Als dát nou eens kon met zorgquote:
Nederland zo faillietquote:
Wat heeft all-risk met eigen risico te maken?quote:
Ik rij te weinig, waardoor ik onwennig rij als ik wel in de auto zit.quote:
quote:
Valt op zich wel mee hoor, het is vooral dat ik eigenlijk toch wel achter een (hoogstwaarschijnlijk) autismediagnose en wat bijpassende hulp aan wil. Dan is niet maximaal ER wel lekker.quote:
Oh ja, dat zou dan wel handig zijnquote:Op zondag 29 december 2024 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik rij te weinig, waardoor ik onwennig rij als ik wel in de auto zit.
Komt doordat ik paar jaar geleden een ongelukje heb gehad met de auto, denk ik. Liever niet met de auto.
WA zorgverzekering: alleen als andere mensen ziek van je worden keren ze uit.quote:Op zondag 29 december 2024 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heeft all-risk met eigen risico te maken?
Nee precies, even strategisch inzettenquote:Op zondag 29 december 2024 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Valt op zich wel mee hoor, het is vooral dat ik eigenlijk toch wel achter een (hoogstwaarschijnlijk) autismediagnose en wat bijpassende hulp aan wil. Dan is niet maximaal ER wel lekker.
Mag ook. Boem is ho laten we maar zeggenquote:Op zondag 29 december 2024 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever eeuwige rust wil
BIEMquote:Op zondag 29 december 2024 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mag ook. Boem is ho laten we maar zeggen
I can relate to this.quote:Op zondag 29 december 2024 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WA zorgverzekering: alleen als andere mensen ziek van je worden keren ze uit.
Het is dan ook al 15:51.quote:Op zondag 29 december 2024 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb het idee dat het donker begint te worden
Ja hallo.quote:
Is het überhaupt wel licht geweest vandaag?quote:Op zondag 29 december 2024 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb het idee dat het donker begint te worden
quote:Op zondag 29 december 2024 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WA zorgverzekering: alleen als andere mensen ziek van je worden keren ze uit.
Amperquote:Op zondag 29 december 2024 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het überhaupt wel licht geweest vandaag?
Akkoord.quote:Op zondag 29 december 2024 15:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik rij buitengewooon goed in bv noodsituatie en snelle reacties. Maar ben zo nonchalant geworden dat anderen daar wel eens last van zouden kunnen hebben.
Dat is wel heel positiefquote:Op zondag 29 december 2024 15:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik las 28 uur deze maand maar dat lijkt me erg aan de hoge kant
Ik.quote:Op zondag 29 december 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie van de KSC kan er het beste autorijden?
Laten we dit onderzoeken
Ik denk dat we @:kaneelstokje uit kunnen sluiten dan
Op een circuit kom ik heel ver.quote:Op zondag 29 december 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laten we dit onderzoeken
Vermoedelijk bungel ik ergens onderaan.quote:Op zondag 29 december 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laten we dit onderzoeken
Uhmmmm.quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik scheur met slechts een pink aan het stuur door eenieder welke bocht met 400 km per uur
Oh ja, rijlesquote:Op zondag 29 december 2024 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op een circuit kom ik heel ver.
Zouden we weer rijles hebben euh tja. Voor een uurtje kan ik wel ff over de schouders kijken.
Ik niet. Ik bedoel, ik kan prima rijden, maar ik ben me zeker bewust van minder handige acties.quote:Op zondag 29 december 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Laten we dit onderzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |