abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216094774
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 14:13 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Hitler liquideerde ook mensen met een andere mening
ik weet wat voor een soort schaapje jij 80 jaar geleden geweest moet zijn geweest.
Jij hebt geen andere mening, jij en je medewappies zijn gewoon subversieve elementen en dienen ook zo behandeld te worden.
pi_216094780
Want een ankerland is Nederland ook in dit soort situaties. Vrijheid amehoela.
pi_216094961
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik heb het niet over verbieden maar over de nutteloosheid van wat tegen complot gelovers te doen
Heb jij de indruk dat er mensen zijn die geloven wat ze zeggen?
pi_216095250
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2024 14:25 schreef HowardRoark het volgende:

Blijkbaar is het tegengaan van radicalisme iets waar sommigen niet consequent in kunnen zijn.
men haalt er wel makkelijk de lafaards van tussen uit
pi_216095276
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 08:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En bij het weren van een haatbaard sta jij wel te schreeuwen?
Hé en welkom op dit forum! Volgens mij ben je nieuw aangezien je inhoudelijk op onze huisnicht Mikeytt probeert te reageren. Tip: niet doen :)
pi_216095365
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 15:10 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Jij hebt geen andere mening, jij en je medewappies zijn gewoon subversieve elementen en dienen ook zo behandeld te worden.
Dat zegt vooral iets over jou dan over mij
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_216095387
Opmerkelijke claims lees ik:

- De PVV zou Icke verbieden
- De rechter heeft getoetst aan een wet die niet bestaat
- De demonstratie is verboden maar ook weer niet maar de politie deed wel de microfoon uit

Geen fan van de politiek maar ik neig ernaar om de "wappies" deze keer niet te geloven.
pi_216095537
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 15:37 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Dat zegt vooral iets over jou dan over mij
Het zegt vooral heel duidelijk dat ik een hekel aan minderwaardig volk als collaborateurs en landverraders heb. :Y
pi_216095572
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 11:22 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ben jij de kopieerautomaat van de overheid ofzo? :')

Wat boeit jou wat een ander zegt of vindt. Ben je zwakzinnig ofzo?
Je hoeft niet de hele tijd over jezelf te schrijven in vragende vorm.
pi_216095671
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 15:43 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Het zegt vooral heel duidelijk dat ik een hekel aan minderwaardig volk als collaborateurs en landverraders heb. :Y
Oke, Xi Ping. Doe de groetjes aan Kim en Putin.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_216095708
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 15:51 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Oke, Xi Ping. Doe de groetjes aan Kim en Putin.
Collaborateur gespot
pi_216095915
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2024 14:25 schreef HowardRoark het volgende:
Prima zet natuurlijk. Dit soort mafklappers hebben alleen maar een radicaliserend en opruiend effect in de samenleving, aan de hand van leugens en verzinsels. Dat is onwenselijk en heeft ook niets met de vrijheid van meningsuiting te maken.
Jawel, alles. De politie lapt hier op gezag van Halsema de grondwet aan de laars. Dit is nou het afbreken van de rechtsstaat.

quote:
Het is daarentegen wel erg bijzonder om te zien vanuit een bepaalde hoek dit wordt toejuicht, dezelfde hoek waar men stond te treuren dat haatprediker Mohammed Khatib van Samidoun de toegang tot Nederland recent werd ontzegd door het kabinet.

Blijkbaar is het tegengaan van radicalisme iets waar sommigen niet consequent in kunnen zijn.
Niet EU-burgers in je land toelaten is een gunst, Icke of welke haatbaard dan ook heeft geen recht om hier de boel te komen opstoken. Maar iedereen die zich eenmaal in Nederland bevindt heeft wel het recht te zeggen wat hij wil, daarvoor is geen toestemming nodig. Als er iets strafbaars wordt gezegd kan dat vervolgd, maar dat is wat anders.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_216096215
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 15:38 schreef Origami94 het volgende:
Opmerkelijke claims lees ik:

- De PVV zou Icke verbieden
- De rechter heeft getoetst aan een wet die niet bestaat
- De demonstratie is verboden maar ook weer niet maar de politie deed wel de microfoon uit

Geen fan van de politiek maar ik neig ernaar om de "wappies" deze keer niet te geloven.
- De demonstratie was niet verboden. Alleen Icke mocht er niet komen.
- De rechter heeft (op verzoek van Icke) uitspraak gedaan en hij mocht inderdaad (nog) niet naar Nederland

Meer informatie:
https://videre.fail/compl(...)esdemo-in-amsterdam/
pi_216096218
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 16:04 schreef Weltschmerz het volgende:
De politie lapt hier op gezag van Halsema de grondwet aan de laars.
Nou, sinds Halsema op brute wijze in de rug werd aangevallen bij dat voetbalincident kan ik me prima voorstellen dat ze een beetje klaar is met situaties die potentieel behoorlijk uit de hand kunnen lopen.

De taak van een burgermeester is de veiligheid en geestelijke gezondheid bewaken. Dat doet ze prima hier. Deze haatprediker is ongewenst vreemdeling juist vanwege dat haat prediken, die moet je dus inderdaad geen achterdeur aanbieden. net zo goed als dat je de Taliban, Hamas of Netanyahu ook geen haat wil laten verkondigen hier.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_216096324
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 15:43 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
dan zal je wel een hekel aan jezelf hebben
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_216096344
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 16:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Jawel, alles. De politie lapt hier op gezag van Halsema de grondwet aan de laars. Dit is nou het afbreken van de rechtsstaat.
[..]
Niet EU-burgers in je land toelaten is een gunst, Icke of welke haatbaard dan ook heeft geen recht om hier de boel te komen opstoken. Maar iedereen die zich eenmaal in Nederland bevindt heeft wel het recht te zeggen wat hij wil, daarvoor is geen toestemming nodig. Als er iets strafbaars wordt gezegd kan dat vervolgd, maar dat is wat anders.
Elke burger heeft ook het recht om te zeggen wat een niet-burger niet mocht komen zeggen.

Er is hier gewoon een Nederlander de mond gesnoerd. Preventief inderdaad.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_216096532
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 16:16 schreef zuchtje het volgende:

[..]
- De demonstratie was niet verboden. Alleen Icke mocht er niet komen.
- De rechter heeft (op verzoek van Icke) uitspraak gedaan en hij mocht inderdaad (nog) niet naar Nederland

Meer informatie:
https://videre.fail/compl(...)esdemo-in-amsterdam/
Mmm. Misschien dat Icke de uitnodiging van de verkeerde partij had ontvangen. Baudet begon in een tweet over een reptielenregering (schijnt bij Icke vandaan te komen) en redder Poetin in een filmpje van 30 seconden, oktober 22 of daaromtrent.

[ Bericht 3% gewijzigd door yessie234 op 30-12-2024 16:40:15 ]
  maandag 30 december 2024 @ 16:31:26 #82
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216096613
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 10:46 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Hij richt zijn peilen op de elite
Nog meer concurrentie voor Maurice. Waarom peilt hij niet ook bij de gewone man? En wat peilt hij?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_216096847
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 14:07 schreef Viesdik het volgende:

[..]
omdat het ook in het nieuws is
https://www.hartvannederl(...)voeren-ten-koste-van
Het heeft nou niet bepaalde nieuwswaarde. Deze man is meedere jaren achter elkaar ook al geweigerd, om dezelfde reden. Kijk, dat wapperigheden blijven hangen in corona-modus dat is begrijpelijk. Die vinden het heerlijk om elke maand gelijkgestemden te ontmoeten. Dikke prima. Maar wat is de nieuwswaarde van die eeuwig durende klaagzang van anti-overheidsfiguren.
Het is ook niet zozeer David Icke, maar meer iemand die tegen onze overheid is. Bij de eerste weigering lieten ze zijn haatspeech horen op de Dam. Toen klaagden de wappen dat alles in het Engels was :W
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_216096962
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 16:17 schreef 215 het volgende:
Nou, sinds Halsema op brute wijze in de rug werd aangevallen bij dat voetbalincident kan ik me prima voorstellen dat ze een beetje klaar is met situaties die potentieel behoorlijk uit de hand kunnen lopen.
In de rug lijkt mij een beetje overdreven. Wilders is nooit fan geweest van Halsema. En zijn spindoctors weten dat zijn aanhangers het ook niet zijn.
quote:
De taak van een burgermeester is de veiligheid en geestelijke gezondheid bewaken. Dat doet ze prima hier. Deze haatprediker is ongewenst vreemdeling juist vanwege dat haat prediken, die moet je dus inderdaad geen achterdeur aanbieden. net zo goed als dat je de Taliban, Hamas of Netanyahu ook geen haat wil laten verkondigen hier.
Geestelijke gezondheid lol. 1984 zaken. En Netanyahu is als democratisch gekozen leider gewoon welkom. Ook al is het een oorlogscrimineel, maar ik zie niet dat ze hem daarvoor gaan oppakken.

De Taliban is overigens ontstaan door de VS nadat Jimmy Carter werd verrast door de inval van Rusland in Afghanistan.
pi_216097164
[quote]0s.gif Op maandag 30 december 2024 16:47 schreef Origami94 het volgende:

quote:
[..]
In de rug lijkt mij een beetje overdreven. Wilders is nooit fan geweest van Halsema. En zijn spindoctors weten dat zijn aanhangers het ook niet zijn.
Ik krijg altijd de indruk dat ze elkaar persoonlijk totaal niet mogen. Spindoctors maken daar gebruik van, om dit politiek uit te spinnen.
quote:
[..]
Geestelijke gezondheid lol. 1984 zaken. En Netanyahu is als democratisch gekozen leider gewoon welkom. Ook al is het een oorlogscrimineel, maar ik zie niet dat ze hem daarvoor gaan oppakken.
Dus dan geld voor Poetin hetzelfde? Beetje flauw, maar kon het toch echt niet laten.
quote:
De Taliban is overigens ontstaan door de VS nadat Jimmy Carter werd verrast door de inval van Rusland in Afghanistan.
Wel heel kort door de bocht. Moedjahedien mocht het heten, met de paken en saoedi's. Alweer 50 jaar geleden zowat.
pi_216097676
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 16:21 schreef Viesdik het volgende:

[..]
dan zal je wel een hekel aan jezelf hebben
NSB-ers beweerden ook het beste voor te hebben met Nederland, maar heulden uiteindelijk met de bezetter. Het is m.a.w. wel duidelijk wat voor vlees we in de kuip hebben met pro-Russisch uitschot zoals jij en je medewappies.
pi_216097946
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 16:41 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Het heeft nou niet bepaalde nieuwswaarde. Deze man is meedere jaren achter elkaar ook al geweigerd, om dezelfde reden. Kijk, dat wapperigheden blijven hangen in corona-modus dat is begrijpelijk. Die vinden het heerlijk om elke maand gelijkgestemden te ontmoeten. Dikke prima. Maar wat is de nieuwswaarde van die eeuwig durende klaagzang van anti-overheidsfiguren.
Het is ook niet zozeer David Icke, maar meer iemand die tegen onze overheid is. Bij de eerste weigering lieten ze zijn haatspeech horen op de Dam. Toen klaagden de wappen dat alles in het Engels was :W
Waren dat niet ingehuurde klagers?
pi_216097989
Beelden van deze 'vredesdemonstratie' zijn in het verleden vertoond op de Russische staatstelevisie.
  maandag 30 december 2024 @ 17:41:25 #89
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216098144
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 17:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Beelden van deze 'vredesdemonstratie' zijn in het verleden vertoond op de Russische staatstelevisie.
En op Fox als Trump rally met duizenden aanwezigen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_216098330
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 17:43 schreef yessie234 het volgende:
Wat dat "Samen voor Nederland" precies is, weet ik niet, in ieder geval vond FvD het wel en geschikte gelegenheid om op de Dam te gaan staan met het verhaal dat deze man door de IND toegang geweigerd is.
Samen voor Nederland is de wappie-vereniging van Michel Reijinga, complotdenker van het eerste uur. Hij probeerde Samen voor Nederland als politieke partij in de tweede kamer te krijgen, met Laurens Buijs op de lijst. Er kwamen maar 5000 stemmen, veel te weinig voor een zetel.

Reijinga is eigenlijk alleen de persoon achter het 'koffie drinken' op het museumplein.
pi_216098457
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 17:49 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Samen voor Nederland is de wappie-vereniging van Michel Reijinga, complotdenker van het eerste uur. Hij probeerde Samen voor Nederland als politieke partij in de tweede kamer te krijgen, met Laurens Buijs op de lijst. Er kwamen maar 5000 stemmen, veel te weinig voor een zetel.

Reijinga is eigenlijk alleen de persoon achter het 'koffie drinken' op het museumplein.
Is dat dus niet die man van Grauwe Eeuw? Dat was ook ene Michiel, ik zal eens kijken of daar bekende namen uit "het actie-wereldje" bij zitten. Die mensen geloven totaal niet wat ze verkondigen, het zijn beroeps- of vrijetijds querulanten. Wat er nog meer, 5G zendmasten in de brand steken, dat kliekje.
pi_216098646
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 17:55 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Is dat dus niet die man van Grauwe Eeuw? Dat was ook ene Michiel, ik zal eens kijken of daar bekende namen uit "het actie-wereldje" bij zitten. Die mensen geloven totaal niet wat ze verkondigen, het zijn beroeps- of vrijetijds querulanten. Wat er nog meer, 5G zendmasten in de brand steken, dat kliekje.
Nee dat was Michael van Zeijl. Die kwam met het idee om Sinterklaas te liquideren.....

David Icke was overigens (ook) van mening dat 5G de bron was van corona.
pi_216098753
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 18:06 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Nee dat was Michael van Zeijl. Die kwam met het idee om Sinterklaas te liquideren.....

David Icke was overigens (ook) van mening dat 5G de bron was van corona.
Dat zijn wel die lui met bijzonder gewelddadige uitspraken. Agent-provocateurschap druipt er vanaf.

Is die Icke wel eens veroordeeld ergens? Ik zou die uitspraak wel eens willen zien. De vergelijking van reptielen met kille, laaghartige mensen is trouwens helemaal niet nieuw.
pi_216098892
quote:

[..]
Ze laat situaties uit de hand lopen, afhankelijk van haar politieke voorkeur.

quote:
De taak van een burgermeester is de veiligheid en geestelijke gezondheid bewaken.
Gelul.

quote:
Dat doet ze prima hier. Deze haatprediker is ongewenst vreemdeling juist vanwege dat haat prediken, die moet je dus inderdaad geen achterdeur aanbieden. net zo goed als dat je de Taliban, Hamas of Netanyahu ook geen haat wil laten verkondigen hier.
Dat is haar keuze helemaal niet. Als ze weer uit de hoogte met haar sussende en zalvende woordjes komt terwijl ze rechtsbeginselen die ze niet snapt selectief toepast dan heb ik ook zin om met een rol ducttape haar mond af te plakken, maar ik mag dat net zo min als zij de politie mensen de mond mag laten snoeren.

Wat jij je allemaal wel niet voor kan stellen is niet relevant. Als het gezag zich niet aan de wet houdt dan is het geen rechtsstaat maar een politiestaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_216098963
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 18:10 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Dat zijn wel die lui met bijzonder gewelddadige uitspraken. Agent-provocateurschap druipt er vanaf.

Is die Icke wel eens veroordeeld ergens? Ik zou die uitspraak wel eens willen zien. De vergelijking van reptielen met kille, laaghartige mensen is trouwens helemaal niet nieuw.
Ene Scott Ritter heeft ook een videoboodschap opgenomen voor het gezelschap op de Dam.

Al die wappies beschuldigen altijd iedereen maar voor pedofiel enzo. Maar als iemand voor Rusland is, dan is een veroordeling opeens geen probleem.
https://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Ritter
pi_216099367
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ene Scott Ritter heeft ook een videoboodschap opgenomen voor het gezelschap op de Dam.

Al die wappies beschuldigen altijd iedereen maar voor pedofiel enzo. Maar als iemand voor Rusland is, dan is een veroordeling opeens geen probleem.
https://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Ritter
De pedojagers van Besseling, dat hoort ook bij die kliek.

Die man die zich Martin Vrijland noemt, is ook die kant opgegaan, die begon ook met zelf op onderzoek gaan op de plek waar een of twee vermoorde kinderen gevonden waren.

Micha Kat kreeg ze ook langs toen hij nog bij NRC werkte, zit volgens mij vast in Noord-Ierland?

Het schijnt dat er mensen zijn die hier iets mee verdienen.

Dat van Ritter gaat terug tot 2001, ik ga eens even kijken wat dat is, want het is de bekende story-telling.

Ritter Sport, herinner ik me weer, dat "grapje". Dat zat bij pedofiele netwerken in Nederland. Dat gedoe om art. 1 grondwet.

[ Bericht 2% gewijzigd door yessie234 op 30-12-2024 19:09:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')