abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216146872
Man (81) neergeschoten in Rotterdam, politie onderzoekt verband met fatale, mogelijk willekeurige schietpartijen
De Rotterdamse wijk IJsselmonde is opnieuw opgeschrikt door een schietpartij. Het slachtoffer is een 81-jarige man en raakte zwaargewond, meldt de politie. De dader is nog voortvluchtig, de politie zoekt koortsachtig naar hem in de wijk. Het is al de derde schietpartij in twee weken tijd. Bij de twee andere incidenten kwamen twee mogelijk willekeurig gekozen slachtoffers om het leven. De politie onderzoekt een verband.

De politie heeft de Bommelerwaard, waar de 81-jarige man werd neergeschoten, volledig afgezet met rood-witte linten. Meerdere politieauto’s rijden door de buurt. Ook cirkelt een politiehelikopter boven het gebied.
Een paar honderd meter verderop vond twee weken geleden een fatale schietpartij plaats. Op 21 december werd aan de Reyerdijk de 63-jarige Mohamed om 21.30 uur neergeschoten. De Rotterdammer werd door het hoofd geschoten en overleed.

Afgelopen zaterdag om 22.00 uur vond er opnieuw een schietpartij plaats in de wijk. Dit keer aan het Roelantpad, zo’n 2 kilometer verderop. Hierbij werd een 58-jarige Rotterdammer doodgeschoten.
Opvallend genoeg houdt de politie er rekening mee dat de dader zijn slachtoffers willekeurig uitkiest. ,,Dit is een van de scenario’s”, bevestigt een woordvoerder. Bij de eerdere twee schietpartijen vermoedt de politie niet dat het om afrekeningen gaat; beide slachtoffers kwamen voor zover bekend niet uit het criminele circuit. De slachtoffers zouden elkaar ook niet hebben gekend.

Een 20-jarige Amsterdammer is maandag opgepakt als verdachte van betrokkenheid bij twee fatale schietincidenten. De politie houdt nadrukkelijk de optie open dat de verdachte niet de schutter is. Over het motief is nog niets bekend.
https://www.ad.nl/rotterd(...)etpartijen~aaf879d9/

twitter

[ Bericht 23% gewijzigd door voetbalmanager2 op 02-01-2025 16:11:09 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216146912
Allemaal in Ijsselmonde, allemaal laat in de avond en allemaal op schijnbaar willekeurige oudere passanten.
Als ik in Ijsselmonde zou wonen zou ik de hond in de middag of direct na het eten uitlaten en niet meer laat in de avond.
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 14:10:46 #3
367000 roos94
pi_216146930
Ik zat daar 5 jaar op school in ijsselmonde, nog een wonder dat we er allemaal levend uit zijn gekomen.

#komt #dichtbij

#heel
pi_216146942
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:10 schreef roos94 het volgende:
Ik zat daar 5 jaar op school in ijsselmonde, nog een wonder dat we er allemaal levend uit zijn gekomen.

#komt #dichtbij

#heel
Ik ben daar opgegroeid, het is niet de beste wijk maar het was prima vertoeven de eerste 20 jaar.

Hoewel het daarna wel een beetje gekker werd en als je er tussenin zit valt alles wel mee :')
Hell To The Liars
  donderdag 2 januari 2025 @ 14:13:31 #5
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216146944
Hoog tijd om het Fok! recherche team op te schakelen }:|

[ Bericht 50% gewijzigd door Tengano op 02-01-2025 14:20:01 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 14:13:41 #6
367000 roos94
pi_216146946
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:13 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik ben daar opgegroeid, het is niet de beste wijk maar het was prima vertoeven de eerste 20 jaar.
Welke middelbare zat jij dan a neef
pi_216146954
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:13 schreef roos94 het volgende:

[..]
Een jaar Oldenbarneveld en daarna Zuidermavo.

Maar basisschool de pit. Die zit aan de Reijerdijk (half dan).

Ik ben oud, toen reed de tram daar nog niet eens :P
Hell To The Liars
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 14:15:50 #8
367000 roos94
pi_216146961
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef Droopie het volgende:

[..]

Whaaa zuidermavo squad!

Dan ken jij vast Meneer Strijbis van godsdienst.

En mnr de koning misschien ook wel
pi_216146974
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:13 schreef roos94 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:15 schreef roos94 het volgende:

[..]
Whaaa zuidermavo squad!

Dan ken jij vast Meneer Strijbis van godsdienst.
Hahaa, jazeker wel, met zijn gitaar.
Had een 8 voor religie :P

Heerlijke rustige school was dat.
Een baken van christelijke rust vergeleken met die andere tokkie scholen.

Jij ook daar?
Hell To The Liars
pi_216146977
Fijn man, dit soort geschift gedoe bleef normaliter lekker ver weg in Amerika.
  donderdag 2 januari 2025 @ 14:17:42 #11
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_216146979
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Allemaal in Ijsselmonde, allemaal laat in de avond en allemaal op schijnbaar willekeurige oudere passanten.
Als ik in Ijsselmonde zou wonen zou ik de hond in de middag of direct na het eten uitlaten en niet meer laat in de avond.
Die van 81 was om 10:10 in de ochtend. Dus beter gewoon niet meer naar buiten. ;(
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 14:18:21 #12
367000 roos94
pi_216146987
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef Droopie het volgende:

[..]

[..]
Hahaa, jazeker wel, met zijn gitaar.
Had een 8 voor religie :P

Heerlijke rustige school was dat.
Een baken van christelijke rust vergeleken met die andere tokkie scholen.

Jij ook daar?
Ja man, dat was mijn middelbare school. Maar wel dik 10-15 jaar na jou denk ik.

In mijn tijd hadden de Mocros met Gucci petjes het overgenomen en dealde een jongen wiet op het schoolplein. Was echt een chaos school.

Ik ben daarop die dijk nog eens gewapend overvallen na schooltijd.
  donderdag 2 januari 2025 @ 14:19:15 #13
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216146996
Rotterdam-ripper/murderer o.i.d.?
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216147002
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:

[..]

In mijn tijd hadden de Mocros met Gucci petjes het overgenomen en dealde een jongen wiet op het schoolplein. Was echt een chaos school.
Echt. Zonde, dat een marokkaan die school uitkoos haha.

Maar ontopic
Het is eigenlijk een doodnormale buurt voor Rotterdamse begrippen.
Hell To The Liars
pi_216147017
quote:
Een 20-jarige Amsterdammer is maandag opgepakt als verdachte van betrokkenheid bij twee fatale schietincidenten. De politie houdt nadrukkelijk de optie open dat de verdachte niet de schutter is. Over het motief is nog niets bekend.
Goh.
Dader zal wel weer een kleurtje hebben en uit racistisch of religieus motief handelen.
blablablabla
  donderdag 2 januari 2025 @ 14:22:03 #16
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_216147022
Wat is dit voor zieke shit?

Lijkt me heel moeilijk om zo iemand op te sporen. Wat heb je voor aanwijzingen? Dit kan nog een flinke staart krijgen. :{
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_216147029
quote:
99s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Die van 81 was om 10:10 in de ochtend. Dus beter gewoon niet meer naar buiten. ;(
Oh, nou ik vermijd Ijsselmonde voorlopig. Ik moet alleen wel regelmatig over de Stadionweg en de Pascalweg fietsen.
pi_216147032
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ik ben daarop die dijk nog eens gewapend overvallen na schooltijd
.
-O-
pi_216147036
Bizar. Ik kan me niks soortgelijks herinneren.
Dit, dus.
  donderdag 2 januari 2025 @ 14:24:58 #20
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_216147045
Als je het filmpje op de website bekijkt van de politie zie je duidelijk dat die gast het slachtoffer volgt. Ook die fietser komt super shady over. Dan krijg je toch het idee dat het vrij gericht is
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_216147057
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:20 schreef Droopie het volgende:

[..]
Echt. Zonde, dat een marokkaan die school uitkoos haha.

Maar ontopic
Het is eigenlijk een doodnormale buurt voor Rotterdamse begrippen.
Nee, een achterstandswijk - ook voor Rotterdamse begrippen.
Allah Al Watan Al Malik
  Miss 200.000.000! donderdag 2 januari 2025 @ 14:26:17 #22
367000 roos94
pi_216147058
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:23 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
-O-
Ze duwden me op de grond en zette een vleesmes op mijn keel :')

Hoop dat ze lol hebben gehad van mijn crappy telefoon en mijn tas met Sultana's en bonnetjes.
pi_216147065
Kortom, schutter schiet op mannen, die alleen lopen - en wat ouder zijn. Verder lijkt het allemaal zeer random te zijn.. hebben we dit eerder gezien?
Allah Al Watan Al Malik
pi_216147067
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:26 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ze duwden me op de grond en zette een vleesmes op mijn keel :')

Hoop dat ze lol hebben gehad van mijn crappy telefoon en mijn tas met Sultana's en bonnetjes.
Wat heftig :o Daar zou ik wel een klein traumaatje aan overhouden :{
pi_216147098
quote:
5s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
Kortom, schutter schiet op mannen, die alleen lopen - en wat ouder zijn. Verder lijkt het allemaal zeer random te zijn.. hebben we dit eerder gezien?
Vooral aan de andere kant van de oceaan.
pi_216147108
Mooi land
U MAD?
pi_216147141
Ik kan me een soortgelijk geval herinneren in de VS. Tientallen jaren terug.
Bleek later iemand die vanuit de kofferbak van zn auto met een sniper schoot op random mensen, eens in de zoveel dagen.

Ondanks dat het vast meer dan 20 jaar geleden is, is me dit altijd bijgebleven.
pi_216147177
quote:
5s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:27 schreef Mutant01 het volgende:
Seriemoordernaars zijn met de huidige opsporingsmethoden, zelfs aan de andere kant van de oceaan, een unicum. Meer iets van vorige eeuw.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216147184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:36 schreef koemleit het volgende:
Ik kan me een soortgelijk geval herinneren in de VS. Tientallen jaren terug.
Bleek later iemand die vanuit de kofferbak van zn auto met een sniper schoot op random mensen, eens in de zoveel dagen.

Ondanks dat het vast meer dan 20 jaar geleden is, is me dit altijd bijgebleven.
https://en.wikipedia.org/wiki/D.C._sniper_attacks

Met een geprepareerde auto waarmee vanuit de kofferbak kon worden geschoten.

donderdag 2 januari 2025 @ 14:41:41 #30
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_216147201
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Bizar. Ik kan me niks soortgelijks herinneren.
Deed mij denken aan de zaak Thijs H, die vermoordde ook willekeurige slachtoffers: https://www.rechtspraak.n(...)ievoudige-moord.aspx
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_216147256
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Seriemoordernaars zijn met de huidige opsporingsmethoden, zelfs aan de andere kant van de oceaan, een unicum. Meer iets van vorige eeuw.
Inderdaad met alle camerabeelden en dan technieken verwacht ik dat deze man snel gepakt is. (Al is snel natuurlijk relatief want er zijn al 3 slachtoffers).

Het is natuurlijk ook nog niet zeker dat deze zaken met elkaar te maken hebben.
pi_216147292
quote:
13s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Fijn man, dit soort geschift gedoe bleef normaliter lekker ver weg in Amerika.
Dat krijg je als je op populistische partijen als de VVD en PVV stemt. Zoals iemand opperde in POL, kwestie van tijd voordat wapens een politieke discussie worden in de SG uit die kampen.
pi_216147305
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Goh.
Dader zal wel weer een kleurtje hebben en uit racistisch of religieus motief handelen.
Wat een debiele post zeg.

Wanneer dit soort misdrijven gebeuren met vrij weinig getuigen en camera's dan wordt het heel moeilijk om makkelijk een verdachte op te sporen. Maar Fokkers maken er weer een race discussie van terwijl NIEMAND zelfs de slachtoffers weet wie het is.
pi_216147318
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:48 schreef koemleit het volgende:

[..]
Inderdaad met alle camerabeelden en dan technieken verwacht ik dat deze man snel gepakt is. (Al is snel natuurlijk relatief want er zijn al 3 slachtoffers).

Het is natuurlijk ook nog niet zeker dat deze zaken met elkaar te maken hebben.
Beetje lastig als de dader geen telefoon heeft meegenomen. Althans daar ga ik vanuit als ze er zolang over doen.
pi_216147341
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:53 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Wanneer dit soort misdrijven gebeuren met vrij weinig getuigen en camera's dan wordt het heel moeilijk om makkelijk een verdachte op te sporen. Maar Fokkers maken er weer een race discussie van terwijl NIEMAND zelfs de slachtoffers weet wie het is.
En jij haalt de PVV en VVD stemmers erbij in de post erboven :')

T kan alle kanten op mensen. Laat de politie hun werk maar doen, als mensen willekeurig gaan doden is het best lastig om zo iemand te vinden.
Hell To The Liars
pi_216147348
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:53 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Waarom zou je random boomers en bejaarden gaan beschieten? Daar zit duidelijk een of ander ziek raciaal of terroristisch motief achter.
blablablabla
pi_216147378
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Waarom zou je random boomers en bejaarden gaan beschieten? Daar zit duidelijk een of ander ziek raciaal of terroristisch motief achter.
Ziek ben ik mee eens.

Die andere 2 heb je echt geen weet van. Dat kan vanalles zijn.
pi_216147395
quote:

[..]
Zelden. 9 van de 10 keer zijn ze gewoon knettergek.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_216147410
quote:

[..]
Je weet dat het eerste slachtoffer een Marokkaanse of Turkse naam had?
Hell To The Liars
pi_216147412
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 14:58 schreef Droopie het volgende:

[..]
En jij haalt de PVV en VVD stemmers erbij in de post erboven :')

T kan alle kanten op mensen. Laat de politie hun werk maar doen, als mensen willekeurig gaan doden is het best lastig om zo iemand te vinden.
Causaal verband. Onder de VVD/PVV in de regering/gedoogsteun vestigde meer dan de helft van de Fortune 500 bedrijven zich in Nederland vanwege belastingafspraken of vanwege belastingtechnische wetten. Vaak op de Zuidas met een brievenbusfirma.

Bron: ITEP GOV. Die concludeert dat wij de grootste belastingparadijs zijn op de wereld boven Ierland, de Kaaimaneilanden en Malta.

Niet zo lang geleden dat onze TK leden in een commissiedebat door een gast uit de VS (naam vergeten) werden beschuldigd van het mogelijk maken van belastingontduiking

Verder denk je dat Rutte NAVO topman is geworden vanwege zijn lach bij Biden?
pi_216147426
In Bilthoven (of all places) had je er vroeger ook zo één. Los vanuit het polsje vanuit de auto. Maar toen was ik zes ofzo, vond het reuzespannend en had tevens een daderprofiel en verwacht postcodegebied uitgestippeld.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiėsto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_216147427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:07 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Causaal verband. Onder de VVD/PVV in de regering/gedoogsteun vestigde meer dan de helft van de Fortune 500 bedrijven zich in Nederland vanwege belastingafspraken of vanwege belastingtechnische wetten. Vaak op de Zuidas met een brievenbusfirma.

Bron: ITEP GOV. Die concludeert dat wij de grootste belastingparadijs zijn op de wereld boven Ierland, de Kaaimaneilanden en Malta.

Niet zo lang geleden dat onze TK leden in een commissiedebat door een gast uit de VS (naam vergeten) werden beschuldigd van het mogelijk maken van belastingontduiking

Verder denk je dat Rutte NAVO topman is geworden vanwege zijn lach bij Biden?
Misschien zit je in het verkeerde topic? Kan gebeuren
Hell To The Liars
pi_216147443
quote:

[..]
Bron: onderbuikgevoel

Denk dat ik NWS maar ga boycotten wanneer migratie zelfs de discussie is op basis van 0 info bij dit soort gruwelijkheden.

Zou mij niet verbazen als dit soort users binnenkort zelf in het nieuws komen
pi_216147450
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:08 schreef Droopie het volgende:

[..]
Zuidas is de schuld van alles (vooral ASML, alleen zit die dan weer totaal niet de op de Zuidas). Anderen prefereren buitenlanders, zwarten, rijken, vrouwen, lekkere vrouwen, of gewoon mensen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Best pilot in history
pi_216147459
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:08 schreef Droopie het volgende:

[..]
Of je kan er inhoudelijk op reageren ipv zo flauw te doen. Ik reageerde op iemand die Amerika erbij haalt, wat overigens terecht is.
pi_216147477
quote:
6s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:10 schreef nostra het volgende:

[..]
Zuidas is de schuld van alles (vooral ASML, alleen zit die dan weer totaal niet de op de Zuidas). Anderen prefereren buitenlanders, zwarten, rijken, vrouwen, lekkere vrouwen, of gewoon mensen.
Nee Zuidas is niet de schuld van alles. Ook nooit geschreven. Ga er maar inhoudelijk op in of reageer er niet op.
pi_216147505
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:12 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Nee Zuidas is niet de schuld van alles. Ook nooit geschreven. Ga er maar inhoudelijk op in of reageer er niet op.
Je obsessie met vermeende subsidies aan ASML c.s.-in-den-breedte is anders vrij opmerkelijk. Nochtans in een topic over een random shooter.
Best pilot in history
pi_216147511
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Zelden. 9 van de 10 keer zijn ze gewoon knettergek.
Er toch zelden geen sprake van enige overlap. De kans dat het hier om Henk of Ingrid gaat is natuurlijk sowieso vrij klein in die contreien.
blablablabla
  donderdag 2 januari 2025 @ 15:16:26 #49
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216147518
Zwarte seriemoordenaar

Alle slachtoffers blank?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_216147551
quote:
16s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Zwarte seriemoordenaar

Alle slachtoffers blank?
Eerste slachtoffer is deze man.

https://www.ad.nl/112-nie(...)vol-vragen~ab69fb14/
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties