SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, achterin en dan een stoel tussen anderen in.quote:Op zondag 29 december 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaah. Ze zeggen toch dat dat de veiligste plek is?
iemand vond het nodig om te gaan appenquote:
En dan maak je er nog een TT van ookquote:
Ik was het niet hoorquote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
iemand vond het nodig om te gaan appen![]()
hmm * schijft opquote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, achterin en dan een stoel tussen anderen in.
Zodat iedereen kan meegenietenquote:Op zondag 29 december 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan maak je er nog een TT van ook
Dat weet ikquote:
Ik wil dat echt weer eens kunnen doen. Pas 1x kunnen doen met mijn dochter in 9 jaar.quote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sneeuwballen gevechten, glijden met de slee.![]()
En natuurlijk met @:Haags een sneeuwpop maken
daar hebben ze meerdere speciale functies tegenquote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
iemand vond het nodig om te gaan appen![]()
Denk dat hij vandaag wel een klein katertje heeft en zijn lust voor even verdwenen zal zijnquote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef DaMart het volgende:
Een koude douche is wel even goed voor Karzai ja.
Hij was net een minuut van de niet storen af en niet in 1 van de gedempte groepenquote:Op zondag 29 december 2024 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben ze meerdere speciale functies tegen
Waterstof bommen en zenuwgasquote:Op zondag 29 december 2024 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben ze meerdere speciale functies tegen
Jammer is dat he, ik vond dat altijd een gezellig tijd.quote:Op zondag 29 december 2024 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wil dat echt weer eens kunnen doen. Pas 1x kunnen doen met mijn dochter in 9 jaar.
Ja, had weer net de lapoquote:Op zondag 29 december 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan maak je er nog een TT van ook
Ietwat rigoureuzerquote:
ahhh, tja.. betere tijdschema's op stellenquote:Op zondag 29 december 2024 09:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was net een minuut van de niet storen af en niet in 1 van de gedempte groepen
Ja er zijn ook minder zware methoden, maar die hebben mogelijk niet zo'n hoge slagingskansquote:
quote:Monique Westenberg beroofd in Londen, tijdens vakantie vol problemen: ‘Ben er helemaal klaar mee’
Wintersport is niks voor mij, dan kom ik na een uur al terug met de gipsvlucht.quote:Op zondag 29 december 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer is dat he, ik vond dat altijd een gezellig tijd.
Misschien een keertje op wintersport gaan.
Maar 9 alweer, wat gaat de tijd toch snel he
Wie?quote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
Je wordt tegenwoordig echt niet vrolijk van het nieuws volgen.Nu dit weer:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Wintersport is niks voor mij, dan kom ik na een uur al terug met de gipsvlucht.
wie?quote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Jee wat maken die mensen toch een hoop meequote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |