Goed bezig!quote:Op zondag 29 december 2024 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
half
Heb wat huiswerk gedaan.
Kan nu de middle tone consonants uit mijn hoofd schrijven in thai
binnenkort een full fledged thai..quote:Op zondag 29 december 2024 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
half
Heb wat huiswerk gedaan.
Nietquote:Op zondag 29 december 2024 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
binnenkort een full fledged thai..
wanneer staat de plastische chirugie gepland?
Nou ja dat tot stilstand komen is nu technisch gezien ook geluktquote:Op zondag 29 december 2024 10:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Genoeg ruimte om tot stilstand te komen.
Ben je al dingen aan het afkorten in het Thai?quote:Op zondag 29 december 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
En laatst vroeg de thaise of ik mijn naam in het thai kon schrijven en had het voor 80 procent goed uit mijn hoofd
gewoon af en toe een letter aan het weglatenquote:Op zondag 29 december 2024 10:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je al dingen aan het afkorten in het Thai?
nee want kan nog geen zinnen schrijven :pquote:Op zondag 29 december 2024 10:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je al dingen aan het afkorten in het Thai?
Knap hoorquote:Op zondag 29 december 2024 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
half
Heb wat huiswerk gedaan.
Heel de dag door gaw-gaiquote:Op zondag 29 december 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Dit zijn de middle class. Middle slaat op de toon
[ afbeelding ]
quote:Kogelwerende, peperdure Tesla Cybertruck van rapper Kosso gespot op snelweg in Eindhoven
De futuristische Tesla Cybertruck, die rapper Kosso als enige in Nederland sinds een tijdje bezit, is zaterdag gespot op de ring van Eindhoven.
https://www.bndestem.nl/b(...)-eindhoven~a813e769/
Wie?quote:Op zondag 29 december 2024 10:41 schreef LTVDK het volgende:
@:Recce, nog meer belangrijk nieuws!
[..]
ja dat staat er ook nietquote:Op zondag 29 december 2024 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel letters om bal te schrijven
Yassiepassiequote:
en toen kreeg hij zeker een lekke band?quote:Op zondag 29 december 2024 10:41 schreef LTVDK het volgende:
@:Recce, nog meer belangrijk nieuws!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |