Alleen als je bij de oemma hoort wellicht.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
Rotterdam is ook gewoon een heerlijke stad, laat je niks aanpraten
De Rotterdamse Oemma inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:47 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Alleen als je bij de oemma hoort wellicht.
Een lichte huidskleur? Knap. Ik kan het zo niet zien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:50 schreef Aether het volgende:
Urgente oproep: wie en waar is deze man?
30.000 euro beloning voor gouden tip
https://www.politie.nl/ur(...)enten-rotterdam.html
[ afbeelding ]
Wat mij betreft iedereen die er zo bij loopt preventief ruimen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:50 schreef Aether het volgende:
Urgente oproep: wie en waar is deze man?
30.000 euro beloning voor gouden tip
https://www.politie.nl/ur(...)enten-rotterdam.html
[ afbeelding ]
Duidelijk een neger ja.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een lichte huidskleur? Knap. Ik kan het zo niet zien.
Maar goed, hopelijk wordt hij snel gepakt.
Zo fietst m’n zoon ook naar school.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat mij betreft iedereen die er zo bij loopt preventief ruimen.
Als je je op deze manier uitdost ben je sowieso al crimineel.
Lijkt me ook best moeilijk om hem op te pakken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hoge beloning. De politie is wanhopig.
Als er mensen in de omgeving van de schutter meer weten, motiveer je ze zo wel om even een belletje te plegen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je laat je zoon zich zo kleden okquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo fietst m’n zoon ook naar school.![]()
Mag dat wel?
Ze zijn zo oh zo slim en geweldig dat de belangenafweging die de politie en het OM maakt bij vrijgave van foto's van verdachte niet genoeg is. De deskundigen van nu.nl weten het beter en vinden dit in dit geval gepast.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
Zelfs NUNL heeft de foto geplaatst? Heeeele uitleg waarom plaatsen we nu deze foto? Verdachten hebben recht op privacy blablabla
Flikker op man kutsite![]()
![]()
Wat een kots kutsite is dat
Gaat verder alles goed met je?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
Zelfs NUNL heeft de foto geplaatst? Heeeele uitleg waarom plaatsen we nu deze foto? Verdachten hebben recht op privacy blablabla
Flikker op man kutsite![]()
![]()
Wat een kots kutsite is dat
Waar lees jij dat? Op AD.nl staat een lichte huidskleur en dat zie ik eerlijk gezegd ook op de foto. Niet een topic weer een bepaalde kant op sturen, het kan van alles zijn.quote:
Wat heeft Musk hiermee te maken? Geobsedeerd?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef yessie234 het volgende:
Hier zullen alle Musk fans toch wel een stijfje of natje van krijgen.
Huh?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef yessie234 het volgende:
Is het Elon Musk?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef yessie234 het volgende:
Oh inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat? Op AD.nl staat een lichte huidskleur en dat zie ik eerlijk gezegd ook op de foto. Niet een topic weer een bepaalde kant op sturen, het kan van alles zijn.
Ja hoor heb echt alleen schijthekel aan dat hypocriete Nu.nlquote:
Dan lees je het nieuws ergens anders.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoor heb echt alleen schijthekel aan dat hypocriete Nu.nl
Die had een heel systeem bedacht met kentekenplaten die tot hem spraken. Iets bij de RDW als ik mij goed herinner. Of dat kenteken overeenkwam met een ouverture van klassieke muziek van Wagner.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:18 schreef ZarB het volgende:
Die fietser gaat zich vast melden. Zo te zien hoort hij er gewoon bij met dat vage gedrag.
Werd Thijs H. ook een seriemoordenaar genoemd met 3 doden? Volgens mij lag het bij hem vooral aan de ggz.
Wat is er vaag aan een fietser die even stilstaat?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:18 schreef ZarB het volgende:
Die fietser gaat zich vast melden. Zo te zien hoort hij er gewoon bij met dat vage gedrag.
Waren er maar meer sites waar je nieuws kon lezenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja hoor heb echt alleen schijthekel aan dat hypocriete Nu.nl
Zijn er genoeg hoor, beetje SQL injection, iedere wappie kan het.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Waren er maar meer sites waar je nieuws kon lezen
Volgens mij is dat precies bij de straat waar de moord gepleegd zou worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:24 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan een fietser die even stilstaat?
Volgens mij staat die fietser op de eerste beelden, waarop de schutter achter het slachtoffer aanloopt, een stukje terug stil op de brug (je ziet iets wat lijkt op die plastic tas (?) die hij op z'n stuur heeft). Als de schutter de brug af loopt dan lijkt hij ook nog in de richting van de persoon op de brug te kijken. En dan korte tijd later zie je de fietser weer en dan even stilstaan. Komt heel shady over.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:24 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wat is er vaag aan een fietser die even stilstaat?
Oh ja, dit is natuurlijk weer een incident...quote:Op donderdag 2 januari 2025 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
Als het normaal vindt om op een compleet volk te schijten, dan ben je niet helemaal lekker in je bovenkamer.
Logisch, half Rotterdam voldoet aan dat signalement.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij nu ook wel andere kleding aantrekt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Logisch, half Rotterdam voldoet aan dat signalement.
Zijn slachtoffers lijken volkomen willekeurig gekozen, dus dat levert ook geen aanknopingspunten op.
Hier natuurlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Waren er maar meer sites waar je nieuws kon lezen
Die kloten met hun tetraverpakkingen op C2000., en andere sims. Dus ja. Dit al bekend sinds de moord op Borst, makkelijk te intoxiceren en indoctrineren volk, dus ja.quote:
T zou net zo goed een Nederlandse jongen kunnen zijn aan de foto te zien, met een blonde lok en gokje, ergens op de wachtlijst voor een GGZ plek.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:31 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Met een neus alsof hij zo uit het Rifgebergte is getrokken.
Blank met een hele grote neusquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:31 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Met een neus alsof hij zo uit het Rifgebergte is getrokken.
Scherp! Je hebt gelijk. Ik zag em niet op de eerste beelden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Volgens mij staat die fietser op de eerste beelden, waarop de schutter achter het slachtoffer aanloopt, een stukje terug stil op de brug (je ziet iets wat lijkt op die plastic tas (?) die hij op z'n stuur heeft). Als de schutter de brug af loopt dan lijkt hij ook nog in de richting van de persoon op de brug te kijken. En dan korte tijd later zie je de fietser weer en dan even stilstaan. Komt heel shady over.
Welke beelden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Volgens mij staat die fietser op de eerste beelden, waarop de schutter achter het slachtoffer aanloopt, een stukje terug stil op de brug (je ziet iets wat lijkt op die plastic tas (?) die hij op z'n stuur heeft). Als de schutter de brug af loopt dan lijkt hij ook nog in de richting van de persoon op de brug te kijken. En dan korte tijd later zie je de fietser weer en dan even stilstaan. Komt heel shady over.
Kan zeker, maar we weten natuurlijk allemaal dat dat wederom niet het geval gaat zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
T zou net zo goed een Nederlandse jongen kunnen zijn aan de foto te zien, met een blonde lok en gokje, ergens op de wachtlijst voor een GGZ plek.
Tarwekamp RIPquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:04 schreef Harvest89 het volgende:
Gelukkig zitten wij Fok!ers en Fok!sters allemaal veilig op onze zolderkamer of rukbunker.
Wel gevaarlijk voor mensen die een leven hebben. Pas goed op jullie zelf. #staysafe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |