Hij is één van die zeldzame verpleegkundigen met een niet-westerse achtergrond. Raar hè dat er nauwelijks moslims te porren zijn voor een baan in de zorg?quote:Op maandag 18 november 2019 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
Klinkt als een ras Rotterdammer.
Ik snap het verband niet. Waarom zijn moslims niet te porren voor een baan in de zorg en waarom zou deze idioot dan wel een kans hebben gekregen? Doel je nou op een diversheidstax?quote:Op maandag 18 november 2019 11:48 schreef paulgo het volgende:
[..]
Hij is één van die zeldzame verpleegkundigen met een niet-westerse achtergrond. Raar hè dat er nauwelijks moslims te porren zijn voor een baan in de zorg?
Terwijl nieuwkomers overmatig gebruikmaken van onze gezondheidszorg, leveren ze nauwelijks verpleegkundigen op. Met het huidige tekort aan verpleegkundigen en de vergrijzing is dathet echte probleem. Dan krijg je dus dat zulke moordenaars als Rahiied A. toch een kans krijgen.
Zomaar een gokje, maar ik vermoed dat de meesten gewoon te laag opgeleid zijn.quote:Op maandag 18 november 2019 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik snap het verband niet. Waarom zijn moslims niet te porren voor een baan in de zorg en waarom zou deze idioot dan wel een kans hebben gekregen? Doel je nou op een diversheidstax?
Moslim? Rahiied is een christelijke Surinamer en geen moslim. Hij zit onder de tatoeages.quote:Op maandag 18 november 2019 11:48 schreef paulgo het volgende:
[..]
Hij is één van die zeldzame verpleegkundigen met een niet-westerse achtergrond. Raar hè dat er nauwelijks moslims te porren zijn voor een baan in de zorg?
Terwijl nieuwkomers overmatig gebruikmaken van onze gezondheidszorg, leveren ze nauwelijks verpleegkundigen op. Met het huidige tekort aan verpleegkundigen en de vergrijzing is dathet echte probleem. Dan krijg je dus dat zulke moordenaars als Rahiied A. toch een kans krijgen.
Ik heb nergens beweerd dat hij moslim was. Maar kijk maar rond op straat er zijn zat geintegreerde lui met een moslim achtergrond met tatoeages. Zelf ken ik een Marokkaan die alcoholist is. Dit noem ik het toppunt van integratiequote:Op maandag 18 november 2019 13:54 schreef p078 het volgende:
[..]
Moslim? Rahiied is een christelijke Surinamer en geen moslim. Hij zit onder de tatoeages.
[ afbeelding ]
Hebben ze geen google in de grot waar je vandaan komt?
Geef het nou maar toe je hebt episch gefaald. Rahhied is christelijk. Zijn facebook stond vol met Jezus verhalen. Hij heeft een kruis als tatoeage.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:57 schreef paulgo het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat hij moslim was. Maar kijk maar rond op straat er zijn zat geintegreerde lui met een moslim achtergrond met tatoeages. Zelf ken ik een Marokkaan die alcoholist is. Dit noem ik het toppunt van integratie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |