"Als jij even je gevarendriehoek tevoorschijn haalt doe ik even m'n reserveband om."quote:Op zondag 29 december 2024 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"even voordoen hoe je de slang in de tankdop steekt"
Matras in de achterbak.quote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo met je knieën naar voren, naar de voorkant van de auto of naar de stoel gericht?
Dit is niks zonder paint.
Dan was je niet alleen in de autoquote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n rechter buitenspiegel wilde gisteren niet uitklappen. Dus ik denk, ik schuif even naar de passagiersstoel dan doe ik het zelf via het raam.
Ben toen maar uitgestapt en om de auto heen gelopen voor we metoo-taferelen in de auto kregen.
Wat ben jij nou weer voor KSC'er? Elke dag vreetdagquote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed voor de lijn na de vreetdagen.
Een moddervette.quote:Op zondag 29 december 2024 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor KSC'er? Elke dag vreetdag
Ranzig op vele fronten.quote:Op zondag 29 december 2024 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Het is hier best vaak vunziger dan in kpd eigenlijk.
Ja zijwaarts zo, met een aanloopje naar binnen schuiven, en als je eenmaal goed klem zit kont omhoog en hoofd op de kokosmatten.quote:Op zondag 29 december 2024 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo met je knieën naar voren, naar de voorkant van de auto of naar de stoel gericht?
Dit is niks zonder paint.
Watquote:Op zondag 29 december 2024 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zijwaarts zo, met een aanloopje naar binnen schuiven, en als je eenmaal goed klem zit kont omhoog en hoofd op de kokosmatten.
Dit is waardeloos zonder paint.quote:Op zondag 29 december 2024 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zijwaarts zo, met een aanloopje naar binnen schuiven, en als je eenmaal goed klem zit kont omhoog en hoofd op de kokosmatten.
Er is dan ook significante overlap qua gebruikersquote:Op zondag 29 december 2024 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
Het is hier best vaak vunziger dan in kpd eigenlijk.
quote:Op zondag 29 december 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is dan ook significante overlap qua gebruikers
187 OV-reizigers disliken dit berichtquote:Op zondag 29 december 2024 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk alleen op m'n werk. Dus vanavond schaft de pot knoflooksoep.
Eindelijk plek in het OV.quote:Op zondag 29 december 2024 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
187 OV-reizigers disliken dit bericht
Maar wat is de oorzaak en wat is het gevolg?quote:Op zondag 29 december 2024 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk alleen op m'n werk. Dus vanavond schaft de pot knoflooksoep.
Vertel me alles over de knoflooksoep.quote:Op zondag 29 december 2024 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb soeeeep.quote:Op zondag 29 december 2024 16:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vertel me alles over de knoflooksoep.
Soort baskische knoflooksoep. Lekker.quote:Op zondag 29 december 2024 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
Het is sopa de ajo. Voornamelijk knoflook, paprikapoeder, ham en brood. Zoiets:
https://www.allrecipes.co(...)ic-soup-sopa-de-ajo/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |