abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190002002
In Rotterdam is het proces begonnen tegen de 23-jarige verpleger Rahiied A., die wordt beschuldigd van vier moorden en zeven pogingen tot moord op bewoners van vier verzorgingshuizen d.m.v. het inspuiten met insuline.
Gisteren was er op Nieuwsuur een item dat door het falende overheidstoezicht deze criminele verpleegkundige jarenlang zijn gang had kunnen gaan. Terwijl hij in elke instelling problemen veroorzaakte bijv. spullen van patienten stal, kon hij vrolijk elders weer aan de slag.

Bron:

https://www.telegraaf.nl/(...)vier-insulinemoorden
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_190002039
Klinkt als een ras Rotterdammer.
U MAD?
pi_190002233
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
Klinkt als een ras Rotterdammer.
Hij is één van die zeldzame verpleegkundigen met een niet-westerse achtergrond. Raar hè dat er nauwelijks moslims te porren zijn voor een baan in de zorg?
Terwijl nieuwkomers overmatig gebruikmaken van onze gezondheidszorg, leveren ze nauwelijks verpleegkundigen op. Met het huidige tekort aan verpleegkundigen en de vergrijzing is dathet echte probleem. Dan krijg je dus dat zulke moordenaars als Rahiied A. toch een kans krijgen.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_190003034
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:48 schreef paulgo het volgende:

[..]

Hij is één van die zeldzame verpleegkundigen met een niet-westerse achtergrond. Raar hè dat er nauwelijks moslims te porren zijn voor een baan in de zorg?
Terwijl nieuwkomers overmatig gebruikmaken van onze gezondheidszorg, leveren ze nauwelijks verpleegkundigen op. Met het huidige tekort aan verpleegkundigen en de vergrijzing is dathet echte probleem. Dan krijg je dus dat zulke moordenaars als Rahiied A. toch een kans krijgen.
Ik snap het verband niet. Waarom zijn moslims niet te porren voor een baan in de zorg en waarom zou deze idioot dan wel een kans hebben gekregen? Doel je nou op een diversheidstax?
U MAD?
pi_190003226
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 12:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik snap het verband niet. Waarom zijn moslims niet te porren voor een baan in de zorg en waarom zou deze idioot dan wel een kans hebben gekregen? Doel je nou op een diversheidstax?
Zomaar een gokje, maar ik vermoed dat de meesten gewoon te laag opgeleid zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_190004667
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 11:48 schreef paulgo het volgende:

[..]

Moslim? Rahiied is een christelijke Surinamer en geen moslim. Hij zit onder de tatoeages.

Hebben ze geen google in de grot waar je vandaan komt?

[ Bericht 0% gewijzigd door p078 op 19-11-2019 21:55:43 ]
  dinsdag 19 november 2019 @ 16:24:42 #7
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_190022602
Wat was zn motief?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_190055963
Hij heeft volgens de psychiaters een ernstige gedragsstoornis, borderline en zal hoogst waarschijnlijk alleen TBS al of niet in combinatie met een kortere gevangenisstraf krijgen.
Juist plegers van de zwaarste delicten zoals deze seriemoordenaar Rahiid A. komen geregeld snel weer vrij uit de TBS, want iedereen, die genezen verklaard wordt, mag weer met ontslag uit zo'n TBS kliniek.

Dit toont weer een nadeel van die duivelse TBS maatregel aan. De allerzwaarste meervoudige moordenaars zijn juist blij als ze gek worden verklaard. Dan staan ze als zij zich voorbeeldig gedragen binnen no time weer buiten en krijgen ze geen levenslang
Bijvoorbeeld de Heijn ontvoerder en moordenaar Ferdie E. kwam zelfs na één jaar TBS behandeling weer vrij( hij had wel daarvoor 11 jaar in de gevangenis gezeten)

Deze week was er op de publieke omroep een documentaire van Tim Krabbe, die deze gewetenloze dader meer dan 100 keer heeft bezocht in de gevangenis en daar een boek over schreef.

Bron
https://www.ad.nl/show/he(...)ps://www.google.com/
pi_190056061
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2019 13:54 schreef p078 het volgende:

[..]

Moslim? Rahiied is een christelijke Surinamer en geen moslim. Hij zit onder de tatoeages.

[ afbeelding ]

Hebben ze geen google in de grot waar je vandaan komt?
Ik heb nergens beweerd dat hij moslim was. Maar kijk maar rond op straat er zijn zat geintegreerde lui met een moslim achtergrond met tatoeages. Zelf ken ik een Marokkaan die alcoholist is. Dit noem ik het toppunt van integratie
pi_190060199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 18:57 schreef paulgo het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweerd dat hij moslim was. Maar kijk maar rond op straat er zijn zat geintegreerde lui met een moslim achtergrond met tatoeages. Zelf ken ik een Marokkaan die alcoholist is. Dit noem ik het toppunt van integratie
Geef het nou maar toe je hebt episch gefaald. Rahhied is christelijk. Zijn facebook stond vol met Jezus verhalen. Hij heeft een kruis als tatoeage.

Waar heb je het in godsnaam over. Waar denk je dat de naam alcohol vandaan komt? Toppunt van integratie is het gebruik van een drank dat is ontworpen in het Noord-Afrika en het Midden-Oosten.
pi_190063035
je begrijpt er geen donder van. in Arabische landen is niet zonder reden alcohol verboden, maar bij ons wordt alcohol juist gepromoot en wordt je soms zelf scheef aangekeken als je dat niet drinkt. Dus een moslim, die alcoholist is geworden is hier juist geintegreerd en heeft zich aangepast aan de westerse normen. die Rahhied A. is christelijk en ik heb nooit geweerd dat hij moslim was. Wel heb ik heel duidelijk opgemerkt dat er nauwelijks verpleegkundigen van niet-westerse afkomst zijn en zeker moslimverpleegkundigen zie je haast nooit. Wel gebruiken deze doelgroepen meer dan gemiddeld onze gezondheidszorg. Deze scheve situatie met een dramatisch tekort aan verpleegkundigen is rampzalig, maar ja dat wil je niet horen. De ziekenhuizen nemen nu soms "derde keus" verpleegkundigen aan.
pi_190067746
Vandaag is er 20 jaar en TBS geeist tegen hem door de officier van Justitie voor het vermoorden van 4 mensen, en poging tot moord op 7 mensen met insuline. Als hij volledig toerekeningsvatbaar was geweest had Rahiied A. een veel langere gevangenisstraf gekregen. Dus dankzij de TBS komt hij er nog heel genadig af.
O ja hij heeft ook een beroepsverbod voor de maximale duur van 5 jaar. Dus dan kan hij in de gevangenis een geneeskunde studie volgen en na eventuele vrijlating gewoon als arts weer aan de slag. Welke Fokkers willen dan in de toekomst bij hem nog patient zijn? 8)7

[ Bericht 25% gewijzigd door paulgo op 22-11-2019 14:14:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')