Goed opgemerkt. Dit is inderdaad censuur. Onverbloemd.quote:
Ga demonstreren danquote:Op maandag 30 december 2024 06:09 schreef thedeedster het volgende:
Ben eigenlijk helemaal klaar met al die demonstraties in mijn stad.
Ongeacht waar ze vandaan komen.
En bij het weren van een haatbaard sta jij wel te schreeuwen?quote:
Haatbaard? Volgens mij kunnen baarden niet haten. Waar heb jij het over?quote:Op maandag 30 december 2024 08:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En bij het weren van een haatbaard sta jij wel te schreeuwen?
Meneer die denkt dat de elite reptielmensen zijn. Hoort in het gesticht.quote:
Een haatbaard die openlijk geweld propageerd en oproept tot nog meer haat is wel wat anders dan een complotdenker die meent dat we allemaal reptielen zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 01:54 schreef RotatoR het volgende:
Prima dat zulke haatimams geweerd worden. Net als die terrorist die door de palliewappies was uitgenodigd.
Ja precies. Schan-da-lig. Je hebt helemaal gelijk! In zo'n verschrikkelijk land, misschien wel fascistisch, wil je toch niet wonen?!quote:Op maandag 30 december 2024 01:33 schreef Viesdik het volgende:
Maar om in een land als Nederland dit op je geweten te hebben.. wat zijn we voor een kansloze bananenrepubliek aan het worden?
Wat boeit het dat hij dat zegt? Dat maakt de beslissing om hem te weren in het Schengengebied niet meer of minder slecht.quote:Op maandag 30 december 2024 09:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meneer die denkt dat de elite reptielmensen zijn. Hoort in het gesticht.
Het effect is dat we waanideeën niet salonfähig maken. Wappies kunnen in hun echokamer wappen wat ze willen, maar het is ongewenst om dit groter te maken door zo'n mafkees een groter publiek te geven.quote:Op maandag 30 december 2024 09:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het zal weinig effect hebben, de gelovers van zijn onzin zien zich alleen maar bevestigd.
Als de reptielen schuldigen achter slot en grendel zittenquote:Op maandag 30 december 2024 09:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja precies. Schan-da-lig. Je hebt helemaal gelijk! In zo'n verschrikkelijk land, misschien wel fascistisch, wil je toch niet wonen?!
Dus wanneer vertrek je?
true, maar denk niet dat het mensen er aan hindert in onzin te geloven.quote:Op maandag 30 december 2024 09:31 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Het effect is dat we waanideeën niet salonfähig maken. Wappies kunnen in hun echokamer wappen wat ze willen, maar het is ongewenst om dit groter te maken door zo'n mafkees een groter publiek te geven.
Het zou zeer treurig zijn als we bijvoorbeeld onze educatie opengooien voor "alternatieve theorieën" en daarmee de samenleving nog verder isolationistisch maken.
En er zijn 37 zetels in de Tweede Kamer die de juistheid van deze uitspraak bevestigen.quote:Op maandag 30 december 2024 09:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
true, maar denk niet dat het mensen er aan hindert in onzin te geloven.
Vrijheid van geloof en overtuiging. Dat kan je niet verbieden.quote:Op maandag 30 december 2024 09:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
true, maar denk niet dat het mensen er aan hindert in onzin te geloven.
Op wat onbeduidende hagedissen na zitten alle reptielen in Nederland al in een kooitje of achter een omheining. Ben je je koffers al aan het pakken?quote:Op maandag 30 december 2024 09:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als de reptielen schuldigen achter slot en grendel zitten
Zelfs op 2x afspeelsnelheid praat die vent veel te langzaam en gaat het helemaal nergens over. Gewauwel over hoe hij hier vroeger voetbalde en er nu niet meer in mag en dat dit allemaal het plan is, maar geen verdere details of diepgang.quote:Op maandag 30 december 2024 01:33 schreef Viesdik het volgende:
Toespraak David Icke te vinden op:
https://vredesdemo.nl/david/
Roept die Icke op tot geweld? Preekt hij haat?quote:Op maandag 30 december 2024 01:54 schreef RotatoR het volgende:
Prima dat zulke haatimams geweerd worden. Net als die terrorist die door de palliewappies was uitgenodigd.
Wie waren de organisatoren van deze demonstratie, de bekende vrede boodschap brengers als "pax chistie" en "vrouwen voor vrede"?quote:Op maandag 30 december 2024 09:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens ben je als organisatie van een vredesdemonstratie ook lichtelijk de weg kwijt als je daar een FvD spreker uitnodigt. En Icke hoort daar ook niet.
Zijn volgers zijn flink gestegen sinds corona en de great awareness/awakening.quote:Op maandag 30 december 2024 10:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Roept die Icke op tot geweld? Preekt hij haat?
Dan inderdaad terecht dat hij geweerd wordt.
punten van het gezond verstandquote:Op maandag 30 december 2024 10:51 schreef Basp1 het volgende:
Even de standpunten van deze vrijheidsstrijders voor vrede door aan het lezen.
"Uittreding uit de NAVO: Na de val van de Sovjetunie en de opheffing van het Warschau Pact had de NAVO volgens ons ook opgeheven moeten worden."
En dan door een megalomaan als poetin geannexeerd worden? Is datde vrede die men nastreeft?
"Beëindiging van de samenwerking met de WHO: De WHO, mede opgezet door The Rockefeller Foundation, heeft nauwe banden met de farmaceutische industrie."
Een organisatie die zich inzet om meer mensen gezond te laten zijn moeten we mee stoppen omdat vage David ickle logica
"Onderzoek naar het World Economic Forum (WEF): Het WEF is geen ‘onschuldig praatclubje’. "
"Intrekking Klimaatwet: Historische gegevens en wetenschappelijke studies suggereren dat de huidige klimaatverandering voornamelijk door natuurlijke variabiliteit en eerdere temperatuurfluctuaties wordt veroorzaakt"
Wat een stel mafklappers met holle praatjes waar blijkbaar nog steeds mensen intrappen.
quote:Op maandag 30 december 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Vrijheid van meningsuiting heeft grenzen, die zijn hier absoluut bereikt.
Emo gif maar lekker los, maar dit soort complottheorieën verspreiden en mensen tegen elkaar ophitsen heeft niets meer met meningsuiting te maken. Dat je die troep daadwerkelijk gelooft zegt meer over jou dan of het goed of fout is.quote:
Icke claimt dat de wereld bestierd wordt door mensachtige reptielen en zijn complotidioterie heeft een sterke antisemitische component (en dan druk ik mij nog voorzichtig uit).quote:Op maandag 30 december 2024 10:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zijn volgers zijn flink gestegen sinds corona en de great awareness/awakening.
Hij richt zijn peilen op de elite en de mensen die het voor het zeggen hebben en in het geheim opereren.
Iets waar ik inmiddels wel van overtuigd ben.
Ik vind het nogal een enge gedachte dat een overheid het idee zou hebben dat het moet gaan sturen hoe een maatschappij zich ontwikkelt. En wie zijn 'we'.quote:Op maandag 30 december 2024 09:31 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Het effect is dat we waanideeën niet salonfähig maken. Wappies kunnen in hun echokamer wappen wat ze willen, maar het is ongewenst om dit groter te maken door zo'n mafkees een groter publiek te geven.
Het zou zeer treurig zijn als we bijvoorbeeld onze educatie opengooien voor "alternatieve theorieën" en daarmee de samenleving nog verder isolationistisch maken.
Emo gif 2:quote:Op maandag 30 december 2024 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Emo gif maar lekker los, maar dit soort complottheorieën verspreiden en mensen tegen elkaar ophitsen heeft niets meer met meningsuiting te maken. Dat je die troep daadwerkelijk gelooft zegt meer over jou dan of het goed of fout is.
Ben jij de kopieerautomaat van de overheid ofzo?quote:Op maandag 30 december 2024 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Icke claimt dat de wereld bestierd wordt door mensachtige reptielen en zijn complotidioterie heeft een sterke antisemitische component (en dan druk ik mij nog voorzichtig uit).
Kortom, de man is gestoord.
Een kat in het nauw maakt gekke sprongen.quote:Op maandag 30 december 2024 11:21 schreef herverwijderd het volgende:
Nouja, een beetje raar is het wel toch? Ik heb niks met Icke's gedachtengoed, maar er lopen wel meer idioten rond die hun mening mogen verkondigen zonder dat de overheid ingrijpt.
Het boeit mij in zoverre dat zulke idioten geen podium behoren te krijgen. Heel goed dat het bereik van zo'n Icke zoveel mogelijk wordt beperkt.quote:Op maandag 30 december 2024 11:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ben jij het kopieerautomaat van de overheid ofzo?
Wat boeit jou wat een ander zegt of vindt. Ben je zwakzinnig ofzo?
stoerquote:Op maandag 30 december 2024 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het boeit mij in zoverre dat zulke idioten geen podium behoren te krijgen. Heel goed dat het bereik van zo'n Icke zoveel mogelijk wordt beperkt.
De maatschappij, en in extensie, de overheid, zijn 'we'quote:Op maandag 30 december 2024 11:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een enge gedachte dat een overheid het idee zou hebben dat het moet gaan sturen hoe een maatschappij zich ontwikkelt. En wie zijn 'we'.
En over welke 'waarheid' hebben we het dan?quote:Op maandag 30 december 2024 11:26 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Een kat in het nauw maakt gekke sprongen.
Iemand verbieden iets te zeggen, betekent vaak dat iemand informatie tot zijn beschikking heeft die een ander niet mag horen omdat het wellicht dicht tegen de waarheid aanzit.
Ik weet natuurlijk waarom hij gecensureerd wordt, net als dat kritiek op corona (en het beleid_ op fok gecensureerd werd in 2021.
Mensen kunnen niet tegen onwelgevallige meningen die hun gecontroleerde veilige omgeving in gevaar brengt.
Als mensen de vrijheid van meningsuiting gaan bagatelliseren, dan zullen zij de eerste slachtoffers worden.
Dat is geen mening, dat is een historisch feit.
sarcastische mode aanquote:
En wat boeit jou het? Ben je zwakzinnig ofzo?quote:Op maandag 30 december 2024 11:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ben jij de kopieerautomaat van de overheid ofzo?
Hadden ze Hans Tellingen weer ingehuurd als onafhankelijke tellerquote:Op maandag 30 december 2024 11:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
als je dat gisteren zag, probeerde de wappies het beeld te geven dat de Dam stampvol stond.
Reptilliansquote:Op maandag 30 december 2024 11:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En over welke 'waarheid' hebben we het dan?
Ik heb het niet over verbieden maar over de nutteloosheid van wat tegen complot gelovers te doenquote:Op maandag 30 december 2024 10:20 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Vrijheid van geloof en overtuiging. Dat kan je niet verbieden.
Als er echt sprake is van het oproepen tot geweld, dan mag er maatregelen getroffen worden.
ZO niet, dan is de overheid en de rechtstaat zelf in overtreding.
Ik heb de speech van Icke teruggekeken en nergens zie ik iets dat 'aan de peilers van de maatschappij' zaagt. Ja hij wil dat mensen 'wakker worden' en heeft daar zijn eigen definitie voor. Ik vind dat heel wat anders dan haatimams die hier een kalifaat willen stichten. Het komt op mij over als een overreactie, wat je ook van zijn mening vindt.quote:Op maandag 30 december 2024 11:34 schreef zuchtje het volgende:
[..]
De maatschappij, en in extensie, de overheid, zijn 'we'
De overheid is er om de maatschappij te dienen. Veiligheid en stabiliteit is best wel belangrijk. Haatimams en andere sujetten die hier aan willen morrelen mogen buiten de poort blijven. We hebben niks aan mensen die aan de peilers van onze maatschappij willen zagen. Dat wil niet zeggen dat andere geluiden niet toegestaan zijn, want die demonstratie was er gewoon. Maar niet zonder directe buitenlandse inmenging. Het zou prima geweest zijn als er een schaap voor een microfoon een epistel van Icke voor zou lezen.
Nou ja, om nou aan Maurice de Hond te gaan zagen gaat ook weer een beetje te ver.quote:Op maandag 30 december 2024 12:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb de speech van Icke teruggekeken en nergens zie ik iets dat 'aan de peilers van de maatschappij' zaagt.
Dit gaat niet (meer) om vrijheid van meningsuiting, maar om collaboratie met een vijandig volk en moedwillige destabilisatie van onze samenleving.quote:Op maandag 30 december 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Vrijheid van meningsuiting heeft grenzen, die zijn hier absoluut bereikt.
omdat het ook in het nieuws isquote:Op maandag 30 december 2024 11:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom is hier een NWS topic voor aangemaakt?
Er was een wappiebraderie op de Dam, zoals elke laatste zondag van de maand. Onder leiding van Petra petraxyz. Niets nieuws. Dit betreft een klein groepje gekkies dat nog elke dag boos is dat ze niet naar de HEMA mochten tijdens de lockdown.
Hitler liquideerde ook mensen met een andere meningquote:Op maandag 30 december 2024 14:00 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dit gaat niet (meer) om vrijheid van meningsuiting, maar om collaboratie met een vijandig volk en moedwillige destabilisatie van onze samenleving.
Jij hebt geen andere mening, jij en je medewappies zijn gewoon subversieve elementen en dienen ook zo behandeld te worden.quote:Op maandag 30 december 2024 14:13 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hitler liquideerde ook mensen met een andere mening
ik weet wat voor een soort schaapje jij 80 jaar geleden geweest moet zijn geweest.
Heb jij de indruk dat er mensen zijn die geloven wat ze zeggen?quote:Op maandag 30 december 2024 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb het niet over verbieden maar over de nutteloosheid van wat tegen complot gelovers te doen
men haalt er wel makkelijk de lafaards van tussen uitquote:Op maandag 30 december 2024 14:25 schreef HowardRoark het volgende:
Blijkbaar is het tegengaan van radicalisme iets waar sommigen niet consequent in kunnen zijn.
Hé en welkom op dit forum! Volgens mij ben je nieuw aangezien je inhoudelijk op onze huisnicht Mikeytt probeert te reageren. Tip: niet doenquote:Op maandag 30 december 2024 08:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En bij het weren van een haatbaard sta jij wel te schreeuwen?
Dat zegt vooral iets over jou dan over mijquote:Op maandag 30 december 2024 15:10 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Jij hebt geen andere mening, jij en je medewappies zijn gewoon subversieve elementen en dienen ook zo behandeld te worden.
Het zegt vooral heel duidelijk dat ik een hekel aan minderwaardig volk als collaborateurs en landverraders heb.quote:Op maandag 30 december 2024 15:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over jou dan over mij
Je hoeft niet de hele tijd over jezelf te schrijven in vragende vorm.quote:Op maandag 30 december 2024 11:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ben jij de kopieerautomaat van de overheid ofzo?
Oke, Xi Ping. Doe de groetjes aan Kim en Putin.quote:Op maandag 30 december 2024 15:43 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het zegt vooral heel duidelijk dat ik een hekel aan minderwaardig volk als collaborateurs en landverraders heb.
Collaborateur gespotquote:Op maandag 30 december 2024 15:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oke, Xi Ping. Doe de groetjes aan Kim en Putin.
Jawel, alles. De politie lapt hier op gezag van Halsema de grondwet aan de laars. Dit is nou het afbreken van de rechtsstaat.quote:Op maandag 30 december 2024 14:25 schreef HowardRoark het volgende:
Prima zet natuurlijk. Dit soort mafklappers hebben alleen maar een radicaliserend en opruiend effect in de samenleving, aan de hand van leugens en verzinsels. Dat is onwenselijk en heeft ook niets met de vrijheid van meningsuiting te maken.
Niet EU-burgers in je land toelaten is een gunst, Icke of welke haatbaard dan ook heeft geen recht om hier de boel te komen opstoken. Maar iedereen die zich eenmaal in Nederland bevindt heeft wel het recht te zeggen wat hij wil, daarvoor is geen toestemming nodig. Als er iets strafbaars wordt gezegd kan dat vervolgd, maar dat is wat anders.quote:Het is daarentegen wel erg bijzonder om te zien vanuit een bepaalde hoek dit wordt toejuicht, dezelfde hoek waar men stond te treuren dat haatprediker Mohammed Khatib van Samidoun de toegang tot Nederland recent werd ontzegd door het kabinet.
Blijkbaar is het tegengaan van radicalisme iets waar sommigen niet consequent in kunnen zijn.
- De demonstratie was niet verboden. Alleen Icke mocht er niet komen.quote:Op maandag 30 december 2024 15:38 schreef Origami94 het volgende:
Opmerkelijke claims lees ik:
- De PVV zou Icke verbieden
- De rechter heeft getoetst aan een wet die niet bestaat
- De demonstratie is verboden maar ook weer niet maar de politie deed wel de microfoon uit
Geen fan van de politiek maar ik neig ernaar om de "wappies" deze keer niet te geloven.
Nou, sinds Halsema op brute wijze in de rug werd aangevallen bij dat voetbalincident kan ik me prima voorstellen dat ze een beetje klaar is met situaties die potentieel behoorlijk uit de hand kunnen lopen.quote:Op maandag 30 december 2024 16:04 schreef Weltschmerz het volgende:
De politie lapt hier op gezag van Halsema de grondwet aan de laars.
dan zal je wel een hekel aan jezelf hebbenquote:Op maandag 30 december 2024 15:43 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het zegt vooral heel duidelijk dat ik een hekel aan minderwaardig volk als collaborateurs en landverraders heb.
Elke burger heeft ook het recht om te zeggen wat een niet-burger niet mocht komen zeggen.quote:Op maandag 30 december 2024 16:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel, alles. De politie lapt hier op gezag van Halsema de grondwet aan de laars. Dit is nou het afbreken van de rechtsstaat.
[..]
Niet EU-burgers in je land toelaten is een gunst, Icke of welke haatbaard dan ook heeft geen recht om hier de boel te komen opstoken. Maar iedereen die zich eenmaal in Nederland bevindt heeft wel het recht te zeggen wat hij wil, daarvoor is geen toestemming nodig. Als er iets strafbaars wordt gezegd kan dat vervolgd, maar dat is wat anders.
Mmm. Misschien dat Icke de uitnodiging van de verkeerde partij had ontvangen. Baudet begon in een tweet over een reptielenregering (schijnt bij Icke vandaan te komen) en redder Poetin in een filmpje van 30 seconden, oktober 22 of daaromtrent.quote:Op maandag 30 december 2024 16:16 schreef zuchtje het volgende:
[..]
- De demonstratie was niet verboden. Alleen Icke mocht er niet komen.
- De rechter heeft (op verzoek van Icke) uitspraak gedaan en hij mocht inderdaad (nog) niet naar Nederland
Meer informatie:
https://videre.fail/compl(...)esdemo-in-amsterdam/
Nog meer concurrentie voor Maurice. Waarom peilt hij niet ook bij de gewone man? En wat peilt hij?quote:Op maandag 30 december 2024 10:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hij richt zijn peilen op de elite
Het heeft nou niet bepaalde nieuwswaarde. Deze man is meedere jaren achter elkaar ook al geweigerd, om dezelfde reden. Kijk, dat wapperigheden blijven hangen in corona-modus dat is begrijpelijk. Die vinden het heerlijk om elke maand gelijkgestemden te ontmoeten. Dikke prima. Maar wat is de nieuwswaarde van die eeuwig durende klaagzang van anti-overheidsfiguren.quote:Op maandag 30 december 2024 14:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
omdat het ook in het nieuws is
https://www.hartvannederl(...)voeren-ten-koste-van
In de rug lijkt mij een beetje overdreven. Wilders is nooit fan geweest van Halsema. En zijn spindoctors weten dat zijn aanhangers het ook niet zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 16:17 schreef 215 het volgende:
Nou, sinds Halsema op brute wijze in de rug werd aangevallen bij dat voetbalincident kan ik me prima voorstellen dat ze een beetje klaar is met situaties die potentieel behoorlijk uit de hand kunnen lopen.
Geestelijke gezondheid lol. 1984 zaken. En Netanyahu is als democratisch gekozen leider gewoon welkom. Ook al is het een oorlogscrimineel, maar ik zie niet dat ze hem daarvoor gaan oppakken.quote:Op maandag 30 december 2024 16:17 schreef 215 het volgende:
De taak van een burgermeester is de veiligheid en geestelijke gezondheid bewaken. Dat doet ze prima hier. Deze haatprediker is ongewenst vreemdeling juist vanwege dat haat prediken, die moet je dus inderdaad geen achterdeur aanbieden. net zo goed als dat je de Taliban, Hamas of Netanyahu ook geen haat wil laten verkondigen hier.
Op maandag 30 december 2024 16:47 schreef Origami94 het volgende:Ik krijg altijd de indruk dat ze elkaar persoonlijk totaal niet mogen. Spindoctors maken daar gebruik van, om dit politiek uit te spinnen.quote:[..]
In de rug lijkt mij een beetje overdreven. Wilders is nooit fan geweest van Halsema. En zijn spindoctors weten dat zijn aanhangers het ook niet zijn.
Dus dan geld voor Poetin hetzelfde? Beetje flauw, maar kon het toch echt niet laten.quote:[..]
Geestelijke gezondheid lol. 1984 zaken. En Netanyahu is als democratisch gekozen leider gewoon welkom. Ook al is het een oorlogscrimineel, maar ik zie niet dat ze hem daarvoor gaan oppakken.
Wel heel kort door de bocht. Moedjahedien mocht het heten, met de paken en saoedi's. Alweer 50 jaar geleden zowat.quote:De Taliban is overigens ontstaan door de VS nadat Jimmy Carter werd verrast door de inval van Rusland in Afghanistan.
NSB-ers beweerden ook het beste voor te hebben met Nederland, maar heulden uiteindelijk met de bezetter. Het is m.a.w. wel duidelijk wat voor vlees we in de kuip hebben met pro-Russisch uitschot zoals jij en je medewappies.quote:Op maandag 30 december 2024 16:21 schreef Viesdik het volgende:
[..]
dan zal je wel een hekel aan jezelf hebben
Waren dat niet ingehuurde klagers?quote:Op maandag 30 december 2024 16:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Het heeft nou niet bepaalde nieuwswaarde. Deze man is meedere jaren achter elkaar ook al geweigerd, om dezelfde reden. Kijk, dat wapperigheden blijven hangen in corona-modus dat is begrijpelijk. Die vinden het heerlijk om elke maand gelijkgestemden te ontmoeten. Dikke prima. Maar wat is de nieuwswaarde van die eeuwig durende klaagzang van anti-overheidsfiguren.
Het is ook niet zozeer David Icke, maar meer iemand die tegen onze overheid is. Bij de eerste weigering lieten ze zijn haatspeech horen op de Dam. Toen klaagden de wappen dat alles in het Engels was
En op Fox als Trump rally met duizenden aanwezigen.quote:Op maandag 30 december 2024 17:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Beelden van deze 'vredesdemonstratie' zijn in het verleden vertoond op de Russische staatstelevisie.
Samen voor Nederland is de wappie-vereniging van Michel Reijinga, complotdenker van het eerste uur. Hij probeerde Samen voor Nederland als politieke partij in de tweede kamer te krijgen, met Laurens Buijs op de lijst. Er kwamen maar 5000 stemmen, veel te weinig voor een zetel.quote:Op maandag 30 december 2024 17:43 schreef yessie234 het volgende:
Wat dat "Samen voor Nederland" precies is, weet ik niet, in ieder geval vond FvD het wel en geschikte gelegenheid om op de Dam te gaan staan met het verhaal dat deze man door de IND toegang geweigerd is.
Is dat dus niet die man van Grauwe Eeuw? Dat was ook ene Michiel, ik zal eens kijken of daar bekende namen uit "het actie-wereldje" bij zitten. Die mensen geloven totaal niet wat ze verkondigen, het zijn beroeps- of vrijetijds querulanten. Wat er nog meer, 5G zendmasten in de brand steken, dat kliekje.quote:Op maandag 30 december 2024 17:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Samen voor Nederland is de wappie-vereniging van Michel Reijinga, complotdenker van het eerste uur. Hij probeerde Samen voor Nederland als politieke partij in de tweede kamer te krijgen, met Laurens Buijs op de lijst. Er kwamen maar 5000 stemmen, veel te weinig voor een zetel.
Reijinga is eigenlijk alleen de persoon achter het 'koffie drinken' op het museumplein.
Nee dat was Michael van Zeijl. Die kwam met het idee om Sinterklaas te liquideren.....quote:Op maandag 30 december 2024 17:55 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Is dat dus niet die man van Grauwe Eeuw? Dat was ook ene Michiel, ik zal eens kijken of daar bekende namen uit "het actie-wereldje" bij zitten. Die mensen geloven totaal niet wat ze verkondigen, het zijn beroeps- of vrijetijds querulanten. Wat er nog meer, 5G zendmasten in de brand steken, dat kliekje.
Dat zijn wel die lui met bijzonder gewelddadige uitspraken. Agent-provocateurschap druipt er vanaf.quote:Op maandag 30 december 2024 18:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee dat was Michael van Zeijl. Die kwam met het idee om Sinterklaas te liquideren.....
David Icke was overigens (ook) van mening dat 5G de bron was van corona.
Ze laat situaties uit de hand lopen, afhankelijk van haar politieke voorkeur.quote:Op maandag 30 december 2024 16:17 schreef 215 het volgende:
[..]
Nou, sinds Halsema op brute wijze in de rug werd aangevallen bij dat voetbalincident kan ik me prima voorstellen dat ze een beetje klaar is met situaties die potentieel behoorlijk uit de hand kunnen lopen.
Gelul.quote:De taak van een burgermeester is de veiligheid en geestelijke gezondheid bewaken.
Dat is haar keuze helemaal niet. Als ze weer uit de hoogte met haar sussende en zalvende woordjes komt terwijl ze rechtsbeginselen die ze niet snapt selectief toepast dan heb ik ook zin om met een rol ducttape haar mond af te plakken, maar ik mag dat net zo min als zij de politie mensen de mond mag laten snoeren.quote:Dat doet ze prima hier. Deze haatprediker is ongewenst vreemdeling juist vanwege dat haat prediken, die moet je dus inderdaad geen achterdeur aanbieden. net zo goed als dat je de Taliban, Hamas of Netanyahu ook geen haat wil laten verkondigen hier.
Ene Scott Ritter heeft ook een videoboodschap opgenomen voor het gezelschap op de Dam.quote:Op maandag 30 december 2024 18:10 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dat zijn wel die lui met bijzonder gewelddadige uitspraken. Agent-provocateurschap druipt er vanaf.
Is die Icke wel eens veroordeeld ergens? Ik zou die uitspraak wel eens willen zien. De vergelijking van reptielen met kille, laaghartige mensen is trouwens helemaal niet nieuw.
De pedojagers van Besseling, dat hoort ook bij die kliek.quote:Op maandag 30 december 2024 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ene Scott Ritter heeft ook een videoboodschap opgenomen voor het gezelschap op de Dam.
Al die wappies beschuldigen altijd iedereen maar voor pedofiel enzo. Maar als iemand voor Rusland is, dan is een veroordeling opeens geen probleem.
https://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Ritter
Die behoren, net als o.a. de Russen, tot de as van het kwaad, dus al die pro-Palestijnse "demonstraties" zijn ook regelrechte manifestaties van landverraders en collaborateurs.quote:Op maandag 30 december 2024 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ondertussen kom je wel dagelijks de Hamas-pijpers tegen op straat, lopen mensen met een PLO-sjaal rond en roepen ze op tot het wegvagen van Israel en vereren ze die gare kanjerpalestijnen.
Als dat gewoon mag is er echt nul komma nul reden om dan ook maar iemand te weren.
Ik heb iig geen hekel aan mezelfquote:Op maandag 30 december 2024 17:20 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
NSB-ers beweerden ook het beste voor te hebben met Nederland, maar heulden uiteindelijk met de bezetter. Het is m.a.w. wel duidelijk wat voor vlees we in de kuip hebben met pro-Russisch uitschot zoals jij en je medewappies.
Ritter was een moedige complottheoreticus ten tijde van de Irak hysterie. Het complot om te doen alsof er massavernietigingswapens in Irak waren om het dan maar te invaderen is overigens waar gebleken.quote:Op maandag 30 december 2024 18:36 schreef yessie234 het volgende:
Dat van Ritter gaat terug tot 2001, ik ga eens even kijken wat dat is, want het is de bekende story-telling.
Joh, AIVD houdt die autonomen in de gaten, dus de user is óf hun honeypot om te kijken wat er nog meer op af komt, of gescreend of hij niet verder gedragsmatig radicaliseert of aan het inventariseren hoe hier op gereageerd wordt (en Danny verhandeld die data) Beetje de pro-rus uithangen werkt erg goed om mensen op te stangen, net zoals de overdreven anti-semitisme roeptoeteren. Danny's kassa.quote:Op maandag 30 december 2024 17:20 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
NSB-ers beweerden ook het beste voor te hebben met Nederland, maar heulden uiteindelijk met de bezetter. Het is m.a.w. wel duidelijk wat voor vlees we in de kuip hebben met pro-Russisch uitschot zoals jij en je medewappies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |