SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Superlachen.quote:Op zondag 29 december 2024 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon de grappige kant van zijn fanatieke Neo-Nazisme.
Oja ik moet wat boeken in mijn werk tas stoppen voor zo'n mini biebquote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende: [..] Was naar een paar minibiebs gelopen om wat boeken te dumpen maar was toch minder ver dan ik dacht.
Leuk karretje om boodschappen mee te doenquote:Op zondag 29 december 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeg @:uitstraling
Ik vind de Panzerkampfwagen VIII Maus wel iets weghebben van:
https://www.change.inc/mo(...)km-actieradius-32835
Nieuwe voornemen om in 2025 een Karen te zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n buurman beneden is weer aan het klussen. Dit duurt nu al zowat het hele jaar.
Ik wil een Karen zijn en er wat van zeggen
Was netjes geweest als hij een briefje in al jullie brievenbussen had gedaan met: yo, ben aan het klussen en sorry voor de overlast en het gaat tot datum xxx duren.quote:Op zondag 29 december 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n buurman beneden is weer aan het klussen. Dit duurt nu al zowat het hele jaar.
Doe hetquote:Op zondag 29 december 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Is ook niet te doen als je je hele appartement stript en verbouwt. Hij was een paar weken stil.quote:Op zondag 29 december 2024 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was netjes geweest als hij een briefje in al jullie brievenbussen had gedaan met: yo, ben aan het klussen en sorry voor de overlast en het gaat tot datum xxx duren.
Maar goed... wie ben ik.. om zoiets te vinden.
Nou, dat bedoel ik maar.quote:Op zondag 29 december 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook niet te doen als je je hele appartement stript en verbouwt. Hij was een paar weken stil.
Gewoon in de buurt-WhatsAppgroep. Dat het op een zondag echt niet kan.quote:Op zondag 29 december 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Dat is de digitale hel.quote:
Dreigen met de eeuwigdurende hel.quote:Op zondag 29 december 2024 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon in de buurt-WhatsAppgroep. Dat het op een zondag echt niet kan.
Als er geklust moet worden moet er geklust wordenquote:Op zondag 29 december 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen bad.quote:Op zondag 29 december 2024 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snap ik. Wat moet je anders in godsnaam aan in bad.
Maar dan digitaal.quote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dreigen met de eeuwigdurende hel.
Misschien wil die buurman alleen maar (vleselijke) aandacht en zijn dit zijn lokgeluiden?quote:Op zondag 29 december 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook niet te doen als je je hele appartement stript en verbouwt. Hij was een paar weken stil.
Amerika, invriezen of die iemand?quote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kom net een filmpje tegen van iemand die zich wil laten invriezen in Amerika.
Zhe horreur.
Niet Amerika invriezen, maar diegene wil zich laten invriezen IN Amerikaquote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Amerika, invriezen of die iemand?
Zijn altijd vaste onderwerpenquote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Zou vast een mooie buurtapp zijn. Lekker klagen over iedereen.
Winterslaap lijkt me ook wel lekker.quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet Amerika invriezen, maar diegene wil zich laten invriezen IN Amerika
Zodat ze hem later tot leven kunnen wekken als de technologie daar is
Vergeet het parkeren niet.quote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn altijd vaste onderwerpen
- Vuurwerk
- Hondenpoep
- Geluidsoverlast / zwerfafval
Mij ook, maar onze bejaarden gaan naar Benidorm om te overwinterenquote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Winterslaap lijkt me ook wel lekker.
Ja, maar dat is niet meer zo anoniem, dus dat komt te dichtbijquote:
We hebben hier ook een buurtapp ofzo want staat op een bordje in begin van de straat maar geen idee hoe ik daar überhaupt lid van kan worden.quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Zou vast een mooie buurtapp zijn. Lekker klagen over iedereen.
Zou op zich wel lachen kunnen zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet Amerika invriezen, maar diegene wil zich laten invriezen IN Amerika
Zodat ze hem later tot leven kunnen wekken als de technologie daar is
- Ongewenste kookluchtjesquote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn altijd vaste onderwerpen
- Vuurwerk
- Hondenpoep
- Geluidsoverlast / zwerfafval
Maar via de app klagen is wel makkelijker dan gewoon face to facequote:Op zondag 29 december 2024 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet meer zo anoniem, dus dat komt te dichtbij
Superlachen.quote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou op zich wel lachen kunnen zijn.
US TT.quote:
-Weg-quote:
- Genocidequote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Ongewenste kookluchtjes
- Vreemdgangers
- Muzieksmaak
- Naaktloperij
- Jaloezie
Nee zou ik ook wel een beetje bullshit vinden voor mezelf. Kijk zo belangrijk vind ik mezelf natuurlijk ook weer niet.quote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Superlachen.
Ik weet niet.. zou voor mij niet hoevenLaat mij maar ergens verteren op een natuurbegraafplaats, waar iedereen over 100 jaar toch het bestaan van vergeet
Ja klopt, alleen kan dat wel daadwerkelijk leiden tot een face to face gesprek en das meestal engquote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar via de app klagen is wel makkelijker dan gewoon face to face![]()
Ik snap wel dat er vreemdgangers zijn als er ook naaktlopers zijnquote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Ongewenste kookluchtjes
- Vreemdgangers
- Muzieksmaak
- Naaktloperij
- Jaloezie
En wie weet hoeveel de wereld verandert is + familie en vrienden zijn er nietquote:Op zondag 29 december 2024 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee zou ik ook wel een beetje bullshit vinden voor mezelf. Kijk zo belangrijk vind ik mezelf natuurlijk ook weer niet.
Alhoewel![]()
Ik wist hetquote:
De meeste naaktlopers zijn minder aantrekkelijk dan een kaalgeplukte diepvrieskip.quote:Op zondag 29 december 2024 15:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik snap wel dat er vreemdgangers zijn als er ook naaktlopers zijn
Dit is wel waar.quote:Op zondag 29 december 2024 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste naaktlopers zijn minder aantrekkelijk dan een kaalgeplukte diepvrieskip.
Zijn dan wel zelfverzekerdquote:Op zondag 29 december 2024 15:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste naaktlopers zijn minder aantrekkelijk dan een kaalgeplukte diepvrieskip.
Er staat hier regelmatig een klein hokje OP de streep (als in: de streep ligt in het midden onder de auto).quote:Op zondag 29 december 2024 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Buurvrouw kan dus niet binnen de lijntjes parkeren. Nu staat er een kleiner autootje. Geen idee hoe of wat want er staat wel vaker een andere auto ineens. Nu stond er een C1.
WEER MET DE WIELEN BUITEN DAT VAK. Het is een skelter. Hoezo lukt het niet.
Geniet0nquote:Op zondag 29 december 2024 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Buurvrouw kan dus niet binnen de lijntjes parkeren. Nu staat er een kleiner autootje. Geen idee hoe of wat want er staat wel vaker een andere auto ineens. Nu stond er een C1.
WEER MET DE WIELEN BUITEN DAT VAK. Het is een skelter. Hoezo lukt het niet.
Van die kaartjes van Flesquote:Op zondag 29 december 2024 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Passief agressief briefjes onder de ruitenwisser leggen.
Of in de buurt - app!quote:Op zondag 29 december 2024 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Passief agressief briefjes onder de ruitenwisser leggen.
Da's wel lastig inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wie weet hoeveel de wereld verandert is + familie en vrienden zijn er niet
Moet je weer nieuwe maken (niet nieuwe familie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ben niet helemaal tevreden, denk te veel vulling
Ik denk dat ik liever eeuwige rust wilquote:Op zondag 29 december 2024 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da's wel lastig inderdaad.
Maar de verandering in de wereld lijkt me wel weer heel vet om te zien. Dan wordt een geschiedenisboekje pas echt boeiend.
"Even nieuwe beltegoed kopen."quote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou bijna een pre-paid simkaart daarvoor aanschaffen.
Meeste mensen vinden andere tijden maar niks.quote:Op zondag 29 december 2024 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da's wel lastig inderdaad.
Maar de verandering in de wereld lijkt me wel weer heel vet om te zien. Dan wordt een geschiedenisboekje pas echt boeiend.
Een auto op snelheid is iets lastiger te handelen dan een kleurpotlood tbh.quote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik trouwens nog weleens opmerkelijk vind is dat mensen op de snelweg (jaja) in een bocht, volledig op de vluchtstrook uitkomen (????)
Dan denk ik ook van: heb je als kleuter niet geleerd om binnen de lijntjes te kleuren?
"Ligt toch asfalt"quote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik trouwens nog weleens opmerkelijk vind is dat mensen op de snelweg (jaja) in een bocht, volledig op de vluchtstrook uitkomen (????)
Dan denk ik ook van: heb je als kleuter niet geleerd om binnen de lijntjes te kleuren?
Ja, maar toch.quote:Op zondag 29 december 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een auto op snelheid is iets lastiger te handelen dan een kleurpotlood tbh.
"Alle wegenbelasting benutten, huhuhuhuhu."quote:
Als je dat niet kan, wordt het tijd voor een opfriscursus rijles.quote:Op zondag 29 december 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of een rijverbod.quote:Op zondag 29 december 2024 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dat niet kan, wordt het tijd voor een opfriscursus rijles.
Ik scheur met slechts een pink aan het stuur door eenieder welke bocht met 400 km per uur maar inkleuren kan ik echt niet.quote:Op zondag 29 december 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ben jij dat elke keer?quote:Op zondag 29 december 2024 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik scheur met slechts een pink aan het stuur door eenieder welke bocht met 400 km per uur maar inkleuren kan ik echt niet.
Niet op all-risk?quote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit jaar m'n eigen risico maar weer even op standaard gezet. Ik verwacht wat meer kosten.
Wat kleur je? Iets met genocide?quote:
Kun je wel oefenen tijdens het door de bochten scheuren dan, je hebt immers nog 9 vingers vrijquote:Op zondag 29 december 2024 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik scheur met slechts een pink aan het stuur door eenieder welke bocht met 400 km per uur maar inkleuren kan ik echt niet.
Meh.quote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit jaar m'n eigen risico maar weer even op standaard gezet. Ik verwacht wat meer kosten.
Dat is iets dat sowieso geen kwaad kan voor veel bestuurders, mezelf incluis.quote:Op zondag 29 december 2024 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dat niet kan, wordt het tijd voor een opfriscursus rijles.
Oh dat is niet bestquote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom ?quote:Op zondag 29 december 2024 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is iets dat sowieso geen kwaad kan voor veel bestuurders, mezelf incluis.
Als dát nou eens kon met zorgquote:
Nederland zo faillietquote:
Ik rij te weinig, waardoor ik onwennig rij als ik wel in de auto zit.quote:
quote:
Valt op zich wel mee hoor, het is vooral dat ik eigenlijk toch wel achter een (hoogstwaarschijnlijk) autismediagnose en wat bijpassende hulp aan wil. Dan is niet maximaal ER wel lekker.quote:
Oh ja, dat zou dan wel handig zijnquote:Op zondag 29 december 2024 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik rij te weinig, waardoor ik onwennig rij als ik wel in de auto zit.
Komt doordat ik paar jaar geleden een ongelukje heb gehad met de auto, denk ik. Liever niet met de auto.
WA zorgverzekering: alleen als andere mensen ziek van je worden keren ze uit.quote:Op zondag 29 december 2024 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft all-risk met eigen risico te maken?
Nee precies, even strategisch inzettenquote:Op zondag 29 december 2024 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Valt op zich wel mee hoor, het is vooral dat ik eigenlijk toch wel achter een (hoogstwaarschijnlijk) autismediagnose en wat bijpassende hulp aan wil. Dan is niet maximaal ER wel lekker.
Mag ook. Boem is ho laten we maar zeggenquote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever eeuwige rust wil
BIEMquote:Op zondag 29 december 2024 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag ook. Boem is ho laten we maar zeggen
I can relate to this.quote:Op zondag 29 december 2024 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WA zorgverzekering: alleen als andere mensen ziek van je worden keren ze uit.
Het is dan ook al 15:51.quote:Op zondag 29 december 2024 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb het idee dat het donker begint te worden
Ja hallo.quote:
Is het überhaupt wel licht geweest vandaag?quote:Op zondag 29 december 2024 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb het idee dat het donker begint te worden
quote:Op zondag 29 december 2024 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WA zorgverzekering: alleen als andere mensen ziek van je worden keren ze uit.
Amperquote:Op zondag 29 december 2024 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het überhaupt wel licht geweest vandaag?
Akkoord.quote:Op zondag 29 december 2024 15:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik rij buitengewooon goed in bv noodsituatie en snelle reacties. Maar ben zo nonchalant geworden dat anderen daar wel eens last van zouden kunnen hebben.
Dat is wel heel positiefquote:Op zondag 29 december 2024 15:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik las 28 uur deze maand maar dat lijkt me erg aan de hoge kant
Ik.quote:Op zondag 29 december 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie van de KSC kan er het beste autorijden?
Laten we dit onderzoeken
Ik denk dat we @:kaneelstokje uit kunnen sluiten dan
Op een circuit kom ik heel ver.quote:Op zondag 29 december 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laten we dit onderzoeken
Vermoedelijk bungel ik ergens onderaan.quote:Op zondag 29 december 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laten we dit onderzoeken
Uhmmmm.quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik scheur met slechts een pink aan het stuur door eenieder welke bocht met 400 km per uur
Oh ja, rijlesquote:Op zondag 29 december 2024 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op een circuit kom ik heel ver.
Zouden we weer rijles hebben euh tja. Voor een uurtje kan ik wel ff over de schouders kijken.
Ik niet. Ik bedoel, ik kan prima rijden, maar ik ben me zeker bewust van minder handige acties.quote:Op zondag 29 december 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laten we dit onderzoeken
Ik denk dat ik vooral heel netjes rij. Hou me altijd aan alle verkeersregels, bumperkleef niet, begin direct de 'Rettungsgasse" bij file, geef altijd richting aan (ook als ik moederziel alleen op de weg rijquote:Op zondag 29 december 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laten we dit onderzoeken
Ik was geslaagd zonder foutje maar mocht best harder rijden, nou dat hebben ze geweten.quote:
Ooit wel mag ik hopen?quote:Op zondag 29 december 2024 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Rijles is een ander verhaal, daar doe ik dus echt niet aan mee aan die brave onzin
Mag je uitvechten met Kaneelquote:
Doe je dat ook bij bochten? Vind dat altijd wat onnozel als mensen dat doenquote:Op zondag 29 december 2024 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral heel netjes rij. Hou me altijd aan alle verkeersregels, bumperkleef niet, begin direct de 'Rettungsgasse" bij file, geef altijd richting aan (ook als ik moederziel alleen op de weg rij).
Niet als de weg een bocht maakt en je gewoon met de weg meerijdt. Wel als het gebaseerd op de wegbelijning moet in een bocht.quote:Op zondag 29 december 2024 15:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Doe je dat ook bij bochten? Vind dat altijd wat onnozel als mensen dat doen
ja heb er wel 1, de laatste keer dat ik heb gereden was in zuid afrika. denk dat dat zo rond 2012 is geweestquote:Op zondag 29 december 2024 15:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt je rijbewijs wel? Heb je nooit gehoord over autorijden.
Dat viel ook wel mee in het leger, ik heb zelfs een oud omaatje aangetikt op examen, toch geslaagd joejoehquote:
Een bocht is gewoon dezelfde weg vervolgen, dus nee.quote:Op zondag 29 december 2024 15:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Doe je dat ook bij bochten? Vind dat altijd wat onnozel als mensen dat doen
Oh dat is al even geleden jaquote:Op zondag 29 december 2024 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb er wel 1, de laatste keer dat ik heb gereden was in zuid afrika. denk dat dat zo rond 2012 is geweest
quote:Op zondag 29 december 2024 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee in het leger, ik heb zelfs een oud omaatje aangetikt op examen, toch geslaagd joejoeh
Oh, ik heb dit jaar nog wel gereden. Dus ik sta de laatste plek wel aan jou af.quote:Op zondag 29 december 2024 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb er wel 1, de laatste keer dat ik heb gereden was in zuid afrika. denk dat dat zo rond 2012 is geweest
Denk ik ook, maar ligt er ook aan hoe zeker je bent in het verkeerquote:Op zondag 29 december 2024 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is al even geleden jaDenk dat je het nooit echt verleerd, paar lessen en je hebt het zo weer onder de knie.
"Ik verleende haar een gunst."quote:Op zondag 29 december 2024 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
"Liep toch al op haar laatste benen."
Ik had bijna een kind en moeder op de fiets aangereden die van rechts kwamen, maar toch geslaagd (??).quote:Op zondag 29 december 2024 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat viel ook wel mee in het leger, ik heb zelfs een oud omaatje aangetikt op examen, toch geslaagd joejoeh
Ja die kukelde zo over haar vierpoot heenquote:Op zondag 29 december 2024 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
"Liep toch al op haar laatste benen."
nou ja heb eigenlijk alleen daar gereden met mijn rijbewijs dus weet niet of ik echt netjes rijd :pquote:Op zondag 29 december 2024 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is al even geleden jaDenk dat je het nooit echt verleerd, paar lessen en je hebt het zo weer onder de knie.
WTFquote:Op zondag 29 december 2024 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had bijna een kind en moeder op de fiets aangereden die van rechts kwamen, maar toch geslaagd (??).
dankjequote:Op zondag 29 december 2024 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik heb dit jaar nog wel gereden. Dus ik sta de laatste plek wel aan jou af.
miss kan je na checken van kentekenplaten wel de boete met ze delenquote:Op zondag 29 december 2024 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Gister liepen er twee auto's voor me te kloten die de weg niet wisten en toen ze eenmaal hadden besloten of ze linksaf of rechtdoor wilden (nadat ze stil hadden gestaan op de kruising) had ik zoiets van gas op die lolly, maar toen was het licht al roodDikke boete zo.
Ja ik snap ook niet echt hoe ik daarmee geslaagd ben. Kon nog net op tijd remmen en ze voorrang geven. Was wel de enige fout die ik maakte, maar leek me best een belangrijkequote:Op zondag 29 december 2024 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WTF
Ik nam voorrang boven een auto van rechts die stilstond (zat op haar telefoon) en ik zakte
Ik mag zeker weer niet meedoenquote:Op zondag 29 december 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laten we dit onderzoeken
ook niet aardigquote:Op zondag 29 december 2024 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee iedereen die een boom heeft knuffelt mag niet meespelen
Maar dat had niks met mijn rijvaardigheid te makenquote:Op zondag 29 december 2024 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee iedereen die een boom heeft knuffelt mag niet meespelen
Wat freest hij?quote:Op zondag 29 december 2024 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh lol, ik zie net dat kerel het kattenluik heeft gebruikt om buiten stroom te hebben.
"betaling in natura" ?quote:Op zondag 29 december 2024 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien zijn de regels voor vrouwen wel anders
Het leven is oneerlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien zijn de regels voor vrouwen wel anders
Hij is met een kast-project bezig, hij was met de liggende planken bezig.quote:
'grijp die poo..'quote:Op zondag 29 december 2024 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Karzai moet dan misschien rijinstructeur examinator worden eens proberen.
Meer verfjesruimte voor jou?quote:Op zondag 29 december 2024 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is met een kast-project bezig, hij was met de liggende planken bezig.
Dat is vaak wel wat er achter zit, hoe je reageert op dingen die mis gaan. Als ze zien dat je daar veilig mee om kan gaan, is dat op zich heel waardevol.quote:Op zondag 29 december 2024 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd bij het afrijden in de struiken gedrukt door een tegenligger op een smalle weg, hij had voorrang moeten geven maar nee dusmaar ik had blijkbaar goed gereageerd, niet hysterisch gedaan ofzo maar ik zei zoiets van "ja joh" en reed weer verder. En m'n motor sloeg af op een fietspad en toen zuchtte ik van "ach welja" en reed ik zo weer verder. Maar ik reageerde dus relaxed en ik had goed gekeken dus dat was allemaal niet erg. Ik dacht dat ik al bij de eerste bocht was gezakt, misschien dat ik daarom zo rustig reageerde.
Rijschool "Krikken met Karzai".quote:Op zondag 29 december 2024 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Karzai moet dan misschien rijinstructeur worden eens proberen.
Nee, dat blijft in m'n eigen hok.quote:
De plek voor 'afrijden'quote:
Tegenwoordig loop ik in de auto de hele tijd te schelden. Voornamelijk op mezelf.quote:Op zondag 29 december 2024 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is vaak wel wat er achter zit, hoe je reageert op dingen die mis gaan. Als ze zien dat je daar veilig mee om kan gaan, is dat op zich heel waardevol.
"Trek ook maar even aan deze handrem meisjequote:Op zondag 29 december 2024 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'grijp die poo..'
Nee ik ga deze niet maken
Vieslelquote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Trek ook maar even aan deze handrem meisje".
Da's een vrij gebruikelijke ontwikkeling denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegenwoordig loop ik in de auto de hele tijd te schelden. Voornamelijk op mezelf.
"vandaag de les achteruit inparkeren huehue"quote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Etto?quote:Op zondag 29 december 2024 16:16 schreef mschol het volgende:
hebben we karzai nog/al gezien vandaag?
"Zal ik eens even laten zien hoe je olie moet peilen?"quote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wss zijn woning onveilig te maken met zijn platenquote:Op zondag 29 december 2024 16:16 schreef mschol het volgende:
hebben we karzai nog/al gezien vandaag?
"Ik zal even bij je onder de motorkap gluren."quote:Op zondag 29 december 2024 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Zal ik eens even laten zien hoe je olie moet peilen?"
"even voordoen hoe je de slang in de tankdop steekt"quote:Op zondag 29 december 2024 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Zal ik eens even laten zien hoe je olie moet peilen?"
Ik kan me eigenlijk elk seksfeestje in de auto nog best goed heugen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:19 schreef CherryLips het volgende:
"Wist je dat deze rugleuning helemaal plat kan?"
M'n auto is te klein en ik ben absoluut niet lenig genoeg.quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk elk seksfeestje in de auto nog best goed heugen.
quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
"Zal ik je koplampen even oppoetsen?"
Bespaar ons de details svpquote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk elk seksfeestje in de auto nog best goed heugen.
"en eventjes voordoen hoe je aan de knopjes moet draaien"quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
"Zal ik je koplampen even oppoetsen?"
In je blootje en met je knieën naar voren instappen, dat scheelt.quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n auto is te klein en ik ben absoluut niet lenig genoeg.
"Kun je al soepel schakelen?"quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"en eventjes voordoen hoe je aan de knopjes moet draaien"
Ik voel m'n rug nu al.quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In je blootje en met je knieën naar voren instappen, dat scheelt.
Hoezo met je knieën naar voren, naar de voorkant van de auto of naar de stoel gericht?quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"trek je gordel maar strak, dit wordt een wilde rit"quote:
Goed voor de lijn na de vreetdagen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Niemand heeft meer trek in eten vanavond
M'n rechter buitenspiegel wilde gisteren niet uitklappen. Dus ik denk, ik schuif even naar de passagiersstoel dan doe ik het zelf via het raam.quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Als jij even je gevarendriehoek tevoorschijn haalt doe ik even m'n reserveband om."quote:Op zondag 29 december 2024 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"even voordoen hoe je de slang in de tankdop steekt"
Matras in de achterbak.quote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo met je knieën naar voren, naar de voorkant van de auto of naar de stoel gericht?
Dit is niks zonder paint.
Dan was je niet alleen in de autoquote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n rechter buitenspiegel wilde gisteren niet uitklappen. Dus ik denk, ik schuif even naar de passagiersstoel dan doe ik het zelf via het raam.
Ben toen maar uitgestapt en om de auto heen gelopen voor we metoo-taferelen in de auto kregen.
Wat ben jij nou weer voor KSC'er? Elke dag vreetdagquote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed voor de lijn na de vreetdagen.
Een moddervette.quote:Op zondag 29 december 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor KSC'er? Elke dag vreetdag
Ranzig op vele fronten.quote:Op zondag 29 december 2024 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Het is hier best vaak vunziger dan in kpd eigenlijk.
Ja zijwaarts zo, met een aanloopje naar binnen schuiven, en als je eenmaal goed klem zit kont omhoog en hoofd op de kokosmatten.quote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo met je knieën naar voren, naar de voorkant van de auto of naar de stoel gericht?
Dit is niks zonder paint.
Watquote:Op zondag 29 december 2024 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zijwaarts zo, met een aanloopje naar binnen schuiven, en als je eenmaal goed klem zit kont omhoog en hoofd op de kokosmatten.
Dit is waardeloos zonder paint.quote:Op zondag 29 december 2024 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zijwaarts zo, met een aanloopje naar binnen schuiven, en als je eenmaal goed klem zit kont omhoog en hoofd op de kokosmatten.
Er is dan ook significante overlap qua gebruikersquote:Op zondag 29 december 2024 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Het is hier best vaak vunziger dan in kpd eigenlijk.
quote:Op zondag 29 december 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is dan ook significante overlap qua gebruikers
187 OV-reizigers disliken dit berichtquote:Op zondag 29 december 2024 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk alleen op m'n werk. Dus vanavond schaft de pot knoflooksoep.
Eindelijk plek in het OV.quote:Op zondag 29 december 2024 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
187 OV-reizigers disliken dit bericht
Maar wat is de oorzaak en wat is het gevolg?quote:Op zondag 29 december 2024 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk alleen op m'n werk. Dus vanavond schaft de pot knoflooksoep.
Vertel me alles over de knoflooksoep.quote:Op zondag 29 december 2024 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb soeeeep.quote:Op zondag 29 december 2024 16:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vertel me alles over de knoflooksoep.
Soort baskische knoflooksoep. Lekker.quote:Op zondag 29 december 2024 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
Het is sopa de ajo. Voornamelijk knoflook, paprikapoeder, ham en brood. Zoiets:
https://www.allrecipes.co(...)ic-soup-sopa-de-ajo/
Gelukkig krijg je hier geen dickpics.quote:Op zondag 29 december 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is dan ook significante overlap qua gebruikers
Als je per se een dikpic wil...quote:Op zondag 29 december 2024 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je hier geen dickpics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkie.quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n auto is te klein en ik ben absoluut niet lenig genoeg.
Ik ga morgen ergens heen waar eindelijk vlakbij een oliebollenkraam is.quote:Op zondag 29 december 2024 17:25 schreef mschol het volgende:
eens kijken wat ik ga eten vanavond..
oliebollen?
quote:Op zondag 29 december 2024 17:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga morgen ergens heen waar eindelijk vlakbij een oliebollenkraam is.Zin in.
Oh dat vind ik echt niet lekker.quote:Op zondag 29 december 2024 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga misschien nog appelbegneits bakken, maar dat weet ik nog niet, dat kan ik eventueel morgenavond nog doen..
(en die vind ik altijd errrug lekker, dus best grote kans)
quote:Op zondag 29 december 2024 18:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt niet lekker.Ik eet altijd lekker basic naturel oliebollen.
quote:Op zondag 29 december 2024 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paniek op de afdeling, Mijn eten is een beetje aangebrand en ging het brandalarm af. Wel een stil alarm. Maar plotseling stonden er een man of 4 op mijn kamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik had nog geen trui aan... Broekje wel
Appelbeignets zijn mijn favorietquote:Op zondag 29 december 2024 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga misschien nog appelbegneits bakken, maar dat weet ik nog niet, dat kan ik eventueel morgenavond nog doen..
(en die vind ik altijd errrug lekker, dus best grote kans)
Hmm. Misschien ligt het aan mij als leek op dit gebied, maar een stil brandalarm klinkt als het tegenovergestelde van een goed idee.quote:Op zondag 29 december 2024 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paniek op de afdeling, Mijn eten is een beetje aangebrand en ging het brandalarm af. Wel een stil alarm. Maar plotseling stonden er een man of 4 op mijn kamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik had nog geen trui aan... Broekje wel
Ja, ik weet niet waarom er voor gekozen is, maar er zijn hier sws altijd mensen wakker in het pand, dus een ontruiming of evacuatie is zo opgezetquote:Op zondag 29 december 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Misschien ligt het aan mij als leek op dit gebied, maar een stil brandalarm klinkt als het tegenovergestelde van een goed idee.
mwha, kan mij er wel iets bij voorstellen als de bewoners er overmatig van in paniek schieten en daardoor juist niet kunnen vluchten (ook niet met hulp van begeleiding)quote:Op zondag 29 december 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Misschien ligt het aan mij als leek op dit gebied, maar een stil brandalarm klinkt als het tegenovergestelde van een goed idee.
Paniek voorkomenquote:Op zondag 29 december 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat heb je vaak alleen bij zorginstellingen, gevangenissen etc.; gebouwen waarbij mensen moeilijk (of niet) zelf weg kunnen. Dan is het beter en sneller om mensen gecontroleerd te evacueren. En dan kun je ook beslissen welke afdeling prioriteit heeft.quote:Op zondag 29 december 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Fik maar lekker af"quote:Op zondag 29 december 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Deze afdeling laten we mooi in het ongewisse, zijn we daar ook weer vanafquote:Op zondag 29 december 2024 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
sshhh, er is brand, geen paniek, blijf lekker liggen
quote:Op zondag 29 december 2024 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Deze afdeling laten we mooi in het ongewisse, zijn we daar ook weer vanaf".
6 tenen knoflook maar??quote:Op zondag 29 december 2024 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
Het is sopa de ajo. Voornamelijk knoflook, paprikapoeder, ham en brood. Zoiets:
https://www.allrecipes.co(...)ic-soup-sopa-de-ajo/
quote:
Ik was hier gisteren ook al hoorquote:Op zondag 29 december 2024 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Long time no see kerel! Alles OK aan de andere kant van de A12?
Ik gooi er minstens 10 in eigenlijk. Soms maar gewoon de hele bol als er een zielig aantal teentjes overblijft. Anders zijn die zo alleen.quote:
hang deze week ook veel rond in het Top2000 topic, gisteren niet hier geweestquote:Op zondag 29 december 2024 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was hier gisteren ook al hoor.
Hier alles oké. En aan die kant van de snelweg?
Knoflook meet je af met je hartquote:Op zondag 29 december 2024 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gooi er minstens 10 in eigenlijk. Soms maar gewoon de hele bol als er een zielig aantal teentjes overblijft. Anders zijn die zo alleen.
quote:Op zondag 29 december 2024 17:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je per se een dikpic wil...Mijn DM was al volgestroomd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff, ze moeten wat doen om mensen de kerk in te krijgen tegenwoordig zeg.quote:Op zondag 29 december 2024 19:37 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/A4QB69txGPrmGhg7/
idee voor kerst volgend jaar?![]()
Nou dan kom ik net op tijd binnen wandelenquote:Op zondag 29 december 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Het heeft wat gevloek en getier gekost, maar eindelijk is de extra plank in mijn trapkast opgehangen
Heb mogelijk wel wat nare onzedelijkheden geroepen toen het mis gingquote:Op zondag 29 december 2024 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou dan kom ik net op tijd binnen wandelen
@Bomenverzameling was jij dat?quote:Op zondag 29 december 2024 19:47 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)at-voor-loze-melding_!
Kreeg je nog een trap na?quote:Op zondag 29 december 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Het heeft wat gevloek en getier gekost, maar eindelijk is de extra plank in mijn trapkast opgehangen
Ging over een gijzeling niet over een brandquote:Op zondag 29 december 2024 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:Bomenverzameling was jij dat?
Wel een keukentrapje in mijn rugquote:
Ik vraag me af wat je in godsnaam aan de telefoon moet zeggen om iemand de indruk te geven dat je gegijzeld wordt, wanneer dat niet het geval isquote:Op zondag 29 december 2024 19:47 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)at-voor-loze-melding_!
Niemand is verbaast.quote:
Hoezo nou weer nietquote:
Ik ga dit maar behandelen als een retorische vraag.quote:
Alsof ik normaal dagelijks word aangevallen door keukentrapjesquote:Op zondag 29 december 2024 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga dit maar behandelen als een retorische vraag.
Meer omdat je zo handig bent met dagdagelijkse dingen.quote:Op zondag 29 december 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik normaal dagelijks word aangevallen door keukentrapjes
Ja joh die hebben ook een gevoel en als je aan hun gevoel tart... oeiiii...quote:Op zondag 29 december 2024 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik normaal dagelijks word aangevallen door keukentrapjes
Ik ben hartstikke handigquote:Op zondag 29 december 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer omdat je zo handig bent met dagdagelijkse dingen.
Geen commentaar.quote:
Je bent zelf onhandigquote:
Laten we afspreken dat het codewoord is: fazant.quote:Op zondag 29 december 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je in godsnaam aan de telefoon moet zeggen om iemand de indruk te geven dat je gegijzeld wordt, wanneer dat niet het geval is
quote:Op zondag 29 december 2024 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat het codewoord is: fazant.
Verzin jij een betere danquote:Op zondag 29 december 2024 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, we hadden ineens een nieuwe TTNou wat leuk.. bijna 2025
Ja, dat mag ik vast weer doen als ik de LAPO heb, want dat is een van mijn specialiteitenquote:
Zieke burn dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Meneer Octaafquote:Op zondag 29 december 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik vast weer doen als ik de LAPO heb, want dat is een van mijn specialiteiten
Gr gr Octaaf.
IK MOEST KLOPPEN WANT DE BEL DEED HET NIETquote:
Zeg ik niet.quote:
Nu ben ik extra nieuwsgierigquote:Op zondag 29 december 2024 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets dat blijkbaar op een set teentjes trapte.
Oh je weet het echt niet?quote:Op zondag 29 december 2024 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu ben ik extra nieuwsgierig
Elke keer als ik dat lees zit ik gelijk met het liedje in m'n hoofdquote:Op zondag 29 december 2024 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK MOEST KLOPPEN WANT DE BEL DEED HET NIET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |