SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Superlachen.quote:Op zondag 29 december 2024 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon de grappige kant van zijn fanatieke Neo-Nazisme.
Oja ik moet wat boeken in mijn werk tas stoppen voor zo'n mini biebquote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende: [..] Was naar een paar minibiebs gelopen om wat boeken te dumpen maar was toch minder ver dan ik dacht.
Leuk karretje om boodschappen mee te doenquote:Op zondag 29 december 2024 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zeg @:uitstraling
Ik vind de Panzerkampfwagen VIII Maus wel iets weghebben van:
https://www.change.inc/mo(...)km-actieradius-32835
Nieuwe voornemen om in 2025 een Karen te zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n buurman beneden is weer aan het klussen. Dit duurt nu al zowat het hele jaar.
Ik wil een Karen zijn en er wat van zeggen
Was netjes geweest als hij een briefje in al jullie brievenbussen had gedaan met: yo, ben aan het klussen en sorry voor de overlast en het gaat tot datum xxx duren.quote:Op zondag 29 december 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n buurman beneden is weer aan het klussen. Dit duurt nu al zowat het hele jaar.
Doe hetquote:Op zondag 29 december 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Is ook niet te doen als je je hele appartement stript en verbouwt. Hij was een paar weken stil.quote:Op zondag 29 december 2024 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was netjes geweest als hij een briefje in al jullie brievenbussen had gedaan met: yo, ben aan het klussen en sorry voor de overlast en het gaat tot datum xxx duren.
Maar goed... wie ben ik.. om zoiets te vinden.
Nou, dat bedoel ik maar.quote:Op zondag 29 december 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook niet te doen als je je hele appartement stript en verbouwt. Hij was een paar weken stil.
Gewoon in de buurt-WhatsAppgroep. Dat het op een zondag echt niet kan.quote:Op zondag 29 december 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Dat is de digitale hel.quote:
Dreigen met de eeuwigdurende hel.quote:Op zondag 29 december 2024 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon in de buurt-WhatsAppgroep. Dat het op een zondag echt niet kan.
Als er geklust moet worden moet er geklust wordenquote:Op zondag 29 december 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen bad.quote:Op zondag 29 december 2024 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snap ik. Wat moet je anders in godsnaam aan in bad.
Maar dan digitaal.quote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dreigen met de eeuwigdurende hel.
Misschien wil die buurman alleen maar (vleselijke) aandacht en zijn dit zijn lokgeluiden?quote:Op zondag 29 december 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ook niet te doen als je je hele appartement stript en verbouwt. Hij was een paar weken stil.
Amerika, invriezen of die iemand?quote:Op zondag 29 december 2024 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kom net een filmpje tegen van iemand die zich wil laten invriezen in Amerika.
Zhe horreur.
Niet Amerika invriezen, maar diegene wil zich laten invriezen IN Amerikaquote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Amerika, invriezen of die iemand?
Zijn altijd vaste onderwerpenquote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Zou vast een mooie buurtapp zijn. Lekker klagen over iedereen.
Winterslaap lijkt me ook wel lekker.quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet Amerika invriezen, maar diegene wil zich laten invriezen IN Amerika
Zodat ze hem later tot leven kunnen wekken als de technologie daar is
Vergeet het parkeren niet.quote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn altijd vaste onderwerpen
- Vuurwerk
- Hondenpoep
- Geluidsoverlast / zwerfafval
Mij ook, maar onze bejaarden gaan naar Benidorm om te overwinterenquote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Winterslaap lijkt me ook wel lekker.
Ja, maar dat is niet meer zo anoniem, dus dat komt te dichtbijquote:
We hebben hier ook een buurtapp ofzo want staat op een bordje in begin van de straat maar geen idee hoe ik daar überhaupt lid van kan worden.quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Zou vast een mooie buurtapp zijn. Lekker klagen over iedereen.
Zou op zich wel lachen kunnen zijn.quote:Op zondag 29 december 2024 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet Amerika invriezen, maar diegene wil zich laten invriezen IN Amerika
Zodat ze hem later tot leven kunnen wekken als de technologie daar is
- Ongewenste kookluchtjesquote:Op zondag 29 december 2024 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn altijd vaste onderwerpen
- Vuurwerk
- Hondenpoep
- Geluidsoverlast / zwerfafval
Maar via de app klagen is wel makkelijker dan gewoon face to facequote:Op zondag 29 december 2024 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet meer zo anoniem, dus dat komt te dichtbij
Superlachen.quote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou op zich wel lachen kunnen zijn.
US TT.quote:
-Weg-quote:
- Genocidequote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- Ongewenste kookluchtjes
- Vreemdgangers
- Muzieksmaak
- Naaktloperij
- Jaloezie
Nee zou ik ook wel een beetje bullshit vinden voor mezelf. Kijk zo belangrijk vind ik mezelf natuurlijk ook weer niet.quote:Op zondag 29 december 2024 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Superlachen.
Ik weet niet.. zou voor mij niet hoevenLaat mij maar ergens verteren op een natuurbegraafplaats, waar iedereen over 100 jaar toch het bestaan van vergeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |