Ik denk dat die pepernoten wat goed te doen waren toch?quote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Pepernoten heb ik wel ooit gedaan in de airfryer maar een oliebol leek mij lastigkan toch dus.
Nu ga ik expres vieze kopen, zodat ik kan zien hoe jouw oliebolbakskills zijnquote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen als de oliebollen niet te vreten zijn
Laatst wel een keer geprobeerd met een hamburger, voor een broodje hamburger. Beetje zitten testen:quote:Op maandag 30 december 2024 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat die pepernoten wat goed te doen waren toch?
Ik las ook dat je gehaktballetjes in de airfryer kon bakken, ik heb het nog niet aangedurfd.
Geen idee, maar ik noem een van mijn katten vaak zo als bijnaamquote:Op maandag 30 december 2024 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rare beesten zijn dat... soort minimonstertjes. Hoor je ook verdacht weinig over.. waar leven die beesten? Aan het plaatje te zien Alaska ofzo.
Is geen rare vraag hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Afdeling rare vragen: Hebben je schildpadden last van de knallen? En de winterslaap types?
Ja die waren lekker maar ik had ze te dicht bij elkaar gelegd dus het was meer een grote pepernootkoek.quote:Op maandag 30 december 2024 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat die pepernoten wat goed te doen waren toch?
Ik las ook dat je gehaktballetjes in de airfryer kon bakken, ik heb het nog niet aangedurfd.
Kunnen ze horen? Kun je ze roepen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is geen rare vraag hoor.
Ze schrikken van de hele harde knallen. Dan trekken ze hun kop in. Verder merken ze het niet echt.
Ik heb geen schildpadden die winterslaap houden. Maar die zullen er niet of nauwelijks op reageren.
10 voor 3.49quote:Op maandag 30 december 2024 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik moest van de week 10 euro afrekenen voor 7 bollen. Geen idee of dat normaal is.
Je hamburger was ook gekrompen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laatst wel een keer geprobeerd met een hamburger, voor een broodje hamburger. Beetje zitten testen:
1. Opnieuw gekneed zodat hij langwerpig werd en precies op het broodje paste > Prima
2. Met spek er omheen. > Prima
Beide ging prima.. maar het krimpen lijkt tien x erger
Zelf maar ff gegoogled.. Ze noemen ze ook: Wolverinequote:Op maandag 30 december 2024 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik noem een van mijn katten vaak zo als bijnaamZe lijkt erop en eet ook veel
quote:Wolverines are “circumpolar” — they live in alpine areas and high alpine forests in northern regions around the globe, including Scandinavia, Siberia, Kamchatka, Alaska and Canada.
Maar worden de gehaktballetjes wel goed bruin?quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die waren lekker maar ik had ze te dicht bij elkaar gelegd dus het was meer een grote pepernootkoek.
Gehaktballetjes kan sowieso. Kip uit de airfryer vind ik erg lekker.
Ja niet bij een kraam. maar gewoon in de super , maar die pretenderen de besten te hebben van 2023 volgens een test ergens van de televaagquote:
Ze horen alleen lage tonen. En ze voelen trillingen op de grond of in het water.quote:Op maandag 30 december 2024 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kunnen ze horen? Kun je ze roepen?
Of voelen ze vooral de luchtdruk trillingen?
Bruin werd het wel. Iets wat een beetje vochtig of vettig is word soms nog wel bruin.quote:Op maandag 30 december 2024 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar worden de gehaktballetjes wel goed bruin?
Zal wel, want kippenpootjes worden ook bruin in de airfryer, die zijn inderdaad lekker uit dat apparaat.
Als je het op de juiste manier doet welquote:Op maandag 30 december 2024 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar worden de gehaktballetjes wel goed bruin?
Zal wel, want kippenpootjes worden ook bruin in de airfryer, die zijn inderdaad lekker uit dat apparaat.
Door die skateboard filmpjes met die schildpadden, zie je plots dat ze een heel speels karakter hebben en ook snel kunnen denken. Dat is ook wat.. dat je hersens op normale snelheid werken en je lichaam op standje schildpadquote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ze horen alleen lage tonen. En ze voelen trillingen op de grond of in het water.
Het heeft geen zin om te roepen. Dat horen ze niet
Merci, dit ga ik binnenkort zeker proberen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:59 schreef engine het volgende:
Gehaktballetjes bakken in een airfryer is een eenvoudige en gezonde manier om ze te bereiden. Hier is een stapsgewijze handleiding:
Ingrediënten:
500 gram gehakt (rund, varken of een combinatie)
1 ui, fijngehakt
1 teentje knoflook, fijngehakt
1 ei
50 gram paneermeel
1 theelepel zout
Peper naar smaak
Specerijen naar keuze (bijv. Italiaanse kruiden, paprika, of peterselie)
Instructies:
Meng de ingrediënten: Meng het gehakt, de ui, knoflook, ei, paneermeel, zout, peper en eventuele specerijen in een grote kom. Kneed het mengsel goed door tot alles goed is gecombineerd.
Vorm de balletjes: Maak kleine gehaktballetjes van ongeveer 2-3 centimeter in diameter.
Voorverwarmen: Voorverwarm je airfryer op 180°C (350°F) gedurende ongeveer 5 minuten.
Bakken: Leg de gehaktballetjes in het mandje van de airfryer. Zorg ervoor dat ze niet te dicht op elkaar liggen zodat de lucht goed kan circuleren. Bak ze gedurende 10-15 minuten, afhankelijk van de grootte van de balletjes, tot ze goudbruin en doorbakken zijn (de interne temperatuur moet minimaal 75°C zijn).
Controleer en serveer: Controleer of de gehaktballetjes goed gaar zijn en serveer ze warm met je favoriete saus of bijgerecht.
Tips:
Je kunt de gehaktballetjes marineren voor extra smaak.
Probeer verschillende soorten gehakt of voeg groenten toe aan het mengsel voor variatie.
Eet smakelijk!
Ook zonder skateboard kunnen ze snel zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door die skateboard filmpjes met die schildpadden, zie je plots dat ze een heel speels karakter hebben en ook snel kunnen denken. Dat is ook wat.. dat je hersens op normale snelheid werken en je lichaam op standje schildpad
quote:Op maandag 30 december 2024 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook zonder skateboard kunnen ze snel zijn.
[ x ]
Wow! Ik zie wel dat het schild, zeker bij de pootjes flexibel is. Daardoor is het misschien ook mogelijk om zo snel te gaan?quote:Op maandag 30 december 2024 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ook zonder skateboard kunnen ze snel zijn.
[ x ]
Dat zie je goed. Dit is een weekschildpad, met inderdaad een zacht schild.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Wow! Ik zie wel dat het schild, zeker bij de pootjes flexibel is. Daardoor is het misschien ook mogelijk om zo snel te gaan?
https://www.omroepbrabant(...)d-na-vuurwerkongelukquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand een paar stukken zeer zwaar vuurwerk over? Granaten mag ook.
Echt verschil is er niet meerquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand een paar stukken zeer zwaar vuurwerk over? Granaten mag ook.
Met een sterk schild hoef je niet snel te zijn. Je eten loopt ook niet weg.quote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zie je goed. Dit is een weekschildpad, met inderdaad een zacht schild.
Ze zijn vooral snel in het water.
Zoiets ga ik dan bij 1 of meerdere ""mensen"" regelen jaquote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)d-na-vuurwerkongeluk
Dus dat is meer een soort huid? Ik neem aan dat in ieder geval de bovenste lagen van een hard schildpadden schild keratine is?quote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zie je goed. Dit is een weekschildpad, met inderdaad een zacht schild.
Ze zijn vooral snel in het water.
quote:Op maandag 30 december 2024 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus dat is meer een soort huid? Ik neem aan dat in ieder geval de bovenste lagen van een hard schildpadden schild keratine is?
Dat lijkt verdacht veel op Ketamine... Zeg Domni, lik eens aan dat schild ...quote:Op maandag 30 december 2024 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Dus dat is meer een soort huid? Ik neem aan dat in ieder geval de bovenste lagen van een hard schildpadden schild keratine is?
Ik zal de foto waar ik op reageer hier niet neerzetten,quote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zou ik hier niet laten staan ....
Frikan-?quote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal de foto waar ik op reageer hier niet neerzetten,
iets met een kat en del.....
Hard of zacht: de buitenste laag is sowieso huid, met keratine.quote:Op maandag 30 december 2024 23:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Een mix?quote:Op maandag 30 december 2024 23:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hard of zacht: de buitenste laag is sowieso huid, met kerstine.
Een halfbloedje.quote:
Oliebollenmixquote:
Geef mij toch maar de originele nummers.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hier heb je een mix
Bekijk deze YouTube-video
T is wat verwarrend soms jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef mij toch maar de originele nummers.
Gelukkig kan ik ze ook thuis luisteren.quote:
Mooiquote:
straks welquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
Daar hebben ze geen vuurwerk nodig.
Netjes, was het al druk?quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:42 schreef Aoibhin het volgende:
Oliebollen, appelbeignets, Berliner bollen, allemaal binnen
Nee viel heel erg meequote:Op dinsdag 31 december 2024 09:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Netjes, was het al druk?
Oh.. dan heb je de restjes van gisteren gekregenquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee viel heel erg meeDe kraam was ook nog maar net open
Chufi heeft restjes van vorig jaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. dan heb je de restjes van gisteren gekregen
quote:Op maandag 30 december 2024 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja niet bij een kraam. maar gewoon in de super , maar die pretenderen de besten te hebben van 2023 volgens een test ergens van de televaag
Eens, hij had er 10 voor 4 euro ... en bij ons was het 7 voor 10 euroquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Chufi heeft restjes van vorig jaar
[..]
Ze waren wel warm netquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. dan heb je de restjes van gisteren gekregen
Ik zou ze ff voorproeven![]()
Oh wat heftig zegquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:16 schreef Deisyy het volgende:
Oliebollen en appelbeignets binnen, al een groot deel van de hapjes gemaakt, maar helaas belde een zus af, haar schoonzus is vannacht overleden.
Jazeker, ik zag haar altijd op de verjaardagen bij mijn zus en zwager, en van hun kinderen toen die nog thuis woonden. Het mensje is 93 geworden, en was het leven al een tijdje zat, dus het is wel mooi zo. Mijn zwager was een nakomeling en had 4 oudere zussen, dit was de laatst levende, dus ik begrijp wel dat hij liever thuis blijft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat heftig zegBegrijpelijk dat die dan niet komt inderdaad. Kende jij die schoonzus ook?
Een jaarwisseling met een zwart randje. Sterkte voor je zus en zwager 🌹quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, ik zag haar altijd op de verjaardagen bij mijn zus en zwager, en van hun kinderen toen die nog thuis woonden. Het mensje is 93 geworden, en was het leven al een tijdje zat, dus het is wel mooi zo. Mijn zwager was een nakomeling en had 4 oudere zussen, dit was de laatst levende, dus ik begrijp wel dat hij liever thuis blijft.
Nu weet ik zeker dat ik teveel hapjes in huis heb
Dank je wel! (namens zus en zwager)quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een jaarwisseling met een zwart randje. Sterkte voor je zus en zwager 🌹
En die hapjes komen vast wel op
Klinkt goed, en voldoendequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:30 schreef Chanel5 het volgende:
Oliebollen en appelflappen binnen.
Salades, gevulde eieren gebakken kipjes zijn klaar, worstjes, kaasjes...straks de gebakken visschaal (traditie hier) nog ophalen. 2 kg garnalen, mosselen, inktvisringen en kibbeling.
Buffet achtig hier dus.
Ik denk dat ik nu maar even uit de keuken blijf
Sterkte voor je zus en zwager!quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, ik zag haar altijd op de verjaardagen bij mijn zus en zwager, en van hun kinderen toen die nog thuis woonden. Het mensje is 93 geworden, en was het leven al een tijdje zat, dus het is wel mooi zo. Mijn zwager was een nakomeling en had 4 oudere zussen, dit was de laatst levende, dus ik begrijp wel dat hij liever thuis blijft.
Hmm jij maakt een heel feestmaal klaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:30 schreef Chanel5 het volgende:
Oliebollen en appelflappen binnen.
Salades, gevulde eieren, gebakken kipjes zijn klaar, worstjes, kaasjes...straks de gebakken visschaal (traditie hier) nog ophalen. 2 kg garnalen, mosselen, inktvisringen en kibbeling.
Buffet achtig hier dus.
Ik denk dat ik nu maar even uit de keuken blijf
Marc heeft nog wel ideeën wat je kan doen met overgebleven hapjes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brrrquote:
Waarom wil je een trek? Zijn gewoon echt brakke fietsenquote:
Met bloedworst gevulde snoekbaars in een saus van runderlong?quote:
Does liev tegen mijn fietsquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom wil je een trek? Zijn gewoon echt brakke fietsen
Gaat al jaaaaaaren meequote:Op dinsdag 31 december 2024 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n ding? Sterkte man
Hoe maak je die long klaar? Zoals je weet was dat bij mij geen succesquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met bloedworst gevulde snoekbaars in een saus van runderlong?
Je rundertong was een beter gelukt experimentquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe maak je die long klaar? Zoals je weet was dat bij mij geen succes
Je zoekt een rund,quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe maak je die long klaar? Zoals je weet was dat bij mij geen succes
Detailsquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat al jaren niets te doen dan?
Hij staat daar al zo lang dat zelfs de zijwieltjes er nog opzitten.quote:
Gezellig! Heel veel plezierquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:24 schreef StevenHyde het volgende:
Hier vanavond met het gezin alleen. Ook wel keertje lekker met zijn 3en. Gaan eerst nog even gourmetten en dan later op de avond nog wel wat snacks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van de altijd mislukkende goede voornemensen mijn absurde koffie inname van 0700 to 2300
![]()
Heb ik Grok een thee plan voor de hele dag laten maken.
Hier is een dagelijkse theeplan met theeën die gemaakt kunnen worden van verse producten, met hun voordelen:Slim plan. Ik drink zelf ook wel veel koffie, maar wel tot 15u. Want anders heeft het echt invloed op mijn nachtrust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van de altijd mislukkende goede voornemensen mijn absurde koffie inname van 0700 to 2300
![]()
Hier is een dagelijkse theeplan met theeën die gemaakt kunnen worden van verse producten, met hun voordelen:Ik heb net 180 zakjes thee gewonnen bij de Postcode Loterij, dus mijn theeplan voor komend jaar is ook al afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slapen doe ik op zich wel goed.. ( giet ook weleens een scheutje rum in de koffie savondsquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Slim plan. Ik drink zelf ook wel veel koffie, maar wel tot 15u. Want anders heeft het echt invloed op mijn nachtrust.
Some guys have all the luckquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net 180 zakjes thee gewonnen bij de Postcode Loterij, dus mijn theeplan voor komend jaar is ook al af
Die heeft hij er dan wel los moeten bijkopenquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij staat daar al zo lang dat zelfs de zijwieltjes er nog opzitten.
![]()
Hier is een dagelijkse theeplan met theeën die gemaakt kunnen worden van verse producten, met hun voordelen:Wat dacht je van gewoon water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Even aan Grok vragen.quote:
Die kun je ook gewoon eten.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan mis ik al die magische eigenschappen van de kruiden en de wortels
Doe mij ook maar een bord vol magische eigenschappen.quote:
Welke magische eigenschappen zou je willen eten?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Doe mij ook maar een bord vol magische eigenschappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |