Nee viel heel erg meequote:Op dinsdag 31 december 2024 09:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Netjes, was het al druk?
Oh.. dan heb je de restjes van gisteren gekregenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee viel heel erg meeDe kraam was ook nog maar net open
Chufi heeft restjes van vorig jaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. dan heb je de restjes van gisteren gekregen
quote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja niet bij een kraam. maar gewoon in de super , maar die pretenderen de besten te hebben van 2023 volgens een test ergens van de televaag
Eens, hij had er 10 voor 4 euro ... en bij ons was het 7 voor 10 euroquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Chufi heeft restjes van vorig jaar
[..]
Ze waren wel warm netquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. dan heb je de restjes van gisteren gekregen
Ik zou ze ff voorproeven![]()
Oh wat heftig zegquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:16 schreef Deisyy het volgende:
Oliebollen en appelbeignets binnen, al een groot deel van de hapjes gemaakt, maar helaas belde een zus af, haar schoonzus is vannacht overleden.
Jazeker, ik zag haar altijd op de verjaardagen bij mijn zus en zwager, en van hun kinderen toen die nog thuis woonden. Het mensje is 93 geworden, en was het leven al een tijdje zat, dus het is wel mooi zo. Mijn zwager was een nakomeling en had 4 oudere zussen, dit was de laatst levende, dus ik begrijp wel dat hij liever thuis blijft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat heftig zegBegrijpelijk dat die dan niet komt inderdaad. Kende jij die schoonzus ook?
Een jaarwisseling met een zwart randje. Sterkte voor je zus en zwager 🌹quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, ik zag haar altijd op de verjaardagen bij mijn zus en zwager, en van hun kinderen toen die nog thuis woonden. Het mensje is 93 geworden, en was het leven al een tijdje zat, dus het is wel mooi zo. Mijn zwager was een nakomeling en had 4 oudere zussen, dit was de laatst levende, dus ik begrijp wel dat hij liever thuis blijft.
Nu weet ik zeker dat ik teveel hapjes in huis heb
Dank je wel! (namens zus en zwager)quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een jaarwisseling met een zwart randje. Sterkte voor je zus en zwager 🌹
En die hapjes komen vast wel op
Klinkt goed, en voldoendequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:30 schreef Chanel5 het volgende:
Oliebollen en appelflappen binnen.
Salades, gevulde eieren gebakken kipjes zijn klaar, worstjes, kaasjes...straks de gebakken visschaal (traditie hier) nog ophalen. 2 kg garnalen, mosselen, inktvisringen en kibbeling.
Buffet achtig hier dus.
Ik denk dat ik nu maar even uit de keuken blijf
Sterkte voor je zus en zwager!quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, ik zag haar altijd op de verjaardagen bij mijn zus en zwager, en van hun kinderen toen die nog thuis woonden. Het mensje is 93 geworden, en was het leven al een tijdje zat, dus het is wel mooi zo. Mijn zwager was een nakomeling en had 4 oudere zussen, dit was de laatst levende, dus ik begrijp wel dat hij liever thuis blijft.
Hmm jij maakt een heel feestmaal klaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:30 schreef Chanel5 het volgende:
Oliebollen en appelflappen binnen.
Salades, gevulde eieren, gebakken kipjes zijn klaar, worstjes, kaasjes...straks de gebakken visschaal (traditie hier) nog ophalen. 2 kg garnalen, mosselen, inktvisringen en kibbeling.
Buffet achtig hier dus.
Ik denk dat ik nu maar even uit de keuken blijf
Marc heeft nog wel ideeën wat je kan doen met overgebleven hapjes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haggis?quote:
Brrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |