abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216099445
quote:
13s.gif Op maandag 30 december 2024 17:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar ondertussen kom je wel dagelijks de Hamas-pijpers tegen op straat, lopen mensen met een PLO-sjaal rond en roepen ze op tot het wegvagen van Israel en vereren ze die gare kanjerpalestijnen.

Als dat gewoon mag is er echt nul komma nul reden om dan ook maar iemand te weren.
Die behoren, net als o.a. de Russen, tot de as van het kwaad, dus al die pro-Palestijnse "demonstraties" zijn ook regelrechte manifestaties van landverraders en collaborateurs.
pi_216099636
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 17:20 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
NSB-ers beweerden ook het beste voor te hebben met Nederland, maar heulden uiteindelijk met de bezetter. Het is m.a.w. wel duidelijk wat voor vlees we in de kuip hebben met pro-Russisch uitschot zoals jij en je medewappies.
Ik heb iig geen hekel aan mezelf
Maar zou ik 100% zijn als ik tripple booster ultra vaccinated corona proof zou zijn.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_216100052
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 18:36 schreef yessie234 het volgende:

Dat van Ritter gaat terug tot 2001, ik ga eens even kijken wat dat is, want het is de bekende story-telling.
Ritter was een moedige complottheoreticus ten tijde van de Irak hysterie. Het complot om te doen alsof er massavernietigingswapens in Irak waren om het dan maar te invaderen is overigens waar gebleken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_216100256
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 17:20 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
NSB-ers beweerden ook het beste voor te hebben met Nederland, maar heulden uiteindelijk met de bezetter. Het is m.a.w. wel duidelijk wat voor vlees we in de kuip hebben met pro-Russisch uitschot zoals jij en je medewappies.
Joh, AIVD houdt die autonomen in de gaten, dus de user is óf hun honeypot om te kijken wat er nog meer op af komt, of gescreend of hij niet verder gedragsmatig radicaliseert of aan het inventariseren hoe hier op gereageerd wordt (en Danny verhandeld die data) Beetje de pro-rus uithangen werkt erg goed om mensen op te stangen, net zoals de overdreven anti-semitisme roeptoeteren. Danny's kassa.
pi_216100321
Het is ook niet zo dat David Icke de enige is die er niet in komt vanwege zijn praatjes.
Mohammed Khatib van Samidoun is ook de toegang geweigerd. Deze meneer verheerlijkt geweld tegen Israel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_216100516
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 18:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Als het gezag zich niet aan de wet houdt dan is het geen rechtsstaat maar een politiestaat.
Nee, het is pas fout als je daar geen proces tegen mag voeren. Ga je gerust je gang en klaag haar aan bij de rechtbank in plaats van hier. We wachten af.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_216100577
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 19:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is ook niet zo dat David Icke de enige is die er niet in komt vanwege zijn praatjes.
Mohammed Khatib van Samidoun is ook de toegang geweigerd. Deze meneer verheerlijkt geweld tegen Israel.
Ze zijn van allerlei gezindten en soorten. Als die Icke zijn ideeën in romanvorm had opgeschreven, was er waarschijnlijk niet zoveel aan de hand geweest.
pi_216100959
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 19:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ritter was een moedige complottheoreticus ten tijde van de Irak hysterie. Het complot om te doen alsof er massavernietigingswapens in Irak waren om het dan maar te invaderen is overigens waar gebleken.
Ik snap nooit zo waarom mensen weerstand bieden tegen mensen die vermeende complotten verspreiden.
Zijn mensen bang dat ze zelf gaan nadenken? Bang dat er misschien toch waarheid is zit wat wij niet mogen weten?
En al is het bullshit, waarom reageren ze allemaal zo overdreven. Als het allemaal bullshit is, wat boeit het iemand dan dat het gezegd wordt?

Volgens mij zit er een gigantisch trollenleger op dit platform.
pi_216101011
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 19:17 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Joh, AIVD houdt die autonomen in de gaten, dus de user is óf hun honeypot om te kijken wat er nog meer op af komt, of gescreend of hij niet verder gedragsmatig radicaliseert of aan het inventariseren hoe hier op gereageerd wordt (en Danny verhandeld die data) Beetje de pro-rus uithangen werkt erg goed om mensen op te stangen, net zoals de overdreven anti-semitisme roeptoeteren. Danny's kassa.
Of jij werkt voor de AIVD om mensen zoals ik in de gaten te houden en een soort anti-campagne op te zetten tegen vrijheidsdenkers zoals ik ;)
Maar heel NL mag weten hoe ik denk.. dus dat maakt mij niet zoveel uit. Omdat ik gewoon geen schimmig spel speel.
pi_216103784
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 15:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Hé en welkom op dit forum! Volgens mij ben je nieuw aangezien je inhoudelijk op onze huisnicht Mikeytt probeert te reageren. Tip: niet doen :)
Huisgeslachtsfluïdemafkees bedoel je.

Je hebt gelijk. De act nikkon/star/mikey...
Meh.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216107267
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 19:25 schreef 215 het volgende:

[..]
Nee, het is pas fout als je daar geen proces tegen mag voeren.
Nee, in een rechtsstaat houdt de overheid zich aan de wet.
quote:
Ga je gerust je gang en klaag haar aan bij de rechtbank in plaats van hier. We wachten af.
En dan is de mond al gesnoerd, in het geval de rechter recht zou spreken op basis van de wet dan, want dat doen die ook niet meer.
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 19:41 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik snap nooit zo waarom mensen weerstand bieden tegen mensen die vermeende complotten verspreiden.
Zijn mensen bang dat ze zelf gaan nadenken? Bang dat er misschien toch waarheid is zit wat wij niet mogen weten?
En al is het bullshit, waarom reageren ze allemaal zo overdreven. Als het allemaal bullshit is, wat boeit het iemand dan dat het gezegd wordt?

De geesten rijp maken voor nog meer censuur.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_216114954
er is nu zelfs een liedjesartiest die een liedje heeft gemaakt, en ze is haar contract kwijt. Haar liedje gaat over wapperigheden. Of het allemaal echt waar is weet je nooit zeker, het kan ook zijn dat ze een verzonnen verhaal gebruikt om de publiciteit. Haar liedje heet Karmageddon, de vrouw noemt zichzelf Iyah May.
pi_216115582
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 19:41 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Als een groep mensen bij jou in de buurt informatie gaat verspreiden dat jij een kinderverkrachter bent, dan heb je daar geen problemen mee?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_216115634
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 11:17 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Als een groep mensen bij jou in de buurt informatie gaat verspreiden dat jij een kinderverkrachter bent, dan heb je daar geen problemen mee?
Er is nogal een wettelijk strafbaar verschil tussen het verspreiden van laster of het verspreiden van wappie-ideeen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_216115648
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 11:20 schreef Montagui het volgende:

[..]
Er is nogal een wettelijk strafbaar verschil tussen het verspreiden van laster of het verspreiden van wappie-ideeen.
Wappies noemen echt iedereen en zijn moeder met een andere mening een pedo he.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_216115709
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 11:21 schreef Hallojo het volgende:

[..]
En als die persoon dan veroordeeld is voor pedofilie, en tegen de Nederlandse overheid is dan is het opeens weer een goede vriend. (Scott Ritter was spreker op de dam via een groot scherm)
https://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Ritter

[ Bericht 7% gewijzigd door spectrumanalyser op 31-12-2024 12:07:24 ]
pi_216115732
quote:

[..]
Er is zelfs een compleet pedonetwerk volgens hen, bestaande uit politici en zelfs leden van het koningshuis. Er is daar op een bepaald moment echt massaal kortsluiting ontstaan in de hoofden van dat soort lieden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 31 december 2024 @ 11:27:05 #114
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_216115748
Sommige Mongolen kan je gewoon beter weren en geen platform bieden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_216115797
quote:

[..]
Is Icke ook zo iemand?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_216116759
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 11:29 schreef Montagui het volgende:

[..]
Is Icke ook zo iemand?
Icke is er zo een die gelooft dat er buitenaardse reptielen in mensengedaante onder ons zijn. Ik denk dat ik met de beste wil van de wereld met zo iemand geen normaal gesprek zou kunnen voeren zonder mijn geduld te verliezen.

Baudet slaat overigens dezelfde onzin uit als Icke, waaruit je kan concluderen dat het een Icke fanboy is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216117330
Bij David Icke is het een optelling van xenofobische, racistische en anti-overheids-uitlatingen.
De man is alleen maar populair doordat de toegang is ontzegt. Het is niet zo dat de boekjes van David Icke hier in Nederland veel verkocht worden.
pi_216117425
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 12:18 schreef Hathor het volgende:

[..]
Icke is er zo een die gelooft dat er buitenaardse reptielen in mensengedaante onder ons zijn. Ik denk dat ik met de beste wil van de wereld met zo iemand geen normaal gesprek zou kunnen voeren zonder mijn geduld te verliezen.

Baudet slaat overigens dezelfde onzin uit als Icke, waaruit je kan concluderen dat het een Icke fanboy is.
In overdrachtelijke zin zit onze wereld vol met 'reptilians' en erger.

Als dit een Russell T. Davies Doctor Who
avontuur was, was de -stand in- Hillary Clinton ook een reptilian, maar één die het goed bedoelde maar de zoogdier emoties niet zo goed kon nabootsen.
pi_216117629
Censuur in Nederland: goed
Censuur in China: slecht
pi_216117698
reptilllians blijkbaar aan het winnen
zal niet lang meer duren
pi_216117826
Heb geen hoge pet op van Icke, maar het lijkt erop dat hij wat informatie heeft die de overheid niet publiekelijk wil hebben. Kan geen andere verklaring bedenken. Als er duidelijk wordt opgeroepen tot geweld zou het nog te begrijpen zijn, maar dat is overduidelijk niet het geval.
pi_216117869
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 11:17 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Dat is echt totaal niet hetzelfde.
pi_216118288
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 13:08 schreef Loverboii het volgende:
reptilllians blijkbaar aan het winnen
zal niet lang meer duren
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216118388
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 13:05 schreef QAnonn het volgende:
Censuur in Nederland: goed
Censuur in China: slecht
censuur? De achterlijke boodschap van David Icke is opgelezen op de Dam. Niet dat iemand dat ook maar door heeft gekregen, inclusief ene QAnonn. Kortom, zo bijzonder was die boodschap ook weer niet.
pi_216118406
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 22:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, in een rechtsstaat houdt de overheid zich aan de wet.
...
En dan is de mond al gesnoerd, in het geval de rechter recht zou spreken op basis van de wet dan, want dat doen die ook niet meer.

Dan kan je nog naar het Europees hof natuurlijk. O nee, heel Europa is in jouw ogen ook erg corrupt natuurlijk.

Nou, misschien weet je op deze wereld nog wel elders een plekje te vinden waar de het wel eerlijk er aan toe gaat. snel verhuizen dan maar voor ze je hier opsluiten in een heropvoedingskamp wegens een niet welgevallige mening. /s
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_216118631
Heerlijk hoe hier mensen denken dat David Icke iets weet wat onze overheid niet weet.

Jahoor. David Icke.
Daarom hebben Facebook en YouTube zijn social media-accounts verwijderd. David Icke weet teveel.
pi_216118959
David Icke, de genie. Hij kent ook de tiende symfonie van Beethoven volledig en zijn theorie werkt ook tegen huurverhoging.
pi_216119108
Wat moet je toch een ongelooflijk dom mens zijn om akkoord te gaan met censuur omdat je de mening dom vindt. Ironisch.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')