Iets bestellen kan ookquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moet eigenlijk ook iets te eten maken.. anders ben ik straks te snel teut ... hmm geen zin in.

Doe maar wel, is anders zonde van je avond.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moet eigenlijk ook iets te eten maken.. anders ben ik straks te snel teut ... hmm geen zin in.

Denk dat ik een broodje hamburger deluxe maak.. met een ei eropquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar wel, is anders zonde van je avond.
Lekker eitje bakken ofzo

Oh tja dan zelf maar wat in elkaar flansenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vergeet ik altijd

Lekker hoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:17 schreef Shii het volgende:
Ik heb nog erwtensoep, lekker bodempje voor straks.

Hé daar is de zinquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk dat ik een broodje hamburger deluxe maak.. met een ei erop

Dat is inderdaad een stevige bodemquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:17 schreef Shii het volgende:
Ik heb nog erwtensoep, lekker bodempje voor straks.

Sjoelmeetquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben op de valreep nog een sjoelbak wezen kopen
Sjoelen

Altijd leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Sjoelen

We hebben allebeiquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De groentesoep is een ribollita geworden?

Jaquote:
Oeh sjoelen is leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Sjoelen

Jullie ook, have fun!quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wens jullie allemaal een heel fijne avond en bovenal een spetterend 2025 waar jullie weer allemaal mooie dingen mogen beleven![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wens jullie allemaal een heel fijne avond en bovenal een spetterend 2025 waar jullie weer allemaal mooie dingen mogen beleven![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zag idd al vuurwerk ... live in Bangkok.. was mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en af en toe ee giga kanl tussendoorquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier gaat het al een tijdje nu flink los.. wel allemaal mooi siervuurwerk

Ik had het nog niet getyped.. of er ontplofte wat dichtbijquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
en af en toe ee giga kanl tussendoor

Das dan ff schrikken ... hier zijn het inmiddels tot explosies benoemde knallenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had het nog niet getyped.. of er ontplofte wat dichtbij

Hier wel af en toe,vooral vanmiddagquote:Op dinsdag 31 december 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier vallen de harde knallen wel mee. Eigenlijk alleen maar siervuurwerk wat ik zo zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |