quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meer gesmolten kaas eten om af te vallen! Bedankt voor de tip
Bij mijn zusquote:
Volgens mij heeft ze het niet begrepenquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn zus
Het leek ons handig om hem samen te kopen om uit te proberen, mijn zus woonde toch om de hoek, maar dat ding staat bij haar en ik vond het altijd te veel moeite om hem op te halen. Nu woont ze 4 deuren verderop, dus is dat een stuk makkelijker, bedenk ik nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het niet begrepenAlsof jij weet hoe je plaatjes moet posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]afbeelding[/url] ]
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ah zoquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn zus
Het leek ons handig om hem samen te kopen om uit te proberen, mijn zus woonde toch om de hoek, maar dat ding staat bij haar en ik vond het altijd te veel moeite om hem op te halen. Nu woont ze 4 deuren verderop, dus is dat een stuk makkelijker, bedenk ik nu.
Het is inderdaad zonde als zo'n mooi apparaat alleen maar ruimte in neemt en stof staat te verzamelen, er zal vast iemand heel blij mee zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een mooi cadeau is het zeker! Maar we gebruiken zo'n ding nooit. Wellicht even kijken wat ze er allemaal mee kunnen maken.
We hebben ook wel een kleine keuken, dus daar moet ie ook in passen. Ze hebben nog niet uitgesloten dat hij uiteindelijk naar iemand gaat die hem beter kan gebruiken
Het gaat weleens misquote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe je plaatjes moet posten.
Zo klinkt het wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De politie noemt dat tegenwoordig explosieven
Zou er al iemand geprobeerd hebben om oliebollen te maken in de airfryer?quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad zonde als zo'n mooi apparaat alleen maar ruimte in neemt en stof staat te verzamelen, er zal vast iemand heel blij mee zijn.
Jammerquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel jaloers. Zou wel eens zo'n cobra willen horen. Hier tot nu toe 3 pijltjes ofzo.
Ik ook niet tot netquote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hey jij hebt ook google![]()
Ja ik wist dit niet
Inderdaadquote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad zonde als zo'n mooi apparaat alleen maar ruimte in neemt en stof staat te verzamelen, er zal vast iemand heel blij mee zijn.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het niet begrepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ook mijn eigen schuld he.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Maar wat maakt iemand er zoal in? Groente stoven ofzo ? Suddervleesch?quote:
Dat moest ik natuurlijk ook even googelen, en het kan!quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou er al iemand geprobeerd hebben om oliebollen te maken in de airfryer?
Flats!
quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb gemist waar het over gaat, maar @:Puzzie gefeliciteerd!![]()
Haha lekker smullen hoorquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Net wat witte chocolademousse uit het kerstpakket van mijn moeder achter de kiezen geschoven. Die was officieel al over de datum, maar nog steeds heerlijk
Daar valt wel ruimte voor te makenquote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
InderdaadDe keuken van mijn ouders heeft formaat postzegel, dus dan is het altijd overwegen of een bepaald apparaat zo gewild is dat we daar ook ruimte voor willen maken
Whuuut? In ronde bakjes dan ofzo ?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moest ik natuurlijk ook even googelen, en het kan!
Je krijgt er wel bleekscheetjes van.
[ afbeelding ]
Koelkast er uitquote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar valt wel ruimte voor te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |