SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, achterin en dan een stoel tussen anderen in.quote:Op zondag 29 december 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaah. Ze zeggen toch dat dat de veiligste plek is?
iemand vond het nodig om te gaan appenquote:
En dan maak je er nog een TT van ookquote:
Ik was het niet hoorquote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
iemand vond het nodig om te gaan appen![]()
hmm * schijft opquote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, achterin en dan een stoel tussen anderen in.
Zodat iedereen kan meegenietenquote:Op zondag 29 december 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan maak je er nog een TT van ook
Dat weet ikquote:
Ik wil dat echt weer eens kunnen doen. Pas 1x kunnen doen met mijn dochter in 9 jaar.quote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sneeuwballen gevechten, glijden met de slee.![]()
En natuurlijk met @:Haags een sneeuwpop maken
daar hebben ze meerdere speciale functies tegenquote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
iemand vond het nodig om te gaan appen![]()
Denk dat hij vandaag wel een klein katertje heeft en zijn lust voor even verdwenen zal zijnquote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef DaMart het volgende:
Een koude douche is wel even goed voor Karzai ja.
Hij was net een minuut van de niet storen af en niet in 1 van de gedempte groepenquote:Op zondag 29 december 2024 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben ze meerdere speciale functies tegen
Waterstof bommen en zenuwgasquote:Op zondag 29 december 2024 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben ze meerdere speciale functies tegen
Jammer is dat he, ik vond dat altijd een gezellig tijd.quote:Op zondag 29 december 2024 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wil dat echt weer eens kunnen doen. Pas 1x kunnen doen met mijn dochter in 9 jaar.
Ja, had weer net de lapoquote:Op zondag 29 december 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan maak je er nog een TT van ook
Ietwat rigoureuzerquote:
ahhh, tja.. betere tijdschema's op stellenquote:Op zondag 29 december 2024 09:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was net een minuut van de niet storen af en niet in 1 van de gedempte groepen
Ja er zijn ook minder zware methoden, maar die hebben mogelijk niet zo'n hoge slagingskansquote:
quote:Monique Westenberg beroofd in Londen, tijdens vakantie vol problemen: ‘Ben er helemaal klaar mee’
Wintersport is niks voor mij, dan kom ik na een uur al terug met de gipsvlucht.quote:Op zondag 29 december 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer is dat he, ik vond dat altijd een gezellig tijd.
Misschien een keertje op wintersport gaan.
Maar 9 alweer, wat gaat de tijd toch snel he
Wie?quote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
Je wordt tegenwoordig echt niet vrolijk van het nieuws volgen.Nu dit weer:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Wintersport is niks voor mij, dan kom ik na een uur al terug met de gipsvlucht.
wie?quote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Jee wat maken die mensen toch een hoop meequote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, had dat ook graag zo willen houdenquote:Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]Jullie kennen de vriendin van Andre Hazes toch wel?
[ afbeelding ]
Zeker, ik volg Shownieuws altijd op de voet!quote:Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, het is echt een vreselijk verhaal. Er viel ook iemand flauw tijdens de musical waar ze naartoe waren.quote:Op zondag 29 december 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee wat maken die mensen toch een hoop mee
ik kan dat gelukkig allemaal makkelijk naast me neer leggenquote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op zondag 29 december 2024 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het is echt een vreselijk verhaal. Er viel ook iemand flauw tijdens de musical waar ze naartoe waren.
Als je evenquote:
oh, wacht... wie?quote:Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ieder normaal mens zou hier toch helemaal depressief van worden?quote:De reis naar Londen liep al niet geheel vlekkeloos voor Hazes, Westenberg en hun zoon. Het stel kreeg te maken met allerlei vertragingen en vloog via Milaan naar Londen. Ook kwamen hun koffers niet goed aan. Na de musical boekte het gezin een fietstaxi. Het ritje van het theater naar het hotel kostte uiteindelijk 252 pond (ruim 300 euro). ‘Ik ben er helemaal klaar mee’, aldus Hazes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohhhquote:Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2024 09:51 schreef Recce het volgende:
Jullie nemen het wel heel makkelijk op. Moet je lezen!
[..]
Ieder normaal mens zou hier toch helemaal depressief van worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Ieder normaal mens zou hier toch helemaal depressief van worden?Ik voel met haar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ieder normaal mens zou hier toch helemaal depressief van worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh. Hm. *denkt*quote:Op zondag 29 december 2024 09:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je even___! En
wil doen moet je even op de welbekende plek lezen.
Misschien moeten ze eens niet alles op insta en facebook gooien.quote:
Ik had het gelezen net. Ik denk soms dat ik wereldvreemd en naïef ben maar deze mensen hebben mij overtroffen.quote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
O, dacht eigenlijk dat je die vliegtuigcrash in Zuid-Korea ging quotenquote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja dat is die downie die ook met die rare blauwe altijd loopt te kutten in F1quote:Op zondag 29 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wel een post gevonden van iemand die in 5 paragrafen uitlegt waarom een Lego aftreksel geen aftreksel is.
Maar dit is toch veel erger nieuwsquote:Op zondag 29 december 2024 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dacht eigenlijk dat je die vliegtuigcrash in Zuid-Korea ging quoten
Dat was al besproken en toen kwam dit er ook nog bij.quote:Op zondag 29 december 2024 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dacht eigenlijk dat je die vliegtuigcrash in Zuid-Korea ging quoten
Het is echt de druppel.quote:Op zondag 29 december 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was al besproken en toen kwam dit er ook nog bij.
Jeetje. Zwarte dag ditquote:Op zondag 29 december 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was al besproken en toen kwam dit er ook nog bij.
ja maar 2 idd lees ik netquote:Op zondag 29 december 2024 10:07 schreef LTVDK het volgende:
Zie nu de beelden van die crash, bijzonder dat er uberhaupt overlevenden zijn
“Auw”quote:Op zondag 29 december 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar 2 idd lees ik net
Wat zullen die piloten wel niet gedacht hebben
quote:Op zondag 29 december 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar 2 idd lees ik net
Wat zullen die piloten wel niet gedacht hebben
Ik vind het bijzonder dat ze daar de antenne voor het landingssysteem op een massieve aarden wal hebben gezet, recht in het verlengde van de landingsbaan. Zonder dat ding was het waarschijnlijk goed/beter afgelopen.quote:Op zondag 29 december 2024 10:07 schreef LTVDK het volgende:
Zie nu de beelden van die crash, bijzonder dat er uberhaupt overlevenden zijn
tjaquote:Op zondag 29 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wel een post gevonden van iemand die in 5 paragrafen uitlegt waarom een Lego aftreksel geen aftreksel is.
Bijzondere keuze inderdaad. Zo’n buikschuiflanding kan op zich best redelijk aflopen.quote:Op zondag 29 december 2024 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat ze daar de antenne voor het landingssysteem op een massieve aarden wal hebben gezet, recht in het verlengde van de landingsbaan. Zonder dat ding was het waarschijnlijk goed/beter afgelopen.
Mja weet niet wat er achter die muur zit, als daar direct een klif naar beneden is was het er niet beter op gewordenquote:Op zondag 29 december 2024 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat ze daar de antenne voor het landingssysteem op een massieve aarden wal hebben gezet, recht in het verlengde van de landingsbaan. Zonder dat ding was het waarschijnlijk goed/beter afgelopen.
misschien wel een brandstof opslag erachter verstoptquote:Op zondag 29 december 2024 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja weet niet wat er achter die muur zit, als daar direct een klif naar beneden is was het er niet beter op geworden
Zo te zien een snelweg en direct waterquote:Op zondag 29 december 2024 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien wel een brandstof opslag erachter verstopt
Gewoon vlakke grond. En een muur. Waarschijnlijk hebben ze die aarden wal gebouwd om de antenne over de muur te laten kijken.quote:Op zondag 29 december 2024 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja weet niet wat er achter die muur zit, als daar direct een klif naar beneden is was het er niet beter op geworden
halfquote:
Genoeg ruimte om tot stilstand te komen.quote:Op zondag 29 december 2024 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien een snelweg en direct water
[ afbeelding ]
Goed bezig!quote:Op zondag 29 december 2024 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
half
Heb wat huiswerk gedaan.
Kan nu de middle tone consonants uit mijn hoofd schrijven in thai
binnenkort een full fledged thai..quote:Op zondag 29 december 2024 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
half
Heb wat huiswerk gedaan.
Nietquote:Op zondag 29 december 2024 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
binnenkort een full fledged thai..
wanneer staat de plastische chirugie gepland?
Nou ja dat tot stilstand komen is nu technisch gezien ook geluktquote:Op zondag 29 december 2024 10:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Genoeg ruimte om tot stilstand te komen.
Ben je al dingen aan het afkorten in het Thai?quote:Op zondag 29 december 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
En laatst vroeg de thaise of ik mijn naam in het thai kon schrijven en had het voor 80 procent goed uit mijn hoofd
gewoon af en toe een letter aan het weglatenquote:Op zondag 29 december 2024 10:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je al dingen aan het afkorten in het Thai?
nee want kan nog geen zinnen schrijven :pquote:Op zondag 29 december 2024 10:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je al dingen aan het afkorten in het Thai?
Knap hoorquote:Op zondag 29 december 2024 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
half
Heb wat huiswerk gedaan.
Heel de dag door gaw-gaiquote:Op zondag 29 december 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Dit zijn de middle class. Middle slaat op de toon
[ afbeelding ]
quote:Kogelwerende, peperdure Tesla Cybertruck van rapper Kosso gespot op snelweg in Eindhoven
De futuristische Tesla Cybertruck, die rapper Kosso als enige in Nederland sinds een tijdje bezit, is zaterdag gespot op de ring van Eindhoven.
https://www.bndestem.nl/b(...)-eindhoven~a813e769/
Wie?quote:Op zondag 29 december 2024 10:41 schreef LTVDK het volgende:
@:Recce, nog meer belangrijk nieuws!
[..]
ja dat staat er ook nietquote:Op zondag 29 december 2024 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel letters om bal te schrijven
Yassiepassiequote:
en toen kreeg hij zeker een lekke band?quote:Op zondag 29 december 2024 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Simon' Catquote:Op zondag 29 december 2024 10:50 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/watch/?v=602962258870220
quote:Op zondag 29 december 2024 10:56 schreef Haags het volgende:
Dusss 31 december regen het nieuwe jaar luiden we in met een storm en vanaf 2 januari krijgen we sneeuw/diepvries temperaturen.
Okeee
Getverquote:Op zondag 29 december 2024 10:56 schreef Haags het volgende:
Dusss 31 december regen het nieuwe jaar luiden we in met een storm en vanaf 2 januari krijgen we sneeuw/diepvries temperaturen.
Okeee
Man man manquote:Op zondag 29 december 2024 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De sequel van Koken met Karzai
Die rotzooi is toch illegaal in Europa?quote:Op zondag 29 december 2024 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Biem!quote:Op zondag 29 december 2024 10:15 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer kan nu een hele flauwe grap maken met dat de cock-pit enzo maar dat is nu even niet gepast.
Dus laat dat!
Hongaarsquote:Op zondag 29 december 2024 11:06 schreef bitterbal het volgende:
is er nog een taal die jullie willen leren?
Waarom zo vroeg?quote:Op zondag 29 december 2024 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, lijst koken voor vanavond.
op buienradar zie ik nog amper regen voorspeld voor 31-12 wel voor 1-1quote:Op zondag 29 december 2024 10:56 schreef Haags het volgende:
Okeee
Frans en Italiaansquote:Op zondag 29 december 2024 11:06 schreef bitterbal het volgende:
is er nog een taal die jullie willen leren?
SOWquote:
Ik wil het niet weten.quote:
*slaat alle moed weer uit handenquote:Op zondag 29 december 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat heel veel wilskracht vereisen om vandaag naar de sportschool te gaan...
*begint met verzamelen*
Goed zoquote:Op zondag 29 december 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat heel veel wilskracht vereisen om vandaag naar de sportschool te gaan...
*begint met verzamelen*
Ik hoop het niet voor hemquote:Op zondag 29 december 2024 11:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Karzai het zich überhaupt nog herinnert als hij wakker wordt.
*klap terug geeftquote:Op zondag 29 december 2024 11:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*slaat alle moed weer uit handen
Sharing is caring?quote:Op zondag 29 december 2024 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom zouden wij de enigen moeten zijn die dit met ons moeten dragen.
batterij op?quote:Op zondag 29 december 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier een rekenmachine die niet rekenmachient, zucht.
Een rekennietmachine?quote:Op zondag 29 december 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier een rekenmachine die niet rekenmachient, zucht.
quote:Op zondag 29 december 2024 11:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
batterij op?
anders zeg maar wat de som is reken ik wel voor je uit
quote:
En een plakje @kwiwiquote:Op zondag 29 december 2024 10:56 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
voor alle knaagdierhouders hier
*strekt been uit waardoor Nattekat hierover valt en nooit meer uit zijn stoel wil komen.quote:Op zondag 29 december 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
*heel langzaam in beweging komt om richting sportschool te gaan*
quote:Op zondag 29 december 2024 11:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*strekt been uit waardoor Nattekat hierover valt en nooit meer uit zijn stoel wil komen.
Spannieeeeeequote:Op zondag 29 december 2024 11:43 schreef mschol het volgende:
oliebollen gisteren? niet gedaan want #lui
nu staat deeg te rijzen in de oven, dus zou vanmiddag resultaat moeten hebben
of dat goed of slecht is, weten we dan pas
anders noem je het toch lekker deeg-en-rozijn-prak?quote:Op zondag 29 december 2024 11:43 schreef mschol het volgende:
beslag vs ingredienten vond ik wat rare verhouding, maar zou moeten kloppen..quote:
als het niet smaakt is het een oneetbare prakquote:Op zondag 29 december 2024 11:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
anders noem je het toch lekker deeg-en-rozijn-prak?
Ik ga straks ookquote:Op zondag 29 december 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
*begint met verzamelen*
Gewoon zoiets:quote:Op zondag 29 december 2024 11:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
anders noem je het toch lekker deeg-en-rozijn-prak?
Pics van je bollen!quote:Op zondag 29 december 2024 11:43 schreef mschol het volgende:
quote:
*er overheen springt*quote:Op zondag 29 december 2024 11:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*strekt been uit waardoor Nattekat hierover valt en nooit meer uit zijn stoel wil komen.
Afgelopen zomer nog in een estate geweest waar ze ook nog een actieve keuken hadden waar ze traditioneel kookte in de weekendenquote:Op zondag 29 december 2024 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zoiets:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 29 december 2024 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen zomer nog in een estate geweest waar ze ook nog een actieve keuken hadden waar ze traditioneel kookte in de weekenden
Om achteraf vervolgens te vermelden dat het gebeurd isquote:Op zondag 29 december 2024 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat gaat gewoon zonder er nog iets over te vertellen.
Met deze dagen weet ik eigenlijk niet meer welke dag het is enz.quote:
Ja, beetje werken, beetje socializen, beetje aanwezig zijnquote:
Hoezo zegt je bot niet meer dat je je huis hebt verlaten en dat je koffieapparaat één bakje koffie heeft gezet?quote:Op zondag 29 december 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om achteraf vervolgens te vermelden dat het gebeurd is
Ik zet even de Sunday scaries aan, brb.quote:Op zondag 29 december 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met deze dagen weet ik eigenlijk niet meer welke dag het is enz.
[..]
Ja, beetje werken, beetje socializen, beetje aanwezig zijn
Wilde jullie niet te veel lastig vallenquote:Op zondag 29 december 2024 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo zegt je bot niet meer dat je je huis hebt verlaten en dat je koffieapparaat één bakje koffie heeft gezet?
Ja dat is meestal het enige waar wat aan te zien is. Verder zijn het vaak koude stenen ruimtes met een stoel en een tafel.quote:Op zondag 29 december 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dat is leuk om te zien
Als ik kastelen bezoek dan ben ik vooral ook even extra geïnteresseerd wat ze van de keuken hebben gemaakt
Nou, bedanktquote:Op zondag 29 december 2024 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zet even de Sunday scaries aan, brb.
Ies koeltoerquote:Op zondag 29 december 2024 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, bedankt
Had niet perse gehoeven?
Sommige kastelen hebben er echt wat moois van gemaakt, zoals kasteel Amerongenquote:Op zondag 29 december 2024 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is meestal het enige waar wat aan te zien is. Verder zijn het vaak koude stenen ruimtes met een stoel en een tafel.
Vorige vakantie hebben we best wel wat estate tours gedaan. Ook geslapen bij eenquote:Op zondag 29 december 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dat is leuk om te zien
Als ik kastelen bezoek dan ben ik vooral ook even extra geïnteresseerd wat ze van de keuken hebben gemaakt
quote:Op zondag 29 december 2024 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige vakantie hebben we best wel wat estate tours gedaan. Ook geslapen bij een![]()
In Engeland is dat allemaal nog stuk beter bewaard gebleven.
quote:
Daar zijn mijn pa en ma jarenlang vrijwilliger geweestquote:Op zondag 29 december 2024 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige kastelen hebben er echt wat moois van gemaakt, zoals kasteel Amerongen![]()
Oh echt?quote:Op zondag 29 december 2024 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zijn mijn pa en ma jarenlang vrijwilliger geweestToen ze 40-45 jaar getrouwd waren hadden ze daar het feest zelfs. Ben toen ook wel even binnen geweest geloof ik ja. Foto's moet ik even terug zoeken dan.
Misschien zijn de ouders van Fles wel jouw familiequote:Op zondag 29 december 2024 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh echt?Ik heb daar ook familie rondlopen die vrijwilliger zijn
Kleine wereld enz
quote:Op zondag 29 december 2024 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien zijn de ouders van Fles wel jouw familie
quote:
Ja nu niet meer hoorquote:Op zondag 29 december 2024 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh echt?Ik heb daar ook familie rondlopen die vrijwilliger zijn
Kleine wereld enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 29 december 2024 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nu niet meer hoor![]()
was in 2010 zie ik net. Word trouwens helemaal niet blij van die foto's terugkijken
Snel weer weg doen die foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Vast niet. Het is hier niet zo gebruikelijk als bij jou in de buurt hoor Buda, dat iedereen maar familie van iedereen isquote:Op zondag 29 december 2024 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien zijn de ouders van Fles wel jouw familie
Zieke burn.quote:Op zondag 29 december 2024 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet. Het is hier niet zo gebruikelijk als bij jou in de buurt hoor Buda, dat iedereen maar familie van iedereen is
heb je de aloude reparatie methode toegepast van een ferme tik tegen de linker bovenhoek?quote:Op zondag 29 december 2024 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mn rekenmachine, rekenmachient weer
Ik ga overmorgen eens proberen ze in de airfryer te bakken, moet ook kunnen las ikquote:Op zondag 29 december 2024 11:43 schreef mschol het volgende:
Wat, hier is iedere plek waar je oliebollen kan krijgen daar al minstens een week mee bezig.quote:Op zondag 29 december 2024 12:15 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd of hier in het winkelcentrum oliebollen te koop zijn maar vast pas overmorgen.
wel stuk minder vet maar denk wel ook stuk minder lekkerquote:Op zondag 29 december 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga overmorgen eens proberen ze in de airfryer te bakken, moet ook kunnen las ik
Ja maar hier niet want ik woon in een woonwijk. In het centrum van Emmen staan ze wel.quote:Op zondag 29 december 2024 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat, hier is iedere plek waar je oliebollen kan krijgen daar al minstens een week mee bezig.
worden het dan luchtbollen?quote:Op zondag 29 december 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga overmorgen eens proberen ze in de airfryer te bakken, moet ook kunnen las ik
Geen idee. Bak al jaren niet meer. Zag het voorbij komen ergens dus dacht ga het gewoon proberen. Smaakt het niet dan pech, dan kan ik altijd nog het restant in olie bakken als ik zin hebquote:Op zondag 29 december 2024 12:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wel stuk minder vet maar denk wel ook stuk minder lekker
had ik gelezen inderdaad.. ik doe lekker origineel in de frituur..quote:Op zondag 29 december 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand die het hier eet, wilde het alleen uitproberen in de airfryerquote:Op zondag 29 december 2024 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
had ik gelezen inderdaad.. ik doe lekker origineel in de frituur..
maar pas als mn deeg gerezen is
ééntje?quote:Op zondag 29 december 2024 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien straks ook maar een oliebol halen
Nee.quote:Op zondag 29 december 2024 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was gister nog in de wereldstad van je ouders. Kom jij daar ook vandaan?
Ik zag dat ze koopzondag hebben tegenwoordig, een keer per maand. Kan me niet voorstellen dat dat een groot succes is.quote:
Ja de gamma was open vorige week. Leek nog wel druk ook.quote:Op zondag 29 december 2024 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag dat ze koopzondag hebben tegenwoordig, een keer per maand. Kan me niet voorstellen dat dat een groot succes is.
Schijnt dat er wel meer winkels open willen op zondag, maar dan zijn ze bang dat ze geboycot wordenquote:Op zondag 29 december 2024 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de gamma was open vorige week. Leek nog wel druk ook.
Hypocriete reliflikkers.quote:Op zondag 29 december 2024 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt dat er wel meer winkels open willen op zondag, maar dan zijn ze bang dat ze geboycot worden
O, als het nou mooi weer was, of een flinke storm.quote:Op zondag 29 december 2024 12:41 schreef Haags het volgende:
Opvallend veel mensen die even komen uitwaaien op het strand. Best druk.
Moe van alle drukte en kerstdinersquote:Op zondag 29 december 2024 12:41 schreef Haags het volgende:
Opvallend veel mensen die even komen uitwaaien op het strand. Best druk.
Wel rustig opbouwen en niet overbelastenquote:Op zondag 29 december 2024 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Dat viel heel erg tegen
Het is echt weer even nodig dat ik meer in beweging kom, voordat ik voor lul sta tijdens de eerste zwemtraining.
quote:Op zondag 29 december 2024 12:51 schreef Nattekat het volgende:
Dat viel heel erg tegen
Het is echt weer even nodig dat ik meer in beweging kom, voordat ik voor lul sta tijdens de eerste zwemtraining.
Heb alleen cardio gedaan. Had al meteen door dat ik vandaag absoluut niet meer moet doen.quote:Op zondag 29 december 2024 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel rustig opbouwen en niet overbelasten
Zolang het droog is, is het strandquote:Op zondag 29 december 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, als het nou mooi weer was, of een flinke storm.
Je bent een jonge vent toch?quote:Op zondag 29 december 2024 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb alleen cardio gedaan. Had al meteen door dat ik vandaag absoluut niet meer moet doen.
Speedo zit misschien verkeerd omquote:Op zondag 29 december 2024 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent een jonge vent toch?
Man man wat aanstellen
Ik heb een week geleefd als een echte KSC'er en word daarvoor afgestraftquote:Op zondag 29 december 2024 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Speedo zit misschien verkeerd om
Nee, je wordt gestraft omdat je het ware KSC bestaan probeert te ontsnappen. Rookie mistake. Join us. Joooooooin us.quote:Op zondag 29 december 2024 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een week geleefd als een echte KSC'er en word daarvoor afgestraft
Vanaf nu weer even een normaal ritme vinden.
quote:Op zondag 29 december 2024 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, je wordt gestraft omdat je het ware KSC bestaan probeert te ontsnappen. Rookie mistake. Join us. Joooooooin us.
Los is een echte KSC’er en die is topfit.quote:Op zondag 29 december 2024 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een week geleefd als een echte KSC'er en word daarvoor afgestraft
Vanaf nu weer even een normaal ritme vinden.
Ik vind dat ook echt stinken sinds ik dat niet meer drink. Mijn moeder zei dat ook altijd als ik dat dronk in haar bij zijn en toen dacht ik altijd je stelt je een beetje aan maar nu begrijp ik het.quote:
Ik zie dat ik mijn stapjesdoel van 5 miljoen dit jaar al ruim heb gehaaldquote:Op zondag 29 december 2024 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
697 stapjes, even kijken waar we vanavond op uitkomen
Dat is echt insane. Ik wil volgend jaar voor 3 miljoen gaan.quote:Op zondag 29 december 2024 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie dat ik mijn stapjesdoel van 5 miljoen dit jaar al ruim heb gehaald
Ik gun jou een miljard, Ome Fles.quote:Op zondag 29 december 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt insane. Ik wil volgend jaar voor 3 miljoen gaan.
Dit is mijn 'slechtste' jaar sinds 2019quote:Op zondag 29 december 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt insane. Ik wil volgend jaar voor 3 miljoen gaan.
Jaaajaaaquote:Op zondag 29 december 2024 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los is een echte KSC’er en die is topfit.
Lief hoor kutjequote:Op zondag 29 december 2024 13:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik gun jou een miljard, Ome Fles.
dan ben je alleen maar bezig met lopen.quote:Op zondag 29 december 2024 13:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik gun jou een miljard, Ome Fles.
Sterker nog, dat kan helemaal niet. Dat is 30 stappen per seconde, zonder slapen of wat dan ook.quote:Op zondag 29 december 2024 13:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan ben je alleen maar bezig met lopen.
Doe eens je best gewoon !!quote:Op zondag 29 december 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sterker nog, dat kan helemaal niet. Dat is 30 stappen per seconde, zonder slapen of wat dan ook.
Zeg dat maar tegen Feyenoordquote:Op zondag 29 december 2024 13:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doe eens je best gewoon !!
wel origineelquote:Op zondag 29 december 2024 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Werd daar nou iemand ten huwelijk gevraagd in het top 2000 café?
doe je aan six of four-packs?quote:Op zondag 29 december 2024 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanochtend wel keihard getraind net als gisteren.
Wel na een fourpack Westmalle ja.quote:Op zondag 29 december 2024 13:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
doe je aan six of four-packs?
leeftijdquote:Op zondag 29 december 2024 13:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel na een fourpack Westmalle ja.
Ben ook wel eens fitter geweest maar slecht is het niet
Aandachtsgeile mensen die hun huwelijksaanzoek doen op plekken waar ze niet het middelpunt van de belangstelling horen te zijn is inmiddels al wel een cliché te noemen.quote:
Ben je aan het knoeimiepen vandaagquote:Op zondag 29 december 2024 14:12 schreef Ama het volgende:
Badjas weer in de was. Als ik er nu weer binnen een half uur iets over heen gooi dan kap ik ermee.
Nee paar dagen geleden al. Ik had hem uitgewassen en toen deed ik hem de volgende ochtend aan en had ik er binnen een half uur ijskoffie over. Maar goed dit soort dingen gebeuren mij vaker.quote:Op zondag 29 december 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je aan het knoeimiepen vandaag
niet een of andere sjamaan een vloek uitgesproken over die badjas?quote:Op zondag 29 december 2024 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee paar dagen geleden al. Ik had hem uitgewassen en toen deed ik hem de volgende ochtend aan en had ik er binnen een half uur ijskoffie over. Maar goed dit soort dingen gebeuren mij vaker.
Gek genoeg heb ik daar bijna nooit last van als ik gewoon een trui draag ofzo.
Hmmquote:Op zondag 29 december 2024 14:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
niet een of andere sjamaan een vloek uitgesproken over die badjas?
O vreemd dan, dan maar niet te vaak een badjas aan doenquote:Op zondag 29 december 2024 14:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee paar dagen geleden al. Ik had hem uitgewassen en toen deed ik hem de volgende ochtend aan en had ik er binnen een half uur ijskoffie over. Maar goed dit soort dingen gebeuren mij vaker.
Gek genoeg heb ik daar bijna nooit last van als ik gewoon een trui draag ofzo.
Dat is geen optie.quote:Op zondag 29 december 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreemd dan, dan maar niet te vaak een badjas aan doen
Afschuwelijkquote:Op zondag 29 december 2024 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat hoe was het sporten? Ik heb mijn klim sessie er weer opzitten![]()
Volgend jaar op naar een hoger niveau.
Lekker op dreef, zwabquote:Op zondag 29 december 2024 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snap ik. Wat moet je anders in godsnaam aan in bad.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik vind 2025 wel minder fraai klinken dan 2024.
Lekker op dreef, 4ebe.quote:Op zondag 29 december 2024 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou goed, ik ging mn twee pakketjes ophalen
Dus die vent: ja dat ene pakket is een zwaar pakket huehuehue
Ik: ja er zit 25 voer in. (???)
Blijkbaar kreeg ik een error in mn hoofd waardoor ik ineens alle coherente spreek verloor.
Die man deed wel alsof hij het begreep, dus dat was fijn.
Het is bijna 15.00 uur zusquote:Op zondag 29 december 2024 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even ontbijten dan maar![]()
Eieren met SPEK
ZWEITAUSENDFÜNFUNDZWANZIGquote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik stond wat later opquote:
ACHTUNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
Zo kom je natuurlijk niet aan je stapjesquote:
Heerlijke taal als je af en toe je zin wenst te krijgen.quote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ACHTUNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ik schreeuw dit vanaf de Panzermaus van US.
Dan noem je het twintig en een kwartquote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
quote:De Panzerkampfwagen VIII, bijgenaamd Maus, was een Duitse superzware tank uit de Tweede Wereldoorlog.
Ik zit nu op de 8.327quote:Op zondag 29 december 2024 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk niet aan je stapjes
@Arcee approvesquote:Op zondag 29 december 2024 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Kan dat ook op werk? Is dat sociaal geaccepteerd? Ik twijfel nogquote:Op zondag 29 december 2024 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijke taal als je af en toe je zin wenst te krijgen.
Twintig en een QWARQTquote:Op zondag 29 december 2024 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan noem je het twintig en een kwart
quote:Op zondag 29 december 2024 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit nu op de 8.327
Het gaat de goede kant op
Ik kan dat wel op werk, word toch al voor nazi uitgemaaktquote:Op zondag 29 december 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat ook op werk? Is dat sociaal geaccepteerd? Ik twijfel nog
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik doe het al jaaaaaarenquote:Op zondag 29 december 2024 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan dat ook op werk? Is dat sociaal geaccepteerd? Ik twijfel nog
quote:Op zondag 29 december 2024 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, vond dit al op het randje, maar blijkbaar mag hetquote:Op zondag 29 december 2024 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan dat wel op werk, word toch al voor nazi uitgemaakt
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Met of zonder tank?quote:
In NWS of POL niet maar hier wel.quote:Op zondag 29 december 2024 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh, vond dit al op het randje, maar blijkbaar mag het
Hier hebben ze de hoop al opgegeven dat mensen normaal kunnen reageren op elkaarquote:Op zondag 29 december 2024 15:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In NWS of POL niet maar hier wel.
Anders doe je dat toch welquote:Op zondag 29 december 2024 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh, vond dit al op het randje, maar blijkbaar mag het
Dat was ik gisterenquote:
Was naar een paar minibiebs gelopen om wat boeken te dumpen maar was toch minder ver dan ik dacht.quote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was ik gisterenHad er gewoon echt geen zin in
"Wat is je bijnaam?"quote:
Minibiebsquote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was naar een paar minibiebs gelopen om wat boeken te dumpen maar was toch minder ver dan ik dacht.
Soort LEGO maar dan voor Directeuren?quote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude directeur had een speelgoedtank, zat hij altijd mee te spelen
Dat is zijn uiting van het innerlijke kind in hem.quote:Op zondag 29 december 2024 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude directeur had een speelgoedtank, zat hij altijd mee te spelen
Nee dat was gewoon de grappige kant van zijn fanatieke Neo-Nazisme.quote:Op zondag 29 december 2024 15:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is zijn uiting van het innerlijke kind in hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |