Monniken worden steeds zeldzamerquote:Op maandag 30 december 2024 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je zelf kaneel hebt, kun je dat ook zelf nog doen![]()
Ik had ze een keer kant-en-klaar zo bij een oliebollenkraam. Volgens mij noemden ze het toen monnikenbollen of zoiets. Daarna nooit meer ergens gezien.
En dan vooral met een beetje spijs in het middenquote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker zijn die he?![]()
Ik vind ze lekkerder dan appelflappen. Die zijn k lekker, maar beignets zijn nog net een beetje extra
Ze frauderen gewoon met die naam.. Omdat niemand in blokjes gesneden schillen wil vretenquote:Op maandag 30 december 2024 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
Oh ja, sukade. Daar ben ik ook geen fan van![]()
Sukadelappen daarentegen
Ja! Vind ik ook jammer... misschien dat ik zelf nog eens ga doen van de week.. Ik had me al verheugd !quote:Op maandag 30 december 2024 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt gezellig! Wel jammer van de kaasfondue, want kaasfondue
Ik denk dat het aan droge bollen minder makkelijk blijft plakken, maar ik zal het morgen proberen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je zelf kaneel hebt, kun je dat ook zelf nog doen![]()
Ik had ze een keer kant-en-klaar zo bij een oliebollenkraam. Volgens mij noemden ze het toen monnikenbollen of zoiets. Daarna nooit meer ergens gezien.
Die inderdaad wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
Oh ja, sukade. Daar ben ik ook geen fan van![]()
Sukadelappen daarentegen
Ja heerlijkquote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
@:Deisyy Kaasfondue is inderdaad goddelijk
quote:Op maandag 30 december 2024 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja heerlijk![]()
Ik doe het nooit, want mijn man beweert geen kaas te lusten, behalve op zijn pizza en tosti
Dankjewel! Domni komt morgen hierquote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan droge bollen minder makkelijk blijft plakken, maar ik zal het morgen proberen.
Jij ook veel plezier morgenavond!
Nou maar hopen dat hij iets lekkers mee neemt!quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dankjewel! Domni komt morgen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Groot gelijk!quote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Vind ik ook jammer... misschien dat ik zelf nog eens ga doen van de week.. Ik had me al verheugd !
Oh dat is lastig inderdaad als je man het niet lust. Dan maar naar restaurants gaan die eenpersoonsfondue aanbiedenquote:Op maandag 30 december 2024 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja heerlijk![]()
Ik doe het nooit, want mijn man beweert geen kaas te lusten, behalve op zijn pizza en tosti
quote:Op maandag 30 december 2024 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij iets lekkers mee neemt!Zonder lekkers stuur ik hem gewoon weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op maandag 30 december 2024 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij iets lekkers mee neemt!UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ideaalquote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb of had een mini kaasfondue potje met flammetje enzo.. kwam uit een kerstpakket. Perfect voor n persoon.
En dan geef je manlief een Ping pizza!
Win -Win
Edit: Deze heb ik.. en dat ding er onder is een waxine lichtje.. dan snap je dat het niet groot is.
[ afbeelding ]
Jij ook veel plezier !quote:
Echt je reinste onzin natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2024 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat soort types ken ik ook.
Slowcookers.. geen ervaring mee, maar mijn tante vertelde tijdens het kerst-diner dat ze er erg blij mee is. Ik weet alleen niet meer wat ze er nou eigenlijk zo in klaar maaktquote:Op maandag 30 december 2024 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ideaal![]()
Mijn vader had een slowcooker in zijn kerstpakket en we zitten ons nog steeds af te vragen of we daar berhaupt wel iets mee kunnen
Domni ook veel plezier!quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dankjewel! Domni komt morgen hier
Verbod. Maar er is nog niet veel van te merken....quote:Op maandag 30 december 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier !
Is er vuurwerk in Utrecht of een verbod?
Op mijn werk ook zo'n type, jonge gozer. Lust dan geen kaas, boter en melk enzo.. maar wel een tosti.quote:
Cute!quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb of had een mini kaasfondue potje met flammetje enzo.. kwam uit een kerstpakket. Perfect voor n persoon.
En dan geef je manlief een Ping pizza!
Win -Win
Edit: Deze heb ik.. en dat ding er onder is een waxine lichtje.. dan snap je dat het niet groot is.
[ afbeelding ]
quote:
Dankjewelquote:Op maandag 30 december 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier !
Is er vuurwerk in Utrecht of een verbod?
Of het zo is weet ik niet maar het kan toch wel dat iets vetter wordt als je het smelt?quote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op mijn werk ook zo'n type, jonge gozer. Lust dan geen kaas, boter en melk enzo.. maar wel een tosti.
En hij beweert ook.. dat als je een tosti maakt dat de kaas vetter wordDus dezelfde boterham.. met dezelfde kaas.. niets aan de hand.. en dan leg je hem in het tosti ijzer.. en word het extra vet want hij ziet dat.
![]()
Die jongelui van tegenwoordig .
Dat extra vet komt zeker dan uit de lucht vallen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Of het zo is weet ik niet maar het kan toch wel dat iets vetter wordt als je het smelt?
Er komt weleens vet uit ja.. Maar waar denk je dat dat vandaan komt?quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Of het zo is weet ik niet maar het kan toch wel dat iets vetter wordt als je het smelt?
Hier geen verbod.. maar het knalt en piept nauwelijks...quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel![]()
Er is vuurwerk EN een verbod![]()
Maar geen verbod op de verkoop van vuurwerk
Er is meer verkocht dan vorig jaarquote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel![]()
Je veranderd het product dus ik zie niet waarom het volgende resultaat hetzelfde moet zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er komt weleens vet uit ja.. Maar waar denk je dat dat vandaan komt?
Mooi cadeau. Er zijn genoeg lekkere dingen te maken in zo'n slowcooker, ik heb een halve, maar gebruik hem te weinigquote:Op maandag 30 december 2024 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ideaal![]()
Mijn vader had een slowcooker in zijn kerstpakket en we zitten ons nog steeds af te vragen of we daar berhaupt wel iets mee kunnen
Het wordt eerder minder vet. Vet breekt af als je het verhit.quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Het resultaat is misschien niet hetzelfde.. Maar de som der delen blijft gelijk! (Tenzij je het tot houtskool stookt )quote:Op maandag 30 december 2024 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Je veranderd het product dus ik zie niet waarom het volgende resultaat hetzelfde moet zijn.
Nee. Je ziet dat de kaas gaat zweten. En dat zijn vetdruppels.quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Word dat geen puinhoop ?quote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi cadeau. Er zijn genoeg lekkere dingen te maken in zo'n slowcooker, ik heb een halve, maar gebruik hem te weinig
Veel mensen denken datquote:Op maandag 30 december 2024 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op mijn werk ook zo'n type, jonge gozer. Lust dan geen kaas, boter en melk enzo.. maar wel een tosti.
En hij beweert ook.. dat als je een tosti maakt dat de kaas vetter wordDus dezelfde boterham.. met dezelfde kaas.. niets aan de hand.. en dan leg je hem in het tosti ijzer.. en word het extra vet want hij ziet dat.
![]()
Die jongelui van tegenwoordig .
Dat is lichaamsvet.quote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het wordt eerder minder vet. Vet breekt af als je het verhit.
En waar is de andere helft?quote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi cadeau. Er zijn genoeg lekkere dingen te maken in zo'n slowcooker, ik heb een halve, maar gebruik hem te weinig
Logisch tochquote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel![]()
Een mooi cadeau is het zeker! Maar we gebruiken zo'n ding nooit. Wellicht even kijken wat ze er allemaal mee kunnen maken.quote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De politie noemt dat tegenwoordig explosievenquote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Logisch toch![]()
Hier worden vanavond aardig wat cobra's afgeschoten, van die doffe harde klappen.
Meer gesmolten kaas eten om af te vallen! Bedankt voor de tipquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Is gesmolten kaas vetter?
Gelukkig klopt dit niet. Door het smelten komen de vetten meer naar buiten en lijkt het alsof gesmolten kaas vetter is, maar die vetten zaten er al in.
Stiekem ben ik wel jaloers. Zou wel eens zo'n cobra willen horen. Hier tot nu toe 3 pijltjes ofzo.quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Logisch toch![]()
Hier worden vanavond aardig wat cobra's afgeschoten, van die doffe harde klappen.
Pijltjes.. ook verbodenquote:Op maandag 30 december 2024 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel jaloers. Zou wel eens zo'n cobra willen horen. Hier tot nu toe 3 pijltjes ofzo.
Nu begrijp je ook waarom ik hem zo weinig gebruikquote:Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Word dat geen puinhoop ?
Hey jij hebt ook googlequote:
quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meer gesmolten kaas eten om af te vallen! Bedankt voor de tip
Bij mijn zusquote:
Volgens mij heeft ze het niet begrepenquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn zus
Het leek ons handig om hem samen te kopen om uit te proberen, mijn zus woonde toch om de hoek, maar dat ding staat bij haar en ik vond het altijd te veel moeite om hem op te halen. Nu woont ze 4 deuren verderop, dus is dat een stuk makkelijker, bedenk ik nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het niet begrepenAlsof jij weet hoe je plaatjes moet posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]afbeelding[/url] ]
Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ah zoquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn zus
Het leek ons handig om hem samen te kopen om uit te proberen, mijn zus woonde toch om de hoek, maar dat ding staat bij haar en ik vond het altijd te veel moeite om hem op te halen. Nu woont ze 4 deuren verderop, dus is dat een stuk makkelijker, bedenk ik nu.
Het is inderdaad zonde als zo'n mooi apparaat alleen maar ruimte in neemt en stof staat te verzamelen, er zal vast iemand heel blij mee zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een mooi cadeau is het zeker! Maar we gebruiken zo'n ding nooit. Wellicht even kijken wat ze er allemaal mee kunnen maken.
We hebben ook wel een kleine keuken, dus daar moet ie ook in passen. Ze hebben nog niet uitgesloten dat hij uiteindelijk naar iemand gaat die hem beter kan gebruiken
Het gaat weleens misquote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe je plaatjes moet posten.
Zo klinkt het wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De politie noemt dat tegenwoordig explosieven
Zou er al iemand geprobeerd hebben om oliebollen te maken in de airfryer?quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad zonde als zo'n mooi apparaat alleen maar ruimte in neemt en stof staat te verzamelen, er zal vast iemand heel blij mee zijn.
Jammerquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel jaloers. Zou wel eens zo'n cobra willen horen. Hier tot nu toe 3 pijltjes ofzo.
Ik ook niet tot netquote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hey jij hebt ook google![]()
Ja ik wist dit niet
Inderdaadquote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad zonde als zo'n mooi apparaat alleen maar ruimte in neemt en stof staat te verzamelen, er zal vast iemand heel blij mee zijn.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het niet begrepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ook mijn eigen schuld he.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Maar wat maakt iemand er zoal in? Groente stoven ofzo ? Suddervleesch?quote:
Dat moest ik natuurlijk ook even googelen, en het kan!quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou er al iemand geprobeerd hebben om oliebollen te maken in de airfryer?
Flats!
quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb gemist waar het over gaat, maar @:Puzzie gefeliciteerd!![]()
Haha lekker smullen hoorquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Net wat witte chocolademousse uit het kerstpakket van mijn moeder achter de kiezen geschoven. Die was officieel al over de datum, maar nog steeds heerlijk
Daar valt wel ruimte voor te makenquote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
InderdaadDe keuken van mijn ouders heeft formaat postzegel, dus dan is het altijd overwegen of een bepaald apparaat zo gewild is dat we daar ook ruimte voor willen maken
Whuuut? In ronde bakjes dan ofzo ?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moest ik natuurlijk ook even googelen, en het kan!
Je krijgt er wel bleekscheetjes van.
[ afbeelding ]
Koelkast er uitquote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar valt wel ruimte voor te maken
Dankjequote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha lekker smullen hoor![]()
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt
Dat kanquote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar valt wel ruimte voor te maken
Pastasaus, suddervlees, stoofpotten, complete gerechten ook, ik ken en lekker recept met witlof en krieltjes en er zullen er nog wel meer zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar wat maakt iemand er zoal in? Groente stoven ofzo ? Suddervleesch?
Is het een veredelde rijstkoker?
Goed dat je het opgegeten hebt voordat het echt vergaan isquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Net wat witte chocolademousse uit het kerstpakket van mijn moeder achter de kiezen geschoven. Die was officieel al over de datum, maar nog steeds heerlijk
Goed planquote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Koelkast er uit
Dan moet je verplicht alles op eten.. en altijd vers
Goffer dat is een kans Domni ! Die ene koelkast weg.. kun je schapjes maken.. Passen er gewoon ng twee kookapparaten bijquote:Op maandag 30 december 2024 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed plan![]()
… aangezien daar twee koelkasten staan, waarvan er n werkt.
De grens is wat vaag tegenwoordig.quote:Op maandag 30 december 2024 21:28 schreef chufi het volgende:
Amsterdam en explosies .... hoorde er 1 volgens mij of was het toch gewoon vuurwerk
https://www.nu.nl/binnenl(...)van-zes-in-west.html
En voordat die veelvraat op bezoek komt.quote:Op maandag 30 december 2024 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je het opgegeten hebt voordat het echt vergaan is
Ja we kwamen er toevallig achter. We gingen er vanuit dat zoiets wel langer goed zou blijven in de koelkastquote:Op maandag 30 december 2024 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je het opgegeten hebt voordat het echt vergaan is
Ik zie Domni morgen al helemaal onze keuken herinrichtenquote:Op maandag 30 december 2024 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer dat is een kans Domni ! Die ene koelkast weg.. kun je schapjes maken.. Passen er gewoon ng twee kookapparaten bij
Gewoon bolletjes maken met de ijstangthingiequote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuut? In ronde bakjes dan ofzo ?
Ik zou denken dat je met het rooster gewapende pannekoeken bakt
Zelfkennisquote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En voordat die veelvraat op bezoek komt.
Jij hebt ze nog nooit gemaakt lees ik zo.. Joh.. dat spul is vloeibaar!quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon bolletjes maken met de ijstangthingie
Ik heb ze inderdaad nog nooit gemaakt, maar lees het receptquote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij hebt ze nog nooit gemaakt lees ik zo.. Joh.. dat spul is vloeibaar!
https://www.philips.be/c-(...)llen-oliebollen.htmlquote:Leg de bloem en poedersuiker op een bord. Knijp met een ijsknijper bollen van het deeg en rol ze door het bloem en poedersuiker mengsel. Spray de bollen in met wat olie om ze kleur te geven.
Verwarm de Airfryer voor en bak de bollen per 4 stuks op 200 graden in 10 minuten. Draai de Airbollen na 5 minuten om.
Geen zorgen.. zo ver ik hem ken.. komt hij eerst etenquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie Domni morgen al helemaal onze keuken herinrichten
quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En voordat die veelvraat op bezoek komt.
Airbollenquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad nog nooit gemaakt, maar lees het recept
[..]
https://www.philips.be/c-(...)llen-oliebollen.html
Alleen als de oliebollen niet te vreten zijnquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie Domni morgen al helemaal onze keuken herinrichten
Pepernoten heb ik wel ooit gedaan in de airfryer maar een oliebol leek mij lastigquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad nog nooit gemaakt, maar lees het recept
[..]
https://www.philips.be/c-(...)llen-oliebollen.html
Rare beesten zijn dat... soort minimonstertjes. Hoor je ook verdacht weinig over.. waar leven die beesten? Aan het plaatje te zien Alaska ofzo.quote:
Ik ookquote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Airbollen![]()
Maar ze maken het deeg dus heel dik, ben benieuwd of ze dan nod zo fluffy van binnen worden.
Ik koop ze wel
Afdeling rare vragen: Hebben je schildpadden last van de knallen? En de winterslaap types?quote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen als de oliebollen niet te vreten zijn
Ik moest van de week 10 euro afrekenen voor 7 bollen. Geen idee of dat normaal is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog goedkoper ook waarschijnlijk....
Ik denk dat die pepernoten wat goed te doen waren toch?quote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Pepernoten heb ik wel ooit gedaan in de airfryer maar een oliebol leek mij lastigkan toch dus.
Nu ga ik expres vieze kopen, zodat ik kan zien hoe jouw oliebolbakskills zijnquote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen als de oliebollen niet te vreten zijn
Laatst wel een keer geprobeerd met een hamburger, voor een broodje hamburger. Beetje zitten testen:quote:Op maandag 30 december 2024 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat die pepernoten wat goed te doen waren toch?
Ik las ook dat je gehaktballetjes in de airfryer kon bakken, ik heb het nog niet aangedurfd.
Geen idee, maar ik noem een van mijn katten vaak zo als bijnaamquote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rare beesten zijn dat... soort minimonstertjes. Hoor je ook verdacht weinig over.. waar leven die beesten? Aan het plaatje te zien Alaska ofzo.
Is geen rare vraag hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Afdeling rare vragen: Hebben je schildpadden last van de knallen? En de winterslaap types?
Ja die waren lekker maar ik had ze te dicht bij elkaar gelegd dus het was meer een grote pepernootkoek.quote:Op maandag 30 december 2024 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat die pepernoten wat goed te doen waren toch?
Ik las ook dat je gehaktballetjes in de airfryer kon bakken, ik heb het nog niet aangedurfd.
Kunnen ze horen? Kun je ze roepen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is geen rare vraag hoor.
Ze schrikken van de hele harde knallen. Dan trekken ze hun kop in. Verder merken ze het niet echt.
Ik heb geen schildpadden die winterslaap houden. Maar die zullen er niet of nauwelijks op reageren.
10 voor 3.49quote:Op maandag 30 december 2024 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik moest van de week 10 euro afrekenen voor 7 bollen. Geen idee of dat normaal is.
Je hamburger was ook gekrompen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laatst wel een keer geprobeerd met een hamburger, voor een broodje hamburger. Beetje zitten testen:
1. Opnieuw gekneed zodat hij langwerpig werd en precies op het broodje paste > Prima
2. Met spek er omheen. > Prima
Beide ging prima.. maar het krimpen lijkt tien x erger
Zelf maar ff gegoogled.. Ze noemen ze ook: Wolverinequote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik noem een van mijn katten vaak zo als bijnaamZe lijkt erop en eet ook veel
quote:Wolverines are “circumpolar” — they live in alpine areas and high alpine forests in northern regions around the globe, including Scandinavia, Siberia, Kamchatka, Alaska and Canada.
Maar worden de gehaktballetjes wel goed bruin?quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die waren lekker maar ik had ze te dicht bij elkaar gelegd dus het was meer een grote pepernootkoek.
Gehaktballetjes kan sowieso. Kip uit de airfryer vind ik erg lekker.
Ja niet bij een kraam. maar gewoon in de super , maar die pretenderen de besten te hebben van 2023 volgens een test ergens van de televaagquote:
Ze horen alleen lage tonen. En ze voelen trillingen op de grond of in het water.quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kunnen ze horen? Kun je ze roepen?
Of voelen ze vooral de luchtdruk trillingen?
Bruin werd het wel. Iets wat een beetje vochtig of vettig is word soms nog wel bruin.quote:Op maandag 30 december 2024 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar worden de gehaktballetjes wel goed bruin?
Zal wel, want kippenpootjes worden ook bruin in de airfryer, die zijn inderdaad lekker uit dat apparaat.
Als je het op de juiste manier doet welquote:Op maandag 30 december 2024 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar worden de gehaktballetjes wel goed bruin?
Zal wel, want kippenpootjes worden ook bruin in de airfryer, die zijn inderdaad lekker uit dat apparaat.
Door die skateboard filmpjes met die schildpadden, zie je plots dat ze een heel speels karakter hebben en ook snel kunnen denken. Dat is ook wat.. dat je hersens op normale snelheid werken en je lichaam op standje schildpadquote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze horen alleen lage tonen. En ze voelen trillingen op de grond of in het water.
Het heeft geen zin om te roepen. Dat horen ze niet
Merci, dit ga ik binnenkort zeker proberen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:59 schreef engine het volgende:
Gehaktballetjes bakken in een airfryer is een eenvoudige en gezonde manier om ze te bereiden. Hier is een stapsgewijze handleiding:
Ingredinten:
500 gram gehakt (rund, varken of een combinatie)
1 ui, fijngehakt
1 teentje knoflook, fijngehakt
1 ei
50 gram paneermeel
1 theelepel zout
Peper naar smaak
Specerijen naar keuze (bijv. Italiaanse kruiden, paprika, of peterselie)
Instructies:
Meng de ingredinten: Meng het gehakt, de ui, knoflook, ei, paneermeel, zout, peper en eventuele specerijen in een grote kom. Kneed het mengsel goed door tot alles goed is gecombineerd.
Vorm de balletjes: Maak kleine gehaktballetjes van ongeveer 2-3 centimeter in diameter.
Voorverwarmen: Voorverwarm je airfryer op 180C (350F) gedurende ongeveer 5 minuten.
Bakken: Leg de gehaktballetjes in het mandje van de airfryer. Zorg ervoor dat ze niet te dicht op elkaar liggen zodat de lucht goed kan circuleren. Bak ze gedurende 10-15 minuten, afhankelijk van de grootte van de balletjes, tot ze goudbruin en doorbakken zijn (de interne temperatuur moet minimaal 75C zijn).
Controleer en serveer: Controleer of de gehaktballetjes goed gaar zijn en serveer ze warm met je favoriete saus of bijgerecht.
Tips:
Je kunt de gehaktballetjes marineren voor extra smaak.
Probeer verschillende soorten gehakt of voeg groenten toe aan het mengsel voor variatie.
Eet smakelijk!
Ook zonder skateboard kunnen ze snel zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door die skateboard filmpjes met die schildpadden, zie je plots dat ze een heel speels karakter hebben en ook snel kunnen denken. Dat is ook wat.. dat je hersens op normale snelheid werken en je lichaam op standje schildpad
quote:Op maandag 30 december 2024 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook zonder skateboard kunnen ze snel zijn.
[ x ]
Wow! Ik zie wel dat het schild, zeker bij de pootjes flexibel is. Daardoor is het misschien ook mogelijk om zo snel te gaan?quote:Op maandag 30 december 2024 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook zonder skateboard kunnen ze snel zijn.
[ x ]
Dat zie je goed. Dit is een weekschildpad, met inderdaad een zacht schild.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Wow! Ik zie wel dat het schild, zeker bij de pootjes flexibel is. Daardoor is het misschien ook mogelijk om zo snel te gaan?
https://www.omroepbrabant(...)d-na-vuurwerkongelukquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand een paar stukken zeer zwaar vuurwerk over? Granaten mag ook.
Echt verschil is er niet meerquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand een paar stukken zeer zwaar vuurwerk over? Granaten mag ook.
Met een sterk schild hoef je niet snel te zijn. Je eten loopt ook niet weg.quote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zie je goed. Dit is een weekschildpad, met inderdaad een zacht schild.
Ze zijn vooral snel in het water.
Zoiets ga ik dan bij 1 of meerdere ""mensen"" regelen jaquote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)d-na-vuurwerkongeluk
Dus dat is meer een soort huid? Ik neem aan dat in ieder geval de bovenste lagen van een hard schildpadden schild keratine is?quote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zie je goed. Dit is een weekschildpad, met inderdaad een zacht schild.
Ze zijn vooral snel in het water.
quote:Op maandag 30 december 2024 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus dat is meer een soort huid? Ik neem aan dat in ieder geval de bovenste lagen van een hard schildpadden schild keratine is?
Dat lijkt verdacht veel op Ketamine... Zeg Domni, lik eens aan dat schild ...quote:Op maandag 30 december 2024 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus dat is meer een soort huid? Ik neem aan dat in ieder geval de bovenste lagen van een hard schildpadden schild keratine is?
Ik zal de foto waar ik op reageer hier niet neerzetten,quote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zou ik hier niet laten staan ....
Frikan-?quote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal de foto waar ik op reageer hier niet neerzetten,
iets met een kat en del.....
Hard of zacht: de buitenste laag is sowieso huid, met keratine.quote:Op maandag 30 december 2024 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Een mix?quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hard of zacht: de buitenste laag is sowieso huid, met kerstine.
Een halfbloedje.quote:
Geef mij toch maar de originele nummers.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hier heb je een mix
Bekijk deze YouTube-video
T is wat verwarrend soms jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef mij toch maar de originele nummers.
Gelukkig kan ik ze ook thuis luisteren.quote:
straks welquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
Daar hebben ze geen vuurwerk nodig.
Netjes, was het al druk?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:42 schreef Aoibhin het volgende:
Oliebollen, appelbeignets, Berliner bollen, allemaal binnen
Nee viel heel erg meequote:Op dinsdag 31 december 2024 09:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Netjes, was het al druk?
Oh.. dan heb je de restjes van gisteren gekregenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee viel heel erg meeDe kraam was ook nog maar net open
Chufi heeft restjes van vorig jaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. dan heb je de restjes van gisteren gekregen
quote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja niet bij een kraam. maar gewoon in de super , maar die pretenderen de besten te hebben van 2023 volgens een test ergens van de televaag
Eens, hij had er 10 voor 4 euro ... en bij ons was het 7 voor 10 euroquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Chufi heeft restjes van vorig jaar
[..]
Ze waren wel warm netquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. dan heb je de restjes van gisteren gekregen
Ik zou ze ff voorproeven![]()
Oh wat heftig zegquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:16 schreef Deisyy het volgende:
Oliebollen en appelbeignets binnen, al een groot deel van de hapjes gemaakt, maar helaas belde een zus af, haar schoonzus is vannacht overleden.
Jazeker, ik zag haar altijd op de verjaardagen bij mijn zus en zwager, en van hun kinderen toen die nog thuis woonden. Het mensje is 93 geworden, en was het leven al een tijdje zat, dus het is wel mooi zo. Mijn zwager was een nakomeling en had 4 oudere zussen, dit was de laatst levende, dus ik begrijp wel dat hij liever thuis blijft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat heftig zegBegrijpelijk dat die dan niet komt inderdaad. Kende jij die schoonzus ook?
Een jaarwisseling met een zwart randje. Sterkte voor je zus en zwager 🌹quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, ik zag haar altijd op de verjaardagen bij mijn zus en zwager, en van hun kinderen toen die nog thuis woonden. Het mensje is 93 geworden, en was het leven al een tijdje zat, dus het is wel mooi zo. Mijn zwager was een nakomeling en had 4 oudere zussen, dit was de laatst levende, dus ik begrijp wel dat hij liever thuis blijft.
Nu weet ik zeker dat ik teveel hapjes in huis heb
Dank je wel! (namens zus en zwager)quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een jaarwisseling met een zwart randje. Sterkte voor je zus en zwager 🌹
En die hapjes komen vast wel op
Klinkt goed, en voldoendequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:30 schreef Chanel5 het volgende:
Oliebollen en appelflappen binnen.
Salades, gevulde eieren gebakken kipjes zijn klaar, worstjes, kaasjes...straks de gebakken visschaal (traditie hier) nog ophalen. 2 kg garnalen, mosselen, inktvisringen en kibbeling.
Buffet achtig hier dus.
Ik denk dat ik nu maar even uit de keuken blijf
Sterkte voor je zus en zwager!quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, ik zag haar altijd op de verjaardagen bij mijn zus en zwager, en van hun kinderen toen die nog thuis woonden. Het mensje is 93 geworden, en was het leven al een tijdje zat, dus het is wel mooi zo. Mijn zwager was een nakomeling en had 4 oudere zussen, dit was de laatst levende, dus ik begrijp wel dat hij liever thuis blijft.
Hmm jij maakt een heel feestmaal klaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:30 schreef Chanel5 het volgende:
Oliebollen en appelflappen binnen.
Salades, gevulde eieren, gebakken kipjes zijn klaar, worstjes, kaasjes...straks de gebakken visschaal (traditie hier) nog ophalen. 2 kg garnalen, mosselen, inktvisringen en kibbeling.
Buffet achtig hier dus.
Ik denk dat ik nu maar even uit de keuken blijf
Marc heeft nog wel ideen wat je kan doen met overgebleven hapjes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brrrquote:
Waarom wil je een trek? Zijn gewoon echt brakke fietsenquote:
Met bloedworst gevulde snoekbaars in een saus van runderlong?quote:
Does liev tegen mijn fietsquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom wil je een trek? Zijn gewoon echt brakke fietsen
Gaat al jaaaaaaren meequote:Op dinsdag 31 december 2024 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n ding? Sterkte man
Hoe maak je die long klaar? Zoals je weet was dat bij mij geen succesquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met bloedworst gevulde snoekbaars in een saus van runderlong?
Je rundertong was een beter gelukt experimentquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe maak je die long klaar? Zoals je weet was dat bij mij geen succes
Je zoekt een rund,quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe maak je die long klaar? Zoals je weet was dat bij mij geen succes
Detailsquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat al jaren niets te doen dan?
Hij staat daar al zo lang dat zelfs de zijwieltjes er nog opzitten.quote:
Gezellig! Heel veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
Hier vanavond met het gezin alleen. Ook wel keertje lekker met zijn 3en. Gaan eerst nog even gourmetten en dan later op de avond nog wel wat snacks
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van de altijd mislukkende goede voornemensen mijn absurde koffie inname van 0700 to 2300
![]()
Heb ik Grok een thee plan voor de hele dag laten maken.
Hier is een dagelijkse theeplan met theen die gemaakt kunnen worden van verse producten, met hun voordelen:Slim plan. Ik drink zelf ook wel veel koffie, maar wel tot 15u. Want anders heeft het echt invloed op mijn nachtrust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van de altijd mislukkende goede voornemensen mijn absurde koffie inname van 0700 to 2300
![]()
Hier is een dagelijkse theeplan met theen die gemaakt kunnen worden van verse producten, met hun voordelen:Ik heb net 180 zakjes thee gewonnen bij de Postcode Loterij, dus mijn theeplan voor komend jaar is ook al afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slapen doe ik op zich wel goed.. ( giet ook weleens een scheutje rum in de koffie savondsquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Slim plan. Ik drink zelf ook wel veel koffie, maar wel tot 15u. Want anders heeft het echt invloed op mijn nachtrust.
Some guys have all the luckquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net 180 zakjes thee gewonnen bij de Postcode Loterij, dus mijn theeplan voor komend jaar is ook al af
Die heeft hij er dan wel los moeten bijkopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij staat daar al zo lang dat zelfs de zijwieltjes er nog opzitten.
![]()
Hier is een dagelijkse theeplan met theen die gemaakt kunnen worden van verse producten, met hun voordelen:Wat dacht je van gewoon water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Dan mis ik al die magische eigenschappen van de kruiden en de wortelsquote:
Die kun je ook gewoon eten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan mis ik al die magische eigenschappen van de kruiden en de wortels
Welke magische eigenschappen zou je willen eten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een bord vol magische eigenschappen.
Ow.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was ff bij de super.. Het is nog een groter gekkehuus daar als met Kerst
Ja.. die sloeg ik dus over... rij ik er langs... stond er 1 persoonquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ow.
Vanmorgen viel het bij ons wel mee.
Wel een hele lange rij bij de oliebollenkraam. En een verkeersregelaar erbij.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. die sloeg ik dus over... rij ik er langs... stond er 1 persoon
Ik zag ook zoiets op het journaal. Mensen in de rij voor oliebollen, wachtrij van bijna 2 uur.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ow.
Vanmorgen viel het bij ons wel mee.
Wel een hele lange rij bij de oliebollenkraam. En een verkeersregelaar erbij.
Het is overal megadrukquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was ff bij de super.. Het is nog een groter gekkehuus daar als met Kerst
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is overal megadruk![]()
Mijn zoon had het geweldige idee om zijn lege blikjes in te leveren .. op zich prima maar het waren twee grote zakken vol blikjes![]()
Ik zei nog: weet je hoe druk het nu is? En dan kom jij met je blikjes![]()
Maar hij heeft zich prima vermaakt in de supermarkt
Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is overal megadruk![]()
Mijn zoon had het geweldige idee om zijn lege blikjes in te leveren .. op zich prima maar het waren twee grote zakken vol blikjes![]()
Ik zei nog: weet je hoe druk het nu is? En dan kom jij met je blikjes![]()
Maar hij heeft zich prima vermaakt in de supermarkt
Zoiets jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Sta je dan met je drie flesjes.. staat er zo'n oelewapper voor je met twee vuilniszakken vol blikjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
![]()
Hier is een dagelijkse theeplan met theen die gemaakt kunnen worden van verse producten, met hun voordelen:Hmm al die theen zijn heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ambrosiaquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke magische eigenschappen zou je willen eten?
quote:
Middag schoonheid.quote:
Het gaat gelukkig steeds beter.quote:
Dat is mooiquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig steeds beter.
Kan ik jou weer achterna rennen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is mooi.. Straks ren je er weer over
Haha..quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik jou weer achterna rennen.
Niet eens.quote:
Staat hier het hele jaar een oliebollenkraam, behalve vandaag.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh geen zin in? Ik heb er ook maar drie op
Dat is wel raar..quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Staat hier het hele jaar een oliebollenkraam, behalve vandaag.
Die zal wel ergens anders staan.quote:
Zou ook kunnen jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zal wel ergens anders staan.
Toch zie je wel veel oelewappers bij die automatenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sta je dan met je drie flesjes.. staat er zo'n oelewapper voor je met twee vuilniszakken vol blikjes
Hier nog niet meegemaakt.. Behalve dan 70+ers die met een kar vol flessen van iedere fles persoonlijk afscheid lijken te nemenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:48 schreef engine het volgende:
[..]
Toch zie je wel veel oelewappers bij die automaten
Hahah ja klote.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:53 schreef Lovely het volgende:
Of iemand heeft de kar vol met flessen en blikjes, en dan ben je eindelijk aan de beurt. Is het apparaat defect
Wat kan helpen is de dop even open draaien en weer dicht. Dan pakt ie hem bij mij vaak wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahah ja klote.
Ik heb ook weleens dat hij een fles niet wil accepteren... drie x proberen... dan ben ik het zat en geef die fles gewoon een duw.. Whooz naar binnen! Wel geen statiegeld.. maar ben het ding iig kwijt.
Ja dat is ook irritant.. soms helpt het wel eens als je dop er ff los draait en weer vast..quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahah ja klote.
Ik heb ook weleens dat hij een fles niet wil accepteren... drie x proberen... dan ben ik het zat en geef die fles gewoon een duw.. Whooz naar binnen! Wel geen statiegeld.. maar ben het ding iig kwijt.
Dat die fles te koud heeft gelegenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat kan helpen is de dop even open draaien en weer dicht. Dan pakt ie hem bij mij vaak wel.
Ik las net iets anders eldersquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:03 schreef drakin het volgende:
Ik heb 5 krentenbollen en al 1 op
Nog 3 over
Nee dat werkt alleen bij oliebollenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:03 schreef drakin het volgende:
Ik heb 5 krentenbollen en al 1 op
Nog 3 over
Hier het hele jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ze zijn hier al de hele week aan het knallen
Hier ook pas later vanavond hapjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wij beginnen pas rond half 9
Bah.. zin in hapjes
Vee plezier allemaal !
Dat is leuk om te doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben op de valreep nog een sjoelbak wezen kopen
Sjoelen
Hier ook, net een soepje op, straks een oliebol of appelbeignet bij de koffie en daarna pas de hapjes op tafelquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook pas later vanavond hapjes
Goed idee!! Wij gaan ook spelletjes doen stond in de uitnodiging .. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Sjoelen
Smakelijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
We beginnen met ribollita van Maoibhin
De groentesoep is een ribollita geworden?quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
We beginnen met ribollita van Maoibhin
Ik heb chinees gehad..quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook, net een soepje op, straks een oliebol of appelbeignet bij de koffie en daarna pas de hapjes op tafel
Leuk! Ik hou van spelletjes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed idee!! Wij gaan ook spelletjes doen stond in de uitnodiging .. Ben benieuwd
Jij hebt een veels te goed geheugenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De groentesoep is een ribollita geworden?
Van wie?quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb chinees gehad..En vanmiddag al oliebollen gegeten
Achter de halve airfryerquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Ik hou van spelletjes.
De sjoelbak samen met mijn zus gekocht, je snapt wel bij wie die komt te staan
Somsquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij hebt een veels te goed geheugen
Van de chinees hier verder op Miehoen en foe yong haiquote:
Achter mijn halve airfryer jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Achter de halve airfryer
Aardige Chineesquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van de chinees hier verder op Miehoen en foe yong hai![]()
Iets bestellen kan ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moet eigenlijk ook iets te eten maken.. anders ben ik straks te snel teut ... hmm geen zin in.
Doe maar wel, is anders zonde van je avond.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moet eigenlijk ook iets te eten maken.. anders ben ik straks te snel teut ... hmm geen zin in.
Denk dat ik een broodje hamburger deluxe maak.. met een ei eropquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar wel, is anders zonde van je avond.
Lekker eitje bakken ofzo
Oh tja dan zelf maar wat in elkaar flansenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vergeet ik altijd
Lekker hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:17 schreef Shii het volgende:
Ik heb nog erwtensoep, lekker bodempje voor straks.
H daar is de zinquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk dat ik een broodje hamburger deluxe maak.. met een ei erop
Dat is inderdaad een stevige bodemquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:17 schreef Shii het volgende:
Ik heb nog erwtensoep, lekker bodempje voor straks.
Sjoelmeetquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Sjoelen
Altijd leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Sjoelen
We hebben allebeiquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De groentesoep is een ribollita geworden?
Jaquote:
Oeh sjoelen is leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Sjoelen
Jullie ook, have fun!quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wens jullie allemaal een heel fijne avond en bovenal een spetterend 2025 waar jullie weer allemaal mooie dingen mogen beleven![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wens jullie allemaal een heel fijne avond en bovenal een spetterend 2025 waar jullie weer allemaal mooie dingen mogen beleven![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zag idd al vuurwerk ... live in Bangkok.. was mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en af en toe ee giga kanl tussendoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier gaat het al een tijdje nu flink los.. wel allemaal mooi siervuurwerk
Ik had het nog niet getyped.. of er ontplofte wat dichtbijquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
en af en toe ee giga kanl tussendoor
Das dan ff schrikken ... hier zijn het inmiddels tot explosies benoemde knallenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had het nog niet getyped.. of er ontplofte wat dichtbij
Hier wel af en toe,vooral vanmiddagquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier vallen de harde knallen wel mee. Eigenlijk alleen maar siervuurwerk wat ik zo zie.
Mijn parkiet heeft gelukkig geen last van het vuurwerk.quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier wel af en toe,vooral vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |