische wensdenken uitspreken.
Ja, het is niet zo vreemd dat er liberalen bij de VVD zitten; echte libertariërs zitten bij de LP, waarvan het voltallig bestuur bij de Gemeente werkt als beleidsmedewerker. Het heeft wel wat humor.
Best pilot in history
pi_216147728
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
IJsselmonde is (veel) groter dan alleen omgeving Keizerswaard. Als jij daar vandaan komt zou je dat moeten weten.
inderdaad, alleen echte OG's weten dat Corrie van Gorp om de hoek van Bommelewaard woonde :P bij de grote kreek haha.

Beverwaard is andere koek qua bevolkingsamenstelling, daar kwam ik alleen voor de tandarts.
Hell To The Liars
pi_216147731
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ho ho dit zijn "migratie achtergronden"

de grafiek naast jouw taartdiagram laat zien dat het aantal "nederlanders"40 procent is.
maar die plaats je niet, want dat komt je niet uit.

(toegegeven het is niet de helft zoals hierboven beweerd, maar zeker niet "op 1 hand te tellen"

het is overigens wel rete irritant dat het je gelukt is om dit topic weer over kleur of afkomst te laten gaan.

https://allecijfers.nl/wijk/ijsselmonde-rotterdam/
  donderdag 2 januari 2025 @ 15:34:34 #70
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216147750
Getver, je zou er maar wonen en 50 plus zijn. Zou echt niet in het donker over straat durven gaan dan!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216147776
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:32 schreef Droopie het volgende:

[..]
inderdaad, alleen echte OG's weten dat Corrie van Gorp om de hoek van Bommelewaard woonde :P bij de grote kreek haha.

Beverwaard is andere koek qua bevolkingsamenstelling, daar kwam ik alleen voor de tandarts.
Beverwaard is ook niet mijn ding. Beetje vreemde sfeer op straat vind ik het daar. Maar als die schutter er niet is is het daar in IJsselmonde prima wonen.
pi_216147785
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Keizerswaard is een winkelcentrum Hans.
IJsselmonde is een van de meest achtergestelde gebieden van Rotterdam, van Nederland zou ik zeggen. Scoort qua werkeloosheid en armoede soortgelijk (zo niet slechter tegenwoordig met al die nieuwbouw) dan een wijk als Crooswijk, Bijlmer etc.

Dat de helft daar niet blank of zelfs maar Westers is heb ik al ontkracht.
blablablabla
pi_216147812
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Beverwaard is ook niet mijn ding. Beetje vreemde sfeer op straat vind ik het daar. Maar als die schutter er niet is is het daar in IJsselmonde prima wonen.
In de Beverwaard gewoond. Eerste weekend al een schietpartij onder mijn raam :')

In het donker durfde ik daar ook niet naar buiten :@
pi_216147817
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Keizerswaard is een winkelcentrum Hans.
IJsselmonde is een van de meest achtergestelde gebieden van Rotterdam, van Nederland zou ik zeggen. Scoort qua werkeloosheid en armoede soortgelijk (zo niet slechter tegenwoordig met al die nieuwbouw) dan een wijk als Crooswijk, Bijlmer etc.
OMGEVING Keizerswaard (waar dus de Bommelerwaard ligt). Met je Hans :') En leuk dat je dat roept, ik zou wel wat bronnen willen zien. Geloof er namelijk geen fluit van.
pi_216147823
Een gekkie die helaas aan een vuurwapen is gekomen kan toch ook gewoon? Volgens mij had Thijs H. ook geen racistisch, financieel of seksueel motief voor zijn daden. Gewoon gek.
pi_216147853
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Getver, je zou er maar wonen en 50 plus zijn. Zou echt niet in het donker over straat durven gaan dan!
Ook op andere leeftijd niet, eigenlijk. Door de tot dusver gevallen slachtoffers lijkt het verband te zijn dat hij zich op ouderen richt, maar ook dat kan natuurlijk toeval zijn,
  donderdag 2 januari 2025 @ 15:44:28 #77
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216147883
Oude mensen en dan waarschijnlijk ook nog lafjes van achteren neerschieten. Ik hoop dat deze dader een extreem pijnlijke dood krijgt ooit.
pi_216147892
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:30 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja, het is niet zo vreemd dat er liberalen bij de VVD zitten; echte libertariërs zitten bij de LP, waarvan het voltallig bestuur bij de Gemeente werkt als beleidsmedewerker. Het heeft wel wat humor.
Robert Valetine werkt er al een tijdje niet meer volgens mij en was adviseur als ik het goed heb. Ze moeten Boris van der Ven daar de leider maken als ze zetels willen halen. Als zelfs Sylvana Simmons het lukt moet het goed komen.
pi_216147894
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:38 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
In de Beverwaard gewoond. Eerste weekend al een schietpartij onder mijn raam :')

In het donker durfde ik daar ook niet naar buiten :@
Kom er alleen soms voor boodschappen en daarna weer met gierende banden naar huis :P
pi_216147902
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:44 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Robert Valetine werkt er al een tijdje niet meer volgens mij en was adviseur als ik het goed heb. Ze moeten Boris van der Ven daar de leider maken als ze zetels willen halen. Als zelfs Sylvana Simmons het lukt moet het goed komen.
Mwah, Robert is niet verkeerd, alleen het gedachtegoed heeft gewoon geen tractie. De borrels bij hem thuis zijn wel leuk. Verder niet al te serieus nemen.
Best pilot in history
pi_216147919
50 tot 80 jaar vind ik ook nog een vrij brede categorie.

Ik gok toch op een link met het criminele milieu (al dan niet direct. Opa/vader/oom van).
  donderdag 2 januari 2025 @ 15:48:23 #82
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216147934
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:19 schreef Droopie het volgende:

[..]
Eerste slachtoffer is deze man.

https://www.ad.nl/112-nie(...)vol-vragen~ab69fb14/
Hm triest
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_216148001
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:46 schreef nostra het volgende:

[..]
Mwah, Robert is niet verkeerd, alleen het gedachtegoed heeft gewoon geen tractie. De borrels bij hem thuis zijn wel leuk. Verder niet al te serieus nemen.
Denk niet dat het aan de ideologie ligt dat uberhaupt tegenwoordig weinig een rol speelt. Als BBB, FvD en Ja21 het lukt waarom niet de LP?

Misschien ligt het aan het kleurtje. Zeker ten tijde van identity politics. Blank vs donker, man vs vrouw.
pi_216148022
De man verveelt zich denk ik.
Wel jammer dat hij dan dit soort dingen gaat doen.
  donderdag 2 januari 2025 @ 16:03:43 #85
438527 MissButterflyy
pi_216148096
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een gekkie die helaas aan een vuurwapen is gekomen kan toch ook gewoon? Volgens mij had Thijs H. ook geen racistisch, financieel of seksueel motief voor zijn daden. Gewoon gek.
Ja, daar zat ook een tijdje tussen die moorden hè. Was wel in twee verschillende plaatsen.
pi_216148102
quote:

[..]
Wat een rare bewering is dat dan. Wie zegt überhaupt dat de dader uit die contreien komt. De slachtoffers zijn tot nu toe van verschillende komaf in ieder geval.
Allah Al Watan Al Malik
pi_216148118
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
50 tot 80 jaar vind ik ook nog een vrij brede categorie.

Ik gok toch op een link met het criminele milieu (al dan niet direct. Opa/vader/oom van).
Dat sluit ik ook niet uit, ook omdat ze iemand aangehouden hebben die niet de schutter is.
Hell To The Liars
pi_216148128
quote:

[..]
In Pendrecht kan je inmiddels prima wonen hoor, net als in Katendrecht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_216148143
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:51 schreef Origami94 het volgende:
Dat krijg je als je op populistische partijen als de VVD en PVV stemt.
Huh, wat? :')

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:07 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Koekoek. 8)7
pi_216148148
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:06 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat sluit ik ook niet uit, ook omdat ze iemand aangehouden hebben die niet de schutter is.
De politie heeft toch al gezegd dat de slachtoffers a) elkaar helemaal niet kennen en b) ze niet bekend zijn bij de politie.

Denk dat het redelijk uit te sluiten is...
Allah Al Watan Al Malik
pi_216148152
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
In Pendrecht kan je inmiddels prima wonen hoor, net als in Katendrecht.
Ik ben na Ijsselmonde naar Pendrecht gaan.
Prima tijd gehad, ook al zat het vol met Antilianen, maar die plegen geen misdrijven in de wijk, die gingen naar Rhoon of Barendrecht :P
Bijkomend voordeel, Marokkanen had je daarom ook niet in de buurt.

Katendrecht is echt een pareltje geworden.
Hell To The Liars
  Moderator donderdag 2 januari 2025 @ 16:11:01 #92
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_216148170
Stel dit is een dader die drie random mensen vermoord heeft, is het dan nederlands eerste serie moordenaar?

Waarschijnlijk vergeet ik er toch een hoop, ben er niet zo thuis in.
pi_216148212
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De politie heeft toch al gezegd dat de slachtoffers a) elkaar helemaal niet kennen en b) ze niet bekend zijn bij de politie.

Idd redelijk uit te sluiten :)
Ben toch bang dat het echt compleet random is en dat zou mij echt knettergek maken als ik daar zou wonen.

Dan zou ik niet meer naar buiten gaan, in een vage kelderbox mijn blowtje maar gaan roken toendertijd.
Was ik waarschijnlijk wel door mijn vader naar de coffeeshop gebracht :')
Hell To The Liars
pi_216148224
quote:
88s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Stel dit is een dader die drie random mensen vermoord heeft, is het dan nederlands eerste serie moordenaar?

Nog nooit van Google gehoord?
pi_216148228
quote:

Vijf jaar geleden hadden we nog een seriemoordenaar in Nederland.
Toevallig ook een Rotterdammer.
NWS / Proces tegen Rotterdamse verpleger Rahiid A. wegens insulinemoorden
pi_216148230
quote:

Nee. Het beest van Harkstede was één van de bekendste.
  Moderator donderdag 2 januari 2025 @ 16:17:02 #97
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_216148233
quote:
Nee wat is dat? Een soort altavista?
pi_216148236
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar niet bekend bij de politie betekent toch niet dat familieleden niet in het criminele milieu kunnen zitten?
Zullen niet de eerste onschuldige slachtoffers zijn.

Maar ja vaag is het allemaal wel.
pi_216148238
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:09 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik ben na Ijsselmonde naar Pendrecht gaan.
Prima tijd gehad, ook al zat het vol met Antilianen, maar die plegen geen misdrijven in de wijk, die gingen naar Rhoon of Barendrecht :P
Bijkomend voordeel, Marokkanen had je daarom ook niet in de buurt.

Katendrecht is echt een pareltje geworden.
Nou nou, je afkeer jegens Marokkanen steek je ook niet onder stoelen of banken he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_216148255
quote:
88s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:17 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Nee wat is dat? Een soort altavista?
Moet je maar even aan Ilse vragen.

donderdag 2 januari 2025 @ 16:19:35 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216148258
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nou nou, je afkeer jegens Marokkanen steek je ook niet onder stoelen of banken he.
Vreemd idd, er is echt geen enkele aanleiding toe ook, echt geen 1 :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_216148263
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:17 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Maar niet bekend bij de politie betekent toch niet dat familieleden niet in het criminele milieu kunnen zitten?
Zullen niet de eerste onschuldige slachtoffers zijn.

Maar ja vaag is het allemaal wel.
Nee dat zegt inderdaad niets over of er wel of niet criminele familieleden zijn. Deze werkwijze is echter ongekend. Ik kan mij niet heugen dat er bejaarden, van verschillende komaf, aan de lopende band doodgeschoten werden omdat een familielid van hen crimineel zou zijn. Die toevallig allemaal in dezelfde wijk wonen - en toevallig allemaal alleen liepen, en toevallig allemaal in dezelfde periode.. Ik weet het niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_216148268
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
In stadswijken waar veel groepen hangen, zijn de marokkanen vaak de groep waar je het meest last van hebt.

Gewone families en ouderen zijn vaak prima lui.
Hell To The Liars
pi_216148270
De dader was te voet toen hij zijn slachtoffer achtervolgde:

twitter
pi_216148271
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Vreemd idd, er is echt geen enkele aanleiding toe ook, echt geen 1 :').
Ook al zijn er honderd aanleidingen toe. Als het normaal vindt om op een compleet volk te schijten, dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 2 januari 2025 @ 16:22:19 #106
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216148294
Rotterdam :')
pi_216148295
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ook al zijn er honderd aanleidingen toe. Als het normaal vindt om op een compleet volk te schijten, dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer.
niet zo'n grote mond, knul
pi_216148298
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:20 schreef Droopie het volgende:

[..]
In stadswijken waar veel groepen hangen, zijn de marokkanen vaak de groep waar je het meest last van hebt.

Gewone families en ouderen zijn vaak prima lui.
Marokkanen zijn in Rotterdam nou juist best verspreid. Behalve dan in West. De samenstelling van de wijken is ook prima terug te vinden. Heb zelf een groot deel van mijn jeugd in Zuid doorgebracht, dus je hoeft mij niets te vertellen. Maar goed, je Marokkanenhaat hoeft dit topic niet verder te vergallen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 2 januari 2025 @ 16:23:25 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_216148302
quote:

[..]
Ja, dat zal het zijn.

Actie, reactie :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 2 januari 2025 @ 16:24:03 #110
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216148310
quote:

[..]
Tja, lone wolves.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216148358
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nee dat zegt inderdaad niets over of er wel of niet criminele familieleden zijn. Deze werkwijze is echter ongekend. Ik kan mij niet heugen dat er bejaarden, van verschillende komaf, aan de lopende band doodgeschoten werden omdat een familielid van hen crimineel zou zijn. Die toevallig allemaal in dezelfde wijk wonen - en toevallig allemaal alleen liepen, en toevallig allemaal in dezelfde periode.. Ik weet het niet.
Als je meerdere personen op deze manier individueel gericht wilt ombrengen zul je ze waarschijnlijk ook eerst langdurig moeten schaduwen om ze te kunnen treffen op een moment dat er geen getuigen in de buurt zijn. Ik neem aan dat de politie zich dit ook beseft, net zoals enige mogelijke criminele link vast wel is onderzocht.

Het heimelijke en ogenschijnlijk willekeurige ervan doet me toch eerder aan een moordende gek te denken. Die hopelijk snel voorgoed van straat gehaald wordt.
pi_216148572

De locaties waar de moorden plaatsvonden.
pi_216148580
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]

waarom trek je lijntjes tussen de locaties?
wat voegt dat toe?

of ziet dat er leuker uit als wannabe detective?
pi_216148593
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:52 schreef koemleit het volgende:

[..]
waarom trek je lijntjes tussen de locaties?
wat voegt dat toe?

of ziet dat er leuker uit als wannabe detective?
Dat plaatje is gemaakt door Rijnmond.nl
pi_216148717
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]

Aha, de schutter wilde een hommage aan Pythagoras brengen!
pi_216148792
quote:
4s.gif Op donderdag 2 januari 2025 17:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Mwah. De boodschap van Rijnmond was dat alle locaties van de moorden op minder dan een kilometer van elkaar liggen.
https://www.rijnmond.nl/n(...)-je-naar-buiten-gaat
pi_216148835
quote:
of blank
U MAD?
pi_216148839
quote:
4s.gif Op donderdag 2 januari 2025 17:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Mooie basis voor een serie.
U MAD?
  Moderator donderdag 2 januari 2025 @ 17:25:36 #119
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_216148877
quote:
2s.gif Op donderdag 2 januari 2025 16:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Marokkanen zijn in Rotterdam nou juist best verspreid. Behalve dan in West. De samenstelling van de wijken is ook prima terug te vinden. Heb zelf een groot deel van mijn jeugd in Zuid doorgebracht, dus je hoeft mij niets te vertellen. Maar goed, je Marokkanenhaat hoeft dit topic niet verder te vergallen.
Amen.

Groetjes van een expat uit Zuid.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:04:44 #120
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216149353
Gelukkig zitten wij Fok!ers en Fok!sters allemaal veilig op onze zolderkamer of rukbunker.

Wel gevaarlijk voor mensen die een leven hebben. Pas goed op jullie zelf. #staysafe
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:05:26 #121
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216149359
quote:

[..]
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_216149418
quote:

[..]
Misschien een minister die aan het bezuinigen is op AOW en Zorg kosten
pi_216149455
Nieuwe foto van de dader trouwens

Geen BBC
pi_216149490
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:16 schreef koffiekoekjes het volgende:

[ afbeelding ]

Geen BBC
Je zou denken dat we anno 2025 wel iets betere camera's hebben.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:21:07 #125
438527 MissButterflyy
pi_216149513
quote:

[ afbeelding ]

Geen BBC
Jonge knul zo te zien.
pi_216149545
quote:

[ afbeelding ]

Geen BBC
Nee, wel flinke neus.
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:23:42 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216149555
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Die hangen in het centrum.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:26:24 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216149586
quote:

[ afbeelding ]

Geen BBC
User @Elan IN DE MUD

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Goh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:26:55 #129
481998 K21
Cappuccino
pi_216149594
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Het beeldmateriaal opslaan in baggerresolutie om de kosten te drukken helpt in ieder geval ook niet mee.
  Moderator donderdag 2 januari 2025 @ 18:28:00 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216149615
quote:
Als je 49 bent wel :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_216149622
quote:
9s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Op elke leeftijd is wonen in Rotterdam gewoon kut
pi_216149628
Dit noemenen we toch gewoon een seriemoordenaar?
  Moderator donderdag 2 januari 2025 @ 18:29:27 #133
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216149636
quote:

[..]
Godver _O- :')
4045
onlogisch
pi_216149650
Oh, dat is niet zo heel relaxed, dat er in Rotterdam iemand rondloopt die random mensen dood schiet.

...en op dat beeld zie je ook niks.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:33:13 #135
438527 MissButterflyy
pi_216149679
quote:
9s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Ben ik gelukkig nog lang niet. :D
pi_216149687
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:28 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Nee hoor, ik woon er nu zo'n 15 jaar en ik denk niet dat ik er ooit nog weg wil. Het klinkt misschien heel erg raar in sommige oren, maar Rotterdam heeft mijn hart en al die negativiteit doet wel een beetje pijn. Het is echt niet alleen maar kommer en kwel. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit beroofd, neergestoken of aangerand en ik fiets meerdere keren per week smorgens vroeg in het donker en door Zuid. Dat er geen dingen gebeuren hoor je mij niet ontkennen, maar ik heb het idee dat de media ook lekker meedoet met Rotterdam in een slecht daglicht te zetten zodat iedereen een negatieve mening over Rotterdam kan vormen. Gewoon je met je eigen zaken bezig houden en geen duister 'baantje' hebben en dan is er vrij weinig aan het handje.
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:34:12 #137
438527 MissButterflyy
pi_216149692
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:28 schreef Confetti het volgende:
Dit noemenen we toch gewoon een seriemoordenaar?
Als de vermoedens dat de dader dezelfde persoon is kloppen, is het een seriemoordenaar ja.
  Moderator donderdag 2 januari 2025 @ 18:36:49 #138
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_216149728
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:28 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Als ik nu zou moeten remigreren naar Nederland zou ik nog steeds nergens anders willen wonen dan in Rotterdam-Rijnmond

Maar ieder zijn smaak natuurlijk
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_216149731
Duidelijk dat de wapenwet in NL aangepast moet worden. De politie krijgt dit soort figuren niet te pakken en jezelf verdedigen is op deze manier onmogelijk.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  Moderator donderdag 2 januari 2025 @ 18:38:06 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216149746
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:36 schreef Bloemkool het volgende:
Duidelijk dat de wapenwet in NL aangepast moet worden. De politie krijgt dit soort figuren niet te pakken en jezelf verdedigen is op deze manier onmogelijk.
Niet standaard een pipa in je nachtkastje hebben liggen :')
4045
onlogisch
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:38:11 #141
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216149748
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:36 schreef Bloemkool het volgende:
Ja, dergelijke seriemoordenaars zijn ook schering en inslag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216149752
@Nober en ik zijn op de zaak gezet. @onlogisch

Als het zo ver is sturen we de DSIGoden aan.
pi_216149761
Ik woon ook met veel plezier in Rotterdam en zal er ook niet snel vertrekken. Dat gezegd hebbende fietsen zowel ik als mijn ouders regelmatig in de omgeving waar dit speelt en ik hoop dat ze deze totale gek snel vinden en opsluiten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216149782
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, dergelijke seriemoordenaars zijn ook schering en inslag.
Het begint met een keer. En dan steeds vaker. Net zoals met een auto op publiek inrijden en met bommen shit opblazen.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_216149793
quote:

[ afbeelding ]

Geen BBC
Geen Big Black Cock?
pi_216149808
Duidelijke foto wel. Die 12 bij 12 pixel camera's leveren geweldige kwaliteit.
pi_216149816
Rotterdam is ook gewoon een heerlijke stad, laat je niks aanpraten :)
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:43:32 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216149830
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:40 schreef Bloemkool het volgende:

[..]
Het begint met een keer. En dan steeds vaker. Net zoals met een auto op publiek inrijden en met bommen shit opblazen.
Seriemoordenaars zijn juist een verschijnsel van vorige eeuw.

Wat dat betreft is deze zaak vooralsnog redelijk uitzonderlijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216149850
Als deze gozer zo stoer mensen wil neerschieten, ga je dan op criminelen richten, ipv oude mensen.
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:47:04 #150
438527 MissButterflyy
pi_216149895
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:44 schreef Cockwhale het volgende:
Als deze gozer zo stoer mensen wil neerschieten, ga je dan op criminelen richten, ipv oude mensen.
Dat deed Thijs H ook hè.
Allemaal in een psychose volgens hemzelf.
pi_216149903
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
Rotterdam is ook gewoon een heerlijke stad, laat je niks aanpraten :)
Alleen als je bij de oemma hoort wellicht.
pi_216149938
Urgente oproep: wie en waar is deze man?
30.000 euro beloning voor gouden tip

https://www.politie.nl/ur(...)enten-rotterdam.html

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_216149943
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:47 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Alleen als je bij de oemma hoort wellicht.
De Rotterdamse Oemma inderdaad.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:50:52 #154
486919 Swango
Just saying
pi_216149951
Kan de politie Rotterdam daar niet wat lokeenden (zoals een veroordeelde topcrimineel) laten rondscharrelen om zo die schietgriezel te vangen?
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:53:36 #155
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216150008
30 doezoe voor de tip mensen
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:53:45 #156
438527 MissButterflyy
pi_216150012
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:50 schreef Aether het volgende:

[ afbeelding ]
Een lichte huidskleur? Knap. Ik kan het zo niet zien.
Maar goed, hopelijk wordt hij snel gepakt.
pi_216150076
quote:
7s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:50 schreef Aether het volgende:

[ afbeelding ]
Wat mij betreft iedereen die er zo bij loopt preventief ruimen.

Als je je op deze manier uitdost ben je sowieso al crimineel.
  donderdag 2 januari 2025 @ 18:58:28 #158
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_216150099
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Een lichte huidskleur? Knap. Ik kan het zo niet zien.
Maar goed, hopelijk wordt hij snel gepakt.
Duidelijk een neger ja.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:00:12 #159
438527 MissButterflyy
pi_216150129
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
Wat mij betreft iedereen die er zo bij loopt preventief ruimen.

Als je je op deze manier uitdost ben je sowieso al crimineel.
Zo fietst m’n zoon ook naar school. :')
Mag dat wel?
pi_216150131
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:53 schreef Perrin het volgende:
30 doezoe voor de tip mensen
[ x ]
Hoge beloning. De politie is wanhopig.
pi_216150141
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Lijkt me ook best moeilijk om hem op te pakken.
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:01:21 #162
38496 Perrin
pi_216150146
quote:

[..]
Als er mensen in de omgeving van de schutter meer weten, motiveer je ze zo wel om even een belletje te plegen.
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:08:53 #163
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216150257
Zelfs NUNL heeft de foto geplaatst? Heeeele uitleg waarom plaatsen we nu deze foto? Verdachten hebben recht op privacy blablabla

Flikker op man kutsite :r :r :r

Wat een kots kutsite is dat
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:09:48 #164
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216150265
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zo fietst m’n zoon ook naar school. :')
Mag dat wel?
Je laat je zoon zich zo kleden ok
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:10:54 #165
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216150276
Lichtgetint?
Hmmm, niet verwacht.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_216150287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
Zelfs NUNL heeft de foto geplaatst? Heeeele uitleg waarom plaatsen we nu deze foto? Verdachten hebben recht op privacy blablabla

Ze zijn zo oh zo slim en geweldig dat de belangenafweging die de politie en het OM maakt bij vrijgave van foto's van verdachte niet genoeg is. De deskundigen van nu.nl weten het beter en vinden dit in dit geval gepast.

Die site is het perfecte voorbeeld waarom de media onder toezicht moet komen.
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:11:49 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216150292
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:08 schreef MMaRsu het volgende:

Gaat verder alles goed met je?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216150306
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:10 schreef matthijst het volgende:
Lichtgetint?
Hmmm, niet verwacht.
Waar lees jij dat? Op AD.nl staat een lichte huidskleur en dat zie ik eerlijk gezegd ook op de foto. Niet een topic weer een bepaalde kant op sturen, het kan van alles zijn.
pi_216150307
Hier zullen alle Musk fans toch wel een stijfje of natje van krijgen.
pi_216150329
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef yessie234 het volgende:
Wat heeft Musk hiermee te maken? Geobsedeerd?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:16:13 #171
438527 MissButterflyy
pi_216150342
quote:
Huh?
Verkeerde topic?
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:16:44 #172
38496 Perrin
pi_216150355
Allemaal zo'n beetje rondom winkelcentrum Keizerswaard.

pi_216150357
quote:
Is het Elon Musk?
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:18:23 #174
338319 ZarB
Piña colada
pi_216150369
Die fietser gaat zich vast melden. Zo te zien hoort hij er gewoon bij met dat vage gedrag.

Werd Thijs H. ook een seriemoordenaar genoemd met 3 doden? Volgens mij lag het bij hem vooral aan de ggz. 8)7
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_216150383
Die doet aa
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:16 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Is het Elon Musk?
Die test zijn neurolink op varkenskoppen.
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:19:45 #176
28167 matthijst
pi_216150389
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Waar lees jij dat? Op AD.nl staat een lichte huidskleur en dat zie ik eerlijk gezegd ook op de foto. Niet een topic weer een bepaalde kant op sturen, het kan van alles zijn.
Oh inderdaad.
Licht, das zeker het nieuwe blank |:(
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:19:52 #177
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216150392
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Gaat verder alles goed met je?
Ja hoor heb echt alleen schijthekel aan dat hypocriete Nu.nl
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:21:32 #178
438527 MissButterflyy
pi_216150417
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dan lees je het nieuws ergens anders.
Is dat nou zo moeilijk?

Waar ik een schijthekel aan heb, ga ik niet opzoeken.
pi_216150426
.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:18 schreef ZarB het volgende:
Die fietser gaat zich vast melden. Zo te zien hoort hij er gewoon bij met dat vage gedrag.

Werd Thijs H. ook een seriemoordenaar genoemd met 3 doden? Volgens mij lag het bij hem vooral aan de ggz. 8)7
Die had een heel systeem bedacht met kentekenplaten die tot hem spraken. Iets bij de RDW als ik mij goed herinner. Of dat kenteken overeenkwam met een ouverture van klassieke muziek van Wagner.

AH bonuspunten.
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:24:41 #180
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_216150455
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:18 schreef ZarB het volgende:

Wat is er vaag aan een fietser die even stilstaat?
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:25:15 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216150460
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Waren er maar meer sites waar je nieuws kon lezen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216150488
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Zijn er genoeg hoor, beetje SQL injection, iedere wappie kan het.
pi_216150493
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:24 schreef SugeLucky het volgende:

[..]
Volgens mij is dat precies bij de straat waar de moord gepleegd zou worden.
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:29:15 #184
438527 MissButterflyy
pi_216150524
Of hebben ze hem toch al? :')

Twintigjarige arrestant is mogelijk niet de schutter
Een twintigjarige Amsterdammer werd maandag aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de twee fatale schietpartijen. Daarbij benadrukte de politie dat hij mogelijk niet de schutter is.

Nu.nl
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:29:19 #185
338319 ZarB
Piña colada
pi_216150525
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:24 schreef SugeLucky het volgende:

[..]
Volgens mij staat die fietser op de eerste beelden, waarop de schutter achter het slachtoffer aanloopt, een stukje terug stil op de brug (je ziet iets wat lijkt op die plastic tas (?) die hij op z'n stuur heeft). Als de schutter de brug af loopt dan lijkt hij ook nog in de richting van de persoon op de brug te kijken. En dan korte tijd later zie je de fietser weer en dan even stilstaan. Komt heel shady over.
pi_216150536
quote:
Als het normaal vindt om op een compleet volk te schijten, dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer.
Oh ja, dit is natuurlijk weer een incident... :')
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:30:21 #187
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_216150548
quote:

[..]
Logisch, half Rotterdam voldoet aan dat signalement.

Zijn slachtoffers lijken volkomen willekeurig gekozen, dus dat levert ook geen aanknopingspunten op.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_216150561
quote:
14s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:30 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Logisch, half Rotterdam voldoet aan dat signalement.

Zijn slachtoffers lijken volkomen willekeurig gekozen, dus dat levert ook geen aanknopingspunten op.
Ik vermoed dat hij nu ook wel andere kleding aantrekt.
pi_216150568
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Hier natuurlijk

https://niburu.co/
pi_216150569
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jonge knul zo te zien.
Met een neus alsof hij zo uit het Rifgebergte is getrokken.
pi_216150600
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:16 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Is het Elon Musk?
Die kloten met hun tetraverpakkingen op C2000., en andere sims. Dus ja. Dit al bekend sinds de moord op Borst, makkelijk te intoxiceren en indoctrineren volk, dus ja.

[ Bericht 8% gewijzigd door yessie234 op 02-01-2025 19:39:55 ]
pi_216150619
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:31 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
T zou net zo goed een Nederlandse jongen kunnen zijn aan de foto te zien, met een blonde lok en gokje, ergens op de wachtlijst voor een GGZ plek.
Hell To The Liars
pi_216150625
edit
pi_216150627
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:10 schreef matthijst het volgende:
Lichtgetint?
Hmmm, niet verwacht.
Lichte huidskleur, lees ik. Dat is iets anders.
Dit, dus.
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:35:39 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216150629
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:31 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Blank met een hele grote neus

Kan zomaar een jood zijn, of het buitenechtelijke zoontje van Holleeder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:36:04 #196
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_216150637
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:29 schreef ZarB het volgende:

[..]
Volgens mij staat die fietser op de eerste beelden, waarop de schutter achter het slachtoffer aanloopt, een stukje terug stil op de brug (je ziet iets wat lijkt op die plastic tas (?) die hij op z'n stuur heeft). Als de schutter de brug af loopt dan lijkt hij ook nog in de richting van de persoon op de brug te kijken. En dan korte tijd later zie je de fietser weer en dan even stilstaan. Komt heel shady over.
Scherp! Je hebt gelijk. Ik zag em niet op de eerste beelden.
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 19:37:30 #197
367000 roos94
pi_216150661
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:29 schreef ZarB het volgende:

[..]
Welke beelden?
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:38:18 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216150672
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:37 schreef roos94 het volgende:

[..]
Welke beelden?
Die in de OP?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216150683
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:35 schreef Droopie het volgende:

[..]
T zou net zo goed een Nederlandse jongen kunnen zijn aan de foto te zien, met een blonde lok en gokje, ergens op de wachtlijst voor een GGZ plek.
Kan zeker, maar we weten natuurlijk allemaal dat dat wederom niet het geval gaat zijn.

Het is enkel een kwestie van tijd voor ze hem pakken en we weer met zijn allen 'zie je nou' kunnen roepen.
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 19:40:37 #200
367000 roos94
pi_216150712
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 18:04 schreef Harvest89 het volgende:
Gelukkig zitten wij Fok!ers en Fok!sters allemaal veilig op onze zolderkamer of rukbunker.

Wel gevaarlijk voor mensen die een leven hebben. Pas goed op jullie zelf. #staysafe
Tarwekamp RIP
pi_216150743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Kan zeker, maar we weten natuurlijk allemaal dat dat wederom niet het geval gaat zijn.

Het is enkel een kwestie van tijd voor ze hem pakken en we weer met zijn allen 'zie je nou' kunnen roepen.
Die gegevens worden bewust gelekt zodat de telefoon of de SQL injection op de computer het het kan overnemen. Niets nieuws. GGZ werkt er aan mee, een paar idioten in ieder geval.
pi_216150772
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:42 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Die gegevens worden bewust gelekt zodat de telefoon of de SQL injection op de computer het het kan overnemen. Niets nieuws. GGZ werkt er aan mee, een paar idioten in ieder geval.
Gast, wat is er mis met jou. _O-
pi_216150779
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef Alloch87 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:40 schreef roos94 het volgende:

[..]
Tarwekamp RIP
Harvey camp.
"I blew George and Harvey's brains out!"
Nu dat AI van ze nog.
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:46:47 #204
28167 matthijst
pi_216150832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Lichte huidskleur, lees ik. Dat is iets anders.
Een bleke Marokkaan?
pi_216150841
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:44 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Dat ie van de GGZ weet geloof ik wel.
pi_216150858
https://www.rtl.nl/nieuws(...)rtijen-beloning-geld

Hier staat ook en filmpje bij.

De laatste man die is neergeschoten liep met een wandelstok en kwam net van de apotheek af.
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:49:12 #207
338319 ZarB
Piña colada
pi_216150881
quote:

[..]
Welke beelden?
Uit de OP, van de politie.
pi_216150914
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:48 schreef tesssssssss het volgende:
De laatste man die is neergeschoten liep met een wandelstok en kwam net van de apotheek af.
Dat is me wel even cruciale informatie zeg, bedankt.
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 19:50:57 #209
367000 roos94
pi_216150915
Als hij beetje slim is laat hij ijselmonde links liggen en gaat even ander wijkje bezoeken.

Ik heb nog wel wat verzoek adresjes?
pi_216150926
quote:

[..]
Tarwekamp RIP
Harvey camp
"I blew George and Harvey's brains out"
pi_216150929
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:50 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Dat zegt die politie-agente in dat filmpje. Dan moet je haar even bellen.
pi_216150955
quote:

[..]
Tarwekamp RIP
Harvey camp
"I blew George and Harvey's brains out"
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:44 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Gaat hartstikke goed met dat Rottedamse volksgevoel, dit is wat de menschen willen
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:53:46 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216150973
Die laatste kan wel een copy-cat zijn trouwens, overdag, veel ouder slachtoffer.
Maar het kan ook dezelfde dader zijn die zich inmiddels zo onaantastbaar voelt of zo'n kick nodig heeft dat hij het overdag doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:55:44 #214
338319 ZarB
Piña colada
pi_216151005
quote:

[..]
Welke beelden?
Probeer wat te uploaden maar lukt niet. Moment

pi_216151012
Dat krijg je met psychoses en als je niet behandeld wordt
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 2 januari 2025 @ 19:58:46 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216151049
Bizar verhaal, je zal maar zo aan je einde komen terwijl je gewoon met je dag bezig bent uit het niks.
pi_216151070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:50 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Had even het geklaag aangehoord dat in Amerika je weed gewoon bij apotheker kan krijgen. Waarom in Nederland toch. niet?
pi_216151086
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:55 schreef ZarB het volgende:

[..]
Probeer wat te uploaden maar lukt niet. Moment

[ afbeelding ]

Je telefoon is gehackt
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:02:54 #219
338319 ZarB
Piña colada
pi_216151112
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:56 schreef TLC het volgende:
Nee als je een psychopaat bent.
pi_216151127
Eerlijk gezegd vind ik beide mannen niet erg op elkaar lijken. Die man op de tweede foto is veel tengerder dan die op de brug :?
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:04:46 #221
338319 ZarB
Piña colada
pi_216151147
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 20:03 schreef littlemindy het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik beide mannen niet erg op elkaar lijken. Die man op de tweede foto is veel tengerder dan die op de brug :?
Misschien wisselen ze elkaar af (de fietser en die ander) :!
pi_216151159
Die fietser vertoont inderdaad verdacht gedrag.
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:07:23 #223
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216151206

2 locaties dicht bij elkaar, kans dat de dader daar dichtbij woont ? Ik zou trouwens daar vlak in de buurt niet meer zo maar een rondje lopen....
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:11:20 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216151268
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 20:03 schreef littlemindy het volgende:
Bewegend beeld zou wel fijn zijn, zodat de loop van de daglichtschutter ook gezien kan worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:11:46 #225
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216151275
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 19:16 schreef Perrin het volgende:
Allemaal zo'n beetje rondom winkelcentrum Keizerswaard.

[ afbeelding ]
Iemand die de puntjes kan verbinden?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:12:28 #226
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216151284
30k voor de gouden tip vind ik wel weinig trouwens :') Is een mensenleven niet meer waard?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216151306
Waar is die daglichtfoto trouwens gemaakt? Zou wel handig zijn als dat erbij stond.

Dan kan een mogelijke getuige die daar op dat tijdstip in de buurt was ook wat gerichter in het geheugen graven.
pi_216151311
quote:
16s.gif Op donderdag 2 januari 2025 20:12 schreef Starhopper het volgende:
30k voor de gouden tip vind ik wel weinig trouwens :') Is een mensenleven niet meer waard?
Bel Elon, die berekent de waarde van mensenlevens toch, met zijn varkens neurolink implantaten?
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:15:35 #229
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_216151329
Zin in de Peter R de Vries reportage van dit
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:15:35 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216151330
quote:
16s.gif Op donderdag 2 januari 2025 20:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Die afbeelding is ook al gepost, Rijnmond had al een connect the dots afbeelding geplaatst.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:15:49 #231
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216151333
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:36 schreef koemleit het volgende:

JAAH! Die docu heb ik toevallig vorige week gekeken!
Bekijk deze YouTube-video

Best eng hoor :o
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:16:06 #232
403820 Aberkullie
pi_216151338
quote:
16s.gif Op donderdag 2 januari 2025 20:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja komt het 06-nummer van de dader uit
pi_216151378
quote:
Staat je vrij om daar nog eens 100K bovenop te doen c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:20:03 #234
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216151407
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2025 20:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Staat je vrij om daar nog eens 100K bovenop te doen c_/
Ja ik ben geen miljonair ofzo he :')
pi_216151429
quote:
30k is prima om je mentaal gestoorde oud klasgenoot aan te geven.

Als je maat Bolle Jos is dan zou ik niet bellen voor 30k :')
Hell To The Liars
  donderdag 2 januari 2025 @ 20:24:35 #236
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_216151478
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef Droopie het volgende:
basisschool de pit. Die zit aan de Reijerdijk (half dan).
Was dat zo' n noodgebouw?
pi_216151543
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 20:24 schreef the-eye het volgende:

[..]
Was dat zo' n noodgebouw?
Nee, was gewoon standaard basisschool hoe ze allemaal gebouwd werden in die periode.
Inclusief gymzaal ernaast.
Hell To The Liars
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 20:30:07 #238
367000 roos94
pi_216151596
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 20:27 schreef Droopie het volgende:

[..]
Nee, was gewoon standaard basisschool hoe ze allemaal gebouwd werden in die periode.
Inclusief gymzaal ernaast.
De zuidermavo was jaren geleden nog een aflevering van bij de Reunie.
https://npo.nl/start/seri(...)e-reunie_41/afspelen
pi_216152138
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 20:30 schreef roos94 het volgende:

[..]
De zuidermavo was jaren geleden nog een aflevering van bij de Reunie.
https://npo.nl/start/seri(...)e-reunie_41/afspelen
hahah Bommelerwaard, Roelandpad!
Kent u dat Roelandslied niet?
Politie ging gewoon over op PTT!
pi_216152179
quote:
Psychoses van GZZ medewerkers die nog nooit bij een psychopaat aan tafel uitgenodigd zijn.
pi_216152201
quote:
Psychoses van GZZ medewerkers die nog nooit bij een psychopaat aan tafel uitgenodigd zijn.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 20:15 schreef Aberkullie het volgende:
Zin in de Peter R de Vries reportage van dit
Zijn erven doen hun best. Vier uur Royco soep, Khalid weet ervan.
pi_216152474
Ik zou eens op zoek gaan naar beelden met twee kerels op een fiets op 28 december.
Die fietser is toch duidelijk een handlanger? Waarom heeft die zich niet gemeld?
pi_216152499
Die dader van 28 december heeft een dikke reet. Die van vandaag niet.
pi_216152582
quote:
99s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Allemaal rond 10:00 of 22:00.
  Redactie Frontpage donderdag 2 januari 2025 @ 21:17:26 #245
38148 crew  Innisdemon
pi_216152895
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:51 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Dat krijg je als je op populistische partijen als de VVD en PVV stemt. Zoals iemand opperde in POL, kwestie van tijd voordat wapens een politieke discussie worden in de SG uit die kampen.
...en ja hoor, daar istie al :')
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_216152922
De praktijk gespecialiseerd in trauma in het buitenland, waar men terecht kan in de Bosnische en Kroatische taal is toevallig net in de periode van de moorden gesloten.
https://www.psyijsselmonde.nl/wie-ben-ik/

Boze hulpzoekende klant? Zou in ieder geval even de camerabeelden van haar praktijk bekijken als politie zijnde. Die ligt midden in het gebied.
  donderdag 2 januari 2025 @ 21:20:32 #247
403820 Aberkullie
pi_216152980
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:
De praktijk gespecialiseerd in trauma in het buitenland, waar men terecht kan in de Bosnische en Kroatische taal is toevallig net in de periode van de moorden gesloten.

Boze hulpzoekende klant? Zou in ieder geval even de camerabeelden van haar praktijk bekijken als politie zijnde. Die ligt midden in het gebied.
Zo nou mensen zoek niet verder we hebben de gouden tip hier hoor!!
pi_216153026
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:

Door de GGZ-lekken was de persoon bekend, voor overname van "het protocol".
pi_216153050
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:20 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Zo nou mensen zoek niet verder we hebben de gouden tip hier hoor!!
Zul je zien dat ik er niet ver naast zit, zo’n Thijs H geval met stemmen in zijn hoofd.
pi_216153132
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zul je zien dat ik er niet ver naast zit, zo’n Thijs H geval met stemmen in zijn hoofd.
Die had een heel eigen systeem bedacht, hoe met hem gecommuniceerd werd. En was inderdaad bij GGZ bekend.
Van stemmen in zijn hoofd had hij geen last, het was de informatie die tot hem kwam, en hij was al gevoelig hiervoor, zijn ouders hebben meerdere keren aan de bel getrokken. Balijelaan, ook zo'n geval.
pi_216153174
Onderzoek

De politie deelde eerder al beelden van een verdachte. Er kwamen enkele tips binnen, maar de identiteit van deze man is nog niet bekend, meldt de politie.

Na het eerste schietincident is door de politie een groot onderzoeksteam opgezet. Op 30 december werd een 20-jarige Amsterdammer aangehouden voor betrokkenheid bij het dodelijke schietincident aan het Roelantpad en voor het eveneens dodelijke schietincident een week eerder aan de Reyerdijk. Er zijn meerdere overeenkomsten tussen de schietincidenten.

Deze verdachte is vermoedelijk niet de schutter, maar de politie denkt wel dat hij “een rol van betrokkenheid” heeft. De man is donderdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die heeft bepaald dat hij veertien dagen langer blijft vastzitten. De politie denkt niet dat de drie slachtoffers banden hebben met het criminele circuit.

Wat zou die rol zijn? Zou dat die fietser op de brug wezen?
pi_216153238
Waarom delen ze van die daglicht foto geen bewegende beelden en de exacte locatie?

Misschien herkent iemand hem aan zijn loopje.

Verder lijkt het alsof hij een bril op heeft, maar zelfs dat kun je niet goed zien op die prutsfoto.

Kortom: Het kan iedereen zijn.

Als je tips wilt, moet je met wat beters komen.
  donderdag 2 januari 2025 @ 21:37:31 #253
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216153374
Zelfs met deze prutfoto. Ervan uit gaande dat hij daar ergens in de buurt woont, iedereen in de wijk is super alert nu, heeft deze foto gezien. Toch wel iemand die een familielid(wel de vraag of iedereen zijn familie zou aangeven, ik zou het wel doen), vriend of buurman herkent?
pi_216153422
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:37 schreef Momo het volgende:
Zelfs met deze prutfoto. Ervan uit gaande dat hij daar ergens in de buurt woont, iedereen in de wijk is super alert nu, heeft deze foto gezien. Toch wel iemand die een familielid(wel de vraag of iedereen zijn familie zou aangeven, ik zou het wel doen), vriend of buurman herkent?
Ervan uitgaande dat deze meneer knettergek is en slechts 1 winterjas heeft is de kans best aanwezig dat ie deze dagen buiten wel herkent wordt.
Hell To The Liars
pi_216153530
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:37 schreef Momo het volgende:
De vraag is of hij zelf een woning heeft of bij wat landgenoten illegaal verblijft. Dus überhaupt familie en vrienden hier heeft.

Ook is er een kans dat zijn huisgenoten terug zijn naar land van herkomst tijdens de feestdagen en hier niets van meekrijgen.

En dan is er natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat hij zijn huisgenoten ook al heeft gedood.
Ik denk niet dat je een “normale thuissituatie” moet verwachten.
  donderdag 2 januari 2025 @ 21:43:57 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216153547
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
De vraag is of hij zelf een woning heeft of bij wat landgenoten illegaal verblijft. Dus überhaupt familie en vrienden hier heeft.

Ook is er een kans dat zijn huisgenoten terug zijn naar land van herkomst tijdens de feestdagen en hier niets van meekrijgen.

En dan is er natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat hij zijn huisgenoten ook al heeft gedood.
Of het is zoals de foto en de politie zelf ook al zegt een roomblanke Nederlander
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 2 januari 2025 @ 21:46:01 #257
338319 ZarB
Piña colada
pi_216153597
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zou eens op zoek gaan naar beelden met twee kerels op een fiets op 28 december.
Die fietser is toch duidelijk een handlanger? Waarom heeft die zich niet gemeld?
Ik denk dat die fietser zich niet meldt omdat hij een handlanger is.
  donderdag 2 januari 2025 @ 21:48:24 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216153656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wow, ga je lekker? Hoe kom je er toch bij dit soort vergaande fantasietjes bijna als "feiten" te posten?
  donderdag 2 januari 2025 @ 21:50:04 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216153696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom zou een handlanger zich melden dan? 8)7
  donderdag 2 januari 2025 @ 21:50:59 #260
403820 Aberkullie
pi_216153721
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wow, ga je lekker? Hoe kom je er toch bij dit soort vergaande fantasietjes bijna als "feiten" te posten?
Ja, hallo. De praktijk gespecialiseerd in trauma in het buitenland ligt middenin het gebied hoor. Hoeveel duidelijker wil je het nog hebben
pi_216153748
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wie is die verdachte dan die momenteel vast zit (opgepakt 2 dagen na de tweede moord) maar niet de dader is volgens de politie?
Wat logisch omdat de derde schietpartij vandaag was…

:lijstje:
pi_216153760
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ja, hallo. De praktijk gespecialiseerd in trauma in het buitenland ligt middenin het gebied hoor. Hoeveel duidelijker wil je het nog hebben
De andere instellingen zijn gewoon open.
pi_216153785
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
O ja, ff vergeten dat we elkaar hier allemaal in de haren moeten vliegen in een extreem link VS extreem rechts discussie.
pi_216153801
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ik denk dat die fietser zich niet meldt omdat hij een handlanger is.
Ach ja, was het een fatbiker in het donker?
  donderdag 2 januari 2025 @ 21:56:00 #265
338319 ZarB
Piña colada
pi_216153803
Heeft Job Knoester zich al gemeld om de rechten van dit slachtoffer deze dader te verdedigen en het systeem 100% verantwoordelijk te houden?
pi_216153823
Volgens laatste nieuws is de ruigoord vlakbij afgezet met linten en zaklampen aanwezig
pi_216153835
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:56 schreef Maver24 het volgende:
Volgens laatste nieuws is de ruigoord vlakbij afgezet met linten en zaklampen aanwezig
Nog eentje neergeschoten?
pi_216153854
quote:
Da's daar vlakbij.
  donderdag 2 januari 2025 @ 21:58:28 #269
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216153856
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Nou wow he, die ligt in het gebied..
Winkelcentrum Keizerswaard ook..
DUS het is vast een winkelmedewerker :')
pi_216153858
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Geen idee
  donderdag 2 januari 2025 @ 21:58:31 #271
338319 ZarB
Piña colada
pi_216153859
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wie is die verdachte dan die momenteel vast zit (opgepakt 2 dagen na de tweede moord) maar niet de dader is volgens de politie?
Wat logisch omdat de derde schietpartij vandaag was…

:lijstje:
Dat is nog niet bekend, maar de vraag "waarom meldt die handlanger zich niet?" is nogal naief.
pi_216153865
quote:
Bron?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
  donderdag 2 januari 2025 @ 21:59:17 #273
338319 ZarB
Piña colada
pi_216153878
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Als je boos bent op de winkel of de ggz instelling dan ga je daar toch schieten. Veel logischer.
  donderdag 2 januari 2025 @ 22:00:06 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216153898
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef ZarB het volgende:

[..]
Als je boos bent op de winkel of de ggz instelling dan ga je daar toch schieten. Veel logischer.
Verwarde mensen doen zelden logische dingen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 2 januari 2025 @ 22:00:22 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216153903
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef ZarB het volgende:

[..]
Het is gewoon een idiote onzinredenatie van betreffende user
pi_216153916
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:58 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Bron?
[..]

Via fr12.nl. zoon van iemand woont daar tegenover en die ziet alles
pi_216153920
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:56 schreef ZarB het volgende:
Heeft Job Knoester zich al gemeld om de rechten van dit slachtoffer deze dader te verdedigen en het systeem 100% verantwoordelijk te houden?
Stuur even een PB/DM naar die andere gespecialiseerde in lifers. Trek ik vannacht jullie bank leeg. Of morgen. Of over een paar maanden, jaar desnoods.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Hij heeft het nummer van de GGZ!
pi_216153931
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Het is gewoon een idiote onzinredenatie van betreffende user
Ga jij lekker verder met die eindeloze links/rechts discussie.
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 22:02:18 #279
367000 roos94
pi_216153945
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Via fr12.nl. maat van iemand woont daar tegenover en die ziet alles
Fake news
  donderdag 2 januari 2025 @ 22:02:34 #280
403820 Aberkullie
pi_216153953
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je bent iets op het spoor
pi_216153960
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 22:02 schreef roos94 het volgende:

[..]
Fake news
Nee, z'n zoon woont daar bij de ruigoord. Alles is afgezet
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 22:03:31 #282
367000 roos94
pi_216153976
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 22:02 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Nee, z'n zoon woont daar bij de ruigoord. Alles is afgezet
Bron
  donderdag 2 januari 2025 @ 22:03:40 #283
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216153981
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
O ja, ff vergeten dat we elkaar hier allemaal in de haren moeten vliegen in een extreem link VS extreem rechts discussie.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 22:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ga jij lekker verder met die eindeloze links/rechts discussie.
Welke links-rechtsdisdussie precies?
Ik zie hier nergens een linksrechtsdiscussie :N
  donderdag 2 januari 2025 @ 22:03:46 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_216153983
Fr12Genot, voor het betere crimenieuws _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216154012
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 22:03 schreef Caland het volgende:
Fr12Genot, voor het betere crimenieuws _O-
Nou ja, vast wel iemand die dan daar in de buurt woont
  donderdag 2 januari 2025 @ 22:04:49 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216154023
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 22:02 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Je bent iets op het spoor
Ja he? :+

_O- _O- _O-
pi_216154036
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 22:03 schreef roos94 het volgende:

[..]
Bron
Is het zo'n autonoom? De rest van dat lijstje is ook bekend, inclusief de geestelijk vader van dit ontwerp. En de uitvoerders in Rotterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')