quote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Meer gesmolten kaas eten om af te vallen! Bedankt voor de tip
Bij mijn zusquote:
Volgens mij heeft ze het niet begrepenquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn zus
Het leek ons handig om hem samen te kopen om uit te proberen, mijn zus woonde toch om de hoek, maar dat ding staat bij haar en ik vond het altijd te veel moeite om hem op te halen. Nu woont ze 4 deuren verderop, dus is dat een stuk makkelijker, bedenk ik nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het niet begrepenAlsof jij weet hoe je plaatjes moet posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]afbeelding[/url] ]
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ah zoquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn zus
Het leek ons handig om hem samen te kopen om uit te proberen, mijn zus woonde toch om de hoek, maar dat ding staat bij haar en ik vond het altijd te veel moeite om hem op te halen. Nu woont ze 4 deuren verderop, dus is dat een stuk makkelijker, bedenk ik nu.
Het is inderdaad zonde als zo'n mooi apparaat alleen maar ruimte in neemt en stof staat te verzamelen, er zal vast iemand heel blij mee zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een mooi cadeau is het zeker! Maar we gebruiken zo'n ding nooit. Wellicht even kijken wat ze er allemaal mee kunnen maken.
We hebben ook wel een kleine keuken, dus daar moet ie ook in passen. Ze hebben nog niet uitgesloten dat hij uiteindelijk naar iemand gaat die hem beter kan gebruiken
Het gaat weleens misquote:Op maandag 30 december 2024 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe je plaatjes moet posten.
Zo klinkt het wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De politie noemt dat tegenwoordig explosieven
Zou er al iemand geprobeerd hebben om oliebollen te maken in de airfryer?quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad zonde als zo'n mooi apparaat alleen maar ruimte in neemt en stof staat te verzamelen, er zal vast iemand heel blij mee zijn.
Jammerquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel jaloers. Zou wel eens zo'n cobra willen horen. Hier tot nu toe 3 pijltjes ofzo.
Ik ook niet tot netquote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hey jij hebt ook google![]()
Ja ik wist dit niet
Inderdaadquote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad zonde als zo'n mooi apparaat alleen maar ruimte in neemt en stof staat te verzamelen, er zal vast iemand heel blij mee zijn.
quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het niet begrepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ook mijn eigen schuld he.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Maar wat maakt iemand er zoal in? Groente stoven ofzo ? Suddervleesch?quote:
Dat moest ik natuurlijk ook even googelen, en het kan!quote:Op maandag 30 december 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou er al iemand geprobeerd hebben om oliebollen te maken in de airfryer?
Flats!
quote:
quote:Op maandag 30 december 2024 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb gemist waar het over gaat, maar @:Puzzie gefeliciteerd!![]()
Haha lekker smullen hoorquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Net wat witte chocolademousse uit het kerstpakket van mijn moeder achter de kiezen geschoven. Die was officieel al over de datum, maar nog steeds heerlijk
Daar valt wel ruimte voor te makenquote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
InderdaadDe keuken van mijn ouders heeft formaat postzegel, dus dan is het altijd overwegen of een bepaald apparaat zo gewild is dat we daar ook ruimte voor willen maken
Whuuut? In ronde bakjes dan ofzo ?quote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moest ik natuurlijk ook even googelen, en het kan!
Je krijgt er wel bleekscheetjes van.
[ afbeelding ]
Koelkast er uitquote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar valt wel ruimte voor te maken
Dankjequote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha lekker smullen hoor![]()
Jij en Domni is een gevaarlijke combi... Dat rijmt
Dat kanquote:Op maandag 30 december 2024 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar valt wel ruimte voor te maken
Pastasaus, suddervlees, stoofpotten, complete gerechten ook, ik ken en lekker recept met witlof en krieltjes en er zullen er nog wel meer zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar wat maakt iemand er zoal in? Groente stoven ofzo ? Suddervleesch?
Is het een veredelde rijstkoker?
Goed dat je het opgegeten hebt voordat het echt vergaan isquote:Op maandag 30 december 2024 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Net wat witte chocolademousse uit het kerstpakket van mijn moeder achter de kiezen geschoven. Die was officieel al over de datum, maar nog steeds heerlijk
Goed planquote:Op maandag 30 december 2024 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Koelkast er uit
Dan moet je verplicht alles op eten.. en altijd vers
Goffer dat is een kans Domni ! Die ene koelkast weg.. kun je schapjes maken.. Passen er gewoon nóg twee kookapparaten bijquote:Op maandag 30 december 2024 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed plan![]()
… aangezien daar twee koelkasten staan, waarvan er één werkt.
De grens is wat vaag tegenwoordig.quote:Op maandag 30 december 2024 21:28 schreef chufi het volgende:
Amsterdam en explosies .... hoorde er 1 volgens mij of was het toch gewoon vuurwerk
https://www.nu.nl/binnenl(...)van-zes-in-west.html
En voordat die veelvraat op bezoek komt.quote:Op maandag 30 december 2024 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je het opgegeten hebt voordat het echt vergaan is
Ja we kwamen er toevallig achter. We gingen er vanuit dat zoiets wel langer goed zou blijven in de koelkastquote:Op maandag 30 december 2024 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je het opgegeten hebt voordat het echt vergaan is
Ik zie Domni morgen al helemaal onze keuken herinrichtenquote:Op maandag 30 december 2024 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer dat is een kans Domni ! Die ene koelkast weg.. kun je schapjes maken.. Passen er gewoon nóg twee kookapparaten bij
Gewoon bolletjes maken met de ijstangthingiequote:Op maandag 30 december 2024 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Whuuut? In ronde bakjes dan ofzo ?
Ik zou denken dat je met het rooster gewapende pannekoeken bakt
Zelfkennisquote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En voordat die veelvraat op bezoek komt.
Jij hebt ze nog nooit gemaakt lees ik zo.. Joh.. dat spul is vloeibaar!quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon bolletjes maken met de ijstangthingie
Ik heb ze inderdaad nog nooit gemaakt, maar lees het receptquote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij hebt ze nog nooit gemaakt lees ik zo.. Joh.. dat spul is vloeibaar!
https://www.philips.be/c-(...)llen-oliebollen.htmlquote:Leg de bloem en poedersuiker op een bord. Knijp met een ijsknijper bollen van het deeg en rol ze door het bloem en poedersuiker mengsel. Spray de bollen in met wat olie om ze kleur te geven.
Verwarm de Airfryer voor en bak de bollen per 4 stuks op 200 graden in 10 minuten. Draai de Airbollen na 5 minuten om.
Geen zorgen.. zo ver ik hem ken.. komt hij eerst etenquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie Domni morgen al helemaal onze keuken herinrichten
quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En voordat die veelvraat op bezoek komt.
Airbollenquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad nog nooit gemaakt, maar lees het recept
[..]
https://www.philips.be/c-(...)llen-oliebollen.html
Alleen als de oliebollen niet te vreten zijnquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie Domni morgen al helemaal onze keuken herinrichten
Pepernoten heb ik wel ooit gedaan in de airfryer maar een oliebol leek mij lastigquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad nog nooit gemaakt, maar lees het recept
[..]
https://www.philips.be/c-(...)llen-oliebollen.html
Rare beesten zijn dat... soort minimonstertjes. Hoor je ook verdacht weinig over.. waar leven die beesten? Aan het plaatje te zien Alaska ofzo.quote:
Ik ookquote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Airbollen![]()
Maar ze maken het deeg dus heel dik, ben benieuwd of ze dan nod zo fluffy van binnen worden.
Ik koop ze wel
Afdeling rare vragen: Hebben je schildpadden last van de knallen? En de winterslaap types?quote:Op maandag 30 december 2024 21:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen als de oliebollen niet te vreten zijn
Ik moest van de week 10 euro afrekenen voor 7 bollen. Geen idee of dat normaal is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
En nog goedkoper ook waarschijnlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |