Het ziet er allemaal heerlijk uitquote:

Hier ook pas later vanavond hapjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wij beginnen pas rond half 9
Bah.. zin in hapjes
Vee plezier allemaal !

Dat is leuk om te doenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben op de valreep nog een sjoelbak wezen kopen
Sjoelen

Hier ook, net een soepje op, straks een oliebol of appelbeignet bij de koffie en daarna pas de hapjes op tafelquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook pas later vanavond hapjes

Goed idee!! Wij gaan ook spelletjes doen stond in de uitnodiging .. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben op de valreep nog een sjoelbak wezen kopen
Sjoelen

Smakelijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
We beginnen met ribollita van Maoibhin

De groentesoep is een ribollita geworden?quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
We beginnen met ribollita van Maoibhin

Ik heb chinees gehad..quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook, net een soepje op, straks een oliebol of appelbeignet bij de koffie en daarna pas de hapjes op tafel

Leuk! Ik hou van spelletjes.quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed idee!! Wij gaan ook spelletjes doen stond in de uitnodiging .. Ben benieuwd

Jij hebt een veels te goed geheugenquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De groentesoep is een ribollita geworden?

Van wie?quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb chinees gehad..En vanmiddag al oliebollen gegeten

Achter de halve airfryerquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Ik hou van spelletjes.
De sjoelbak samen met mijn zus gekocht, je snapt wel bij wie die komt te staan

Somsquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij hebt een veels te goed geheugen

Van de chinees hier verder op Miehoen en foe yong haiquote:

Achter mijn halve airfryer jaquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Achter de halve airfryer

Aardige Chineesquote:Op dinsdag 31 december 2024 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van de chinees hier verder op Miehoen en foe yong hai![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |