Ik hang onderuitgezakt op de bank van mijn ouders. Wellicht dat ik vlak voor 12 rechtop ga zittenquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Voor de rest gewoon rustig thuis?
Of heb je wel de energie om iets te ondernemen?
Die staat er wel op.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was Bohemian Rhapsody je stemplaatje?
Die vind ik wel echt ordes irritanter met dat onnodige vocale interessantdoenerijquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
och ja die krijgne we ook nog
quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je hebt gelijkleven, feestje, slingers, zelf ophangen enzulks.
Volgende keer beter ouwe reusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Het lag naast mijn bed dus heb ik het gewoon weer aangedaanquote:
Daar zijn banken voorquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hang onderuitgezakt op de bank van mijn ouders. Wellicht dat ik vlak voor 12 rechtop ga zitten
Weer niets?quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb gewoon hetzelfde aan als gisteren
En dan om 5 over 12 slapen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hang onderuitgezakt op de bank van mijn ouders. Wellicht dat ik vlak voor 12 rechtop ga zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |