Ik ben daar opgegroeid, het is niet de beste wijk maar het was prima vertoeven de eerste 20 jaar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:10 schreef roos94 het volgende:
Ik zat daar 5 jaar op school in ijsselmonde, nog een wonder dat we er allemaal levend uit zijn gekomen.
#komt #dichtbij
#heel
Welke middelbare zat jij dan a neefquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben daar opgegroeid, het is niet de beste wijk maar het was prima vertoeven de eerste 20 jaar.
Een jaar Oldenbarneveld en daarna Zuidermavo.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke middelbare zat jij dan a neef
Whaaa zuidermavo squad!quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een jaar Oldenbarneveld en daarna Zuidermavo.
Maar basisschool de pit. Die zit aan de Reijerdijk (half dan).
Ik ben oud, toen reed de tram daar nog niet eens
Een jaar Oldenbarneveld en daarna Zuidermavo.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke middelbare zat jij dan a neef
Hahaa, jazeker wel, met zijn gitaar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Whaaa zuidermavo squad!
Dan ken jij vast Meneer Strijbis van godsdienst.
Die van 81 was om 10:10 in de ochtend. Dus beter gewoon niet meer naar buiten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Allemaal in Ijsselmonde, allemaal laat in de avond en allemaal op schijnbaar willekeurige oudere passanten.
Als ik in Ijsselmonde zou wonen zou ik de hond in de middag of direct na het eten uitlaten en niet meer laat in de avond.
Ja man, dat was mijn middelbare school. Maar wel dik 10-15 jaar na jou denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een jaar Oldenbarneveld en daarna Zuidermavo.
Maar basisschool de pit. Die zit aan de Reijerdijk (half dan).
Ik ben oud, toen reed de tram daar nog niet eens
[..]
Hahaa, jazeker wel, met zijn gitaar.
Had een 8 voor religie
Heerlijke rustige school was dat.
Een baken van christelijke rust vergeleken met die andere tokkie scholen.
Jij ook daar?
Echt. Zonde, dat een marokkaan die school uitkoos haha.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja man, dat was mijn middelbare school. Maar wel dik 10-15 jaar na jou denk ik.
In mijn tijd hadden de Mocros met Gucci petjes het overgenomen en dealde een jongen wiet op het schoolplein. Was echt een chaos school.
Goh.quote:Een 20-jarige Amsterdammer is maandag opgepakt als verdachte van betrokkenheid bij twee fatale schietincidenten. De politie houdt nadrukkelijk de optie open dat de verdachte niet de schutter is. Over het motief is nog niets bekend.
Oh, nou ik vermijd Ijsselmonde voorlopig. Ik moet alleen wel regelmatig over de Stadionweg en de Pascalweg fietsen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die van 81 was om 10:10 in de ochtend. Dus beter gewoon niet meer naar buiten.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja man, dat was mijn middelbare school. Maar wel dik 10-15 jaar na jou denk ik.
In mijn tijd hadden de Mocros met Gucci petjes het overgenomen en dealde een jongen wiet op het schoolplein. Was echt een chaos school.
Ik ben daarop die dijk nog eens gewapend overvallen na schooltijd.
Nee, een achterstandswijk - ook voor Rotterdamse begrippen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt. Zonde, dat een marokkaan die school uitkoos haha.
Maar ontopic
Het is eigenlijk een doodnormale buurt voor Rotterdamse begrippen.
Ze duwden me op de grond en zette een vleesmes op mijn keelquote:
Wat heftigquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze duwden me op de grond en zette een vleesmes op mijn keel
Hoop dat ze lol hebben gehad van mijn crappy telefoon en mijn tas met Sultana's en bonnetjes.
Vooral aan de andere kant van de oceaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
Kortom, schutter schiet op mannen, die alleen lopen - en wat ouder zijn. Verder lijkt het allemaal zeer random te zijn.. hebben we dit eerder gezien?
Seriemoordernaars zijn met de huidige opsporingsmethoden, zelfs aan de andere kant van de oceaan, een unicum. Meer iets van vorige eeuw.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
Kortom, schutter schiet op mannen, die alleen lopen - en wat ouder zijn. Verder lijkt het allemaal zeer random te zijn.. hebben we dit eerder gezien?
https://en.wikipedia.org/wiki/D.C._sniper_attacksquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:36 schreef koemleit het volgende:
Ik kan me een soortgelijk geval herinneren in de VS. Tientallen jaren terug.
Bleek later iemand die vanuit de kofferbak van zn auto met een sniper schoot op random mensen, eens in de zoveel dagen.
Ondanks dat het vast meer dan 20 jaar geleden is, is me dit altijd bijgebleven.
Deed mij denken aan de zaak Thijs H, die vermoordde ook willekeurige slachtoffers: https://www.rechtspraak.n(...)ievoudige-moord.aspxquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Bizar. Ik kan me niks soortgelijks herinneren.
Inderdaad met alle camerabeelden en dan technieken verwacht ik dat deze man snel gepakt is. (Al is snel natuurlijk relatief want er zijn al 3 slachtoffers).quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Seriemoordernaars zijn met de huidige opsporingsmethoden, zelfs aan de andere kant van de oceaan, een unicum. Meer iets van vorige eeuw.
Dat krijg je als je op populistische partijen als de VVD en PVV stemt. Zoals iemand opperde in POL, kwestie van tijd voordat wapens een politieke discussie worden in de SG uit die kampen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Fijn man, dit soort geschift gedoe bleef normaliter lekker ver weg in Amerika.
Wat een debiele post zeg.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Goh.
Dader zal wel weer een kleurtje hebben en uit racistisch of religieus motief handelen.
Beetje lastig als de dader geen telefoon heeft meegenomen. Althans daar ga ik vanuit als ze er zolang over doen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
Inderdaad met alle camerabeelden en dan technieken verwacht ik dat deze man snel gepakt is. (Al is snel natuurlijk relatief want er zijn al 3 slachtoffers).
Het is natuurlijk ook nog niet zeker dat deze zaken met elkaar te maken hebben.
En jij haalt de PVV en VVD stemmers erbij in de post erbovenquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat een debiele post zeg.
Wanneer dit soort misdrijven gebeuren met vrij weinig getuigen en camera's dan wordt het heel moeilijk om makkelijk een verdachte op te sporen. Maar Fokkers maken er weer een race discussie van terwijl NIEMAND zelfs de slachtoffers weet wie het is.
Waarom zou je random boomers en bejaarden gaan beschieten? Daar zit duidelijk een of ander ziek raciaal of terroristisch motief achter.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat een debiele post zeg.
Wanneer dit soort misdrijven gebeuren met vrij weinig getuigen en camera's dan wordt het heel moeilijk om makkelijk een verdachte op te sporen. Maar Fokkers maken er weer een race discussie van terwijl NIEMAND zelfs de slachtoffers weet wie het is.
Ziek ben ik mee eens.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je random boomers en bejaarden gaan beschieten? Daar zit duidelijk een of ander ziek raciaal of terroristisch motief achter.
Zelden. 9 van de 10 keer zijn ze gewoon knettergek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je random boomers en bejaarden gaan beschieten? Daar zit duidelijk een of ander ziek raciaal of terroristisch motief achter.
Je weet dat het eerste slachtoffer een Marokkaanse of Turkse naam had?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Causaal verband. Onder de VVD/PVV in de regering/gedoogsteun vestigde meer dan de helft van de Fortune 500 bedrijven zich in Nederland vanwege belastingafspraken of vanwege belastingtechnische wetten. Vaak op de Zuidas met een brievenbusfirma.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
En jij haalt de PVV en VVD stemmers erbij in de post erboven
T kan alle kanten op mensen. Laat de politie hun werk maar doen, als mensen willekeurig gaan doden is het best lastig om zo iemand te vinden.
Misschien zit je in het verkeerde topic? Kan gebeurenquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:07 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Causaal verband. Onder de VVD/PVV in de regering/gedoogsteun vestigde meer dan de helft van de Fortune 500 bedrijven zich in Nederland vanwege belastingafspraken of vanwege belastingtechnische wetten. Vaak op de Zuidas met een brievenbusfirma.
Bron: ITEP GOV. Die concludeert dat wij de grootste belastingparadijs zijn op de wereld boven Ierland, de Kaaimaneilanden en Malta.
Niet zo lang geleden dat onze TK leden in een commissiedebat door een gast uit de VS (naam vergeten) werden beschuldigd van het mogelijk maken van belastingontduiking
Verder denk je dat Rutte NAVO topman is geworden vanwege zijn lach bij Biden?
Bron: onderbuikgevoelquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zuidas is de schuld van alles (vooral ASML, alleen zit die dan weer totaal niet de op de Zuidas). Anderen prefereren buitenlanders, zwarten, rijken, vrouwen, lekkere vrouwen, of gewoon mensen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien zit je in het verkeerde topic? Kan gebeuren
Of je kan er inhoudelijk op reageren ipv zo flauw te doen. Ik reageerde op iemand die Amerika erbij haalt, wat overigens terecht is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien zit je in het verkeerde topic? Kan gebeuren
Nee Zuidas is niet de schuld van alles. Ook nooit geschreven. Ga er maar inhoudelijk op in of reageer er niet op.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Zuidas is de schuld van alles (vooral ASML, alleen zit die dan weer totaal niet de op de Zuidas). Anderen prefereren buitenlanders, zwarten, rijken, vrouwen, lekkere vrouwen, of gewoon mensen.
Je obsessie met vermeende subsidies aan ASML c.s.-in-den-breedte is anders vrij opmerkelijk. Nochtans in een topic over een random shooter.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee Zuidas is niet de schuld van alles. Ook nooit geschreven. Ga er maar inhoudelijk op in of reageer er niet op.
Er toch zelden geen sprake van enige overlap. De kans dat het hier om Henk of Ingrid gaat is natuurlijk sowieso vrij klein in die contreien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelden. 9 van de 10 keer zijn ze gewoon knettergek.
Eerste slachtoffer is deze man.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Zwarte seriemoordenaar
Alle slachtoffers blank?
Mwah, vaker dan eens knettergekke pedofielen of mannelijke lustmoordenaars.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Er toch zelden geen sprake van enige overlap.
Het aantal blanken in die wijk is op een hand te tellen dus de kans dat er daadwerkelijk een blanke bij betrokken is is gewoon heel klein.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Bron: onderbuikgevoel
Denk dat ik NWS maar ga boycotten wanneer migratie zelfs de discussie is op basis van 0 info bij dit soort gruwelijkheden.
Zou mij niet verbazen als dit soort users binnenkort zelf in het nieuws komen
In Nederland zal je eerder slachtoffer worden door het falen van de GGZ en gebrek aan instellingen, dan door terrorisme.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, vaker dan eens knettergekke pedofielen of mannelijke lustmoordenaars.
Terrorisme of racisme bijna nooit
Het aantal blanken is meer dan de helft daar.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het aantal blanken in die wijk is op een hand te tellen dus de kans dat er daadwerkelijk een blanke bij betrokken is is gewoon heel klein.
Ik wou net zeggen. Deze onzin verhalen van iemand die er waarschijnlijk nog nooit geweest is, echtquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het aantal blanken is meer dan de helft daar.
Niet de meest hoogopgeleide mensen, maar het is geen Pendrecht of Bijlmer.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het aantal blanken in die wijk is op een hand te tellen dus de kans dat er daadwerkelijk een blanke bij betrokken is is gewoon heel klein.
Grappenmakerquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Deze onzin verhalen van iemand die er waarschijnlijk nog nooit geweest is, echt
Iemand schreef "Amerikaanse toestanden" en dat klopt gwn met de VVD/PVV aan de macht. Zij die weinig vertrouwen creëren in de overheid uit eigen belangen. En liberale/libertarische waarden op nahouden. Althans genoeg VVD TK leden in het verleden die hun libertarische wensdenken uitspreken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Je obsessie met vermeende subsidies aan ASML c.s.-in-den-breedte is anders vrij opmerkelijk. Nochtans in een topic over een random shooter.
Nee. Ik kan uit ervaring zeggen dat jij een grappenmaker bent. Stop met verhalen te verspreiden die kant noch wal raken.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie gaat er nou in zijn eigen wijk mensen doodschieten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Er toch zelden geen sprake van enige overlap. De kans dat het hier om Henk of Ingrid gaat is natuurlijk sowieso vrij klein in die contreien.
IJsselmonde is (veel) groter dan alleen omgeving Keizerswaard. Als jij daar vandaan komt zou je dat moeten weten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb er jarenlang gewoond. Was twintig jaar terug al verpauperd en klein Alochtonië.
Ja, het is niet zo vreemd dat er liberalen bij de VVD zitten; echte libertariërs zitten bij de LP, waarvan het voltallig bestuur bij de Gemeente werkt als beleidsmedewerker. Het heeft wel wat humor.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef Origami94 het volgende:
Iemand schreef "Amerikaanse toestanden" en dat klopt gwn met de VVD/PVV aan de macht. Zij die weinig vertrouwen creëren in de overheid uit eigen belangen. En liberale/libertarische waarden op nahouden. Althans genoeg VVD TK leden in het verleden die hun libertarische wensdenken uitspreken.
inderdaad, alleen echte OG's weten dat Corrie van Gorp om de hoek van Bommelewaard woondequote:Op donderdag 2 januari 2025 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
IJsselmonde is (veel) groter dan alleen omgeving Keizerswaard. Als jij daar vandaan komt zou je dat moeten weten.
ho ho dit zijn "migratie achtergronden"quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb er jarenlang gewoond. Was twintig jaar terug al verpauperd en klein Alochtonië.
Beverwaard is ook niet mijn ding. Beetje vreemde sfeer op straat vind ik het daar. Maar als die schutter er niet is is het daar in IJsselmonde prima wonen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
inderdaad, alleen echte OG's weten dat Corrie van Gorp om de hoek van Bommelewaard woondebij de grote kreek haha.
Beverwaard is andere koek qua bevolkingsamenstelling, daar kwam ik alleen voor de tandarts.
Keizerswaard is een winkelcentrum Hans.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
IJsselmonde is (veel) groter dan alleen omgeving Keizerswaard. Als jij daar vandaan komt zou je dat moeten weten.
In de Beverwaard gewoond. Eerste weekend al een schietpartij onder mijn raamquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Beverwaard is ook niet mijn ding. Beetje vreemde sfeer op straat vind ik het daar. Maar als die schutter er niet is is het daar in IJsselmonde prima wonen.
OMGEVING Keizerswaard (waar dus de Bommelerwaard ligt). Met je Hansquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Keizerswaard is een winkelcentrum Hans.
IJsselmonde is een van de meest achtergestelde gebieden van Rotterdam, van Nederland zou ik zeggen. Scoort qua werkeloosheid en armoede soortgelijk (zo niet slechter tegenwoordig met al die nieuwbouw) dan een wijk als Crooswijk, Bijlmer etc.
Ook op andere leeftijd niet, eigenlijk. Door de tot dusver gevallen slachtoffers lijkt het verband te zijn dat hij zich op ouderen richt, maar ook dat kan natuurlijk toeval zijn,quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Getver, je zou er maar wonen en 50 plus zijn. Zou echt niet in het donker over straat durven gaan dan!
Robert Valetine werkt er al een tijdje niet meer volgens mij en was adviseur als ik het goed heb. Ze moeten Boris van der Ven daar de leider maken als ze zetels willen halen. Als zelfs Sylvana Simmons het lukt moet het goed komen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:30 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo vreemd dat er liberalen bij de VVD zitten; echte libertariërs zitten bij de LP, waarvan het voltallig bestuur bij de Gemeente werkt als beleidsmedewerker. Het heeft wel wat humor.
Kom er alleen soms voor boodschappen en daarna weer met gierende banden naar huisquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
In de Beverwaard gewoond. Eerste weekend al een schietpartij onder mijn raam![]()
In het donker durfde ik daar ook niet naar buiten
Mwah, Robert is niet verkeerd, alleen het gedachtegoed heeft gewoon geen tractie. De borrels bij hem thuis zijn wel leuk. Verder niet al te serieus nemen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Robert Valetine werkt er al een tijdje niet meer volgens mij en was adviseur als ik het goed heb. Ze moeten Boris van der Ven daar de leider maken als ze zetels willen halen. Als zelfs Sylvana Simmons het lukt moet het goed komen.
Hm triestquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerste slachtoffer is deze man.
https://www.ad.nl/112-nie(...)vol-vragen~ab69fb14/
Denk niet dat het aan de ideologie ligt dat uberhaupt tegenwoordig weinig een rol speelt. Als BBB, FvD en Ja21 het lukt waarom niet de LP?quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:46 schreef nostra het volgende:
[..]
Mwah, Robert is niet verkeerd, alleen het gedachtegoed heeft gewoon geen tractie. De borrels bij hem thuis zijn wel leuk. Verder niet al te serieus nemen.
Ja, daar zat ook een tijdje tussen die moorden hè. Was wel in twee verschillende plaatsen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een gekkie die helaas aan een vuurwapen is gekomen kan toch ook gewoon? Volgens mij had Thijs H. ook geen racistisch, financieel of seksueel motief voor zijn daden. Gewoon gek.
Wat een rare bewering is dat dan. Wie zegt überhaupt dat de dader uit die contreien komt. De slachtoffers zijn tot nu toe van verschillende komaf in ieder geval.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Er toch zelden geen sprake van enige overlap. De kans dat het hier om Henk of Ingrid gaat is natuurlijk sowieso vrij klein in die contreien.
Dat sluit ik ook niet uit, ook omdat ze iemand aangehouden hebben die niet de schutter is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:47 schreef LaDaDiDa het volgende:
50 tot 80 jaar vind ik ook nog een vrij brede categorie.
Ik gok toch op een link met het criminele milieu (al dan niet direct. Opa/vader/oom van).
In Pendrecht kan je inmiddels prima wonen hoor, net als in Katendrecht.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Huh, wat?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:51 schreef Origami94 het volgende:
Dat krijg je als je op populistische partijen als de VVD en PVV stemt.
Koekoek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:07 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Causaal verband. Onder de VVD/PVV in de regering/gedoogsteun vestigde meer dan de helft van de Fortune 500 bedrijven zich in Nederland vanwege belastingafspraken of vanwege belastingtechnische wetten. Vaak op de Zuidas met een brievenbusfirma.
Bron: ITEP GOV. Die concludeert dat wij de grootste belastingparadijs zijn op de wereld boven Ierland, de Kaaimaneilanden en Malta.
Niet zo lang geleden dat onze TK leden in een commissiedebat door een gast uit de VS (naam vergeten) werden beschuldigd van het mogelijk maken van belastingontduiking
Verder denk je dat Rutte NAVO topman is geworden vanwege zijn lach bij Biden?
De politie heeft toch al gezegd dat de slachtoffers a) elkaar helemaal niet kennen en b) ze niet bekend zijn bij de politie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat sluit ik ook niet uit, ook omdat ze iemand aangehouden hebben die niet de schutter is.
Ik ben na Ijsselmonde naar Pendrecht gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Pendrecht kan je inmiddels prima wonen hoor, net als in Katendrecht.
Idd redelijk uit te sluitenquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De politie heeft toch al gezegd dat de slachtoffers a) elkaar helemaal niet kennen en b) ze niet bekend zijn bij de politie.
Denk dat het redelijk uit te sluiten is...
Nog nooit van Google gehoord?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Stel dit is een dader die drie random mensen vermoord heeft, is het dan nederlands eerste serie moordenaar?
Waarschijnlijk vergeet ik er toch een hoop, ben er niet zo thuis in.
Vijf jaar geleden hadden we nog een seriemoordenaar in Nederland.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Stel dit is een dader die drie random mensen vermoord heeft, is het dan nederlands eerste serie moordenaar?
Nee. Het beest van Harkstede was één van de bekendste.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee wat is dat? Een soort altavista?quote:
Maar niet bekend bij de politie betekent toch niet dat familieleden niet in het criminele milieu kunnen zitten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De politie heeft toch al gezegd dat de slachtoffers a) elkaar helemaal niet kennen en b) ze niet bekend zijn bij de politie.
Denk dat het redelijk uit te sluiten is...
Nou nou, je afkeer jegens Marokkanen steek je ook niet onder stoelen of banken he.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben na Ijsselmonde naar Pendrecht gaan.
Prima tijd gehad, ook al zat het vol met Antilianen, maar die plegen geen misdrijven in de wijk, die gingen naar Rhoon of Barendrecht
Bijkomend voordeel, Marokkanen had je daarom ook niet in de buurt.
Katendrecht is echt een pareltje geworden.
Moet je maar even aan Ilse vragen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee wat is dat? Een soort altavista?
Vreemd idd, er is echt geen enkele aanleiding toe ook, echt geen 1quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nou, je afkeer jegens Marokkanen steek je ook niet onder stoelen of banken he.
Nee dat zegt inderdaad niets over of er wel of niet criminele familieleden zijn. Deze werkwijze is echter ongekend. Ik kan mij niet heugen dat er bejaarden, van verschillende komaf, aan de lopende band doodgeschoten werden omdat een familielid van hen crimineel zou zijn. Die toevallig allemaal in dezelfde wijk wonen - en toevallig allemaal alleen liepen, en toevallig allemaal in dezelfde periode.. Ik weet het niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:17 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Maar niet bekend bij de politie betekent toch niet dat familieleden niet in het criminele milieu kunnen zitten?
Zullen niet de eerste onschuldige slachtoffers zijn.
Maar ja vaag is het allemaal wel.
In stadswijken waar veel groepen hangen, zijn de marokkanen vaak de groep waar je het meest last van hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nou, je afkeer jegens Marokkanen steek je ook niet onder stoelen of banken he.
Ook al zijn er honderd aanleidingen toe. Als het normaal vindt om op een compleet volk te schijten, dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vreemd idd, er is echt geen enkele aanleiding toe ook, echt geen 1.
niet zo'n grote mond, knulquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook al zijn er honderd aanleidingen toe. Als het normaal vindt om op een compleet volk te schijten, dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer.
Marokkanen zijn in Rotterdam nou juist best verspreid. Behalve dan in West. De samenstelling van de wijken is ook prima terug te vinden. Heb zelf een groot deel van mijn jeugd in Zuid doorgebracht, dus je hoeft mij niets te vertellen. Maar goed, je Marokkanenhaat hoeft dit topic niet verder te vergallen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
In stadswijken waar veel groepen hangen, zijn de marokkanen vaak de groep waar je het meest last van hebt.
Gewone families en ouderen zijn vaak prima lui.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook al zijn er honderd aanleidingen toe. Als het normaal vindt om op een compleet volk te schijten, dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer.
Tja, lone wolves.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je meerdere personen op deze manier individueel gericht wilt ombrengen zul je ze waarschijnlijk ook eerst langdurig moeten schaduwen om ze te kunnen treffen op een moment dat er geen getuigen in de buurt zijn. Ik neem aan dat de politie zich dit ook beseft, net zoals enige mogelijke criminele link vast wel is onderzocht.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee dat zegt inderdaad niets over of er wel of niet criminele familieleden zijn. Deze werkwijze is echter ongekend. Ik kan mij niet heugen dat er bejaarden, van verschillende komaf, aan de lopende band doodgeschoten werden omdat een familielid van hen crimineel zou zijn. Die toevallig allemaal in dezelfde wijk wonen - en toevallig allemaal alleen liepen, en toevallig allemaal in dezelfde periode.. Ik weet het niet.
waarom trek je lijntjes tussen de locaties?quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
De locaties waar de moorden plaatsvonden.
Dat plaatje is gemaakt door Rijnmond.nlquote:Op donderdag 2 januari 2025 16:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom trek je lijntjes tussen de locaties?
wat voegt dat toe?
of ziet dat er leuker uit als wannabe detective?
Aha, de schutter wilde een hommage aan Pythagoras brengen!quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
De locaties waar de moorden plaatsvonden.
Mwah. De boodschap van Rijnmond was dat alle locaties van de moorden op minder dan een kilometer van elkaar liggen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Aha, de schutter wilde een hommage aan Pythagoras brengen!
of blankquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Getver, je zou er maar wonen en 50 plus zijn. Zou echt niet in het donker over straat durven gaan dan!
Mooie basis voor een serie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Amen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkanen zijn in Rotterdam nou juist best verspreid. Behalve dan in West. De samenstelling van de wijken is ook prima terug te vinden. Heb zelf een groot deel van mijn jeugd in Zuid doorgebracht, dus je hoeft mij niets te vertellen. Maar goed, je Marokkanenhaat hoeft dit topic niet verder te vergallen.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Misschien een minister die aan het bezuinigen is op AOW en Zorg kostenquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou denken dat we anno 2025 wel iets betere camera's hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
Nieuwe foto van de dader trouwens
[ afbeelding ]
Geen BBC
Jonge knul zo te zien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Geen BBC
Nee, wel flinke neus.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Geen BBC
Die hangen in het centrum.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je zou denken dat we anno 2025 wel iets betere camera's hebben.
User @Elan IN DE MUDquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Geen BBC
quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Goh.
Dader zal wel weer een kleurtje hebben en uit racistisch of religieus motief handelen.
Het beeldmateriaal opslaan in baggerresolutie om de kosten te drukken helpt in ieder geval ook niet mee.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je zou denken dat we anno 2025 wel iets betere camera's hebben.
Als je 49 bent welquote:Op donderdag 2 januari 2025 15:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Godverquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon er nu zo'n 15 jaar en ik denk niet dat ik er ooit nog weg wil. Het klinkt misschien heel erg raar in sommige oren, maar Rotterdam heeft mijn hart en al die negativiteit doet wel een beetje pijn. Het is echt niet alleen maar kommer en kwel. Ik ben bijvoorbeeld nog nooit beroofd, neergestoken of aangerand en ik fiets meerdere keren per week smorgens vroeg in het donker en door Zuid. Dat er geen dingen gebeuren hoor je mij niet ontkennen, maar ik heb het idee dat de media ook lekker meedoet met Rotterdam in een slecht daglicht te zetten zodat iedereen een negatieve mening over Rotterdam kan vormen. Gewoon je met je eigen zaken bezig houden en geen duister 'baantje' hebben en dan is er vrij weinig aan het handje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Op elke leeftijd is wonen in Rotterdam gewoon kut
Als de vermoedens dat de dader dezelfde persoon is kloppen, is het een seriemoordenaar ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:28 schreef Confetti het volgende:
Dit noemenen we toch gewoon een seriemoordenaar?
Als ik nu zou moeten remigreren naar Nederland zou ik nog steeds nergens anders willen wonen dan in Rotterdam-Rijnmondquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Op elke leeftijd is wonen in Rotterdam gewoon kut
Niet standaard een pipa in je nachtkastje hebben liggenquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:36 schreef Bloemkool het volgende:
Duidelijk dat de wapenwet in NL aangepast moet worden. De politie krijgt dit soort figuren niet te pakken en jezelf verdedigen is op deze manier onmogelijk.
Ja, dergelijke seriemoordenaars zijn ook schering en inslag.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:36 schreef Bloemkool het volgende:
Duidelijk dat de wapenwet in NL aangepast moet worden. De politie krijgt dit soort figuren niet te pakken en jezelf verdedigen is op deze manier onmogelijk.
Het begint met een keer. En dan steeds vaker. Net zoals met een auto op publiek inrijden en met bommen shit opblazen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dergelijke seriemoordenaars zijn ook schering en inslag.
Geen Big Black Cock?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ afbeelding ]
Geen BBC
Seriemoordenaars zijn juist een verschijnsel van vorige eeuw.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:40 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Het begint met een keer. En dan steeds vaker. Net zoals met een auto op publiek inrijden en met bommen shit opblazen.
Dat deed Thijs H ook hè.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:44 schreef Cockwhale het volgende:
Als deze gozer zo stoer mensen wil neerschieten, ga je dan op criminelen richten, ipv oude mensen.
Alleen als je bij de oemma hoort wellicht.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
Rotterdam is ook gewoon een heerlijke stad, laat je niks aanpraten
De Rotterdamse Oemma inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:47 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Alleen als je bij de oemma hoort wellicht.
Een lichte huidskleur? Knap. Ik kan het zo niet zien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:50 schreef Aether het volgende:
Urgente oproep: wie en waar is deze man?
30.000 euro beloning voor gouden tip
https://www.politie.nl/ur(...)enten-rotterdam.html
[ afbeelding ]
Wat mij betreft iedereen die er zo bij loopt preventief ruimen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:50 schreef Aether het volgende:
Urgente oproep: wie en waar is deze man?
30.000 euro beloning voor gouden tip
https://www.politie.nl/ur(...)enten-rotterdam.html
[ afbeelding ]
Duidelijk een neger ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een lichte huidskleur? Knap. Ik kan het zo niet zien.
Maar goed, hopelijk wordt hij snel gepakt.
Zo fietst m’n zoon ook naar school.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat mij betreft iedereen die er zo bij loopt preventief ruimen.
Als je je op deze manier uitdost ben je sowieso al crimineel.
Lijkt me ook best moeilijk om hem op te pakken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hoge beloning. De politie is wanhopig.
Als er mensen in de omgeving van de schutter meer weten, motiveer je ze zo wel om even een belletje te plegen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je laat je zoon zich zo kleden okquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo fietst m’n zoon ook naar school.![]()
Mag dat wel?
Ze zijn zo oh zo slim en geweldig dat de belangenafweging die de politie en het OM maakt bij vrijgave van foto's van verdachte niet genoeg is. De deskundigen van nu.nl weten het beter en vinden dit in dit geval gepast.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
Zelfs NUNL heeft de foto geplaatst? Heeeele uitleg waarom plaatsen we nu deze foto? Verdachten hebben recht op privacy blablabla
Flikker op man kutsite![]()
![]()
Wat een kots kutsite is dat
Gaat verder alles goed met je?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
Zelfs NUNL heeft de foto geplaatst? Heeeele uitleg waarom plaatsen we nu deze foto? Verdachten hebben recht op privacy blablabla
Flikker op man kutsite![]()
![]()
Wat een kots kutsite is dat
Waar lees jij dat? Op AD.nl staat een lichte huidskleur en dat zie ik eerlijk gezegd ook op de foto. Niet een topic weer een bepaalde kant op sturen, het kan van alles zijn.quote:
Wat heeft Musk hiermee te maken? Geobsedeerd?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef yessie234 het volgende:
Hier zullen alle Musk fans toch wel een stijfje of natje van krijgen.
Huh?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef yessie234 het volgende:
Is het Elon Musk?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef yessie234 het volgende:
Oh inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat? Op AD.nl staat een lichte huidskleur en dat zie ik eerlijk gezegd ook op de foto. Niet een topic weer een bepaalde kant op sturen, het kan van alles zijn.
Ja hoor heb echt alleen schijthekel aan dat hypocriete Nu.nlquote:
Dan lees je het nieuws ergens anders.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoor heb echt alleen schijthekel aan dat hypocriete Nu.nl
Die had een heel systeem bedacht met kentekenplaten die tot hem spraken. Iets bij de RDW als ik mij goed herinner. Of dat kenteken overeenkwam met een ouverture van klassieke muziek van Wagner.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:18 schreef ZarB het volgende:
Die fietser gaat zich vast melden. Zo te zien hoort hij er gewoon bij met dat vage gedrag.
Werd Thijs H. ook een seriemoordenaar genoemd met 3 doden? Volgens mij lag het bij hem vooral aan de ggz.
Wat is er vaag aan een fietser die even stilstaat?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:18 schreef ZarB het volgende:
Die fietser gaat zich vast melden. Zo te zien hoort hij er gewoon bij met dat vage gedrag.
Waren er maar meer sites waar je nieuws kon lezenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoor heb echt alleen schijthekel aan dat hypocriete Nu.nl
Zijn er genoeg hoor, beetje SQL injection, iedere wappie kan het.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Waren er maar meer sites waar je nieuws kon lezen
Volgens mij is dat precies bij de straat waar de moord gepleegd zou worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:24 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan een fietser die even stilstaat?
Volgens mij staat die fietser op de eerste beelden, waarop de schutter achter het slachtoffer aanloopt, een stukje terug stil op de brug (je ziet iets wat lijkt op die plastic tas (?) die hij op z'n stuur heeft). Als de schutter de brug af loopt dan lijkt hij ook nog in de richting van de persoon op de brug te kijken. En dan korte tijd later zie je de fietser weer en dan even stilstaan. Komt heel shady over.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:24 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan een fietser die even stilstaat?
Oh ja, dit is natuurlijk weer een incident...quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
Als het normaal vindt om op een compleet volk te schijten, dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer.
Logisch, half Rotterdam voldoet aan dat signalement.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij nu ook wel andere kleding aantrekt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Logisch, half Rotterdam voldoet aan dat signalement.
Zijn slachtoffers lijken volkomen willekeurig gekozen, dus dat levert ook geen aanknopingspunten op.
Hier natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Waren er maar meer sites waar je nieuws kon lezen
Die kloten met hun tetraverpakkingen op C2000., en andere sims. Dus ja. Dit al bekend sinds de moord op Borst, makkelijk te intoxiceren en indoctrineren volk, dus ja.quote:
T zou net zo goed een Nederlandse jongen kunnen zijn aan de foto te zien, met een blonde lok en gokje, ergens op de wachtlijst voor een GGZ plek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:31 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Met een neus alsof hij zo uit het Rifgebergte is getrokken.
Blank met een hele grote neusquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:31 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Met een neus alsof hij zo uit het Rifgebergte is getrokken.
Scherp! Je hebt gelijk. Ik zag em niet op de eerste beelden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Volgens mij staat die fietser op de eerste beelden, waarop de schutter achter het slachtoffer aanloopt, een stukje terug stil op de brug (je ziet iets wat lijkt op die plastic tas (?) die hij op z'n stuur heeft). Als de schutter de brug af loopt dan lijkt hij ook nog in de richting van de persoon op de brug te kijken. En dan korte tijd later zie je de fietser weer en dan even stilstaan. Komt heel shady over.
Welke beelden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Volgens mij staat die fietser op de eerste beelden, waarop de schutter achter het slachtoffer aanloopt, een stukje terug stil op de brug (je ziet iets wat lijkt op die plastic tas (?) die hij op z'n stuur heeft). Als de schutter de brug af loopt dan lijkt hij ook nog in de richting van de persoon op de brug te kijken. En dan korte tijd later zie je de fietser weer en dan even stilstaan. Komt heel shady over.
Kan zeker, maar we weten natuurlijk allemaal dat dat wederom niet het geval gaat zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
T zou net zo goed een Nederlandse jongen kunnen zijn aan de foto te zien, met een blonde lok en gokje, ergens op de wachtlijst voor een GGZ plek.
Tarwekamp RIPquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:04 schreef Harvest89 het volgende:
Gelukkig zitten wij Fok!ers en Fok!sters allemaal veilig op onze zolderkamer of rukbunker.
Wel gevaarlijk voor mensen die een leven hebben. Pas goed op jullie zelf. #staysafe
Die gegevens worden bewust gelekt zodat de telefoon of de SQL injection op de computer het het kan overnemen. Niets nieuws. GGZ werkt er aan mee, een paar idioten in ieder geval.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Kan zeker, maar we weten natuurlijk allemaal dat dat wederom niet het geval gaat zijn.
Het is enkel een kwestie van tijd voor ze hem pakken en we weer met zijn allen 'zie je nou' kunnen roepen.
Gast, wat is er mis met jou.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:42 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Die gegevens worden bewust gelekt zodat de telefoon of de SQL injection op de computer het het kan overnemen. Niets nieuws. GGZ werkt er aan mee, een paar idioten in ieder geval.
Die gegevens worden bewust gelekt zodat de telefoon of de SQL injection op de computer het het kan overnemen. Niets nieuws. GGZ werkt er aan mee, een paar idioten in ieder geval.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Kan zeker, maar we weten natuurlijk allemaal dat dat wederom niet het geval gaat zijn.
Het is enkel een kwestie van tijd voor ze hem pakken en we weer met zijn allen 'zie je nou' kunnen roepen.
Harvey camp.quote:
Een bleke Marokkaan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lichte huidskleur, lees ik. Dat is iets anders.
Dat is me wel even cruciale informatie zeg, bedankt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:48 schreef tesssssssss het volgende:
De laatste man die is neergeschoten liep met een wandelstok en kwam net van de apotheek af.
Dat zegt die politie-agente in dat filmpje. Dan moet je haar even bellen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:50 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat is me wel even cruciale informatie zeg, bedankt.
Harvey campquote:
Gaat hartstikke goed met dat Rottedamse volksgevoel, dit is wat de menschen willenquote:
Probeer wat te uploaden maar lukt niet. Momentquote:
Had even het geklaag aangehoord dat in Amerika je weed gewoon bij apotheker kan krijgen. Waarom in Nederland toch. niet?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:50 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat is me wel even cruciale informatie zeg, bedankt.
Je telefoon is gehacktquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Probeer wat te uploaden maar lukt niet. Moment
[ afbeelding ]
Nee als je een psychopaat bent.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:56 schreef TLC het volgende:
Dat krijg je met psychoses en als je niet behandeld wordt
Misschien wisselen ze elkaar af (de fietser en die ander)quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:03 schreef littlemindy het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik beide mannen niet erg op elkaar lijken. Die man op de tweede foto is veel tengerder dan die op de brug
Bewegend beeld zou wel fijn zijn, zodat de loop van de daglichtschutter ook gezien kan worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:03 schreef littlemindy het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik beide mannen niet erg op elkaar lijken. Die man op de tweede foto is veel tengerder dan die op de brug
Iemand die de puntjes kan verbinden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:16 schreef Perrin het volgende:
Allemaal zo'n beetje rondom winkelcentrum Keizerswaard.
[ afbeelding ]
Bel Elon, die berekent de waarde van mensenlevens toch, met zijn varkens neurolink implantaten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:12 schreef Starhopper het volgende:
30k voor de gouden tip vind ik wel weinig trouwensIs een mensenleven niet meer waard?
Die afbeelding is ook al gepost, Rijnmond had al een connect the dots afbeelding geplaatst.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Iemand die de puntjes kan verbinden?
JAAH! Die docu heb ik toevallig vorige week gekeken!quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:36 schreef koemleit het volgende:
Ik kan me een soortgelijk geval herinneren in de VS. Tientallen jaren terug.
Bleek later iemand die vanuit de kofferbak van zn auto met een sniper schoot op random mensen, eens in de zoveel dagen.
Ondanks dat het vast meer dan 20 jaar geleden is, is me dit altijd bijgebleven.
Ja komt het 06-nummer van de dader uitquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Iemand die de puntjes kan verbinden?
Staat je vrij om daar nog eens 100K bovenop te doenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:12 schreef Starhopper het volgende:
30k voor de gouden tip vind ik wel weinig trouwensIs een mensenleven niet meer waard?
Ja ik ben geen miljonair ofzo hequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Staat je vrij om daar nog eens 100K bovenop te doen
30k is prima om je mentaal gestoorde oud klasgenoot aan te geven.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:12 schreef Starhopper het volgende:
Was dat zo' n noodgebouw?quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef Droopie het volgende:
basisschool de pit. Die zit aan de Reijerdijk (half dan).
Nee, was gewoon standaard basisschool hoe ze allemaal gebouwd werden in die periode.quote:
De zuidermavo was jaren geleden nog een aflevering van bij de Reunie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee, was gewoon standaard basisschool hoe ze allemaal gebouwd werden in die periode.
Inclusief gymzaal ernaast.
hahah Bommelerwaard, Roelandpad!quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
De zuidermavo was jaren geleden nog een aflevering van bij de Reunie.
https://npo.nl/start/seri(...)e-reunie_41/afspelen
Psychoses van GZZ medewerkers die nog nooit bij een psychopaat aan tafel uitgenodigd zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:56 schreef TLC het volgende:
Psychoses van GZZ medewerkers die nog nooit bij een psychopaat aan tafel uitgenodigd zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:56 schreef TLC het volgende:
Zijn erven doen hun best. Vier uur Royco soep, Khalid weet ervan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:15 schreef Aberkullie het volgende:
Zin in de Peter R de Vries reportage van dit
Allemaal rond 10:00 of 22:00.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die van 81 was om 10:10 in de ochtend. Dus beter gewoon niet meer naar buiten.
...en ja hoor, daar istie alquote:Op donderdag 2 januari 2025 14:51 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je op populistische partijen als de VVD en PVV stemt. Zoals iemand opperde in POL, kwestie van tijd voordat wapens een politieke discussie worden in de SG uit die kampen.
Zo nou mensen zoek niet verder we hebben de gouden tip hier hoor!!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:
De praktijk gespecialiseerd in trauma in het buitenland, waar men terecht kan in de Bosnische en Kroatische taal is toevallig net in de periode van de moorden gesloten.
https://www.psyijsselmonde.nl/wie-ben-ik/
Boze hulpzoekende klant? Zou in ieder geval even de camerabeelden van haar praktijk bekijken als politie zijnde. Die ligt midden in het gebied.
Door de GGZ-lekken was de persoon bekend, voor overname van "het protocol".quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:
De praktijk gespecialiseerd in trauma in het buitenland, waar men terecht kan in de Bosnische en Kroatische taal is toevallig net in de periode van de moorden gesloten.
https://www.psyijsselmonde.nl/wie-ben-ik/
Boze hulpzoekende klant? Zou in ieder geval even de camerabeelden van haar praktijk bekijken als politie zijnde. Die ligt midden in het gebied.
Zul je zien dat ik er niet ver naast zit, zo’n Thijs H geval met stemmen in zijn hoofd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zo nou mensen zoek niet verder we hebben de gouden tip hier hoor!!
Die had een heel eigen systeem bedacht, hoe met hem gecommuniceerd werd. En was inderdaad bij GGZ bekend.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik er niet ver naast zit, zo’n Thijs H geval met stemmen in zijn hoofd.
Ervan uitgaande dat deze meneer knettergek is en slechts 1 winterjas heeft is de kans best aanwezig dat ie deze dagen buiten wel herkent wordt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:37 schreef Momo het volgende:
Zelfs met deze prutfoto. Ervan uit gaande dat hij daar ergens in de buurt woont, iedereen in de wijk is super alert nu, heeft deze foto gezien. Toch wel iemand die een familielid(wel de vraag of iedereen zijn familie zou aangeven, ik zou het wel doen), vriend of buurman herkent?
De vraag is of hij zelf een woning heeft of bij wat landgenoten illegaal verblijft. Dus überhaupt familie en vrienden hier heeft.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:37 schreef Momo het volgende:
Zelfs met deze prutfoto. Ervan uit gaande dat hij daar ergens in de buurt woont, iedereen in de wijk is super alert nu, heeft deze foto gezien. Toch wel iemand die een familielid(wel de vraag of iedereen zijn familie zou aangeven, ik zou het wel doen), vriend of buurman herkent?
Of het is zoals de foto en de politie zelf ook al zegt een roomblanke Nederlanderquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De vraag is of hij zelf een woning heeft of bij wat landgenoten illegaal verblijft. Dus überhaupt familie en vrienden hier heeft.
Ook is er een kans dat zijn huisgenoten terug zijn naar land van herkomst tijdens de feestdagen en hier niets van meekrijgen.
En dan is er natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat hij zijn huisgenoten ook al heeft gedood.
Ik denk niet dat je een “normale thuissituatie” moet verwachten.
Ik denk dat die fietser zich niet meldt omdat hij een handlanger is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zou eens op zoek gaan naar beelden met twee kerels op een fiets op 28 december.
Die fietser is toch duidelijk een handlanger? Waarom heeft die zich niet gemeld?
Wow, ga je lekker? Hoe kom je er toch bij dit soort vergaande fantasietjes bijna als "feiten" te posten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De vraag is of hij zelf een woning heeft of bij wat landgenoten illegaal verblijft. Dus überhaupt familie en vrienden hier heeft.
Ook is er een kans dat zijn huisgenoten terug zijn naar land van herkomst tijdens de feestdagen en hier niets van meekrijgen.
En dan is er natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat hij zijn huisgenoten ook al heeft gedood.
Ik denk niet dat je een “normale thuissituatie” moet verwachten.
Waarom zou een handlanger zich melden dan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik zou eens op zoek gaan naar beelden met twee kerels op een fiets op 28 december.
Die fietser is toch duidelijk een handlanger? Waarom heeft die zich niet gemeld?
Ja, hallo. De praktijk gespecialiseerd in trauma in het buitenland ligt middenin het gebied hoor. Hoeveel duidelijker wil je het nog hebbenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow, ga je lekker? Hoe kom je er toch bij dit soort vergaande fantasietjes bijna als "feiten" te posten?
Wie is die verdachte dan die momenteel vast zit (opgepakt 2 dagen na de tweede moord) maar niet de dader is volgens de politie?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou een handlanger zich melden dan?
De andere instellingen zijn gewoon open.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja, hallo. De praktijk gespecialiseerd in trauma in het buitenland ligt middenin het gebied hoor. Hoeveel duidelijker wil je het nog hebben
O ja, ff vergeten dat we elkaar hier allemaal in de haren moeten vliegen in een extreem link VS extreem rechts discussie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow, ga je lekker? Hoe kom je er toch bij dit soort vergaande fantasietjes bijna als "feiten" te posten?
Ach ja, was het een fatbiker in het donker?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik denk dat die fietser zich niet meldt omdat hij een handlanger is.
Nog eentje neergeschoten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:56 schreef Maver24 het volgende:
Volgens laatste nieuws is de ruigoord vlakbij afgezet met linten en zaklampen aanwezig
Da's daar vlakbij.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:56 schreef Maver24 het volgende:
Volgens laatste nieuws is de ruigoord vlakbij afgezet met linten en zaklampen aanwezig
Nou wow he, die ligt in het gebied..quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja, hallo. De praktijk gespecialiseerd in trauma in het buitenland ligt middenin het gebied hoor. Hoeveel duidelijker wil je het nog hebben
Dat is nog niet bekend, maar de vraag "waarom meldt die handlanger zich niet?" is nogal naief.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie is die verdachte dan die momenteel vast zit (opgepakt 2 dagen na de tweede moord) maar niet de dader is volgens de politie?
Wat logisch omdat de derde schietpartij vandaag was…
Bron?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:56 schreef Maver24 het volgende:
quote:
Als je boos bent op de winkel of de ggz instelling dan ga je daar toch schieten. Veel logischer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou wow he, die ligt in het gebied..
Winkelcentrum Keizerswaard ook..
DUS het is vast een winkelmedewerker
Verwarde mensen doen zelden logische dingenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als je boos bent op de winkel of de ggz instelling dan ga je daar toch schieten. Veel logischer.
Het is gewoon een idiote onzinredenatie van betreffende userquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als je boos bent op de winkel of de ggz instelling dan ga je daar toch schieten. Veel logischer.
Stuur even een PB/DM naar die andere gespecialiseerde in lifers. Trek ik vannacht jullie bank leeg. Of morgen. Of over een paar maanden, jaar desnoods.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:56 schreef ZarB het volgende:
Heeft Job Knoester zich al gemeld om de rechten van dit slachtoffer deze dader te verdedigen en het systeem 100% verantwoordelijk te houden?
Hij heeft het nummer van de GGZ!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou een handlanger zich melden dan?
Ga jij lekker verder met die eindeloze links/rechts discussie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is gewoon een idiote onzinredenatie van betreffende user
Fake newsquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Via fr12.nl. maat van iemand woont daar tegenover en die ziet alles
Je bent iets op het spoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou wow he, die ligt in het gebied..
Winkelcentrum Keizerswaard ook..
DUS het is vast een winkelmedewerker
Bronquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee, z'n zoon woont daar bij de ruigoord. Alles is afgezet
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O ja, ff vergeten dat we elkaar hier allemaal in de haren moeten vliegen in een extreem link VS extreem rechts discussie.
Welke links-rechtsdisdussie precies?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ga jij lekker verder met die eindeloze links/rechts discussie.
Nou ja, vast wel iemand die dan daar in de buurt woontquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:03 schreef Caland het volgende:
Fr12Genot, voor het betere crimenieuws
Is het zo'n autonoom? De rest van dat lijstje is ook bekend, inclusief de geestelijk vader van dit ontwerp. En de uitvoerders in Rotterdam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |