SOWquote:
Ik wil het niet weten.quote:
*slaat alle moed weer uit handenquote:Op zondag 29 december 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat heel veel wilskracht vereisen om vandaag naar de sportschool te gaan...
*begint met verzamelen*
Goed zoquote:Op zondag 29 december 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat heel veel wilskracht vereisen om vandaag naar de sportschool te gaan...
*begint met verzamelen*
Ik hoop het niet voor hemquote:Op zondag 29 december 2024 11:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Karzai het zich überhaupt nog herinnert als hij wakker wordt.
*klap terug geeftquote:Op zondag 29 december 2024 11:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*slaat alle moed weer uit handen
Sharing is caring?quote:Op zondag 29 december 2024 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom zouden wij de enigen moeten zijn die dit met ons moeten dragen.
batterij op?quote:Op zondag 29 december 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier een rekenmachine die niet rekenmachient, zucht.
Een rekennietmachine?quote:Op zondag 29 december 2024 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb hier een rekenmachine die niet rekenmachient, zucht.
quote:Op zondag 29 december 2024 11:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
batterij op?
anders zeg maar wat de som is reken ik wel voor je uit
quote:
En een plakje @kwiwiquote:Op zondag 29 december 2024 10:56 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
voor alle knaagdierhouders hier
*strekt been uit waardoor Nattekat hierover valt en nooit meer uit zijn stoel wil komen.quote:Op zondag 29 december 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
*heel langzaam in beweging komt om richting sportschool te gaan*
quote:Op zondag 29 december 2024 11:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
*strekt been uit waardoor Nattekat hierover valt en nooit meer uit zijn stoel wil komen.
Spannieeeeeequote:Op zondag 29 december 2024 11:43 schreef mschol het volgende:
oliebollen gisteren? niet gedaan want #lui
nu staat deeg te rijzen in de oven, dus zou vanmiddag resultaat moeten hebben
of dat goed of slecht is, weten we dan pas
anders noem je het toch lekker deeg-en-rozijn-prak?quote:Op zondag 29 december 2024 11:43 schreef mschol het volgende:
oliebollen gisteren? niet gedaan want #lui
nu staat deeg te rijzen in de oven, dus zou vanmiddag resultaat moeten hebben
of dat goed of slecht is, weten we dan pas
beslag vs ingredienten vond ik wat rare verhouding, maar zou moeten kloppen..quote:
als het niet smaakt is het een oneetbare prakquote:Op zondag 29 december 2024 11:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
anders noem je het toch lekker deeg-en-rozijn-prak?
Ik ga straks ookquote:Op zondag 29 december 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
*begint met verzamelen*
Gewoon zoiets:quote:Op zondag 29 december 2024 11:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
anders noem je het toch lekker deeg-en-rozijn-prak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |