Niet Amerika invriezen, maar diegene wil zich laten invriezen IN Amerikaquote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Amerika, invriezen of die iemand?
Zijn altijd vaste onderwerpenquote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Zou vast een mooie buurtapp zijn. Lekker klagen over iedereen.
Winterslaap lijkt me ook wel lekker.quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet Amerika invriezen, maar diegene wil zich laten invriezen IN Amerika
Zodat ze hem later tot leven kunnen wekken als de technologie daar is
Vergeet het parkeren niet.quote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn altijd vaste onderwerpen
- Vuurwerk
- Hondenpoep
- Geluidsoverlast / zwerfafval
Mij ook, maar onze bejaarden gaan naar Benidorm om te overwinterenquote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Winterslaap lijkt me ook wel lekker.
Ja, maar dat is niet meer zo anoniem, dus dat komt te dichtbijquote:
We hebben hier ook een buurtapp ofzo want staat op een bordje in begin van de straat maar geen idee hoe ik daar überhaupt lid van kan worden.quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Zou vast een mooie buurtapp zijn. Lekker klagen over iedereen.
Zou op zich wel lachen kunnen zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet Amerika invriezen, maar diegene wil zich laten invriezen IN Amerika
Zodat ze hem later tot leven kunnen wekken als de technologie daar is
- Ongewenste kookluchtjesquote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn altijd vaste onderwerpen
- Vuurwerk
- Hondenpoep
- Geluidsoverlast / zwerfafval
Maar via de app klagen is wel makkelijker dan gewoon face to facequote:Op zondag 29 december 2024 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet meer zo anoniem, dus dat komt te dichtbij
Superlachen.quote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou op zich wel lachen kunnen zijn.
US TT.quote:
-Weg-quote:
- Genocidequote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Ongewenste kookluchtjes
- Vreemdgangers
- Muzieksmaak
- Naaktloperij
- Jaloezie
Nee zou ik ook wel een beetje bullshit vinden voor mezelf. Kijk zo belangrijk vind ik mezelf natuurlijk ook weer niet.quote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Superlachen.
Ik weet niet.. zou voor mij niet hoevenLaat mij maar ergens verteren op een natuurbegraafplaats, waar iedereen over 100 jaar toch het bestaan van vergeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |