wss zijn woning onveilig te maken met zijn platenquote:Op zondag 29 december 2024 16:16 schreef mschol het volgende:
hebben we karzai nog/al gezien vandaag?
"Ik zal even bij je onder de motorkap gluren."quote:Op zondag 29 december 2024 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Zal ik eens even laten zien hoe je olie moet peilen?"
"even voordoen hoe je de slang in de tankdop steekt"quote:Op zondag 29 december 2024 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Zal ik eens even laten zien hoe je olie moet peilen?"
Ik kan me eigenlijk elk seksfeestje in de auto nog best goed heugen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:19 schreef CherryLips het volgende:
"Wist je dat deze rugleuning helemaal plat kan?"
M'n auto is te klein en ik ben absoluut niet lenig genoeg.quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk elk seksfeestje in de auto nog best goed heugen.
quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
"Zal ik je koplampen even oppoetsen?"
Bespaar ons de details svpquote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk elk seksfeestje in de auto nog best goed heugen.
"en eventjes voordoen hoe je aan de knopjes moet draaien"quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
"Zal ik je koplampen even oppoetsen?"
In je blootje en met je knieën naar voren instappen, dat scheelt.quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n auto is te klein en ik ben absoluut niet lenig genoeg.
"Kun je al soepel schakelen?"quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"en eventjes voordoen hoe je aan de knopjes moet draaien"
Ik voel m'n rug nu al.quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In je blootje en met je knieën naar voren instappen, dat scheelt.
Hoezo met je knieën naar voren, naar de voorkant van de auto of naar de stoel gericht?quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"trek je gordel maar strak, dit wordt een wilde rit"quote:
Goed voor de lijn na de vreetdagen.quote:Op zondag 29 december 2024 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Niemand heeft meer trek in eten vanavond
M'n rechter buitenspiegel wilde gisteren niet uitklappen. Dus ik denk, ik schuif even naar de passagiersstoel dan doe ik het zelf via het raam.quote:Op zondag 29 december 2024 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Als jij even je gevarendriehoek tevoorschijn haalt doe ik even m'n reserveband om."quote:Op zondag 29 december 2024 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"even voordoen hoe je de slang in de tankdop steekt"
Matras in de achterbak.quote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo met je knieën naar voren, naar de voorkant van de auto of naar de stoel gericht?
Dit is niks zonder paint.
Dan was je niet alleen in de autoquote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n rechter buitenspiegel wilde gisteren niet uitklappen. Dus ik denk, ik schuif even naar de passagiersstoel dan doe ik het zelf via het raam.
Ben toen maar uitgestapt en om de auto heen gelopen voor we metoo-taferelen in de auto kregen.
Wat ben jij nou weer voor KSC'er? Elke dag vreetdagquote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed voor de lijn na de vreetdagen.
Een moddervette.quote:Op zondag 29 december 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor KSC'er? Elke dag vreetdag
Ranzig op vele fronten.quote:Op zondag 29 december 2024 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Het is hier best vaak vunziger dan in kpd eigenlijk.
Ja zijwaarts zo, met een aanloopje naar binnen schuiven, en als je eenmaal goed klem zit kont omhoog en hoofd op de kokosmatten.quote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo met je knieën naar voren, naar de voorkant van de auto of naar de stoel gericht?
Dit is niks zonder paint.
Watquote:Op zondag 29 december 2024 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zijwaarts zo, met een aanloopje naar binnen schuiven, en als je eenmaal goed klem zit kont omhoog en hoofd op de kokosmatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |