En wat boeit jou het? Ben je zwakzinnig ofzo?quote:Op maandag 30 december 2024 11:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ben jij de kopieerautomaat van de overheid ofzo?
Wat boeit jou wat een ander zegt of vindt. Ben je zwakzinnig ofzo?
Hadden ze Hans Tellingen weer ingehuurd als onafhankelijke tellerquote:Op maandag 30 december 2024 11:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
als je dat gisteren zag, probeerde de wappies het beeld te geven dat de Dam stampvol stond.
Reptilliansquote:Op maandag 30 december 2024 11:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En over welke 'waarheid' hebben we het dan?
Ik heb het niet over verbieden maar over de nutteloosheid van wat tegen complot gelovers te doenquote:Op maandag 30 december 2024 10:20 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Vrijheid van geloof en overtuiging. Dat kan je niet verbieden.
Als er echt sprake is van het oproepen tot geweld, dan mag er maatregelen getroffen worden.
ZO niet, dan is de overheid en de rechtstaat zelf in overtreding.
Ik heb de speech van Icke teruggekeken en nergens zie ik iets dat 'aan de peilers van de maatschappij' zaagt. Ja hij wil dat mensen 'wakker worden' en heeft daar zijn eigen definitie voor. Ik vind dat heel wat anders dan haatimams die hier een kalifaat willen stichten. Het komt op mij over als een overreactie, wat je ook van zijn mening vindt.quote:Op maandag 30 december 2024 11:34 schreef zuchtje het volgende:
[..]
De maatschappij, en in extensie, de overheid, zijn 'we'
De overheid is er om de maatschappij te dienen. Veiligheid en stabiliteit is best wel belangrijk. Haatimams en andere sujetten die hier aan willen morrelen mogen buiten de poort blijven. We hebben niks aan mensen die aan de peilers van onze maatschappij willen zagen. Dat wil niet zeggen dat andere geluiden niet toegestaan zijn, want die demonstratie was er gewoon. Maar niet zonder directe buitenlandse inmenging. Het zou prima geweest zijn als er een schaap voor een microfoon een epistel van Icke voor zou lezen.
Nou ja, om nou aan Maurice de Hond te gaan zagen gaat ook weer een beetje te ver.quote:Op maandag 30 december 2024 12:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb de speech van Icke teruggekeken en nergens zie ik iets dat 'aan de peilers van de maatschappij' zaagt.
Dit gaat niet (meer) om vrijheid van meningsuiting, maar om collaboratie met een vijandig volk en moedwillige destabilisatie van onze samenleving.quote:Op maandag 30 december 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Vrijheid van meningsuiting heeft grenzen, die zijn hier absoluut bereikt.
omdat het ook in het nieuws isquote:Op maandag 30 december 2024 11:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom is hier een NWS topic voor aangemaakt?
Er was een wappiebraderie op de Dam, zoals elke laatste zondag van de maand. Onder leiding van Petra petraxyz. Niets nieuws. Dit betreft een klein groepje gekkies dat nog elke dag boos is dat ze niet naar de HEMA mochten tijdens de lockdown.
Hitler liquideerde ook mensen met een andere meningquote:Op maandag 30 december 2024 14:00 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dit gaat niet (meer) om vrijheid van meningsuiting, maar om collaboratie met een vijandig volk en moedwillige destabilisatie van onze samenleving.
Jij hebt geen andere mening, jij en je medewappies zijn gewoon subversieve elementen en dienen ook zo behandeld te worden.quote:Op maandag 30 december 2024 14:13 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hitler liquideerde ook mensen met een andere mening
ik weet wat voor een soort schaapje jij 80 jaar geleden geweest moet zijn geweest.
Heb jij de indruk dat er mensen zijn die geloven wat ze zeggen?quote:Op maandag 30 december 2024 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb het niet over verbieden maar over de nutteloosheid van wat tegen complot gelovers te doen
men haalt er wel makkelijk de lafaards van tussen uitquote:Op maandag 30 december 2024 14:25 schreef HowardRoark het volgende:
Blijkbaar is het tegengaan van radicalisme iets waar sommigen niet consequent in kunnen zijn.
Hé en welkom op dit forum! Volgens mij ben je nieuw aangezien je inhoudelijk op onze huisnicht Mikeytt probeert te reageren. Tip: niet doenquote:Op maandag 30 december 2024 08:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En bij het weren van een haatbaard sta jij wel te schreeuwen?
Dat zegt vooral iets over jou dan over mijquote:Op maandag 30 december 2024 15:10 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Jij hebt geen andere mening, jij en je medewappies zijn gewoon subversieve elementen en dienen ook zo behandeld te worden.
Het zegt vooral heel duidelijk dat ik een hekel aan minderwaardig volk als collaborateurs en landverraders heb.quote:Op maandag 30 december 2024 15:37 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over jou dan over mij
Je hoeft niet de hele tijd over jezelf te schrijven in vragende vorm.quote:Op maandag 30 december 2024 11:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ben jij de kopieerautomaat van de overheid ofzo?
Wat boeit jou wat een ander zegt of vindt. Ben je zwakzinnig ofzo?
Oke, Xi Ping. Doe de groetjes aan Kim en Putin.quote:Op maandag 30 december 2024 15:43 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het zegt vooral heel duidelijk dat ik een hekel aan minderwaardig volk als collaborateurs en landverraders heb.
Collaborateur gespotquote:Op maandag 30 december 2024 15:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oke, Xi Ping. Doe de groetjes aan Kim en Putin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |