"Als jij even je gevarendriehoek tevoorschijn haalt doe ik even m'n reserveband om."quote:Op zondag 29 december 2024 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"even voordoen hoe je de slang in de tankdop steekt"
Matras in de achterbak.quote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo met je knieën naar voren, naar de voorkant van de auto of naar de stoel gericht?
Dit is niks zonder paint.
Dan was je niet alleen in de autoquote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n rechter buitenspiegel wilde gisteren niet uitklappen. Dus ik denk, ik schuif even naar de passagiersstoel dan doe ik het zelf via het raam.
Ben toen maar uitgestapt en om de auto heen gelopen voor we metoo-taferelen in de auto kregen.
Wat ben jij nou weer voor KSC'er? Elke dag vreetdagquote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed voor de lijn na de vreetdagen.
Een moddervette.quote:Op zondag 29 december 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor KSC'er? Elke dag vreetdag
Ranzig op vele fronten.quote:Op zondag 29 december 2024 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Het is hier best vaak vunziger dan in kpd eigenlijk.
Ja zijwaarts zo, met een aanloopje naar binnen schuiven, en als je eenmaal goed klem zit kont omhoog en hoofd op de kokosmatten.quote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo met je knieën naar voren, naar de voorkant van de auto of naar de stoel gericht?
Dit is niks zonder paint.
Watquote:Op zondag 29 december 2024 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zijwaarts zo, met een aanloopje naar binnen schuiven, en als je eenmaal goed klem zit kont omhoog en hoofd op de kokosmatten.
Dit is waardeloos zonder paint.quote:Op zondag 29 december 2024 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zijwaarts zo, met een aanloopje naar binnen schuiven, en als je eenmaal goed klem zit kont omhoog en hoofd op de kokosmatten.
Er is dan ook significante overlap qua gebruikersquote:Op zondag 29 december 2024 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Het is hier best vaak vunziger dan in kpd eigenlijk.
quote:Op zondag 29 december 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is dan ook significante overlap qua gebruikers
187 OV-reizigers disliken dit berichtquote:Op zondag 29 december 2024 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk alleen op m'n werk. Dus vanavond schaft de pot knoflooksoep.
Eindelijk plek in het OV.quote:Op zondag 29 december 2024 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
187 OV-reizigers disliken dit bericht
Maar wat is de oorzaak en wat is het gevolg?quote:Op zondag 29 december 2024 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk alleen op m'n werk. Dus vanavond schaft de pot knoflooksoep.
Vertel me alles over de knoflooksoep.quote:Op zondag 29 december 2024 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb soeeeep.quote:Op zondag 29 december 2024 16:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vertel me alles over de knoflooksoep.
Soort baskische knoflooksoep. Lekker.quote:Op zondag 29 december 2024 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
Het is sopa de ajo. Voornamelijk knoflook, paprikapoeder, ham en brood. Zoiets:
https://www.allrecipes.co(...)ic-soup-sopa-de-ajo/
Gelukkig krijg je hier geen dickpics.quote:Op zondag 29 december 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is dan ook significante overlap qua gebruikers
Als je per se een dikpic wil...quote:Op zondag 29 december 2024 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je hier geen dickpics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkie.quote:Op zondag 29 december 2024 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n auto is te klein en ik ben absoluut niet lenig genoeg.
Ik ga morgen ergens heen waar eindelijk vlakbij een oliebollenkraam is.quote:Op zondag 29 december 2024 17:25 schreef mschol het volgende:
eens kijken wat ik ga eten vanavond..
oliebollen?
quote:Op zondag 29 december 2024 17:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga morgen ergens heen waar eindelijk vlakbij een oliebollenkraam is.Zin in.
Oh dat vind ik echt niet lekker.quote:Op zondag 29 december 2024 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga misschien nog appelbegneits bakken, maar dat weet ik nog niet, dat kan ik eventueel morgenavond nog doen..
(en die vind ik altijd errrug lekker, dus best grote kans)
quote:Op zondag 29 december 2024 18:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt niet lekker.Ik eet altijd lekker basic naturel oliebollen.
quote:Op zondag 29 december 2024 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paniek op de afdeling, Mijn eten is een beetje aangebrand en ging het brandalarm af. Wel een stil alarm. Maar plotseling stonden er een man of 4 op mijn kamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik had nog geen trui aan... Broekje wel
Appelbeignets zijn mijn favorietquote:Op zondag 29 december 2024 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga misschien nog appelbegneits bakken, maar dat weet ik nog niet, dat kan ik eventueel morgenavond nog doen..
(en die vind ik altijd errrug lekker, dus best grote kans)
Hmm. Misschien ligt het aan mij als leek op dit gebied, maar een stil brandalarm klinkt als het tegenovergestelde van een goed idee.quote:Op zondag 29 december 2024 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paniek op de afdeling, Mijn eten is een beetje aangebrand en ging het brandalarm af. Wel een stil alarm. Maar plotseling stonden er een man of 4 op mijn kamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik had nog geen trui aan... Broekje wel
Ja, ik weet niet waarom er voor gekozen is, maar er zijn hier sws altijd mensen wakker in het pand, dus een ontruiming of evacuatie is zo opgezetquote:Op zondag 29 december 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Misschien ligt het aan mij als leek op dit gebied, maar een stil brandalarm klinkt als het tegenovergestelde van een goed idee.
mwha, kan mij er wel iets bij voorstellen als de bewoners er overmatig van in paniek schieten en daardoor juist niet kunnen vluchten (ook niet met hulp van begeleiding)quote:Op zondag 29 december 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Misschien ligt het aan mij als leek op dit gebied, maar een stil brandalarm klinkt als het tegenovergestelde van een goed idee.
Paniek voorkomenquote:Op zondag 29 december 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat heb je vaak alleen bij zorginstellingen, gevangenissen etc.; gebouwen waarbij mensen moeilijk (of niet) zelf weg kunnen. Dan is het beter en sneller om mensen gecontroleerd te evacueren. En dan kun je ook beslissen welke afdeling prioriteit heeft.quote:Op zondag 29 december 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Fik maar lekker af"quote:Op zondag 29 december 2024 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Deze afdeling laten we mooi in het ongewisse, zijn we daar ook weer vanafquote:Op zondag 29 december 2024 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
sshhh, er is brand, geen paniek, blijf lekker liggen
quote:Op zondag 29 december 2024 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Deze afdeling laten we mooi in het ongewisse, zijn we daar ook weer vanaf".
6 tenen knoflook maar??quote:Op zondag 29 december 2024 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
Het is sopa de ajo. Voornamelijk knoflook, paprikapoeder, ham en brood. Zoiets:
https://www.allrecipes.co(...)ic-soup-sopa-de-ajo/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |