Nee, had dat ook graag zo willen houdenquote:Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]Jullie kennen de vriendin van Andre Hazes toch wel?
[ afbeelding ]
Zeker, ik volg Shownieuws altijd op de voet!quote:Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, het is echt een vreselijk verhaal. Er viel ook iemand flauw tijdens de musical waar ze naartoe waren.quote:Op zondag 29 december 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee wat maken die mensen toch een hoop mee
ik kan dat gelukkig allemaal makkelijk naast me neer leggenquote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
Je wordt tegenwoordig echt niet vrolijk van het nieuws volgen.Nu dit weer:
[..]
Jeetjequote:Op zondag 29 december 2024 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het is echt een vreselijk verhaal. Er viel ook iemand flauw tijdens de musical waar ze naartoe waren.
Als je evenquote:
oh, wacht... wie?quote:Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ieder normaal mens zou hier toch helemaal depressief van worden?quote:De reis naar Londen liep al niet geheel vlekkeloos voor Hazes, Westenberg en hun zoon. Het stel kreeg te maken met allerlei vertragingen en vloog via Milaan naar Londen. Ook kwamen hun koffers niet goed aan. Na de musical boekte het gezin een fietstaxi. Het ritje van het theater naar het hotel kostte uiteindelijk 252 pond (ruim 300 euro). ‘Ik ben er helemaal klaar mee’, aldus Hazes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohhhquote:Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2024 09:51 schreef Recce het volgende:
Jullie nemen het wel heel makkelijk op. Moet je lezen!
[..]
Ieder normaal mens zou hier toch helemaal depressief van worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Ieder normaal mens zou hier toch helemaal depressief van worden?Ik voel met haar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ieder normaal mens zou hier toch helemaal depressief van worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh. Hm. *denkt*quote:Op zondag 29 december 2024 09:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je even___! En
wil doen moet je even op de welbekende plek lezen.
Misschien moeten ze eens niet alles op insta en facebook gooien.quote:
Ik had het gelezen net. Ik denk soms dat ik wereldvreemd en naïef ben maar deze mensen hebben mij overtroffen.quote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
O, dacht eigenlijk dat je die vliegtuigcrash in Zuid-Korea ging quotenquote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja dat is die downie die ook met die rare blauwe altijd loopt te kutten in F1quote:Op zondag 29 december 2024 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wel een post gevonden van iemand die in 5 paragrafen uitlegt waarom een Lego aftreksel geen aftreksel is.
Maar dit is toch veel erger nieuwsquote:Op zondag 29 december 2024 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dacht eigenlijk dat je die vliegtuigcrash in Zuid-Korea ging quoten
Dat was al besproken en toen kwam dit er ook nog bij.quote:Op zondag 29 december 2024 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dacht eigenlijk dat je die vliegtuigcrash in Zuid-Korea ging quoten
Het is echt de druppel.quote:Op zondag 29 december 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was al besproken en toen kwam dit er ook nog bij.
Jeetje. Zwarte dag ditquote:Op zondag 29 december 2024 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was al besproken en toen kwam dit er ook nog bij.
ja maar 2 idd lees ik netquote:Op zondag 29 december 2024 10:07 schreef LTVDK het volgende:
Zie nu de beelden van die crash, bijzonder dat er uberhaupt overlevenden zijn
“Auw”quote:Op zondag 29 december 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar 2 idd lees ik net
Wat zullen die piloten wel niet gedacht hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |