Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
2024 nadert zijn einde en dat betekent dat we ons opmaken voor de 26e editie van de Radio 2 Top 2000, het ultieme overzicht van 2000 klassiekers met eeuwigheidswaarde. Het jaar 2024 was vooral een mooi jaar op sportgebied. Onder leiding van een Sneeuwvlokje dat al een sneeuwvlokje was voor het hip werd, reikten onze jongens van Oranje tot de halve finale op het EK. Op de fiets won onze Mathieu van der Poel in Vlaanderen en Roubaix, het WK in het veld, en hij was één van de zeer weinigen die een ontsnapte Pogacar terughaalde naar het peloton, in San Remo. Op de Olympische Spelen bleken we niet alleen goed in hockey, roeien en baanwielrennen, maar ook in de atletiek en zelfs bij het Madurodambasketbal.
Er waren ook mindere ontwikkelingen. Zo is de oorlog in Oekraïne nog steeds niet beëindigd. Verderop in Israël bleef het ook ongezellig. Maar alle duizenden bommen en granaten die daar geworpen werden ten spijt, was er geen enkele geweldsdaad die zoveel emoties losmaakte als een vermeende tik tegen een Sony Handycam van Joost Klein, achter de schermen bij het Songfestival. Een feestje organiseren bleek sowieso moeilijk. Amsterdam bestaat 750 jaar, maar na een maand van uitspattingen in de hoofdstad, geldt voorlopig het credo van de plaatselijke oud-politica Nelly Frijda: "Leuk zo'n feestje, maar het geeft altijd zo'n rommel, hè."
Daarnaast hebben we na een eeuwigheid Rutte een nieuwe leider. Hij was niet de eerste keus, maar Premier Dick schoof na diverse afzeggingen door naar het Torentje. Ook in de VS werd een nieuwe president gekozen. De immer genuanceerde en bescheiden Donald Trump is terug in het Witte Huis. Het Duitse kabinet kwakkelt ondertussen ook. Dus laten we het over iets leuks gaan hebben.
Radio 2 Top 2000: Editie 2024
Op woensdag 25 december, een paar minuten na middernacht, begint de Top 2000. De trein dendert dan 7 dagen door, tot we op Oudejaarsavond rond 23:55 uur het eindstation Bohemian Rhapsody bereiken. We hebben deze keer geen extra 500, maar het gaat een bijzondere editie worden, want het geklets van Gijs Staverman zal niet meer onderbroken worden door hinderlijke intro’s. Hij is namelijk vertrokken. En er zijn nog wat veranderingen in het DJ team. Zo gaan we het jaar uit met het eigentijdse geluid van André Rieu-ontdekker Jeroen van Inkel.
Vorig jaar bleef de Top 11 van de lijst exact gelijk. Dat zal vast niet nog eens gebeuren, maar er lijkt geen dringende aanleiding voor enorme verschuivingen in de absolute top van de lijst. Er ontvielen ons dit jaar geen topnamen, met alle respect uiteraard voor Quincy Jones, Liam Payne, Def Rhymz, Sergio Mendes, Steve Harley, Melanie en nog vele anderen. In positiever nieuws hebben we onder meer Oasis (reünie), Linkin Park (nieuw werk) en ABBA (jubileum). En de liefhebber kan zich gaan verheugen op een hele serie binnenkomers in de Nederlandse taal.
Wat mag ik allemaal niet missen?
A. Stemmen. De stemweek is van 29 november t/m 6 december (15:00 uur). B. De Top 2000-Quiz: Thomas van Luyn en Leo Blokhuis doen 4 quizzen dit jaar, vanaf zondag 24 november om 20:20 uur wekelijks op NPO 3. C. De Untold Stories: Een documentairereeks met Leo Blokhuis, vanaf woensdag 27 november om 22:15 uur wekelijks op NPO 3. D. Top 2000 a gogo: De welbekende slippendrager met Diederik Ebbinge en Leo Blokhuis, vanaf 26 december dagelijks om 21:30 uur op NPO 1. E. De Top 2000 a gogo-podcast: Te beluisteren vanaf 1 december in je favoriete podcast-app, met (inderdaad) Leo Blokhuis. F. De Top 2000 zelf: Van 25 t/m 31 december 168 uur lang alle hits. G. Het Top 2000 Café: Dat is er uiteraard ook weer dit jaar. Radio 2 maakt binnenkort bekend wanneer de verplichte inschrijving opent om een uurtje mee te hossen in Hilversum.
Stemmen Dit jaar stemmen we allemaal op Gorki-Mia.
De stembussen zijn dus een week lang geopend vanaf vrijdag 29 november. Met de 500 extra van vorig jaar die staan te trappelen om op het hoogste niveau mee te doen, en de onderste ~500 van vorig jaar die moeten vrezen om eruit te vallen, kunnen we ons vooral opmaken voor een felle strijd voor de onderste regionen. Gaat nummer 1993 van vorig jaar Vitesse zich hier wel handhaven? En wordt het deze keer wel A Very Good Year voor de nummer 2036 van Frank Sinatra?
Voor degenen die nog twijfelen over welke platen ze op hun lijstje moeten zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik - @DecoAoreste maakte een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik - Wat minder serieus bedoeld maar daarom niet minder noemenswaardig; @Fred_B heeft ook dit jaar weer een Top 2000 Stemwijzer. Deze is hier te vinden: Klik
Staat ie in de top 2000? Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 10 december 12.30 uur checken via staatieindetop2000.nl
De eerste Top 2000 op Spotify: Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1: Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen ( !), kun je vast wel ergens vinden.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:
SPOILER: NSFW!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:
SPOILER: PippenScottie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ArnieAlberts
SPOILER: Gretzl
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:
SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileys
SPOILER: gifjes en afbeeldingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzendingen kan je met beeld terugkijken via uitzending gemist van Ziggo
Op het volgende nummer heeft Cristiano Ronaldo niet gestemd, want dat lukte hem bijna nooit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Op dinsdag 31 december 2024 19:05 schreef livelink het volgende: Maar dat die 18 miljoen allemaal achter mijn huis moet worden afgestoken is weer wat minder.
Zit op mijn laptop waar ik niet even handig een linkje naar de pdf heb. Dus ik heb geen idee wat er komt.
42 Over De Muur Klein Orkest 41 The Sound Of Silence Simon & Garfunkel 40 Impossible Nothing But Thieves 39 Go Your Own Way Fleetwood Mac 38 Smells Like Teen Spirit Nirvana 37 The River Bruce Springsteen 36 Paradise By The Dashboard... Meat Loaf 35 The Chain Fleetwood Mac 34 Cold Little Heart Michael Kiwanuka
[..] Klopt natuurlijk niet, Want ook de bijtjes enzo zullen wel gevlogen hebben over de muur
Hij haalde inspiratie op door een hond zomaar de grens te zien passeren. Maar dat vond ie ongeloofwaardig klinken, vandaar de vogels. Ook omdat die voor vrijheid staan
Bezoek komt zo, dus ik denk dat ik nog 1 of 2 nummertjes hier mee kan pakken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat heb ik gemist geloof ik. Weekje Top 2000-isolatie-genot.
Neemt iemand de honneurs waar tijdens de solo van Innuendo zometeen?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Vind het altijd zo gek dat de treinen maar tot 20u rijden op oudjaarsavond. Ik gun iedereen zn oudjaarsavond maar in zoveel sectoren wordt gewoon doorgewerkt
Mensen, ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling! Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn. Ik geniet van de mooie momenten met jullie. Jullie zijn te gek! Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd! Jullie zijn werkelijk het beste korfbal team dat er bestaat! ik wens jullie een gezond en succesvol 2011! Ik houd van jullie!! Liefs van arend jan
1 Queen - Bohemian Rhapsody 7 Led Zeppelin - Stairway To Heaven 19 Deep Purple - Child In Time 23 Dire Straits - Telegraph Road 25 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond 35 Fleetwood Mac - The Chain 41 Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence 81 Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky 98 The Rolling Stones - Paint It Black 101 Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain 111 Rammstein - Deutschland 159 David Bowie - Space Oddity 222 De Dijk - Niemand In De Stad 296 Jim Croce - Time In A Bottle 372 Jackson Browne - The Loadout/Stay 374 Jefferson Airplane - White Rabbit 391 The Who - Baba O'Riley 397 Elton John - Rocket Man 404 The Alan Parsons Project - Eye In The Sky 499 Iron Maiden - The Trooper 561 Bruce Springsteen - Thunder Road 568 The Doors - L.A. Woman 599 Gorillaz - Feel Good Inc. 723 Gerry Rafferty - Baker Street 867 Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War 917 The Beatles - Get Back 1017 Heart - Barracuda 1085 Oasis - Live Forever 1095 Mark Knopfler & James Taylor - Sailing To Philadelphia 1128 Paul McCartney & Wings - Band On The Run 1414 America - Ventura Highway 1541 Yes - Roundabout 1928 Boston - Don't Look Back
Op dinsdag 31 december 2024 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende: Mensen, ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling! Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn. Ik geniet van de mooie momenten met jullie. Jullie zijn te gek! Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd! Jullie zijn werkelijk het beste korfbal team dat er bestaat! ik wens jullie een gezond en succesvol 2011! Ik houd van jullie!! Liefs van arend jan
Op dinsdag 31 december 2024 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende: Mensen, ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling! Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn. Ik geniet van de mooie momenten met jullie. Jullie zijn te gek! Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd! Jullie zijn werkelijk het beste korfbal team dat er bestaat! ik wens jullie een gezond en succesvol 2011! Ik houd van jullie!! Liefs van arend jan
Op dinsdag 31 december 2024 19:10 schreef Scorpion_17 het volgende: Vind het altijd zo gek dat de treinen maar tot 20u rijden op oudjaarsavond. Ik gun iedereen zn oudjaarsavond maar in zoveel sectoren wordt gewoon doorgewerkt
heeft ook te maken met het feit dat Nederlanders niet verantwoord los kunnen lopen in het OV. Dan staan er veel treinen in de fik
Jammer dat mijn moeder er al 5 minuten met een mixer doorheen gaat.
Ga maar weer naar zolder denk ik.
dank Roderik, zie je maandag op de hockeytraining kerel
Mexi jij baas Volgens mij copy paste je dit ook echt al jaren
Iig een fijne jaarwisseling Arend-Jan
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Op dinsdag 31 december 2024 19:11 schreef alopio het volgende: Nog steeds PISLINK en VIESMAD dat dat gedrocht, dat ding, dat stuk nageboorte hoger staat
Zo erg is Danny Vera nou ook weer niet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Op dinsdag 31 december 2024 19:11 schreef alopio het volgende: Nog steeds PISLINK en VIESMAD dat dat gedrocht, dat ding, dat stuk nageboorte hoger staat
Ik heb het al geaccepteerd. Nederland smakeloos, we kennen het riedeltje
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Fijne jaarwisseling, altijd fijn om je erbij te hebben
Fijne jaarwisseling! ✨️
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Creedence Clearwater Revival Lookin' Out My Back Door Nummer 1970 25 dec. 02:00 - 03:00 Blaudzun Promises Of No Man's Land Nummer 1920 25 dec. 05:00 - 06:00 Dire Straits So Far Away (Albumversie) Nummer 1561 26 dec. 10:00 - 11:00 R.E.M. Shiny Happy People Nummer 1540 26 dec. 12:00 - 13:00 Drs. P Dodenrit Nummer 1457 26 dec. 19:00 - 20:00 Eminem & Rihanna The Monster Nummer 1437 26 dec. 20:00 - 21:00 Mark Knopfler & James Taylor Sailing To Philadelphia (Albumversie) Nummer 1095 28 dec. 00:00 - 01:00 Dire Straits Lady Writer Nummer 948 28 dec. 11:00 - 12:00 Mark Knopfler What It Is Nummer 828 28 dec. 22:00 - 23:00 The War On Drugs Red Eyes Nummer 820 28 dec. 22:00 - 23:00 The Cure Friday I'm In Love Nummer 781 29 dec. 02:00 - 03:00 Dire Straits On Every Street Nummer 693 29 dec. 09:00 - 10:00 R.E.M. Nightswimming Nummer 649 29 dec. 13:00 - 14:00 Valensia Gaia Nummer 639 29 dec. 14:00 - 15:00 Boudewijn de Groot De Vondeling Van Ameland Nummer 491 30 dec. 02:00 - 03:00 Rowwen Hèze De Peel In Brand Nummer 349 30 dec. 15:00 - 16:00 Peter Fox Haus Am See Nummer 246 31 dec. 00:00 - 01:00 Creedence Clearwater Revival Bad Moon Rising Nummer 201 31 dec. 03:00 - 04:00 The Amazing Stroopwafels Oude Maasweg Nummer 195 31 dec. 04:00 - 05:00 The Rolling Stones Gimme Shelter Nummer 123 31 dec. 11:00 - 12:00 Dire Straits Money For Nothing (Albumversie) Nummer 93 31 dec. 14:00 - 15:00 Klein Orkest Over De Muur Nummer 42 31 dec. 19:00 - 20:00 Deep Purple Child In Time (Albumversie) Nummer 19 31 dec. 21:00 - 22:00 Queen Love Of My Life Nummer 9 31 dec. 23:00 - 00:00 Boudewijn de Groot Avond Nummer 8 31 dec. 23:00 - 00:00 Led Zeppelin Stairway To Heaven Nummer 7 31 dec. 23:00 - 00:00 Coldplay Fix You Nummer 2 31 dec. 23:00 - 00:00 Queen Bohemian Rhapsody Nummer 1 31 dec. 23:00 - 00:00
Helaas hebben deze favorieten van jouw stemlijst het dit jaar niet gered:
Bram Vermeulen De Wedstrijd Elton John Daniel George Harrison Got My Mind Set On You Gérard Lenorman Voici Les Clés R.E.M. What's The Frequency, Kenneth? The Rolling Stones Beast Of Burden (Albumversie) The Rolling Stones
Op dinsdag 31 december 2024 19:13 schreef Isorden het volgende: Denk dat ik hierna nog 1 stemplaatje ga horen, daarna word het toch wel langzaam de deur uit richting vrienden.
Ha, vrienden. Heb ik niet nodig
SPOILER
Op dinsdag 31 december 2024 19:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende: Creedence Clearwater Revival Lookin' Out My Back Door Nummer 1970 25 dec. 02:00 - 03:00 Blaudzun Promises Of No Man's Land Nummer 1920 25 dec. 05:00 - 06:00 Dire Straits So Far Away (Albumversie) Nummer 1561 26 dec. 10:00 - 11:00 R.E.M. Shiny Happy People Nummer 1540 26 dec. 12:00 - 13:00 Drs. P Dodenrit Nummer 1457 26 dec. 19:00 - 20:00 Eminem & Rihanna The Monster Nummer 1437 26 dec. 20:00 - 21:00 Mark Knopfler & James Taylor Sailing To Philadelphia (Albumversie) Nummer 1095 28 dec. 00:00 - 01:00 Dire Straits Lady Writer Nummer 948 28 dec. 11:00 - 12:00 Mark Knopfler What It Is Nummer 828 28 dec. 22:00 - 23:00 The War On Drugs Red Eyes Nummer 820 28 dec. 22:00 - 23:00 The Cure Friday I'm In Love Nummer 781 29 dec. 02:00 - 03:00 Dire Straits On Every Street Nummer 693 29 dec. 09:00 - 10:00 R.E.M. Nightswimming Nummer 649 29 dec. 13:00 - 14:00 Valensia Gaia Nummer 639 29 dec. 14:00 - 15:00 Boudewijn de Groot De Vondeling Van Ameland Nummer 491 30 dec. 02:00 - 03:00 Rowwen Hèze De Peel In Brand Nummer 349 30 dec. 15:00 - 16:00 Peter Fox Haus Am See Nummer 246 31 dec. 00:00 - 01:00 Creedence Clearwater Revival Bad Moon Rising Nummer 201 31 dec. 03:00 - 04:00 The Amazing Stroopwafels Oude Maasweg Nummer 195 31 dec. 04:00 - 05:00 The Rolling Stones Gimme Shelter Nummer 123 31 dec. 11:00 - 12:00 Dire Straits Money For Nothing (Albumversie) Nummer 93 31 dec. 14:00 - 15:00 Klein Orkest Over De Muur Nummer 42 31 dec. 19:00 - 20:00 Deep Purple Child In Time (Albumversie) Nummer 19 31 dec. 21:00 - 22:00 Queen Love Of My Life Nummer 9 31 dec. 23:00 - 00:00 Boudewijn de Groot Avond Nummer 8 31 dec. 23:00 - 00:00 Led Zeppelin Stairway To Heaven Nummer 7 31 dec. 23:00 - 00:00 Coldplay Fix You Nummer 2 31 dec. 23:00 - 00:00 Queen Bohemian Rhapsody Nummer 1 31 dec. 23:00 - 00:00
Helaas hebben deze favorieten van jouw stemlijst het dit jaar niet gered:
Bram Vermeulen De Wedstrijd Elton John Daniel George Harrison Got My Mind Set On You Gérard Lenorman Voici Les Clés R.E.M. What's The Frequency, Kenneth? The Rolling Stones Beast Of Burden (Albumversie) The Rolling Stones
Matige opmaak.
Op dinsdag 31 december 2024 19:15 schreef Hamlapjes het volgende: Deze is wel mooi, hoor Niet de beste van NBT, maar goed, de huismoedertjes vinden dit geen herrie in tegenstelling tot een Amsterdam
Wissel deze maar met Amsterdam om wmb
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Op dinsdag 31 december 2024 19:13 schreef Isorden het volgende: Denk dat ik hierna nog 1 stemplaatje ga horen, daarna word het toch wel langzaam de deur uit richting vrienden.
Was Bohemian Rhapsody je stemplaatje?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer Ik niet meer kan, Niet meer ik Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Impossible heeft samen met Soldier On en Roller Coaster ook wel heel erg de Corona bonus gehad bij het uitbrengen en binnenkomen. Daarna is dat wel blijven hangen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
[..] Het lag naast mijn bed dus heb ik het gewoon weer aangedaan
Plausibel, doe ik ook altijd met mijn onderbroek
Zo langzaamaan begin je de voorkeuren van users te kennen.
What is this song all about? Can't figure any lyrics out How do the words to it go I wish you'd tell me, I don't know Don't know, don't know, don't know, oh no Don't know, don't know, don't know Now I'm mumblin', and I'm screamin' And I don't know what I'm singin' Crank the volume, ears are bleedin' I still don't know what I'm singin' We're so loud and incoherent Boy, this oughta bug your parents Yeah Blergh Haai It's unintelligible I just can't get it through my skull It's hard to bargle nawdle zouss With all these marbles in my mouth Don't know, don't know, don't know, oh no Don't know, don't know, don't know Well, we don't sound like Madonna Here we are now, we're Nirvana Sing distinctly, we don't wanna Buy our album, we're Nirvana A garage band from Seattle Well, it sure beats raisin' cattle Yeah And I forgot the next verse Oh, well, I guess it pays to rehearse The lyric sheet's so hard to find What are the words? Oh, never mind Don't know, don't know, don't know, oh no Don't know, don't know, don't know Well, I'm yellin', and we're playin' But I don't know what I'm sayin' What's the message I'm conveyin'? Can you tell me what I'm sayin'? So, have you got some idea? Didn't think so, well, I'll see ya Sayonara, sayonara Ayonawa, hodinawa Odinaya, yodinaya Yadda-yadda, yah-yah Aye-yaah
Op dinsdag 31 december 2024 19:23 schreef Ama het volgende: Zou er zelf niet op stemmen als Nirvana fan, sorry not sorry, maar alsnog wel lekker dat Nirvana zo hoog staat.
Ik zie dat laatste nog lang niet veranderen. Maar vind dit idd vrij overgewaardeerd van ze
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Op dinsdag 31 december 2024 19:24 schreef Isorden het volgende: MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Je mag ook voor als je zo nodig moet.
What is this song all about? Can't figure any lyrics out How do the words to it go I wish you'd tell me, I don't know Don't know, don't know, don't know, oh no Don't know, don't know, don't know Now I'm mumblin', and I'm screamin' And I don't know what I'm singin' Crank the volume, ears are bleedin' I still don't know what I'm singin' We're so loud and incoherent Boy, this oughta bug your parents Yeah Blergh Haai It's unintelligible I just can't get it through my skull It's hard to bargle nawdle zouss With all these marbles in my mouth Don't know, don't know, don't know, oh no Don't know, don't know, don't know Well, we don't sound like Madonna Here we are now, we're Nirvana Sing distinctly, we don't wanna Buy our album, we're Nirvana A garage band from Seattle Well, it sure beats raisin' cattle Yeah And I forgot the next verse Oh, well, I guess it pays to rehearse The lyric sheet's so hard to find What are the words? Oh, never mind Don't know, don't know, don't know, oh no Don't know, don't know, don't know Well, I'm yellin', and we're playin' But I don't know what I'm sayin' What's the message I'm conveyin'? Can you tell me what I'm sayin'? So, have you got some idea? Didn't think so, well, I'll see ya Sayonara, sayonara Ayonawa, hodinawa Odinaya, yodinaya Yadda-yadda, yah-yah Aye-yaah
Weird Al genot
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer Ik niet meer kan, Niet meer ik Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Op dinsdag 31 december 2024 19:24 schreef Isorden het volgende: MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOU MAG IK NA JOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU