Nee viel heel erg meequote:Op dinsdag 31 december 2024 09:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Netjes, was het al druk?
Oh.. dan heb je de restjes van gisteren gekregenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee viel heel erg meeDe kraam was ook nog maar net open
Chufi heeft restjes van vorig jaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. dan heb je de restjes van gisteren gekregen
quote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja niet bij een kraam. maar gewoon in de super , maar die pretenderen de besten te hebben van 2023 volgens een test ergens van de televaag
Eens, hij had er 10 voor 4 euro ... en bij ons was het 7 voor 10 euroquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Chufi heeft restjes van vorig jaar
[..]
Ze waren wel warm netquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. dan heb je de restjes van gisteren gekregen
Ik zou ze ff voorproeven![]()
Oh wat heftig zegquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:16 schreef Deisyy het volgende:
Oliebollen en appelbeignets binnen, al een groot deel van de hapjes gemaakt, maar helaas belde een zus af, haar schoonzus is vannacht overleden.
Jazeker, ik zag haar altijd op de verjaardagen bij mijn zus en zwager, en van hun kinderen toen die nog thuis woonden. Het mensje is 93 geworden, en was het leven al een tijdje zat, dus het is wel mooi zo. Mijn zwager was een nakomeling en had 4 oudere zussen, dit was de laatst levende, dus ik begrijp wel dat hij liever thuis blijft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat heftig zegBegrijpelijk dat die dan niet komt inderdaad. Kende jij die schoonzus ook?
Een jaarwisseling met een zwart randje. Sterkte voor je zus en zwager 🌹quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, ik zag haar altijd op de verjaardagen bij mijn zus en zwager, en van hun kinderen toen die nog thuis woonden. Het mensje is 93 geworden, en was het leven al een tijdje zat, dus het is wel mooi zo. Mijn zwager was een nakomeling en had 4 oudere zussen, dit was de laatst levende, dus ik begrijp wel dat hij liever thuis blijft.
Nu weet ik zeker dat ik teveel hapjes in huis heb
Dank je wel! (namens zus en zwager)quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een jaarwisseling met een zwart randje. Sterkte voor je zus en zwager 🌹
En die hapjes komen vast wel op
Klinkt goed, en voldoendequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:30 schreef Chanel5 het volgende:
Oliebollen en appelflappen binnen.
Salades, gevulde eieren gebakken kipjes zijn klaar, worstjes, kaasjes...straks de gebakken visschaal (traditie hier) nog ophalen. 2 kg garnalen, mosselen, inktvisringen en kibbeling.
Buffet achtig hier dus.
Ik denk dat ik nu maar even uit de keuken blijf
Sterkte voor je zus en zwager!quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, ik zag haar altijd op de verjaardagen bij mijn zus en zwager, en van hun kinderen toen die nog thuis woonden. Het mensje is 93 geworden, en was het leven al een tijdje zat, dus het is wel mooi zo. Mijn zwager was een nakomeling en had 4 oudere zussen, dit was de laatst levende, dus ik begrijp wel dat hij liever thuis blijft.
Hmm jij maakt een heel feestmaal klaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:30 schreef Chanel5 het volgende:
Oliebollen en appelflappen binnen.
Salades, gevulde eieren, gebakken kipjes zijn klaar, worstjes, kaasjes...straks de gebakken visschaal (traditie hier) nog ophalen. 2 kg garnalen, mosselen, inktvisringen en kibbeling.
Buffet achtig hier dus.
Ik denk dat ik nu maar even uit de keuken blijf
Marc heeft nog wel ideeën wat je kan doen met overgebleven hapjes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brrrquote:
Waarom wil je een trek? Zijn gewoon echt brakke fietsenquote:
Met bloedworst gevulde snoekbaars in een saus van runderlong?quote:
Does liev tegen mijn fietsquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom wil je een trek? Zijn gewoon echt brakke fietsen
Gaat al jaaaaaaren meequote:Op dinsdag 31 december 2024 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n ding? Sterkte man
Hoe maak je die long klaar? Zoals je weet was dat bij mij geen succesquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met bloedworst gevulde snoekbaars in een saus van runderlong?
Je rundertong was een beter gelukt experimentquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe maak je die long klaar? Zoals je weet was dat bij mij geen succes
Je zoekt een rund,quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe maak je die long klaar? Zoals je weet was dat bij mij geen succes
Detailsquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat al jaren niets te doen dan?
Hij staat daar al zo lang dat zelfs de zijwieltjes er nog opzitten.quote:
Gezellig! Heel veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
Hier vanavond met het gezin alleen. Ook wel keertje lekker met zijn 3en. Gaan eerst nog even gourmetten en dan later op de avond nog wel wat snacks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van de altijd mislukkende goede voornemensen mijn absurde koffie inname van 0700 to 2300
![]()
Heb ik Grok een thee plan voor de hele dag laten maken.
Hier is een dagelijkse theeplan met theeën die gemaakt kunnen worden van verse producten, met hun voordelen:Slim plan. Ik drink zelf ook wel veel koffie, maar wel tot 15u. Want anders heeft het echt invloed op mijn nachtrust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van de altijd mislukkende goede voornemensen mijn absurde koffie inname van 0700 to 2300
![]()
Hier is een dagelijkse theeplan met theeën die gemaakt kunnen worden van verse producten, met hun voordelen:Ik heb net 180 zakjes thee gewonnen bij de Postcode Loterij, dus mijn theeplan voor komend jaar is ook al afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slapen doe ik op zich wel goed.. ( giet ook weleens een scheutje rum in de koffie savondsquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Slim plan. Ik drink zelf ook wel veel koffie, maar wel tot 15u. Want anders heeft het echt invloed op mijn nachtrust.
Some guys have all the luckquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net 180 zakjes thee gewonnen bij de Postcode Loterij, dus mijn theeplan voor komend jaar is ook al af
Die heeft hij er dan wel los moeten bijkopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij staat daar al zo lang dat zelfs de zijwieltjes er nog opzitten.
![]()
Hier is een dagelijkse theeplan met theeën die gemaakt kunnen worden van verse producten, met hun voordelen:Wat dacht je van gewoon water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Even aan Grok vragen.quote:
Die kun je ook gewoon eten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan mis ik al die magische eigenschappen van de kruiden en de wortels
Doe mij ook maar een bord vol magische eigenschappen.quote:
Welke magische eigenschappen zou je willen eten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een bord vol magische eigenschappen.
Ow.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was ff bij de super.. Het is nog een groter gekkehuus daar als met Kerst
Ja.. die sloeg ik dus over... rij ik er langs... stond er 1 persoonquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ow.
Vanmorgen viel het bij ons wel mee.
Wel een hele lange rij bij de oliebollenkraam. En een verkeersregelaar erbij.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja.. die sloeg ik dus over... rij ik er langs... stond er 1 persoon
Ik zag ook zoiets op het journaal. Mensen in de rij voor oliebollen, wachtrij van bijna 2 uur.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ow.
Vanmorgen viel het bij ons wel mee.
Wel een hele lange rij bij de oliebollenkraam. En een verkeersregelaar erbij.
Het is overal megadrukquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was ff bij de super.. Het is nog een groter gekkehuus daar als met Kerst
quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is overal megadruk![]()
Mijn zoon had het geweldige idee om zijn lege blikjes in te leveren .. op zich prima maar het waren twee grote zakken vol blikjes![]()
Ik zei nog: weet je hoe druk het nu is? En dan kom jij met je blikjes![]()
Maar hij heeft zich prima vermaakt in de supermarkt
Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is overal megadruk![]()
Mijn zoon had het geweldige idee om zijn lege blikjes in te leveren .. op zich prima maar het waren twee grote zakken vol blikjes![]()
Ik zei nog: weet je hoe druk het nu is? En dan kom jij met je blikjes![]()
Maar hij heeft zich prima vermaakt in de supermarkt
Zoiets jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Sta je dan met je drie flesjes.. staat er zo'n oelewapper voor je met twee vuilniszakken vol blikjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak.
![]()
Hier is een dagelijkse theeplan met theeën die gemaakt kunnen worden van verse producten, met hun voordelen:Hmm al die theeën zijn heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ambrosiaquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke magische eigenschappen zou je willen eten?
quote:
Middag schoonheid.quote:
Het gaat gelukkig steeds beter.quote:
Dat is mooiquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig steeds beter.
Kan ik jou weer achterna rennen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is mooi.. Straks ren je er weer over
Haha..quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik jou weer achterna rennen.
Niet eens.quote:
Staat hier het hele jaar een oliebollenkraam, behalve vandaag.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh geen zin in? Ik heb er ook maar drie op
Dat is wel raar..quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Staat hier het hele jaar een oliebollenkraam, behalve vandaag.
Die zal wel ergens anders staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |