Geniet0nquote:Op zondag 29 december 2024 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Buurvrouw kan dus niet binnen de lijntjes parkeren. Nu staat er een kleiner autootje. Geen idee hoe of wat want er staat wel vaker een andere auto ineens. Nu stond er een C1.
WEER MET DE WIELEN BUITEN DAT VAK. Het is een skelter. Hoezo lukt het niet.
Van die kaartjes van Flesquote:Op zondag 29 december 2024 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Passief agressief briefjes onder de ruitenwisser leggen.
Of in de buurt - app!quote:Op zondag 29 december 2024 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Passief agressief briefjes onder de ruitenwisser leggen.
Da's wel lastig inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2024 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wie weet hoeveel de wereld verandert is + familie en vrienden zijn er niet
Moet je weer nieuwe maken (niet nieuwe familie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik ben niet helemaal tevreden, denk te veel vullingmentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ik denk dat ik liever eeuwige rust wilquote:Op zondag 29 december 2024 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da's wel lastig inderdaad.
Maar de verandering in de wereld lijkt me wel weer heel vet om te zien. Dan wordt een geschiedenisboekje pas echt boeiend.
"Even nieuwe beltegoed kopen."quote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou bijna een pre-paid simkaart daarvoor aanschaffen.
Meeste mensen vinden andere tijden maar niks.quote:Op zondag 29 december 2024 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Da's wel lastig inderdaad.
Maar de verandering in de wereld lijkt me wel weer heel vet om te zien. Dan wordt een geschiedenisboekje pas echt boeiend.
Een auto op snelheid is iets lastiger te handelen dan een kleurpotlood tbh.quote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik trouwens nog weleens opmerkelijk vind is dat mensen op de snelweg (jaja) in een bocht, volledig op de vluchtstrook uitkomen (????)
Dan denk ik ook van: heb je als kleuter niet geleerd om binnen de lijntjes te kleuren?
"Ligt toch asfalt"quote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik trouwens nog weleens opmerkelijk vind is dat mensen op de snelweg (jaja) in een bocht, volledig op de vluchtstrook uitkomen (????)
Dan denk ik ook van: heb je als kleuter niet geleerd om binnen de lijntjes te kleuren?
Ja, maar toch.quote:Op zondag 29 december 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een auto op snelheid is iets lastiger te handelen dan een kleurpotlood tbh.
"Alle wegenbelasting benutten, huhuhuhuhu."quote:
Als je dat niet kan, wordt het tijd voor een opfriscursus rijles.quote:Op zondag 29 december 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of een rijverbod.quote:Op zondag 29 december 2024 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dat niet kan, wordt het tijd voor een opfriscursus rijles.
Ik scheur met slechts een pink aan het stuur door eenieder welke bocht met 400 km per uur maar inkleuren kan ik echt niet.quote:Op zondag 29 december 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ben jij dat elke keer?quote:Op zondag 29 december 2024 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik scheur met slechts een pink aan het stuur door eenieder welke bocht met 400 km per uur maar inkleuren kan ik echt niet.
Niet op all-risk?quote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit jaar m'n eigen risico maar weer even op standaard gezet. Ik verwacht wat meer kosten.
Wat kleur je? Iets met genocide?quote:
Kun je wel oefenen tijdens het door de bochten scheuren dan, je hebt immers nog 9 vingers vrijquote:Op zondag 29 december 2024 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik scheur met slechts een pink aan het stuur door eenieder welke bocht met 400 km per uur maar inkleuren kan ik echt niet.
Meh.quote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit jaar m'n eigen risico maar weer even op standaard gezet. Ik verwacht wat meer kosten.
Dat is iets dat sowieso geen kwaad kan voor veel bestuurders, mezelf incluis.quote:Op zondag 29 december 2024 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dat niet kan, wordt het tijd voor een opfriscursus rijles.
Oh dat is niet bestquote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom ?quote:Op zondag 29 december 2024 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is iets dat sowieso geen kwaad kan voor veel bestuurders, mezelf incluis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |