Ja dat is die downie die ook met die rare blauwe altijd loopt te kutten in F1quote:Op zondag 29 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wel een post gevonden van iemand die in 5 paragrafen uitlegt waarom een Lego aftreksel geen aftreksel is.
Maar dit is toch veel erger nieuwsquote:Op zondag 29 december 2024 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dacht eigenlijk dat je die vliegtuigcrash in Zuid-Korea ging quoten
Dat was al besproken en toen kwam dit er ook nog bij.quote:Op zondag 29 december 2024 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dacht eigenlijk dat je die vliegtuigcrash in Zuid-Korea ging quoten
Het is echt de druppel.quote:Op zondag 29 december 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was al besproken en toen kwam dit er ook nog bij.
Jeetje. Zwarte dag ditquote:Op zondag 29 december 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was al besproken en toen kwam dit er ook nog bij.
ja maar 2 idd lees ik netquote:Op zondag 29 december 2024 10:07 schreef LTVDK het volgende:
Zie nu de beelden van die crash, bijzonder dat er uberhaupt overlevenden zijn
“Auw”quote:Op zondag 29 december 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar 2 idd lees ik net
Wat zullen die piloten wel niet gedacht hebben
quote:Op zondag 29 december 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar 2 idd lees ik net
Wat zullen die piloten wel niet gedacht hebben
Ik vind het bijzonder dat ze daar de antenne voor het landingssysteem op een massieve aarden wal hebben gezet, recht in het verlengde van de landingsbaan. Zonder dat ding was het waarschijnlijk goed/beter afgelopen.quote:Op zondag 29 december 2024 10:07 schreef LTVDK het volgende:
Zie nu de beelden van die crash, bijzonder dat er uberhaupt overlevenden zijn
tjaquote:Op zondag 29 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wel een post gevonden van iemand die in 5 paragrafen uitlegt waarom een Lego aftreksel geen aftreksel is.
Bijzondere keuze inderdaad. Zo’n buikschuiflanding kan op zich best redelijk aflopen.quote:Op zondag 29 december 2024 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat ze daar de antenne voor het landingssysteem op een massieve aarden wal hebben gezet, recht in het verlengde van de landingsbaan. Zonder dat ding was het waarschijnlijk goed/beter afgelopen.
Mja weet niet wat er achter die muur zit, als daar direct een klif naar beneden is was het er niet beter op gewordenquote:Op zondag 29 december 2024 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat ze daar de antenne voor het landingssysteem op een massieve aarden wal hebben gezet, recht in het verlengde van de landingsbaan. Zonder dat ding was het waarschijnlijk goed/beter afgelopen.
misschien wel een brandstof opslag erachter verstoptquote:Op zondag 29 december 2024 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja weet niet wat er achter die muur zit, als daar direct een klif naar beneden is was het er niet beter op geworden
Zo te zien een snelweg en direct waterquote:Op zondag 29 december 2024 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien wel een brandstof opslag erachter verstopt
Gewoon vlakke grond. En een muur. Waarschijnlijk hebben ze die aarden wal gebouwd om de antenne over de muur te laten kijken.quote:Op zondag 29 december 2024 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja weet niet wat er achter die muur zit, als daar direct een klif naar beneden is was het er niet beter op geworden
halfquote:
Genoeg ruimte om tot stilstand te komen.quote:Op zondag 29 december 2024 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien een snelweg en direct water
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |