Ik was hier gisteren ook al hoorquote:Op zondag 29 december 2024 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Long time no see kerel! Alles OK aan de andere kant van de A12?
Ik gooi er minstens 10 in eigenlijk. Soms maar gewoon de hele bol als er een zielig aantal teentjes overblijft. Anders zijn die zo alleen.quote:
hang deze week ook veel rond in het Top2000 topic, gisteren niet hier geweestquote:Op zondag 29 december 2024 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was hier gisteren ook al hoor.
Hier alles oké. En aan die kant van de snelweg?
Knoflook meet je af met je hartquote:Op zondag 29 december 2024 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gooi er minstens 10 in eigenlijk. Soms maar gewoon de hele bol als er een zielig aantal teentjes overblijft. Anders zijn die zo alleen.
quote:Op zondag 29 december 2024 17:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je per se een dikpic wil...Mijn DM was al volgestroomd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2024 19:37:40 ]
Pfff, ze moeten wat doen om mensen de kerk in te krijgen tegenwoordig zeg.quote:Op zondag 29 december 2024 19:37 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/A4QB69txGPrmGhg7/
idee voor kerst volgend jaar?![]()
Nou dan kom ik net op tijd binnen wandelenquote:Op zondag 29 december 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Het heeft wat gevloek en getier gekost, maar eindelijk is de extra plank in mijn trapkast opgehangen
Heb mogelijk wel wat nare onzedelijkheden geroepen toen het mis gingquote:Op zondag 29 december 2024 19:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou dan kom ik net op tijd binnen wandelen
@Bomenverzameling was jij dat?quote:Op zondag 29 december 2024 19:47 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)at-voor-loze-melding_!
Kreeg je nog een trap na?quote:Op zondag 29 december 2024 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Het heeft wat gevloek en getier gekost, maar eindelijk is de extra plank in mijn trapkast opgehangen
Ging over een gijzeling niet over een brandquote:Op zondag 29 december 2024 19:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:Bomenverzameling was jij dat?
Wel een keukentrapje in mijn rugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |