SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, achterin en dan een stoel tussen anderen in.quote:Op zondag 29 december 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaah. Ze zeggen toch dat dat de veiligste plek is?
iemand vond het nodig om te gaan appenquote:
En dan maak je er nog een TT van ookquote:
Ik was het niet hoorquote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
iemand vond het nodig om te gaan appen![]()
hmm * schijft opquote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, achterin en dan een stoel tussen anderen in.
Zodat iedereen kan meegenietenquote:Op zondag 29 december 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan maak je er nog een TT van ook
Dat weet ikquote:
Ik wil dat echt weer eens kunnen doen. Pas 1x kunnen doen met mijn dochter in 9 jaar.quote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sneeuwballen gevechten, glijden met de slee.![]()
En natuurlijk met @:Haags een sneeuwpop maken
daar hebben ze meerdere speciale functies tegenquote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
iemand vond het nodig om te gaan appen![]()
Denk dat hij vandaag wel een klein katertje heeft en zijn lust voor even verdwenen zal zijnquote:Op zondag 29 december 2024 09:39 schreef DaMart het volgende:
Een koude douche is wel even goed voor Karzai ja.
Hij was net een minuut van de niet storen af en niet in 1 van de gedempte groepenquote:Op zondag 29 december 2024 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben ze meerdere speciale functies tegen
Waterstof bommen en zenuwgasquote:Op zondag 29 december 2024 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben ze meerdere speciale functies tegen
Jammer is dat he, ik vond dat altijd een gezellig tijd.quote:Op zondag 29 december 2024 09:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wil dat echt weer eens kunnen doen. Pas 1x kunnen doen met mijn dochter in 9 jaar.
Ja, had weer net de lapoquote:Op zondag 29 december 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan maak je er nog een TT van ook
Ietwat rigoureuzerquote:
ahhh, tja.. betere tijdschema's op stellenquote:Op zondag 29 december 2024 09:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was net een minuut van de niet storen af en niet in 1 van de gedempte groepen
Ja er zijn ook minder zware methoden, maar die hebben mogelijk niet zo'n hoge slagingskansquote:
quote:Monique Westenberg beroofd in Londen, tijdens vakantie vol problemen: ‘Ben er helemaal klaar mee’
Wintersport is niks voor mij, dan kom ik na een uur al terug met de gipsvlucht.quote:Op zondag 29 december 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer is dat he, ik vond dat altijd een gezellig tijd.
Misschien een keertje op wintersport gaan.
Maar 9 alweer, wat gaat de tijd toch snel he
Wie?quote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
Je wordt tegenwoordig echt niet vrolijk van het nieuws volgen.Nu dit weer:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Wintersport is niks voor mij, dan kom ik na een uur al terug met de gipsvlucht.
wie?quote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Jee wat maken die mensen toch een hoop meequote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, had dat ook graag zo willen houdenquote:Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]Jullie kennen de vriendin van Andre Hazes toch wel?
[ afbeelding ]
Zeker, ik volg Shownieuws altijd op de voet!quote:Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja, het is echt een vreselijk verhaal. Er viel ook iemand flauw tijdens de musical waar ze naartoe waren.quote:Op zondag 29 december 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jee wat maken die mensen toch een hoop mee
ik kan dat gelukkig allemaal makkelijk naast me neer leggenquote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op zondag 29 december 2024 09:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het is echt een vreselijk verhaal. Er viel ook iemand flauw tijdens de musical waar ze naartoe waren.
Als je evenquote:
oh, wacht... wie?quote:Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ieder normaal mens zou hier toch helemaal depressief van worden?quote:De reis naar Londen liep al niet geheel vlekkeloos voor Hazes, Westenberg en hun zoon. Het stel kreeg te maken met allerlei vertragingen en vloog via Milaan naar Londen. Ook kwamen hun koffers niet goed aan. Na de musical boekte het gezin een fietstaxi. Het ritje van het theater naar het hotel kostte uiteindelijk 252 pond (ruim 300 euro). ‘Ik ben er helemaal klaar mee’, aldus Hazes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohhhquote:Op zondag 29 december 2024 09:48 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2024 09:51 schreef Recce het volgende:
Jullie nemen het wel heel makkelijk op. Moet je lezen!
[..]
Ieder normaal mens zou hier toch helemaal depressief van worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Ieder normaal mens zou hier toch helemaal depressief van worden?Ik voel met haar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ieder normaal mens zou hier toch helemaal depressief van worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oh. Hm. *denkt*quote:Op zondag 29 december 2024 09:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je even___! En
wil doen moet je even op de welbekende plek lezen.
Misschien moeten ze eens niet alles op insta en facebook gooien.quote:
Ik had het gelezen net. Ik denk soms dat ik wereldvreemd en naïef ben maar deze mensen hebben mij overtroffen.quote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
O, dacht eigenlijk dat je die vliegtuigcrash in Zuid-Korea ging quotenquote:Op zondag 29 december 2024 09:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |