ook niet aardigquote:Op zondag 29 december 2024 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee iedereen die een boom heeft knuffelt mag niet meespelen
Maar dat had niks met mijn rijvaardigheid te makenquote:Op zondag 29 december 2024 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee iedereen die een boom heeft knuffelt mag niet meespelen
Wat freest hij?quote:Op zondag 29 december 2024 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh lol, ik zie net dat kerel het kattenluik heeft gebruikt om buiten stroom te hebben.
"betaling in natura" ?quote:Op zondag 29 december 2024 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien zijn de regels voor vrouwen wel anders
Het leven is oneerlijk.quote:Op zondag 29 december 2024 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien zijn de regels voor vrouwen wel anders
Hij is met een kast-project bezig, hij was met de liggende planken bezig.quote:
'grijp die poo..'quote:Op zondag 29 december 2024 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Karzai moet dan misschien rijinstructeur examinator worden eens proberen.
Meer verfjesruimte voor jou?quote:Op zondag 29 december 2024 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is met een kast-project bezig, hij was met de liggende planken bezig.
Dat is vaak wel wat er achter zit, hoe je reageert op dingen die mis gaan. Als ze zien dat je daar veilig mee om kan gaan, is dat op zich heel waardevol.quote:Op zondag 29 december 2024 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd bij het afrijden in de struiken gedrukt door een tegenligger op een smalle weg, hij had voorrang moeten geven maar nee dusmaar ik had blijkbaar goed gereageerd, niet hysterisch gedaan ofzo maar ik zei zoiets van "ja joh" en reed weer verder. En m'n motor sloeg af op een fietspad en toen zuchtte ik van "ach welja" en reed ik zo weer verder. Maar ik reageerde dus relaxed en ik had goed gekeken dus dat was allemaal niet erg. Ik dacht dat ik al bij de eerste bocht was gezakt, misschien dat ik daarom zo rustig reageerde.
Rijschool "Krikken met Karzai".quote:Op zondag 29 december 2024 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Karzai moet dan misschien rijinstructeur worden eens proberen.
Nee, dat blijft in m'n eigen hok.quote:
De plek voor 'afrijden'quote:
Tegenwoordig loop ik in de auto de hele tijd te schelden. Voornamelijk op mezelf.quote:Op zondag 29 december 2024 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is vaak wel wat er achter zit, hoe je reageert op dingen die mis gaan. Als ze zien dat je daar veilig mee om kan gaan, is dat op zich heel waardevol.
"Trek ook maar even aan deze handrem meisjequote:Op zondag 29 december 2024 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'grijp die poo..'
Nee ik ga deze niet maken
Vieslelquote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Trek ook maar even aan deze handrem meisje".
Da's een vrij gebruikelijke ontwikkeling denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegenwoordig loop ik in de auto de hele tijd te schelden. Voornamelijk op mezelf.
"vandaag de les achteruit inparkeren huehue"quote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Etto?quote:Op zondag 29 december 2024 16:16 schreef mschol het volgende:
hebben we karzai nog/al gezien vandaag?
Oh ohquote:
"Zal ik eens even laten zien hoe je olie moet peilen?"quote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wss zijn woning onveilig te maken met zijn platenquote:Op zondag 29 december 2024 16:16 schreef mschol het volgende:
hebben we karzai nog/al gezien vandaag?
"Ik zal even bij je onder de motorkap gluren."quote:Op zondag 29 december 2024 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Zal ik eens even laten zien hoe je olie moet peilen?"
"even voordoen hoe je de slang in de tankdop steekt"quote:Op zondag 29 december 2024 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Zal ik eens even laten zien hoe je olie moet peilen?"
Ik kan me eigenlijk elk seksfeestje in de auto nog best goed heugen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:19 schreef CherryLips het volgende:
"Wist je dat deze rugleuning helemaal plat kan?"
M'n auto is te klein en ik ben absoluut niet lenig genoeg.quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk elk seksfeestje in de auto nog best goed heugen.
quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
"Zal ik je koplampen even oppoetsen?"
Bespaar ons de details svpquote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk elk seksfeestje in de auto nog best goed heugen.
"en eventjes voordoen hoe je aan de knopjes moet draaien"quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
"Zal ik je koplampen even oppoetsen?"
In je blootje en met je knieën naar voren instappen, dat scheelt.quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n auto is te klein en ik ben absoluut niet lenig genoeg.
"Kun je al soepel schakelen?"quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"en eventjes voordoen hoe je aan de knopjes moet draaien"
Ik voel m'n rug nu al.quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In je blootje en met je knieën naar voren instappen, dat scheelt.
Hoezo met je knieën naar voren, naar de voorkant van de auto of naar de stoel gericht?quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"trek je gordel maar strak, dit wordt een wilde rit"quote:
Goed voor de lijn na de vreetdagen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Niemand heeft meer trek in eten vanavond
M'n rechter buitenspiegel wilde gisteren niet uitklappen. Dus ik denk, ik schuif even naar de passagiersstoel dan doe ik het zelf via het raam.quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |