Zou ook kunnen jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zal wel ergens anders staan.

Toch zie je wel veel oelewappers bij die automatenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sta je dan met je drie flesjes.. staat er zo'n oelewapper voor je met twee vuilniszakken vol blikjes

Hier nog niet meegemaakt.. Behalve dan 70+ers die met een kar vol flessen van iedere fles persoonlijk afscheid lijken te nemenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:48 schreef engine het volgende:
[..]
Toch zie je wel veel oelewappers bij die automaten

Hahah ja klote.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:53 schreef Lovely het volgende:
Of iemand heeft de kar vol met flessen en blikjes, en dan ben je eindelijk aan de beurt. Is het apparaat defect

Wat kan helpen is de dop even open draaien en weer dicht. Dan pakt ie hem bij mij vaak wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahah ja klote.
Ik heb ook weleens dat hij een fles niet wil accepteren... drie x proberen... dan ben ik het zat en geef die fles gewoon een duw.. Whooz naar binnen! Wel geen statiegeld.. maar ben het ding iig kwijt.

Ja dat is ook irritant.. soms helpt het wel eens als je dop er ff los draait en weer vast..quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahah ja klote.
Ik heb ook weleens dat hij een fles niet wil accepteren... drie x proberen... dan ben ik het zat en geef die fles gewoon een duw.. Whooz naar binnen! Wel geen statiegeld.. maar ben het ding iig kwijt.

Dat die fles te koud heeft gelegenquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat kan helpen is de dop even open draaien en weer dicht. Dan pakt ie hem bij mij vaak wel.

Ik las net iets anders eldersquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:03 schreef drakin het volgende:
Ik heb 5 krentenbollen en al 1 op
Nog 3 over

Nee dat werkt alleen bij oliebollenquote:Op dinsdag 31 december 2024 16:03 schreef drakin het volgende:
Ik heb 5 krentenbollen en al 1 op
Nog 3 over

Hier het hele jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ze zijn hier al de hele week aan het knallen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |